http://tvgry.pl/?ID=4441
Ciekawy material.
The Farm 51 Group SA (F51) cz.2 "Get Even"
REKLAMA
wcale...nie...jakos...na 11 bit..moza nbylo zarobic..jak okazalo.sie..ze TWOm w WEEKEND..byl hitem...otworzylo sie po 14 PLN. potem szybki zjazd na 13....a ..po 15 PLN...molzna bylo ladowac..siaty ...towaru...oplacalo sie??....oplacalo...
Troche sam sobie zaprzeczasz, piszesz że chodzi Tobie o zarabianie, a chcesz czekac na owoce jak wtedy już będzie za późno, jeżeli chodzi o sowite zyski. Zaczynając od wizji można sporo zarobić, a w razie dostrzeżenia złych przesłanek podejmuje się odpowiednie decyzje. A w tych niepewnych czasów technologia wydaje się najpewniejsza
NIe zawsze tzreba zyc marzeniami..zeby zarbiac....czasmi...fakty pokazuja..ze jest POtencjal do wzrostow...I WTEDY TO OGRANICZA MOCNO RYZYKO INWESTYCYJNE....
Ten co mocniej ryzykuje wiecej zyskuje.....ale tez moze mocniej wtopic....
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
tak ciekawey....trzymam kciuki zeby im sie udalo...
P.S...ale teraz juz wiesz dlaczego nie bedzie to na MOBILKI....co sugerowales...wczesnij....nawet za te przyslowiowe 2 lata....
Czyli zadajem kłam alikowi. Fotogeometria byla stosowana i gry powstawaly tą techniką, ale tylko get even ma całe budynki. To ze na smarty bedzie dzialac dzis ma male znaczenje. Bo malo jest aparatow. Ale za 2 lata to juz cos innego. Pokazuje to co mogą zrobic w branzy gier mobilnych. To jest to o czym pisalem kiedys caly bajer farmy to umiejetnosc pakowania kompresji. No i mamy to 4 letni laptop gra dzialala bdb.
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2057
- Rejestracja: 09 lut 2006 21:01
- Lokalizacja: rynek z tradycjami!
https://www.youtube.com/watch?v=reIzoNE9WcE
Chernobyl VR Project - trailer - NOWOŚĆ z 3 grudnia 2015 r.
Chernobyl VR Project - trailer - NOWOŚĆ z 3 grudnia 2015 r.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015 12:35 przez radwer, łącznie zmieniany 1 raz.
ktos na bankierze wyłapał gdzie się pojawia info o Chernobyl VR
http://www.allgamesbeta.com/2015/12/the ... oject.html
http://www.gamestar.de/news/vermischtes ... oject.html
http://es.ign.com/chernobyl-vr-project- ... -accidente
http://www.gametech.ru/news/49391/
http://multiplayer.it/notizie/160071-th ... uncio.html
http://playfront.de/chernobyl-vr-project-playstation/
http://kotaku.com/explore-chernobyl-wit ... 1745850462
http://unboxholics.com/news/gaming/1216 ... vr-project
http://www.guiltybit.com/chernobyl-vr-p ... o-nuclear/
http://rampaga.ru/1926/the-farm-51-anon ... vr-project
http://www.lazygamer.net/virtual-realit ... rad-aways/
http://www.playm.de/2015/12/chernobyl-v ... en-263491/
http://www.bitfeed.co/page/chernobyl-vr ... ad-news-pc
http://www.gamechannel.hu/cikk/hirblock ... csernobilt
http://www.retranslator.net/261062-cher ... nosti.html
http://nakedgameplay.com/ynnews/news/vi ... EiwRX.dpbs
http://it.paperblog.com/chernobyl-vr-pr ... c-3077316/
http://myinforms.com/en/a/20045019-expl ... radiation/
http://www.gamernews.it/public/news/201 ... nuncio.asp
http://www.reuters.com/article/2015/12/ ... tzyRERl.97
Pierwszy odzew już przecież był, wspominałem o falstarcie w styczniu '14. Opublikowali trailer, zapowiedź i ich przywaliło...tylko 200tys sztuk aby zarabiali, to się sprzeda pierwszego dnia. Właśnie z racji grafiki.
Mam wrażenie, że preorderów sprzeda sie bardzo dużo właśnie z racji grafiki. Śmiem twierdzić, że gra będzie sama się nagłaśniała w prasie tak jak TWOM.
Właśnie z racji przełomu graficznego.
http://www.thefarm51.com/?module=press&menu=1&menu2=4THE FARM 51 – GLOBALNY SUKCES TRAILERA I ZAPOWIEDZI GRY GET EVEN
WARSZAWA, POLSKA, 13 stycznia 2014 – The Farm 51 ma przyjemność poinformować, że światowa zapowiedź gry Get Even okazała się niespotykanym sukcesem marketingowym.
W dniu 8 stycznia The Farm 51 oficjalnie zapowiedziała swój nowy projekt, grę Get Even. Informacji prasowej towarzyszył trailer, prezentujący potencjał graficzny i technologiczny produkcji. Kampania informacyjna miała w założeniu dotrzeć przede wszystkim do mediów i profesjonalistów branżowych. Po kilku godzinach od wysłania informacji okazało się, że rzeczywistość przerosła oczekiwania twórców gry. Zapowiedź Get Even to prawdopodobnie jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów polskiej branży gier w ostatnich miesiącach. Oto kilka faktów dotyczących debiutu informacyjnego Get Even na świecie:
1. Trailer umieszczony na naszym kanale You Tube w ciągu kilku dni obejrzało niemal 700 000 osób. Biorąc pod uwagę, że został umieszczony również na kanałach najważniejszych portali poświęconych grom, ogólną liczbę odtworzeń można w tej chwili liczyć w milionach. Dla porównania, takie zainteresowanie polskimi grami zarezerwowane było do tej pory tylko dla największych, wysoko budżetowych produkcji (np. Wiedźmin, Dead Island)
2. Prestiżowy i opiniotwórczy magazyn o grach, Kotaku, napisał o Get Even: „To właśnie taka grafika jest zapowiedzią prawdziwej nowej generacji wizualnej w grach”. Dwa newsy dotyczące gry wygenerowały na Kotaku ponad 300 000 odsłon.
3. Trailer i informacje o grze zostały umieszczone w tzw. „top stories” (główne newsy) największych światowych portali o grach: IGN, Gamespot, Eurogamer, PC Gamer, Kotaku, Joystiq, Game Trailers, Game Informer. Pełna lista to kilkaset artykułów/newsów na całym świecie.
4. Oficjalny profil gry na Facebooku w ciągu 4 dni „polubiło” prawie 5000 nowych fanów. Statystyki rosną każdego dnia. Pod informacją o grze w newsie na portalu IGN zanotowano ponad 1000 komentarzy, z czego większość zdecydowanie pozytywna.
5. Zapowiedź Get Even pojawiła się jako pierwszy news w najbardziej prestiżowym newsletterze informacyjnym amerykańskiej branży gier, A-List Daily. Newsletter ten rozsyłany jest do trendsetterów, właścicieli firm oraz najważniejszych profesjonalistów w branży.
6. Na dzień dzisiejszy spółka The Farm 51 jest dosłownie zasypana mailami od dziennikarzy, partnerów biznesowych i mediów mainstreamowych (m.in. angielski The Guardian) pytających o Get Even.
Skala sukcesu akcji PR przeszła najśmielsze oczekiwania twórców gry. Film prezentujący Get Even ukazał się w idealnym momencie. Branża przeżywa dziś spore rozczarowanie brakiem wyraźnego skoku jakości graficznej gier w ostatnich latach. I właśnie na ten grunt trafił trailer Get Even pokazując zupełnie nową, innowacyjną technologię tworzenia grafiki. Obraz jest bowiem niepowtarzalnym połączeniem scen live-action (filmowych) z ujęciami samej gry. Warto bardzo uważnie oglądać filmik, bo granica między ujęciami rzeczywistymi, a tymi z gry, nie jest łatwa do wychwycenia. Grafika Get Even opiera się na skanach 3D rzeczywistych miejsc i postaci, dlatego lokacje pokazane w trailerze nie tylko wyglądają realistycznie, ale po prostu istnieją realnie.
To pewnie wtedy dotarło do nich jaki jest potencjał i to, że sami tego nie uciągną. Co ciekawe, w kwestii standardów grafiki przez ten czas na rynku nic się nie zmieniło.
Raport VR super, trochę się dziwię że to publikują ale to też świadczy jak pewnie się czują
Moja uwaga:
Obecna baza Playstation 4 (VGChartz) to na koniec '15r ok. 30 mln sztuk, a w połowie '16r ok. 34 mln sztuk. Na pewno ma to wpływ na start Playstation VR i premierę Chernobyl VR. No i Get Even na PS4Travis Jakel, analityk Piper Jaffray, prognozuje,
że w 2016 na rynku będzie 12,2 mln urządzeń
VR. Sprzedaż Oculus Rift ma sięgnąć 3,6 mln,
natomiast udana współpraca Oculusa z Samsungiem
ma zaowocować sprzedażą 5 mln sztuk
Samsung Gear VR. W 2016 roku sprzedaż HTC
Vive jest prognozowana na 2,1 mln sztuk, natomiast
Playstation VR na 1,4 mln zestawów.
Jako podsumowanie prognoz analitycznych
chcielibyśmy potraktować dane przedstawione
przez SuperData Reaserch. Według tego raportu
31% amerykańskich graczy konsolowych
planuje zakup PlayStation VR, co przekłada się
na 3,4 mln urządzeń, przy obecnej bazie sprzedanych
konsol PS4. W tym samym raporcie przyjęto
również, że 18% graczy komputerowych
planuje zakup Oculus Rift14. Łączna sprzedaż
urządzeń VR ma według SuperData Research
sięgnąć 70 mln sztuk do końca 2017 roku, co
przełoży się na wartość rynku sprzętu w wysokości
8,8 mld $ oraz rynku aplikacji w wysokości
6,1 mld $. Łączna wartość obu rynków w 2019
roku ma sięgnąć 15,9 mld $.1
Jeszcze w kwestii specyfiki grywalności gier VR...
Konkretna AT
http://www.gpwatak.pl/nc/farm51/farm51/
http://www.vrhunters.pl/horrory-vr-moga ... wiekowych/O problemie wspominał niedawno szef Sony Worldwide Studios – Shuhei Yoshida. Według niego wirtualna rzeczywistość stanie się wkrótce samodzielnym medium porównywalnym do kina czy książek, a to wymagać będzie oddzielnego systemu oceniania treści. Yoshida argumentuje swoje obawy tym, że technologia VR jest bardzo sugestywna i przekonywująca przez co łatwo uwierzyć w to co widzi się na ekranie, co w pewnych przypadkach może doprowadzić nawet do traumy.
Konkretna AT
http://www.gpwatak.pl/nc/farm51/farm51/
https://www.google.pl/search?q=czernoby ... &start=175
Jakieś wątpliwości co do jakości marketingu GE będzie też miał wielkie zainteresowanie, chociaż czy aż tak duże to nie wiem, nie każdy gra w gry a Czarnobyl...
171 linków... Zakopuje jeszcze głebiej na swojej Farmie akcji ten papier.
Jakieś wątpliwości co do jakości marketingu GE będzie też miał wielkie zainteresowanie, chociaż czy aż tak duże to nie wiem, nie każdy gra w gry a Czarnobyl...
171 linków... Zakopuje jeszcze głebiej na swojej Farmie akcji ten papier.
Trajla ChVR na YT przez dwa dni prawie 50tys. wejść.
Rzut oka na kreski.
Bezpośrednio:
http://images75.fotosik.pl/136/bcb8978da6876427.jpg
Rzut oka na kreski.
Bezpośrednio:
http://images75.fotosik.pl/136/bcb8978da6876427.jpg
Ktoś bardzo bogaty i znany tweetuje o Charnobyl VR dopisując "this will be amazing"
https://twitter.com/pmarca/status/673080110476464128
https://twitter.com/pmarca/status/673080110476464128
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości