to jes gra niszowa, SYMULATOR NUDY, symulatory tera modne, a takiego nie bylo, twoim zadaniem oprucz tego jes zbieranie negatywnych opini o grze, wygrywa ten co ma najwiencej, pozdrawiam akcjonariuszyJak to się ukaże w takiej postaci to będzie klęska - najgorsze jest to ze skoro dali beta testy otwarte to uważają ze gra jest ok - nie jest ok, jest nudna, pusta w środku, jedziesz samochodem poprzez pusty teren na którym nic się nie dzieje - ktoś z Was w to grał? Jak coś mam 3 kody do rozdania.A czy to nie będzie teraz tak, że skoro tak dbają o jakość produktu przesuną premierę? W końcu mają podkładkę pod postacią beta testów.
Cały prezio. To ostatnie zdanie mógł sobie darować i wydźwięk byłby zdecydowanie inny.
Poza tym to jakieś zwykłe *****. Na dwa miesiące przed premierą gra powinna być wymuskana i wychuchana, a nie za pięć dwunasta organizują jakieś publiczne beta testy.
Od tego są zamknięte beta testy na jakichś grupach fokusowych. Ciężko będzie odrobić ten hejt.
CI GAMES [CIG] księga II
REKLAMA
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 4481
- Rejestracja: 11 lip 2006 18:15
Jak już mnie tak chcesz rozliczać z tej inwestycji to zrób to na początku kwietniai tak mi brzytko zyczyles i tak w d pe dostalesPoprostu CIG dyskontuje przesunięcie premiery na Bicie
Premiera za 2 miechy, ja załadowałem papier. Dużo tu fundów liczę, że nie dadzą nam zginąć do premiery
A za zyski kupię Ci najlepszy słownik na rynku
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Nie ma co się napinać, no chyba że ktoś ma papier, wtedy można współczuć niepewności.
Jak ogłosili tą betę zakładałem że są pewni stanu gry i jej odbioru, to byłby dobry sposób na popędzenie preorderów na bazie opinii. Wyszło jak wyszło.
Konieczność samych poprawek nie jest problemem, to dotyczy praktycznie wszystkich gier. Ale problemem może być skala niedoróbek w stosunku do czasu premiery.
Niektórych rzeczy zresztą już się nie da poprawić. Jak się robi otwarty świat to trzeba go czymś ciekawym zapełnić.
Jak ogłosili tą betę zakładałem że są pewni stanu gry i jej odbioru, to byłby dobry sposób na popędzenie preorderów na bazie opinii. Wyszło jak wyszło.
Konieczność samych poprawek nie jest problemem, to dotyczy praktycznie wszystkich gier. Ale problemem może być skala niedoróbek w stosunku do czasu premiery.
Niektórych rzeczy zresztą już się nie da poprawić. Jak się robi otwarty świat to trzeba go czymś ciekawym zapełnić.
10/2017 CI Games SA Odpowiedzi na pytania Akcjonariusza udzielone w trybie art. 428 KSH
Odpowiedź Zarządu Spółki:
Podział (split) akcji spółki CI Games S.A. i obniżenie ich wartości z dotychczasowej – 0,10 zł (dziesięciu groszy) do 0,01 zł (jednego grosza) w ocenie Zarządu CI Games S.A. nie stanowi zagrożenia dla prawidłowości i wiarygodności wyceny Spółki....ble...ble..ble..
Odpowiedź Zarządu Spółki:
Podział (split) akcji spółki CI Games S.A. i obniżenie ich wartości z dotychczasowej – 0,10 zł (dziesięciu groszy) do 0,01 zł (jednego grosza) w ocenie Zarządu CI Games S.A. nie stanowi zagrożenia dla prawidłowości i wiarygodności wyceny Spółki....ble...ble..ble..
Beta oferuje ambiwalentne odczucia.
Coś takiego jak optymalizacja nie istnieje. Niskie 30fps, bardzo wysokie 40-60fps. Oczywiście na radku, bo Nvidia ponoć leży całkowicie.
Sporo glitchy, bugów, małych błędów.
