Ty sobie zobacz na ostatnie wyceny dla CIG-u - spółka robi od lat kosztowne gnioty a gdy prezes powiedział że będą sprzedawać kolejną grę w cenie AAA zaraz w DM-ach i funduszach policzyli na kalkulatorze ileż to zarobią w 2016. A czy mają gwarancję że ktoś grę z oceną 55/100 będzie chciał kupić w takiej cenie? A sam prezes chwali się że sprzedali 5,5 mln szt. Sniperów na których zarobili 125 mln. Każdy może sobie policzyć średnią marżę z kopii i będzie wiedział jak udało im się sprzedać te miliony sztuk. A jednak rynek to kupuje.Ale po co? Jemu wystarczy, że spółka zapewnia, iż wszystko będzie naj naj i cena wyższa... i już ma GWARANCJĘ że zarobią krocie. Ehhhhowszem masz racje. czy moglbys mi napisac w skrocie fabule tej nowej gry?? i przedstawic kilka recenzji bo nigdzie nie moge znalesc.Cena wyższa, czyli z kopii będą zarabiać 50-60% więcej niż w przypadku TWOM (jakieś 70-75 PLN w pełnej cenie). Na BLO czy CIG-u po takich informacjach byłyby już górne widły połamane, a na gniocie oczywiście sesja na czerwono, ech...Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę.
11 Bit Studios [11bit] - Ksiega XVI po schodach w górę
REKLAMA
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 280
- Rejestracja: 29 wrz 2015 13:01
Chyba mówisz o innej firmie i innej grze. Z moich informacji wynika, że gra Sniper GW3 nie ma żadnych ocen, gdyż jeszcze się nie ukazała. W DM i funduszach mogli w przybliżeniu oszacować potencjał sprzedażowy gry, gdyż ukazał się 24-minutowy gameplay oraz recenzje wersji pre-alpha, znanych branżowych portali. Krytykujesz, że na tej podstawie wydają rekomendacje, a tymczasem sam na swoim liczydle i przy użyciu szklanej kuli szacujesz, iż 11bit zarobi krocie na Industrialu - nie mając kompletnie żadnych informacji o samej grze, nawet jednego sreenshota, albo choćby informacji o gatunku gry. Nic, kompletnie nic. Wychodzi, więc, że jesteś kompletnym nieudacznikiem.Ty sobie zobacz na ostatnie wyceny dla CIG-u - spółka robi od lat kosztowne gnioty a gdy prezes powiedział że będą sprzedawać kolejną grę w cenie AAA zaraz w DM-ach i funduszach policzyli na kalkulatorze ileż to zarobią w 2016. A czy mają gwarancję że ktoś grę z oceną 55/100 będzie chciał kupić w takiej cenie?
A wiesz na ile analitycy z DM ING szacowali sprzedaż SGW2 na 3 tygodnie przed premierą? Na 4,2 mln kopii w pierwszym roku sprzedaży. Śmiechu warte, nawet wyprzedaż po biedronkach nie pomogła połowy tej ilości osiągnąć, a ci anale-magicy mieli do pomocy dużo więcej informacji niż teraz na wiele miesięcy przed premierą. A jak wyceniał rynek potencjał TWOM po trailerach w sieci? Ewidentnie na podobnym poziomie jak Anomally mimo że sam 11b wycenił grę wyżej. Dla mnie jest jasne że skoro teraz wyceniają nowy tytuł jeszcze wyżej to dlatego że są pewni jego jakości i potencjału.Chyba mówisz o innej firmie i innej grze. Z moich informacji wynika, że gra Sniper GW3 nie ma żadnych ocen, gdyż jeszcze się nie ukazała. W DM i funduszach mogli w przybliżeniu oszacować potencjał sprzedażowy gry, gdyż ukazał się 24-minutowy gameplay oraz recenzje wersji pre-alpha, znanych branżowych portali. Krytykujesz, że na tej podstawie wydają rekomendacje, a tymczasem sam na swoim liczydle i przy użyciu szklanej kuli szacujesz, iż 11bit zarobi krocie na Industrialu - nie mając kompletnie żadnych informacji o samej grze, nawet jednego sreenshota, albo choćby informacji o gatunku gry. Nic, kompletnie nic. Wychodzi, więc, że jesteś kompletnym nieudacznikiem.Ty sobie zobacz na ostatnie wyceny dla CIG-u - spółka robi od lat kosztowne gnioty a gdy prezes powiedział że będą sprzedawać kolejną grę w cenie AAA zaraz w DM-ach i funduszach policzyli na kalkulatorze ileż to zarobią w 2016. A czy mają gwarancję że ktoś grę z oceną 55/100 będzie chciał kupić w takiej cenie?
