The Farm 51 Group SA (F51) cz.2 "Get Even"

wszystko na temat spółek publicznych
real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 12:52

Czy GE będzie też w tradycyjnej wersji czy tylko VR - na jakie platformy zostanie wydany GE?

REKLAMA


atmosf3ar
Sierżant sztabowy
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2014 10:21

Postautor: atmosf3ar » 07 sty 2016 13:03

Czy GE będzie też w tradycyjnej wersji czy tylko VR - na jakie platformy zostanie wydany GE?
Będzie wydany najpierw w tradycyjnej wersji a później VR...
PC, PS4, XONE

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 13:09

Czy spółka podała już przybliżony termin premiery, cenę gry? PC+konsole wystartują równocześnie?

atmosf3ar
Sierżant sztabowy
Posty: 166
Rejestracja: 17 sty 2014 10:21

Postautor: atmosf3ar » 07 sty 2016 13:22

Czy spółka podała już przybliżony termin premiery, cenę gry? PC+konsole wystartują równocześnie?
Terminy czy cena zależą od Bandai Namco... ale obiło mi się o uszy na konferencjach cena ok 50-59$. A termin hm.... chyba okolice wakacji i dalej. :lol:

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 13:26

Czy Farm będzie na PAX SOUTH (od 29 stycznia), czy tam mogą zostać przedstawione jakieś dodatkowe informacje dotyczące GE?

Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 07 sty 2016 13:39

Czy Farm będzie na PAX SOUTH (od 29 stycznia), czy tam mogą zostać przedstawione jakieś dodatkowe informacje dotyczące GE?
Teraz wszystko zależy od Bandai, Farma nic nie może bez ich zgody przekazywać, taka umowa.
Prawda gdzieś jest...

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 13:47

Zachowania historyczne innych spółek produkujących gry pozwalają liczyć na dynamiczny wzrost kursu do czasu premiery.

Powodzenia!

Stoczek
Chorąży
Posty: 913
Rejestracja: 04 sie 2011 23:10

Postautor: Stoczek » 07 sty 2016 13:48

Dobry wywiad :lol:
Proponuje poczytać raporty i stronę http://www.thefarm51.com/
:wink:

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 13:58

Bacznie będę się przyglądał FARM i wiadomościom na temat GE :)

Makintosz
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 305
Rejestracja: 31 paź 2013 12:29

Postautor: Makintosz » 07 sty 2016 14:04

Nie ma co się przyglądać bo nie znamy dnia ani godziny kiedy pojawi się trailer ;p

Jak to mowia "strach nie miec tych akcji"

:lol:

Jedyna rzecz, która mnie zmartwiła to warranty dla Erne. Jest to dosyć istotne rozwodnienie.. :(

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 14:09

Każdy ma swojego faworyta :)

Czy Zarząd FARM wyrażał już chęć przenosin spółki na główny parkiet?

klonas
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3499
Rejestracja: 18 gru 2013 19:22

Postautor: klonas » 07 sty 2016 14:19

W mojej ocenie to kluczem jest reality 51. Bajer polega na tym, że nie są fotoskanowane postacie tylko całe przestrzenie, to ma miejsce pierwszy raz na tą skalę. Uznam to za ciekawostkę, jednak kluczem jest kompresja. Gra chodziła na paroletnim laptopie. Grafika podobno jest wybitna, patrząc na zdjęcia z VR Czarnobyl - roooobiii wrażenie. Dlatego taką sławą rozszedł się zwiastun Czarnobyla.

Tu stawiam klucz, robią szybko i dobrze pakują.

Na czym zarabiać będą: No widać, że nie tylko na grze. Co jest dobre, tak jak bit rozwija GR. Wojsko ma przekroczyć 10 proc przychodu w 2016r.