Pojazdy to jakaś kpina. Co chwila coś jeździ na takim zadupiu, szyby pancerne, atak klonów. Jak udało mi się jakiś samochód zablokować, to grzecznie czekał aż się przesunę i odjechał w nieznane. Śmigłowiec, który można wysadzić w tej bazie, po zniszczeniu wywalił wybuch jak z 10letniej gry i model podmienił się na zniszczony... Miałem wrażenie jakbym w tamtym momencie grał w jakiegoś moda do csa.
Grafika bardzo nierówna. Raz ładne zarośla, bagna, potem nagle to samo tylko że znacznie brzydsze. Światła i refleksy są bardzo ładne, ale znacznie przesadzone i nierealistyczne.
Animacje i modele są całkiem spoko, przeładowanie porządnie wykonanych broni jest powolne i w miarę realistyczne. Tak samo wsiadanie do bogatej w detale terenówki, wspinanie się itd. Do tego się przyłożyli.
Samo poruszanie się jest średnie. Przez większość czasu jest okej, ale pagórki, skarpy i wzniesienia są nie do przebycia. To samo z podróżą w dół i też samą organizacją lokacji. Lekki spadek z metra powoduje utratę hp, a z 2-3m da się zginąć. Niby przesadzone pójście w stronę realizmu, ale na dłuższą metę będzie denerwujące. Miałem wrażenie, że ta baza została zaprojektowana na przejście tylko z jednej strony. "Od tyłu" nie dość, że strażnicy byli w dziwnych miejscach, to zejścia na dół nie było, albo skarpa i pewna śmierć, albo długa podróż dookoła po drodze. Zdecydowanie powinni to wszystko poprawić, bo gra będzie przez to frustrująca.
Model strzelania jest dość dobry, kałach kopie, snajperka też, nawet pistolet nie pozwala na szybkie i jednocześnie celne strzelanie.
AI jest dziwne. Jednocześnie sprawia wrażenie w miarę inteligentnego jak na skradanki, przeciwnicy zauważają jak ich kolega padnie po za ścisłym polem widzenia, reagują na trupy i w miarę bliskie strzały z tłumika, a potrafią przestać mnie gonić i tak po prostu sobie stanąć, czy nawet szukać kręcąc się w kółko. Jednocześnie potrafią popełniać mądre i idiotyczne decyzje, jak mnie raz odkryli, to zbiegło się 4 z różnych kierunków, próbowali mnie osaczyć, a innym razem wbiegali po kolei do namiotu na rzeź...
Dwie misje które dostajemy do wykonania są... słabe? Nudne? Mam nadzieję, że to tylko zadania poboczne do farmienia expa/hajsu, a nie główna oś fabularna...
Dziwny system zapisów. Nie mam pojęcia kiedy, co i jak się zapisuje. Odpalając grę ze 3x, za każdym miałem inną ilość pocisków, inne obozy i znaki zapytania były odkryte/wyczyszczone. Chyba bardziej sprawdziłyby się tutaj normalne, lub konkretne autosejwy.
Poziom trudności jest wysoki, aczkolwiek też dość dziwny. Standardowo ustawiony na średni, a giniemy po paru strzałach, po zauważeniu przeciwnicy są diabelnie celni, a po za trafieniem w głowę, są w stanie przyjąć pół magazynka kałacha...
Klimat jest wspaniały, przypomina trochę Stalkera, oczywiście bez jego udziwnień. Nawet skradanie się przez bagna i czyszczenie posterunków jest bardzo satysfakcjonujące.
Udźwiękowienie też nierówne. Utwór w menu zupełnie mi nie pasuje, w grze jest już lepiej. Muzyka jest całkiem przyjemna, oprócz "combat song", do którego ni trochę nie mogłem się przekonać. Cała reszta udźwiękowienia jest całkiem okej.
Po becie nie czuję się zmotywowany do kupienia gry. CI ma tylko 2 miesiące na dopracowanie gry, a poprawić trzeba praktycznie wszystko. Oby przełożyli premierę, bo inaczej gra na starcie będzie niegrywalna.
opinia z forum gry online
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=25492
niezla kiszka sie szykuje
Coś takiego jak optymalizacja nie istnieje. Niskie 30fps, bardzo wysokie 40-60fps. Oczywiście na radku, bo Nvidia ponoć leży całkowicie.