Ostatnio zmieniony 22 paź 2015 16:54 przez klaxon, łącznie zmieniany 2 razy.
SGW1 55/100 http://www.metacritic.com/game/pc/sniper-ghost-warriorChyba mówisz o innej firmie i innej grze. Z moich informacji wynika, że gra Sniper GW3 nie ma żadnych ocen, gdyż jeszcze się nie ukazała.
SGW2 52/100 http://www.metacritic.com/game/pc/snipe ... -warrior-2
Enemy Front 52/100 http://www.metacritic.com/game/pc/enemy-front
Alien Rage 52/100 http://www.metacritic.com/game/pc/alien-rage
Strzelanki jakości AAA od CIG-a Za rok i SGW3 dołączy do listy.
nie zawyżajcie wyniku Enemy front
xbox 360 35/100 http://www.metacritic.com/game/xbox-360/enemy-front
ps3 43/100 http://www.metacritic.com/game/playstat ... nemy-front
xbox 360 35/100 http://www.metacritic.com/game/xbox-360/enemy-front
ps3 43/100 http://www.metacritic.com/game/playstat ... nemy-front
Ciekawe gdzie jest te 125 mln PLN.....napewno nie w kasie spółki...Ty sobie zobacz na ostatnie wyceny dla CIG-u - spółka robi od lat kosztowne gnioty a gdy prezes powiedział że będą sprzedawać kolejną grę w cenie AAA zaraz w DM-ach i funduszach policzyli na kalkulatorze ileż to zarobią w 2016. A czy mają gwarancję że ktoś grę z oceną 55/100 będzie chciał kupić w takiej cenie? A sam prezes chwali się że sprzedali 5,5 mln szt. Sniperów na których zarobili 125 mln. Każdy może sobie policzyć średnią marżę z kopii i będzie wiedział jak udało im się sprzedać te miliony sztuk. A jednak rynek to kupuje.Ale po co? Jemu wystarczy, że spółka zapewnia, iż wszystko będzie naj naj i cena wyższa... i już ma GWARANCJĘ że zarobią krocie. Ehhhhowszem masz racje. czy moglbys mi napisac w skrocie fabule tej nowej gry?? i przedstawic kilka recenzji bo nigdzie nie moge znalesc.Cena wyższa, czyli z kopii będą zarabiać 50-60% więcej niż w przypadku TWOM (jakieś 70-75 PLN w pełnej cenie). Na BLO czy CIG-u po takich informacjach byłyby już górne widły połamane, a na gniocie oczywiście sesja na czerwono, ech...Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę.
Co do Sniperów to S2 spzredała sie ok 1.5 mln sztuk a juz troche na rynku jest....obecne przychody ciga i zyski ze wszytkich platform..pokazuja jak spzredaja sie ich gry...szczegolnie ta najnowsza AAA..LotF..bieda na maxa...
I jeszce jedno niemcy im tego...tych lordow hitowych nie zrobili a chinole..S3 im zrobia??...
P.S...zbanowali mnie po IP....
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 516
- Rejestracja: 30 sty 2015 16:06
a konia to obchodzi *** bez szkoły ze cie zbanowali , takiego kmiota wogóle nie powinni dopuscic do wpisów na wszystkich forachCiekawe gdzie jest te 125 mln PLN.....napewno nie w kasie spółki...Ty sobie zobacz na ostatnie wyceny dla CIG-u - spółka robi od lat kosztowne gnioty a gdy prezes powiedział że będą sprzedawać kolejną grę w cenie AAA zaraz w DM-ach i funduszach policzyli na kalkulatorze ileż to zarobią w 2016. A czy mają gwarancję że ktoś grę z oceną 55/100 będzie chciał kupić w takiej cenie? A sam prezes chwali się że sprzedali 5,5 mln szt. Sniperów na których zarobili 125 mln. Każdy może sobie policzyć średnią marżę z kopii i będzie wiedział jak udało im się sprzedać te miliony sztuk. A jednak rynek to kupuje.Ale po co? Jemu wystarczy, że spółka zapewnia, iż wszystko będzie naj naj i cena wyższa... i już ma GWARANCJĘ że zarobią krocie. Ehhhhowszem masz racje. czy moglbys mi napisac w skrocie fabule tej nowej gry?? i przedstawic kilka recenzji bo nigdzie nie moge znalesc.Cena wyższa, czyli z kopii będą zarabiać 50-60% więcej niż w przypadku TWOM (jakieś 70-75 PLN w pełnej cenie). Na BLO czy CIG-u po takich informacjach byłyby już górne widły połamane, a na gniocie oczywiście sesja na czerwono, ech...Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę.
Co do Sniperów to S2 spzredała sie ok 1.5 mln sztuk a juz troche na rynku jest....obecne przychody ciga i zyski ze wszytkich platform..pokazuja jak spzredaja sie ich gry...szczegolnie ta najnowsza AAA..LotF..bieda na maxa...
I jeszce jedno niemcy im tego...tych lordow hitowych nie zrobili a chinole..S3 im zrobia??...
P.S...zbanowali mnie po IP....
wKLEJONO Z BNKIERA
Dzień dobry
Filozofią (strategią) 11 bit studios jest, żeby robić coraz większe gry, które można sprzedawać za coraz większe pieniądze. Nasz pierwszy tytuł, czyli Anomaly Warzone Earth, sprzedawaliśmy po 10 USD/EUR za sztukę (na premierze) by stopniowo, przez kolejne tytuły, dojść do ceny 20 USD/EUR, jak miało to miejsce w przypadku TWoM. Industrial, tak jak już to zapowiadaliśmy, ma być większą i bardziej rozbudową grą o znacznie większym potencjalne komercyjnym co oznacza, że chcemy z tym tytułem wyjść poza segment gier indie, w którym to segmencie osiągnęliśmy już wszystko co jest możliwe. Przypomnę, że TWoM dostał wiosną nagrodę publiczności na IGF, czyli Oskara w segmencie gier indie. Wpływy ze sprzedaży TWoM wyniosły już, tylko do końca czerwca, 27-28 mln zł przy budżecie gry rzędu niewiele powyżej 2 mln zł. A to przecież nie koniec monetyzacji tego tytułu.
Budżet produkcyjny Industriala ma być dwa razy większy niż TWoM. Podobnie większe będą nakłady na marketing/promocję, które mogą przekroczyć 1 mln zł. Dzięki temu Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę. Najlepsze pozycje potrafią przynieść przychody liczone w dziesiątkach milionów USD/EUR. Oczywiście, nie możemy zapewnić, że Industrial będzie hitem ale możemy obiecać, że będzie to wysokojakościowa produkcja z bardzo ciekawym gameplay'em dostarczająca graczom bardzo "dorosłych" i "dojrzałych" przeżyć, tak jak to miało miejsce w przypadku TWoM.
Pozdrawiamy"
Dzień dobry
Filozofią (strategią) 11 bit studios jest, żeby robić coraz większe gry, które można sprzedawać za coraz większe pieniądze. Nasz pierwszy tytuł, czyli Anomaly Warzone Earth, sprzedawaliśmy po 10 USD/EUR za sztukę (na premierze) by stopniowo, przez kolejne tytuły, dojść do ceny 20 USD/EUR, jak miało to miejsce w przypadku TWoM. Industrial, tak jak już to zapowiadaliśmy, ma być większą i bardziej rozbudową grą o znacznie większym potencjalne komercyjnym co oznacza, że chcemy z tym tytułem wyjść poza segment gier indie, w którym to segmencie osiągnęliśmy już wszystko co jest możliwe. Przypomnę, że TWoM dostał wiosną nagrodę publiczności na IGF, czyli Oskara w segmencie gier indie. Wpływy ze sprzedaży TWoM wyniosły już, tylko do końca czerwca, 27-28 mln zł przy budżecie gry rzędu niewiele powyżej 2 mln zł. A to przecież nie koniec monetyzacji tego tytułu.
Budżet produkcyjny Industriala ma być dwa razy większy niż TWoM. Podobnie większe będą nakłady na marketing/promocję, które mogą przekroczyć 1 mln zł. Dzięki temu Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę. Najlepsze pozycje potrafią przynieść przychody liczone w dziesiątkach milionów USD/EUR. Oczywiście, nie możemy zapewnić, że Industrial będzie hitem ale możemy obiecać, że będzie to wysokojakościowa produkcja z bardzo ciekawym gameplay'em dostarczająca graczom bardzo "dorosłych" i "dojrzałych" przeżyć, tak jak to miało miejsce w przypadku TWoM.
Pozdrawiamy"
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2447
- Rejestracja: 28 lis 2014 21:28
czyli bedzie to zwykla gra, ktora bedzie lezala na polce w media markt, takich gier sa tysiace, zgina w tlumie gier AAA, moze faktycznie to bedzie dobra gra, ale nie bedzie to hit, po drugie prawie nikt nie uslyszy o tej grze, 1 mln na marketing? tyle to wydaje Pan wiesiek dla swojej firmy z 10 pracownikami przez rok, jesli taka ich jest strategia, to ja czesciowo zaczne pozbywac sie akcji, na kazdej lepszej podbitcewKLEJONO Z BNKIERA
Dzień dobry
Filozofią (strategią) 11 bit studios jest, żeby robić coraz większe gry, które można sprzedawać za coraz większe pieniądze. Nasz pierwszy tytuł, czyli Anomaly Warzone Earth, sprzedawaliśmy po 10 USD/EUR za sztukę (na premierze) by stopniowo, przez kolejne tytuły, dojść do ceny 20 USD/EUR, jak miało to miejsce w przypadku TWoM. Industrial, tak jak już to zapowiadaliśmy, ma być większą i bardziej rozbudową grą o znacznie większym potencjalne komercyjnym co oznacza, że chcemy z tym tytułem wyjść poza segment gier indie, w którym to segmencie osiągnęliśmy już wszystko co jest możliwe. Przypomnę, że TWoM dostał wiosną nagrodę publiczności na IGF, czyli Oskara w segmencie gier indie. Wpływy ze sprzedaży TWoM wyniosły już, tylko do końca czerwca, 27-28 mln zł przy budżecie gry rzędu niewiele powyżej 2 mln zł. A to przecież nie koniec monetyzacji tego tytułu.
Budżet produkcyjny Industriala ma być dwa razy większy niż TWoM. Podobnie większe będą nakłady na marketing/promocję, które mogą przekroczyć 1 mln zł. Dzięki temu Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę. Najlepsze pozycje potrafią przynieść przychody liczone w dziesiątkach milionów USD/EUR. Oczywiście, nie możemy zapewnić, że Industrial będzie hitem ale możemy obiecać, że będzie to wysokojakościowa produkcja z bardzo ciekawym gameplay'em dostarczająca graczom bardzo "dorosłych" i "dojrzałych" przeżyć, tak jak to miało miejsce w przypadku TWoM.
Pozdrawiamy"
bo tu nie ma zadnej juz przyszlosci, ale to zadnej...
Twom juz dawno w cenie
Wyniki gorsze niz poprzednie
Konsole takie sobie, zreszta tez juz w cenie( przy info o konsolach jakos entuzjazmu nie bylo)
NO I SWIETY GRAL na ktory wszyscy czekaja, okazuje sie ze nie jest taki swiety i moze byc nawet kicha, dodatkowo nic nie wiadomo o tym swietym Gralu i sa problemy przy produkcji, odchodza pracownicy i do tego sam POMYSLODAWCA TYTULU, tyle kisilem sie na tej spolce, zeby okazalo sie ze to jedne wielkie bagno... nie wspominajac juz o "porytym" akcjonariacie, i wiecznego braku popytu w arkuszu
zaraz napewno wyskocza Alikoty, ze przeciez C/Z i P/E najnizsze w branzy, ale co to kurna kogo obchodzi jak to jest na starych wynikach, a rynek nie BEDZIE SIE COFAL W PRZESZLOSC, bo to zostalo wycenione listopad/ grudzien i nikt DRUGI RAZ tego wyceniac nie bedzie
Pozdrawiam rozsadnych
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2447
- Rejestracja: 28 lis 2014 21:28
nie wspominajac juz o tym ze zakladaja spolke w celu wspolnego nabywania akcji i zamiast nabywac to sprzedaja grube pakiety i to ponizej ceny rynkowej na 61czyli bedzie to zwykla gra, ktora bedzie lezala na polce w media markt, takich gier sa tysiace, zgina w tlumie gier AAA, moze faktycznie to bedzie dobra gra, ale nie bedzie to hit, po drugie prawie nikt nie uslyszy o tej grze, 1 mln na marketing? tyle to wydaje Pan wiesiek dla swojej firmy z 10 pracownikami przez rok, jesli taka ich jest strategia, to ja czesciowo zaczne pozbywac sie akcji, na kazdej lepszej podbitcewKLEJONO Z BNKIERA
Dzień dobry
Filozofią (strategią) 11 bit studios jest, żeby robić coraz większe gry, które można sprzedawać za coraz większe pieniądze. Nasz pierwszy tytuł, czyli Anomaly Warzone Earth, sprzedawaliśmy po 10 USD/EUR za sztukę (na premierze) by stopniowo, przez kolejne tytuły, dojść do ceny 20 USD/EUR, jak miało to miejsce w przypadku TWoM. Industrial, tak jak już to zapowiadaliśmy, ma być większą i bardziej rozbudową grą o znacznie większym potencjalne komercyjnym co oznacza, że chcemy z tym tytułem wyjść poza segment gier indie, w którym to segmencie osiągnęliśmy już wszystko co jest możliwe. Przypomnę, że TWoM dostał wiosną nagrodę publiczności na IGF, czyli Oskara w segmencie gier indie. Wpływy ze sprzedaży TWoM wyniosły już, tylko do końca czerwca, 27-28 mln zł przy budżecie gry rzędu niewiele powyżej 2 mln zł. A to przecież nie koniec monetyzacji tego tytułu.
Budżet produkcyjny Industriala ma być dwa razy większy niż TWoM. Podobnie większe będą nakłady na marketing/promocję, które mogą przekroczyć 1 mln zł. Dzięki temu Industrial nie będzie już grą indie choć nie będzie też równocześnie grą klasy AAA, których budżety produkcyjne liczone są w dziesiątkach milionów i sprzedawane są po 50-60 USD/EUR za sztukę. Pomiędzy tymi segmentami rynku gier komputerowych (indie i AAA) jest jeszcze spora przestrzeń, w której chcemy się znaleźć się z Industrialem. Gry z tego segmentu sprzedawane są już po minimum 30 USD/EUR za sztukę. Najlepsze pozycje potrafią przynieść przychody liczone w dziesiątkach milionów USD/EUR. Oczywiście, nie możemy zapewnić, że Industrial będzie hitem ale możemy obiecać, że będzie to wysokojakościowa produkcja z bardzo ciekawym gameplay'em dostarczająca graczom bardzo "dorosłych" i "dojrzałych" przeżyć, tak jak to miało miejsce w przypadku TWoM.
Pozdrawiamy"
bo tu nie ma zadnej juz przyszlosci, ale to zadnej...
Twom juz dawno w cenie
Wyniki gorsze niz poprzednie
Konsole takie sobie, zreszta tez juz w cenie( przy info o konsolach jakos entuzjazmu nie bylo)
NO I SWIETY GRAL na ktory wszyscy czekaja, okazuje sie ze nie jest taki swiety i moze byc nawet kicha, dodatkowo nic nie wiadomo o tym swietym Gralu i sa problemy przy produkcji, odchodza pracownicy i do tego sam POMYSLODAWCA TYTULU, tyle kisilem sie na tej spolce, zeby okazalo sie ze to jedne wielkie bagno... nie wspominajac juz o "porytym" akcjonariacie, i wiecznego braku popytu w arkuszu
zaraz napewno wyskocza Alikoty, ze przeciez C/Z i P/E najnizsze w branzy, ale co to kurna kogo obchodzi jak to jest na starych wynikach, a rynek nie BEDZIE SIE COFAL W PRZESZLOSC, bo to zostalo wycenione listopad/ grudzien i nikt DRUGI RAZ tego wyceniac nie bedzie
Pozdrawiam rozsadnych
Sralikoty wy tez byscie chetnie napewno wyszli z tego bagna, jednak wszyscy dobrze wiemy, ze z tego sie nawet wyjsc nie da( w calym arkuszu jest 6k akcji) no hahaha... tu juz dawno powinien byc trend spadkowy a nie boczny,
no ale wtedy jeszcze robiono nadzieje o Industrialu, ktory mial byc kolejnym hitem a okazalo sie ze bedzie zwykla pikawka, no i jeszcze liczono na wiekszosciowych, ale oni tez wola wywalac po 61 i zwijac manatki, mysle ze niedlugo kurs spotka sprawiedliwosc z rzeczywistoscia tak na 20-30, wiecej smieciurek nie jest warty
Widać kiedy masz akcje a kiedy jestes goły. Nie zrozumiałeś tekstu, potencjał wiekszy, ale nie obiecują hitu na miare Twom to chyba oczywiste jest i było... Na nicharketing 1 mln to duzy wzrost i dobrze ontym wiesz. Oczywiscie tylko na półkach sprzedaż cyfrowa jest wykluczona.
30 zł to ja biorę 4000 szt w tej cenie w ciemno. Przepraszam, ale takie farmazony piszesz do momentu nastepnego koła. Pamiętem twoją analize armagedonu na 11 bit i tego pewnie oczekujesz...
Ech
30 zł to ja biorę 4000 szt w tej cenie w ciemno. Przepraszam, ale takie farmazony piszesz do momentu nastepnego koła. Pamiętem twoją analize armagedonu na 11 bit i tego pewnie oczekujesz...
Ech
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1895
- Rejestracja: 23 wrz 2015 12:43
jurku vel brylancie szeptucho prosze wytlumaczyc to ludzie czekaja na odpowiedz
Więc mówię. Podobno miałeś 13000 po średniej cenie 4.93.
Aby osiągnąć pakiet 20000 musiałeś dokupić ok 7000 akcji.
Kurs w okresie "powiększania" pakietu nie spadł poniżej
6.00. Jak to możliwe aby średnia cena wzrosła do 4.97
Wytłumacz! No? Najlepiej na Poklapie gdzie nagle przestałeś
się udzielać przyłapany na kłamstwie.
Więc mówię. Podobno miałeś 13000 po średniej cenie 4.93.
Aby osiągnąć pakiet 20000 musiałeś dokupić ok 7000 akcji.
Kurs w okresie "powiększania" pakietu nie spadł poniżej
6.00. Jak to możliwe aby średnia cena wzrosła do 4.97
Wytłumacz! No? Najlepiej na Poklapie gdzie nagle przestałeś
się udzielać przyłapany na kłamstwie.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości