Znaleziono 2680 wyników

autor: bartosa
24 paź 2017 13:42
Forum: FOREX
Temat: Lynx broker
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 469

Re: Lynx broker

"Najszersza oferta produktów w Polsce
Globalne inwestycje na ponad 100 giełdach
Ponad 60 rodzajów inteligentnych zleceń"

ktos juz sprawdzal w praktyce czy rzeczywiscie jest dostep do tylu rynkow?
autor: bartosa
20 paź 2017 12:36
Forum: FOREX
Temat: Lynx broker
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 469

Re: Lynx broker

Troche przyjrzałem się brokerowi. Niby znany dobrze za granicą, ale w jednym miejscu mają waluty, towary i akcje. i to nie CFD tylko Futures i rynek kapitalowy z gield. Naprawde spoko wyglada
autor: bartosa
17 paź 2017 15:08
Forum: FOREX
Temat: Lynx broker
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 469

Lynx broker

Witam, Ktoś coś słyszał o nich? Jakieś opinie?
https://www.lynxbroker.pl/
autor: bartosa
02 sty 2017 12:41
Forum: FOREX
Temat: HotForex
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25969

Ochrona Przed Ujemnym Saldem w hotforex:
http://www.forexmedia.pl/aktualnosci-fo ... forex.html
autor: bartosa
25 lis 2016 09:57
Forum: FOREX
Temat: HotForex
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25969

i kolejny broker sie wycofal. dm bz wbk. chyba branza zaczyna sie kurczyc
autor: bartosa
23 lis 2016 11:56
Forum: FOREX
Temat: Easy Forex - opinie, dyskusje i informacje o brokerze
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 51908

w mojej ocenie broker sie mocno zmienia i idzie w bardzo dobrym kierunku. obecni ludzie dobrze znaja sie na rynku, uczestniczylem w szkoleniu z platformy easymarkets z tomaszem brach. a Kiepas to juz strzal w dziesiatke. widac ze mocno stawiaja na nasz rynek szczegolnie ze kilku polskich graczy odpa...
autor: bartosa
15 lis 2016 12:16
Forum: FOREX
Temat: Forex dla początkujących.
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 16910

fajnie opisane aby forex traktowac jak biznes http://forexedukacja.pl/
autor: bartosa
21 paź 2016 09:27
Forum: FOREX
Temat: Easy Forex - opinie, dyskusje i informacje o brokerze
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 51908

Brokerzy zaczeli oferowac promocje dla klientow HFT. XTB a dzis easymarkets http://www.forexmedia.pl/aktualnosci-fo ... okers.html
autor: bartosa
21 paź 2016 09:26
Forum: FOREX
Temat: HotForex
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25969

A brokerzy zaczeli oferowac promocje dla klientow HFT. XTB a dzis easymarkets http://www.forexmedia.pl/aktualnosci-fo ... okers.html
autor: bartosa
20 paź 2016 12:05
Forum: FOREX
Temat: HotForex
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25969

zobaczcie co sie dzieje z nowymi brokerami. HFT zaprzestaje dzialanosci. Chyba najlepsza opcja sa brokerzy ktorzy dzialaja w branzy od x lat. np fxpro, easymarkets, hotforex a z polskich bossa i ... xtb ? :)
autor: bartosa
03 paź 2016 16:32
Forum: FOREX
Temat: InterTrader Direct
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5742

ja nietraktuje tego borkera jak jakas nowosc. juz wczesniej o nich sporo slyszalem jak dzialali w UK. na razie patrze pod katem akcji jako alternatywa dla HFT
autor: bartosa
23 wrz 2016 11:00
Forum: FOREX
Temat: InterTrader Direct
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 5742

W PL wystartowali chyba jakos niedawno, ale globalnie dzialaj juz pare lat. Opinie sa rozne, ale to juz tak chyba maja duzi gracze. Chetniej ludzie wyrzuca niezadowolenie w internecie. Pierwsze wrazenia z demo i kontakt z supportem ok.
autor: bartosa
15 wrz 2016 16:59
Forum: FOREX
Temat: HotForex
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25969

Ciekawy temat. Ogolnie broker musi byc rzetelny i wiarygodny. Nie krecic w rekwotowaniach i feedzie. Z takich moge wymienic np Bossa, TMS, HotForex czy XM i easymarkets
autor: bartosa
13 wrz 2016 12:30
Forum: FOREX
Temat: HotForex
Odpowiedzi: 40
Odsłony: 25969

ciekawy konkurs od hotfx
http://www.forexmedia.pl/aktualnosci-fo ... y-vip.html
ciekawy - ciekawe nagrody ;)
autor: bartosa
02 wrz 2016 11:21
Forum: FOREX
Temat: Easy Forex - opinie, dyskusje i informacje o brokerze
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 51908

Ktoś juz sprawdzal jak dziala u nich ten gwarantowany Stop Loss??
http://www.forexmedia.pl/easymarkets-opinie

Wyszukiwanie zaawansowane