Sporo glitchy, bugów, małych błędów.
Pojazdy to jakaś kpina. Co chwila coś jeździ na takim zadupiu, szyby pancerne, atak klonów. Jak udało mi się jakiś samochód zablokować, to grzecznie czekał aż się przesunę i odjechał w nieznane. Śmigłowiec, który można wysadzić w tej bazie, po zniszczeniu wywalił wybuch jak z 10letniej gry i model podmienił się na zniszczony... Miałem wrażenie jakbym w tamtym momencie grał w jakiegoś moda do csa.
Grafika bardzo nierówna. Raz ładne zarośla, bagna, potem nagle to samo tylko że znacznie brzydsze. Światła i refleksy są bardzo ładne, ale znacznie przesadzone i nierealistyczne.
Animacje i modele są całkiem spoko, przeładowanie porządnie wykonanych broni jest powolne i w miarę realistyczne. Tak samo wsiadanie do bogatej w detale terenówki, wspinanie się itd. Do tego się przyłożyli.
Samo poruszanie się jest średnie. Przez większość czasu jest okej, ale pagórki, skarpy i wzniesienia są nie do przebycia. To samo z podróżą w dół i też samą organizacją lokacji. Lekki spadek z metra powoduje utratę hp, a z 2-3m da się zginąć. Niby przesadzone pójście w stronę realizmu, ale na dłuższą metę będzie denerwujące. Miałem wrażenie, że ta baza została zaprojektowana na przejście tylko z jednej strony. "Od tyłu" nie dość, że strażnicy byli w dziwnych miejscach, to zejścia na dół nie było, albo skarpa i pewna śmierć, albo długa podróż dookoła po drodze. Zdecydowanie powinni to wszystko poprawić, bo gra będzie przez to frustrująca.
Model strzelania jest dość dobry, kałach kopie, snajperka też, nawet pistolet nie pozwala na szybkie i jednocześnie celne strzelanie.
AI jest dziwne. Jednocześnie sprawia wrażenie w miarę inteligentnego jak na skradanki, przeciwnicy zauważają jak ich kolega padnie po za ścisłym polem widzenia, reagują na trupy i w miarę bliskie strzały z tłumika, a potrafią przestać mnie gonić i tak po prostu sobie stanąć, czy nawet szukać kręcąc się w kółko. Jednocześnie potrafią popełniać mądre i idiotyczne decyzje, jak mnie raz odkryli, to zbiegło się 4 z różnych kierunków, próbowali mnie osaczyć, a innym razem wbiegali po kolei do namiotu na rzeź...
Dwie misje które dostajemy do wykonania są... słabe? Nudne? Mam nadzieję, że to tylko zadania poboczne do farmienia expa/hajsu, a nie główna oś fabularna...
Dziwny system zapisów. Nie mam pojęcia kiedy, co i jak się zapisuje. Odpalając grę ze 3x, za każdym miałem inną ilość pocisków, inne obozy i znaki zapytania były odkryte/wyczyszczone. Chyba bardziej sprawdziłyby się tutaj normalne, lub konkretne autosejwy.
Poziom trudności jest wysoki, aczkolwiek też dość dziwny. Standardowo ustawiony na średni, a giniemy po paru strzałach, po zauważeniu przeciwnicy są diabelnie celni, a po za trafieniem w głowę, są w stanie przyjąć pół magazynka kałacha...
Klimat jest wspaniały, przypomina trochę Stalkera, oczywiście bez jego udziwnień. Nawet skradanie się przez bagna i czyszczenie posterunków jest bardzo satysfakcjonujące.
Udźwiękowienie też nierówne. Utwór w menu zupełnie mi nie pasuje, w grze jest już lepiej. Muzyka jest całkiem przyjemna, oprócz "combat song", do którego ni trochę nie mogłem się przekonać. Cała reszta udźwiękowienia jest całkiem okej.
Po becie nie czuję się zmotywowany do kupienia gry. CI ma tylko 2 miesiące na dopracowanie gry, a poprawić trzeba praktycznie wszystko. Oby przełożyli premierę, bo inaczej gra na starcie będzie niegrywalna.
opinia z forum gry online
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=25492
niezla kiszka sie szykuje
-
- Starszy sierżant
- Posty: 80
- Rejestracja: 24 mar 2013 21:53
Na początku bety - miałem dokładnie tak samo jak inni - gra po prostu się nie chciała włączyć ale wiedziałem że to nie wina gry bo na dużo, dużo słabszym laptopie gra odpaliła więc diabeł siedział na blaszaku. Okazuje się że wina była aktualizacji systemu a dokładnie Windows6.1-KB2999226-x64 dla win 7
Po instalacji aktualizacji gra odpaliła ( a już wieszałem psy na grze - ale przeprosiłem i było ok) jako pierwsze napiszę co mi się nie podobało, spadek klatek ale głównie przy spoglądaniu a raczej włączaniu lunety - mówię OK Beta , następnie co zauważyłem to to że gra mnie w konia robi:( kupuje amo wychodzę z jaskini i ch.j nie ma amo , no to z powrotem i ponownie kupuje amo wychodzę i znów to samo, O nie reset gry (ale tylko do menu:)) i wchodzę na nowo gra przestałe mnie robić w konia. To tyle z rzeczy które mi się przytrafiły ze złej strony, Reszta gry to już inna sprawa Otóż grę przeszedłem "całą" jakieś 8 h więc nie było z nią źle ) Snajperki 1 klasa choć przydało by się ich więcej, dron - bajera:)), misje spoko choć przydało by się więcej AI, grafika spoko (tylko te spowolnienia do ogarnięcia) wspinaczka fajna:) nawet powiem bardzo fajna, Mapa wielkość dobra nie za duża ale także nie za mała taka w sam raz, Otoczenie - Bardzo przypadło mi do gustu w szczególności Nocą i wschodem słońca, Deszcz jest kapitalny - przydał by się czasami mocniejszy wiatr ale mimo wszystko jest spoko. No i wisienka na torcie - Dźwięki w tej grze są na bardzo wysokim poziomie i dobrane idealnie. Ogółem jestem zadowolony z bety jeśli wdrożą poprawki to gra będzie całkiem niezłym tytułem w szczególności że kampania ma być długa.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=25492
Po instalacji aktualizacji gra odpaliła ( a już wieszałem psy na grze - ale przeprosiłem i było ok) jako pierwsze napiszę co mi się nie podobało, spadek klatek ale głównie przy spoglądaniu a raczej włączaniu lunety - mówię OK Beta , następnie co zauważyłem to to że gra mnie w konia robi:( kupuje amo wychodzę z jaskini i ch.j nie ma amo , no to z powrotem i ponownie kupuje amo wychodzę i znów to samo, O nie reset gry (ale tylko do menu:)) i wchodzę na nowo gra przestałe mnie robić w konia. To tyle z rzeczy które mi się przytrafiły ze złej strony, Reszta gry to już inna sprawa Otóż grę przeszedłem "całą" jakieś 8 h więc nie było z nią źle ) Snajperki 1 klasa choć przydało by się ich więcej, dron - bajera:)), misje spoko choć przydało by się więcej AI, grafika spoko (tylko te spowolnienia do ogarnięcia) wspinaczka fajna:) nawet powiem bardzo fajna, Mapa wielkość dobra nie za duża ale także nie za mała taka w sam raz, Otoczenie - Bardzo przypadło mi do gustu w szczególności Nocą i wschodem słońca, Deszcz jest kapitalny - przydał by się czasami mocniejszy wiatr ale mimo wszystko jest spoko. No i wisienka na torcie - Dźwięki w tej grze są na bardzo wysokim poziomie i dobrane idealnie. Ogółem jestem zadowolony z bety jeśli wdrożą poprawki to gra będzie całkiem niezłym tytułem w szczególności że kampania ma być długa.
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=25492
to na zmianę negatyw ???
-2
odpowiedz
1 odpowiedź
TobiAlex
109
Senator
1. #optymalizacjanikogo
Tak, wiem co to za wersja gry, ale wiem też dwie rzeczy - CI nigdy nie ogarnęło CryEngine i niestety tych rzeczy nie ogarnie nawet do premiery. Graficznie jest lepiej niż w dwójce, ale to nadal nie jest nic, co by przy przykładaniu lunety do oka powodowało spadek fps z 60 do 30. Takich bolączek jest więcej, niestety.
2. Feeling ze strzelania itp. - może być, nie jest źle
3. #jakzrzynać
Takiej zrzynki różnych elementów gier nie widziałem NIGDY! NIGDY!!! I nie mówię tu o powielaniu rzeczy z gier, bo to wiadomo, że zawsze ktoś podpatruje itp. Ale to co zobaczyłem w SGW to szok! Parkour - ŻYWCEM wzięty z Dying Light! Nawet odchylanie ręki na lewo / prawo w celu skakania na kolejny element! Chowanie się np. w szafach - ŻYWCEM wzięty z Alien Isolation. Pojazdy i ich prowadzenie - ŻYWCEM wzięte z Far Cry 3/4. Zresztą generalnie cała gra to jakieś 70% Far Cry 3/4.
Szybka podróż? No oczywiście za pomocą... drogowskazów (ta, Wiedźmin 3 się kłania). Takich rzeczy jest tu pełno. Po przegraniu 30 minut i dotarciu do pierwszej większej miejscówki nasunęło mi się coś takiego "ja już to gdzieś widziałem, podobnie się czułem". Ta, Call of Pripyat! A trzymając AK 47 to już w ogóle (wydaje mi się, że nawet broń jest trzymana na identycznej wysokości co w Call of Pripyat!
Co do innych aspektów, to w 100% zgadzam się z Shado2025.
-2
odpowiedz
1 odpowiedź
TobiAlex
109
Senator
1. #optymalizacjanikogo
Tak, wiem co to za wersja gry, ale wiem też dwie rzeczy - CI nigdy nie ogarnęło CryEngine i niestety tych rzeczy nie ogarnie nawet do premiery. Graficznie jest lepiej niż w dwójce, ale to nadal nie jest nic, co by przy przykładaniu lunety do oka powodowało spadek fps z 60 do 30. Takich bolączek jest więcej, niestety.
2. Feeling ze strzelania itp. - może być, nie jest źle
3. #jakzrzynać
Takiej zrzynki różnych elementów gier nie widziałem NIGDY! NIGDY!!! I nie mówię tu o powielaniu rzeczy z gier, bo to wiadomo, że zawsze ktoś podpatruje itp. Ale to co zobaczyłem w SGW to szok! Parkour - ŻYWCEM wzięty z Dying Light! Nawet odchylanie ręki na lewo / prawo w celu skakania na kolejny element! Chowanie się np. w szafach - ŻYWCEM wzięty z Alien Isolation. Pojazdy i ich prowadzenie - ŻYWCEM wzięte z Far Cry 3/4. Zresztą generalnie cała gra to jakieś 70% Far Cry 3/4.
Szybka podróż? No oczywiście za pomocą... drogowskazów (ta, Wiedźmin 3 się kłania). Takich rzeczy jest tu pełno. Po przegraniu 30 minut i dotarciu do pierwszej większej miejscówki nasunęło mi się coś takiego "ja już to gdzieś widziałem, podobnie się czułem". Ta, Call of Pripyat! A trzymając AK 47 to już w ogóle (wydaje mi się, że nawet broń jest trzymana na identycznej wysokości co w Call of Pripyat!
Co do innych aspektów, to w 100% zgadzam się z Shado2025.
jakos nikt z wyznawcow..ciga....nie podnieca sie premiera..tej podobno za.je.bisyej..gry na komorki....jakim mial byc LotF....mobilny.....
w sumie sie nie dziwie..bo..CINKO..to wyglada jak na tak ZACNA..premiera jaka mial byc.....
w sumie sie nie dziwie..bo..CINKO..to wyglada jak na tak ZACNA..premiera jaka mial byc.....
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości