BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect

wszystko na temat spółek publicznych
TONY HALIK
Podporucznik
Posty: 19797
Rejestracja: 30 maja 2006 18:38
Lokalizacja: z Jamajki.

Postautor: TONY HALIK » 30 lip 2014 20:48

Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.
Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
" Kryterium przedsięwzięcia w biznesie jest jego zyskowność " Peter Drucker
" WINNERS never quit, and quitters never WIN !"

REKLAMA


alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 30 lip 2014 20:53

Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.
Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
to nie ma najmniejszego znaczenia czy główny czy NC...jeśli gry będą przynosić profity to jaki problem się przenieść...???..najwazniejsze są przyszłe wyniki...i ewentualna gra pod nie lub konkretne produkty....tu zasypują infami a ruchu na wolumenie nie bardzo widać....

Nie zapominaj że ci kolesie to veno...już kiedyś kitow nawciskali....:):)
Obrazek

TONY HALIK
Podporucznik
Posty: 19797
Rejestracja: 30 maja 2006 18:38
Lokalizacja: z Jamajki.

Postautor: TONY HALIK » 30 lip 2014 21:04

Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.
Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
to nie ma najmniejszego znaczenia czy główny czy NC...jeśli gry będą przynosić profity to jaki problem się przenieść...???..najwazniejsze są przyszłe wyniki...i ewentualna gra pod nie lub konkretne produkty....tu zasypują infami a ruchu na wolumenie nie bardzo widać....

Nie zapominaj że ci kolesie to veno...już kiedyś kitow nawciskali....:):)

Arriera


https://www.facebook.com/arrinera.automotive

http://www.topgear.com.pl/arrinera-huss ... jecia,3780

http://moto.onet.pl/aktualnosci/arriner ... iona/0c755

masz na myśli ten samochód ...tak wiem że to veno no cóż naganiałeś pół roku na vivida i g z tego wyszło ....a tu psioczysz ...zobaczymy :lol: :lol: :lol:

to samo na terra naganiałeś :lol: :lol: :lol: :lol:
" Kryterium przedsięwzięcia w biznesie jest jego zyskowność " Peter Drucker
" WINNERS never quit, and quitters never WIN !"

alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 30 lip 2014 21:10

Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.

[quote="chlopok"]Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
to nie ma najmniejszego znaczenia czy główny czy NC...jeśli gry będą przynosić profity to jaki problem się przenieść...???..najwazniejsze są przyszłe wyniki...i ewentualna gra pod nie lub konkretne produkty....tu zasypują infami a ruchu na wolumenie nie bardzo widać....

Nie zapominaj że ci kolesie to veno...już kiedyś kitow nawciskali....:):)

Arriera


https://www.facebook.com/arrinera.automotive

http://www.topgear.com.pl/arrinera-huss ... jecia,3780

http://moto.onet.pl/aktualnosci/arriner ... iona/0c755

masz na myśli ten samochód ...tak wiem że to veno no cóż naganiałeś pół roku na vivida i g z tego wyszło ....a tu psioczysz ...zobaczymy :lol: :lol:[/quote] ja tam nie narzekam na vvd odcialem swoje kupony...chciałoby się więcej...ale było jak było...tu tylko wypowiadam swoją opinię..luka do domkniecia czeka...i za bardzo się starają infami a...wycena nadal ok 15 mln...do wspomnianego"kiszkowatego"vvd to przepaść...i chyba powody tego jakieś są...
Ostatnio zmieniony 30 lip 2014 21:11 przez alkoita_426746, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

TONY HALIK
Podporucznik
Posty: 19797
Rejestracja: 30 maja 2006 18:38
Lokalizacja: z Jamajki.

Postautor: TONY HALIK » 30 lip 2014 21:11

[quote="klaxon"]Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.

[quote="chlopok"]Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
to nie ma najmniejszego znaczenia czy główny czy NC...jeśli gry będą przynosić profity to jaki problem się przenieść...???..najwazniejsze są przyszłe wyniki...i ewentualna gra pod nie lub konkretne produkty....tu zasypują infami a ruchu na wolumenie nie bardzo widać....

Nie zapominaj że ci kolesie to veno...już kiedyś kitow nawciskali....:):)

Arriera


https://www.facebook.com/arrinera.automotive

http://www.topgear.com.pl/arrinera-huss ... jecia,3780

http://moto.onet.pl/aktualnosci/arriner ... iona/0c755

masz na myśli ten samochód ...tak wiem że to veno no cóż naganiałeś pół roku na vivida i g z tego wyszło ....a tu psioczysz ...zobaczymy :lol: :lol:[/quote] ja tam nie narzekam na vvd odcialem swoje kupony...chciałoby się więcej...ale było jak było...tu tylko wypowiadam swoją opinię..luka do domkniecia czeka...i za bardzo się starają infami a...wycena nadal ok 15 mln...do wspomnianego"kiszkowatego"vvd to przepaść...[/quote]


vivid ze 120mln już 70mln ...przyjdzie czas na bloobers :lol:
" Kryterium przedsięwzięcia w biznesie jest jego zyskowność " Peter Drucker
" WINNERS never quit, and quitters never WIN !"

alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 30 lip 2014 21:18

[quote="TONY HALIK"][quote="klaxon"]Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.

[quote="chlopok"]Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
to nie ma najmniejszego znaczenia czy główny czy NC...jeśli gry będą przynosić profity to jaki problem się przenieść...???..najwazniejsze są przyszłe wyniki...i ewentualna gra pod nie lub konkretne produkty....tu zasypują infami a ruchu na wolumenie nie bardzo widać....

Nie zapominaj że ci kolesie to veno...już kiedyś kitow nawciskali....:):)

Arriera


https://www.facebook.com/arrinera.automotive

http://www.topgear.com.pl/arrinera-huss ... jecia,3780

http://moto.onet.pl/aktualnosci/arriner ... iona/0c755

masz na myśli ten samochód ...tak wiem że to veno no cóż naganiałeś pół roku na vivida i g z tego wyszło ....a tu psioczysz ...zobaczymy :lol: :lol:[/quote] ja tam nie narzekam na vvd odcialem swoje kupony...chciałoby się więcej...ale było jak było...tu tylko wypowiadam swoją opinię..luka do domkniecia czeka...i za bardzo się starają infami a...wycena nadal ok 15 mln...do wspomnianego"kiszkowatego"vvd to przepaść...[/quote]


vivid ze 120mln już 70mln ...przyjdzie czas na bloobers :lol:[/quote] szerokości życzę...ale wolumeny tutaj takie se chodzą...żeby jakieś ssanie bylo widać...poki co...
Obrazek

jarkiz69
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9350
Rejestracja: 28 lut 2008 22:08

Postautor: jarkiz69 » 31 lip 2014 08:26

Jak wynik Bloobera za drugi kwartał będzie choć odrobinę powyżej zera (wątpię, ale dopiero raport zweryfikuje obietnice zarządu) to warto będzie jeszcze trochę przytrzymać. Na razie wzrost pod gruszki na wierzbie.
Wiara nie jest przekonana do waloru ale jak już oczy szerzej otworzą to pojedzie ekspres Zakopane-Kołobrzeg :lol:
chlopok marzycielu, kiedy w końcu IPO-DS po 10 zł, buhahahaha? :lol: :lol: :lol: :lol:
1kw miałbyć najgorszy w tym roku a zarobili 500k :lol: :lol:


"Długoterminowe plany Spółki zakładające stanie się jednym z największych developerów gier komputerowych w Polsce oraz bycie rozpoznawalną światową marką w zakresie tworzenia gier w gatunku horrorów/thrillerów po przedstawieniu wszystkich planów Spółki są jak najbardziej realne."

a takie gry się sprzedają bardzo dobrze :wink:
tonio...jakby tak faktycznie miało być to by kombinowali ze skupem itp...żeby ruszyć tego kwita...z takich kapitalizacji...:):):)

o Alik :shock: :lol: będzie dobrze czekam na wyniki a skup mnie nie interesuje :lol:
rynek niespokojny jest...tu luka do domkniecia...i strasznie zbesztana ta ich gra na ps4...

poprawkę do gry już dali a kolejne gry w drodze
A jak tam godfire miał dać zarobić grube mln a tu ch nie sprzedaje się :lol: :lol:
Ja tam nie wiem terazy tylko tam zerkam...ale jak myslisz dlaczego blo..jest tak ***..wyceniane po takich wynikach...które mają być najsłabsze w 1qw....
Gf...vvd się nie udał...BC niby się blo udał...to dlaczego jest taka różnica kapitalizacyjna pomiedzy spółkami...no i ten skup....

W cig jak rynek zwąchał że sniper to hit...to pompowalli bez o.pie.rda.lanki...:):):)

A tu jak z panienka niby by chciała ale sie boi...:)

cig to główny i tam miał ofe ...a bloober to nc. Czekam na wyniki i tyle jak będą 400-500k to będzie ok a jak wyżej to git
to nie ma najmniejszego znaczenia czy główny czy NC...jeśli gry będą przynosić profity to jaki problem się przenieść...???..najwazniejsze są przyszłe wyniki...i ewentualna gra pod nie lub konkretne produkty....tu zasypują infami a ruchu na wolumenie nie bardzo widać....

Nie zapominaj że ci kolesie to veno...już kiedyś kitow nawciskali....:):)
veniaki to chyba na farmie grasują, a nie tutaj, ale może się mylę albo coś przeoczyłem :roll:

jarkiz69
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9350
Rejestracja: 28 lut 2008 22:08

Postautor: jarkiz69 » 01 sie 2014 07:44

http://m.ppe.pl/news-30037-prezes_bloob ... hity_.html



Czy warto wspierać polskie gry za wszelką cenę? Jaki jest największy sukces i największa porażka twórców Basement Crawl? I jakie plany firma ma na przyszłość? Cóż - będzie mrocznie, hardkorowo i z ambicjami na podbicie światowego rynku. Prezes Bloober Team nie unikał trudnych pytań, a po wizycie w siedzibie firmy wiemy jedno - Medium, jeden z powstających w studiu projektów, zapowiada się naprawdę obiecująco.
Siedzibę Bloober Team, która mieści się w Krakowie, miałem okazję zwiedzić wraz Sobkiem. Stosowną fotorelację znajdziecie w galerii, a na dniach poznacie też nasze wrażenia z ogrywanych i prezentowanych tam gier. Przetestowaliśmy między innymi Basement Brawl (jest wyraźnie lepiej, ale to chyba nikogo nie dziwi), Scopophobię (horror nasuwający skojarzenia z produkcjami typu Outlast), oraz Medium. O tej ostatniej produkcji nie możemy wiele mówić, ale założenia zarówno gameplayowe jak i fabularne są świetne. Póki co możemy zdradzić, że akcja tytułu osadzona została w Polsce, a stylistyka jest bardzo mroczna. Trzymamy kciuki za ten projekt, bo potencjał jest naprawdę spory. Mieliśmy też okazję porozmawiać nieco o firmie i branży gier wideo w Polsce z prezesem Bloober Team - Piotrem Babieno. Czego się dowiedzieliśmy?

Roger: Może na początek powiesz trochę o firmie. Ile czasu działacie na rynku?

Piotr Babieno: Nasza firma istnieje od sześciu i pół roku. Na początku działaliśmy jako spółka, która została powołana przy udziale funduszu Satus. 3 lata temu pojawiliśmy się na giełdzie New Connect. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 40 różnych SKU - w większości na zlecenia. Od półtora roku realizujemy wyłącznie własne IP i skupiamy się na tworzeniu mroczniejszych gier (horrorów i thrillerów) dla bardziej wymagającego gracza.

Roger: Jaka jest geneza nazwy firmy?