Jednak zarobek moim zdaniem będzie polegał na wiedzy - upakowanie materiałów - kompresja.

ggn
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 273
Rejestracja: 18 wrz 2015 19:58

Postautor: ggn » 07 sty 2016 15:16

Ok, ale na czym ma zarobić FARM?
Chernobyl VR planowany jest również na platformę Sony (Playstation VR - dawniej Morpheus) i na urządzenia mobilne - 3.55 min. filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=reIzoNE ... e=youtu.be

To pójdzie szybko. Mniej niż 1% z 1,4mld Pecetów to ok. 13mln platform PC w rękach samych hardkorowych graczy nastawionych na wyciskanie ostatnich soków ze sprzętu. To ludzie zainteresowani wymagającymi grami i aplikacjami. Wiem jak to działa, sam taki byłem i odpuściłem jak już bardziej fascynowała mnie liczba FPS niż sama gra.
Dla producentów to doskonała informacja bo konieczność wymiany sprzętu prowokowana wymaganiami grafiki to od zawsze koło zamachowe rozwoju całej branży. To się długo nie skończy, a technika wprowadzana na rynek hi-end PC skutkuje schodzeniem coraz bardziej wydajnych rozwiązań na niższe szczeble urządzeń, w tym na mobilne. Obecne możliwości wyświetlania grafiki topowych smartfonów nie mieściły się w głowach właścicieli laptopów 10 lat temu. Bardzo szybko pojawią się okrojone i tańsze wersje topowych procesorów graficznych radzących sobie z VR. Trzeba pamiętać, że wyższa średnia półka tych procesorów to po prostu wykastrowane z funkcji i części wydajności topowe procesory. Zaraz wejdzie nowa generacja z pieczątką VR, a te dzisiaj topowe zejdą do sprzętu niższej klasy i poradzą sobie z VR. Gracz po prostu wymieni kartę graficzną. Tak to działa.

Farmersi na pewno wiedzą jaka jest głębokość rynku VR w 2016 roku. Zauważmy, że wchodzą w to z projektem stosunkowo niezbyt kosztownym. Ostatnie info to koszty trochę powyżej 2mln zł i pewnie do premiery jeszcze trochę wzrosną. Chernobyl VR nie jest skokiem na kasę, gdyby tak było walnęliby jakąś prostą gierkę licząc na szeroki zbyt na fali nowości VR na słabo nasyconym w gry rynku (ale myślą o czymś prostym na mobilne, było tajemnicze info). Ten projekt jest ambitniejszy i jest wg mnie demo technologi Reality51. Kasę na pewno przyniesie ale ważniejsze mogą być skutki tej prezentacji.

Trochę z innej beczki - może okazać się, że Sony znów zgarnie większą część tortu nowego rynku w 2016.
Baza sprzętu:
Platforma PC to ok. 13mln sztuk sprzętu VR ready, Playstation 4 to ok. 36mln (w okr. przedświątecznym sprzedali ok. 5,7mln PS4)
Próg wejścia:
Oculus Rift - 600$ + ok. 1000$ PC ready VR = 1600$
Playstation VR + Playstation 4 = ok. 850$
:wink:
Tu ciekawy art na ten temat w Forbes:
http://www.forbes.com/sites/jasonevange ... t-in-2016/

Baza konsol nowej generacji (PS4,XO) na dzień dzisiejszy ok. 54,5 mln sztuk 8)

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 07 sty 2016 15:23

Fajny ten Wasz entuzjazm :)

Jednak przykład Vivida bardzo dobrze obrazuje co się dzieje jak gra nie spełni oczekiwań...

Powodzenia i trafnych decyzji!

debryl
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2707
Rejestracja: 25 sty 2010 15:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: debryl » 07 sty 2016 15:24

Artykuł o farm z dzisiejszego CHIP
http://wrzucaj.net/image/Qz8aF
:wink:
Ostatnio zmieniony 07 sty 2016 15:57 przez debryl, łącznie zmieniany 1 raz.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: fango, paaulinka i 97 gości