Piotr Babieno: A to bardzo ciekawe, bo jak odchodziliśmy z Piotrem z poprzedniej spółki, mieliśmy taki projekt, który się nazywał Double Bloob i stwierdziliśmy, że tymczasowo nazwiemy firmę Bloober Team. Później - jak to z prowizorkami bywa – okazało się, że będzie to finalna nazwa firmy, która szybko się przyjęła szczególnie na spotkaniach b2b za granicą.

Roger: Ile osób zatrudniacie?

Piotr Babieno: Na chwilę obecną pracujemy bądź współpracujemy z ponad 50 osobami i mamy 3 niezależne zespoły pracujące nad różnymi projektami.

Roger: Wasz najbardziej udany projekt?

Piotr Babieno: Ciężko jednoznacznie stwierdzić. Szczerze powiedziawszy jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak stworzyliśmy grę A-Men. To był tytuł startowy na PS Vita, chociaż gra nie była ogromnym sukcesem finansowym. Stworzyliśmy również bardzo dużo tytułów na zlecenia zagranicznych wydawców i deweloperów. Mało kto wie, że byliśmy choćby autorami portu Alien Breed na PS3 i PS Vita, czyli hitu z Amigi z lat 80tych. Ale najbardziej udany tytuł jest przed nami.
Roger: Wasza największa porażka?

Piotr Babieno: Pewnie chcielibyście, żebym powiedział Basement Crawl (śmiech). Powiem tak - pod kątem tego, jak gra została przyjęta na rynku, oczywiście jest to nasza największa porażka. Przede wszystkim ze względu na to, że wydaliśmy grę, która nie spełniła oczekiwań graczy. I tutaj nie ma co owijać w bawełnę - daliśmy ciała. Z tego też względu postanowiliśmy, że zrobimy tę grę całkowicie od początku.

Roger: Skąd czerpiecie inspiracje?

Piotr Babieno: Dwa lata temu postawiliśmy sobie taki cel, że każda nasza gra będzie całkowicie unikalna. Na rynku jest olbrzymia konkurencja, więc robienie kolejnego klonu FPSa konkurującego z Call of Duty nie ma najmniejszego sensu. Z kolei półtora roku temu doszliśmy do wniosku, że chcemy realizować mroczne, ciemne gry, dla graczy hardkorowych. I w tej estetyce staramy się pozostać.

Roger: Co sądzisz o polskich produkcjach, które nie zachwycają jakością? Czy należy je wspierać tylko dlatego, że są polskie?

Piotr Babieno: Z jednej strony jesteśmy patriotami i miło słyszeć o polskich produkcjach, ale gry są grami. Rzadko kiedy tytuł jest przeznaczony tylko i wyłącznie na rynek polski. Rynkiem docelowym większości produkcji jakie tworzymy (i większość teamów w Polsce) jest świat. Z mojego punktu widzenia wspierać powinniśmy to, co dobre. Czy jest to gra zrealizowana w Tajlandii czy w Polsce ma mniejsze znaczenie. Natomiast możemy wspierać kolegów po fachu pracujących w Polsce. To zupełnie inna kwestia. Jeśli ktoś przyjdzie do nas po poradę na pewno mu takiej pomocy udzielimy jeśli tylko mamy odpowiednie kompetencje. Nie powiedziałbym jednak, że należy wspierać daną produkcję tylko dlatego, że jest polska.

Roger: Zapytałem o to nie bez powodu, bo chciałbym nawiązać do wypowiedzi Marcin M. Drewsa, weterana naszej branży, który stwierdził na swoim Facebooku, że jeśli polska branża zacznie być postrzegana poprzez Vinci, Bloobera czy Nicolasa, to będzie bardzo źle. Nie uważasz, że jest w tym trochę racji?

Piotr Babieno: Nie znam Marcina, ale powiem tak - każdy region świata ma deweloperów, którzy tworzą dobre gry i ma deweloperów, którzy tworzą słabsze gry. Zresztą - ja nie kojarzę wielu przykładów firm, które zrobiły tylko same hity. Bardzo często ktoś zaczynał od słabszej produkcji, by potem się wybić i mieć hit, który podbijał świat. Absolutnie nie zgadzam się z tym, że ktoś na świecie będzie nas postrzegał przez pryzmat firm (i to jeszcze tych, które zaliczyły potknięcia). Poza tym jest chyba jeszcze jedna, najważniejsza rzecz. Ludzie chętnie pamiętają o sukcesach i to właśnie tak poznają gry i rynki. Nie sądzę, by ktoś za granicą kiedykolwiek pomyślał, że Polska to jest słaby rynek gier, bo tutaj jest Nicholas, czy tak jak powiedziałeś - Bloober. Gracze bardziej myślą tytułami. Jeśli gra się im podoba i została zrealizowana w Polsce to na pewno dobrze (czy będą wiedzieć, że ta gra ma metkę made in Poland to jakby inna dyskusja). A takie wycieczki, że ktoś będzie postrzegał nas przez taką czy inną firmę są niepotrzebne. Wierzę, że gracze oceniać będą gry, a nie będą posługiwać się takimi stereotypami - jak kogoś nie znam i widzę komentarze na forach czy na społecznościówkach, to raczej daleki jestem od wydawania osądów na jego temat, ale może to kwestia moralności.
Czyli na czym polscy deweloperzy powinni się skupić?

Piotr Babieno: Myślę, że powinniśmy raczej walczyć, by w Polsce tworzyć dobre i rozpoznawalne marki gier. To one (tak jak Wiedźmin) mogą pokazać Polskę, jako miejsce gdzie powstają gry. Jestem też za tym, żebyśmy w grach mówili o tematach nam bliskich bazujących na tutejszych doświadczeniach. “Myśl lokalnie działaj globalnie” tyczy się również naszej branży. Z pewnością będziemy bardziej autentyczni robiąc gry, które są związane w ten czy inny sposób z naszym regionem, niż opowiadając o Stanach, których większość z nas nie zna. Moim zdaniem to jeden z kluczowych elementów sukcesu Wiedźmina i mam nadzieję, że takie IP powstaną w naszym kraju w najbliższym czasie. My (za pomocą Scopophobii i Medium) postaramy się do tego dołożyć swoją cegiełkę, a Wy będziecie mieli okazję sprawdzić czy zrobiliśmy to dobrze.

Roger: Dzięki za szczere i wyczerpujące odpowiedzi. Trzymamy kciuki za kolejne projekty.

Na dniach na PPE znajdziecie także nasze wrażenia z Scopophobii oraz nowej wersji Basement Crawl. Wzięliśmy też na spytki twórców drugiej z wymienionych produkcji, zadając kilka niewygodnych pytań.
Do przeczytania niebawem.

TONY HALIK
Podporucznik
Posty: 19797
Rejestracja: 30 maja 2006 18:38
Lokalizacja: z Jamajki.

Postautor: TONY HALIK » 01 sie 2014 16:42

a te gry to kiedy mają się ukazać :roll:
" Kryterium przedsięwzięcia w biznesie jest jego zyskowność " Peter Drucker
" WINNERS never quit, and quitters never WIN !"

Sympatyk
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 275
Rejestracja: 26 wrz 2005 15:28

Postautor: Sympatyk » 01 sie 2014 18:14

a te gry to kiedy mają się ukazać :roll:
Dobre pytanie. Odpowiedź to pojęcie względne. Kiedyś tam będą.
Jednak po analizie artykułów o firmie, wypowiedzi prezesa i opisie testowanych gier odnoszę wrażenie, że warto zainwestować nawet spore pieniądze i poczekać choćby do końca roku. Teraz akcje są stosunkowo tanie. Może być jeszcze jakiś spadek związany z wynikami za II kwartał. Ale po pierwszych pozytywnych info. akcje szybko wzrosną i już niżej nie spadną. Pójdą w górę jak po drabinie. Ciekawy jestem jaka jest opinia innych akcjonariuszy.

TONY HALIK
Podporucznik
Posty: 19797
Rejestracja: 30 maja 2006 18:38
Lokalizacja: z Jamajki.

Postautor: TONY HALIK » 01 sie 2014 18:43

a te gry to kiedy mają się ukazać :roll:
Dobre pytanie. Odpowiedź to pojęcie względne. Kiedyś tam będą.
Jednak po analizie artykułów o firmie, wypowiedzi prezesa i opisie testowanych gier odnoszę wrażenie, że warto zainwestować nawet spore pieniądze i poczekać choćby do końca roku. Teraz akcje są stosunkowo tanie. Może być jeszcze jakiś spadek związany z wynikami za II kwartał. Ale po pierwszych pozytywnych info. akcje szybko wzrosną i już niżej nie spadną. Pójdą w górę jak po drabinie. Ciekawy jestem jaka jest opinia innych akcjonariuszy.

dlatego zakupiłem z tego co widać to horrory dobrze się sprzedają :lol: plus małe gierki studia zależnego :lol:
kapitalizacja mała oby pozytywy przyszły :wink: jedno / dwa infa i mamy 20zł :wink:
" Kryterium przedsięwzięcia w biznesie jest jego zyskowność " Peter Drucker
" WINNERS never quit, and quitters never WIN !"

Sympatyk
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 275
Rejestracja: 26 wrz 2005 15:28

Postautor: Sympatyk » 01 sie 2014 21:34

dlatego zakupiłem z tego co widać to horrory dobrze się sprzedają :lol: plus małe gierki studia zależnego :lol:
kapitalizacja mała oby pozytywy przyszły :wink: jedno / dwa infa i mamy 20zł :wink:[/quote]

Przepraszam Pana, ale nie śledzę ciągle wątku i stąd moje opóźnienie.

Może za daleko wybiegam w ocenie spółki, ale uważam, że w przyszłości da nam dobrze zarobić.
Ponieważ w przeszłości spółka miała problemy z grami i trudności finansowe, czyli dostała dobrą lekcję, teraz zrobi wszystko aby było ok.

jarkiz69
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9350
Rejestracja: 28 lut 2008 22:08

Postautor: jarkiz69 » 01 sie 2014 23:24

http://m.ppe.pl/publicystyka-1125-grali ... pytan.html

kolejne potwierdzenie, że sprawy mają się ku lepszemu :wink:

TONY HALIK
Podporucznik
Posty: 19797
Rejestracja: 30 maja 2006 18:38
Lokalizacja: z Jamajki.

Postautor: TONY HALIK » 01 sie 2014 23:36

http://m.ppe.pl/publicystyka-1125-grali ... pytan.html

kolejne potwierdzenie, że sprawy mają się ku lepszemu :wink:
oby wyniki to pokazały za 2kw :roll:
" Kryterium przedsięwzięcia w biznesie jest jego zyskowność " Peter Drucker
" WINNERS never quit, and quitters never WIN !"

dobrusia
Młodszy chorąży
Posty: 467
Rejestracja: 28 sie 2007 07:15

Postautor: dobrusia » 07 sie 2014 11:45

wyniki za II kwartał to historia liczy się przyszłość !!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

Raport EBI
typ raportu Raport bieżący
numer 41/2014
data dodania 2014-08-07 11:11:43
spółka Bloober Team Spółka Akcyjna

Akceptacja koncpetu gry Basement Brawl przez firmę Sony na PlayStation 4
Zarząd Bloober Team S.A. z siedzibą w Krakowie informuje, iż dnia 7 sierpnia 2014r. powziął informację, że koncept gry Basement Brawl został zaakceptowany przez firmę Sony na platformę PlayStation 4, na obszarze całego świata.
Podstawa Prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect”.



Osoby reprezentujące spółkę:

Piotr Babieno - Prezes Zarządu
Piotr Bielatowicz - Wiceprezes Zarządu


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości