No tak, Durniol, samozwańczy fachowiec z forum, przecież wie lepiej od Prezesa...
“Po pierwsze prezes nie powie Ci całej prawdy“
Durniol, Ty tak naprawdę?
Gdybym miał takiego Prezesa w spółce, wialbym z niej jak najszybciej, nie tylko jako akcjonariusz, ale też jako pracownik, kontrahent...
Co do wzrostu cen, prawda stawki wzrosły, ale jak mówi Prezes wzrosły też koszty i to z każdej strony. Co z tego, jak więcej składów wozi węgiel, jak robią to na rzecz komercyjnych, bardziej opłacalnych?
A, jak nawet i wypracują jakiś śladowy zysk, nie zdziwie się, jak go zagospodaruje jakiś minister na wyższe potrzeby, bo przed wyborami będzie ich sporo...
Durniol, mogę sądzić, że Ty będziesz ostatnią osobą, która będzie miała z tego zysku pożytek jako leszcz-akcjonariusz, chyba że Prezes czytuje forum parkietu i weźmie Ciebie jako doradcę, bo nawet pewnie nie wie, że sam jest niezorientowany w finansach spółki.
PKP Cargo [PKP] księga II - w sanacji
REKLAMA
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Prezesi z reguly barwia ale hurraoptymizmem a potem jest slabo. Jesli jest 800 skladow to te 300 dodatkowych to tez koszty i obsluga ?? Wiec skoro 500 generowalo straty to 1000 bedzie generowac jeszcze wieksze ?? Natomiast kurs wskoczyl na 14.30 co prz PKP jest jakis postep.. Klopot w tym ze gdzies tuz tuz jest szczyt tej fali i czy PKP zdazy wskoczyc np na 17 jeszcze zanim pzyjda niedzwiedze ktore u nas czuja wysmienicie zwykle przez pare miesiecy zanim jakas odwilz bedzie ??
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Moze co z tego bedzie, a może nie...
Ja podziękowałem za współne interesy ze spółkami SP już jakiś czas temu. Choć durniol pisze, że to wg niego inwestycje takie prawdziwe a nie jakies spekulacje, to gdy się na to spojrzy szerzej to rodzaj ruletki. Wygrasz gdy Sasinowi nic nie odbije, przegrasz gdy mu coś się zamajaczy!Będziemy przekonywać, że należy znowelizować ustawę o zamrożeniu cen energii i objąć nią kolej – jako krwiobieg gospodarki i środek transportu, który wozi m.in. węgiel. On też ma wpływ na ceny energii elektrycznej. Jeśli będziemy podnosić ceny transportu węgla – a jak mamy nie podnosić, skoro mamy wyższe koszty – to ceny prądu będą dalej rosły. Potem my znów będziemy musieli podnosić ceny etc. To jest błędne koło i trzeba je przerwać – mówi Michał Litwin, dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.
– Koszt energii to około 20 do 30% kosztów po stronie przewoźników, więc jeśli ta część wzrasta o 300 czy 400%, to w naturalny sposób ma bardzo fundamentalny wpływ na całość kosztów przewoźników i związane z tym ceny, których przewoźnicy będą oczekiwali od klientów. Innymi słowy: wysokie ceny energii niestety przełożą się na wyższe ceny frachtu kolejowego – mówi agencji Newseria Biznes Michał Litwin.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Kto został:
Ja już podziękował za zarobek.
Do rozegrania na szybko, jak znalazł.14,5 w zasięgu. Zobaczymy co dalej, ale widać jak ostatnio skubali z lewej ostro.
Ja już podziękował za zarobek.
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Moze co z tego bedzie, a może nie...Ja podziękowałem za współne interesy ze spółkami SP już jakiś czas temu. Choć durniol pisze, że to wg niego inwestycje takie prawdziwe a nie jakies spekulacje, to gdy się na to spojrzy szerzej to rodzaj ruletki. Wygrasz gdy Sasinowi nic nie odbije, przegrasz gdy mu coś się zamajaczy!Będziemy przekonywać, że należy znowelizować ustawę o zamrożeniu cen energii i objąć nią kolej – jako krwiobieg gospodarki i środek transportu, który wozi m.in. węgiel. On też ma wpływ na ceny energii elektrycznej. Jeśli będziemy podnosić ceny transportu węgla – a jak mamy nie podnosić, skoro mamy wyższe koszty – to ceny prądu będą dalej rosły. Potem my znów będziemy musieli podnosić ceny etc. To jest błędne koło i trzeba je przerwać – mówi Michał Litwin, dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.
– Koszt energii to około 20 do 30% kosztów po stronie przewoźników, więc jeśli ta część wzrasta o 300 czy 400%, to w naturalny sposób ma bardzo fundamentalny wpływ na całość kosztów przewoźników i związane z tym ceny, których przewoźnicy będą oczekiwali od klientów. Innymi słowy: wysokie ceny energii niestety przełożą się na wyższe ceny frachtu kolejowego – mówi agencji Newseria Biznes Michał Litwin.
incoqnito tu już jest nowe rozdanie. Przed wyborami PiS zrobi wszystko, żeby było dobrze w PKP Cargo, żeby opozycja nie wzięła tej spółki do swojej kampani wyborczej, bo chyba pamiętasz jak Jaruś Kłamczyński krzyczał, że po 68 zł w IPO za bezcen ją sprzedają. Z drugiej strony jak PiS przegra wybory, to tu będzie jeszcze większy skok do góry. Więc tak czy inaczej PKP Cargo będzie wygrane, ale trzeba mieć jeszcze coś w głowie, żeby to ogarnąć
Idź Ty chłopcze lepiej ustaw się w kolejce po jakieś kolejne Huuuge w IPO, niech Ci zrobią redukcję 98 %, to stracisz tylko 150 zł,
no i rób dalej "gruby" hajs i "grube" obroty na tym swoim Platigu z NC "mistrzu parkietu"
10 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Kto został:
Do rozegrania na szybko, jak znalazł.14,5 w zasięgu. Zobaczymy co dalej, ale widać jak ostatnio skubali z lewej ostro.
Ja już podziękował za zarobek.
Mikro_B my akcjonariusze długoterminowi też już Ci dziękujemy jednodniowy milionerze
.....choć wątpię, że miałeś .... a nawet jeżeli, to jeden leszcz mniej (a jest ich pewnie więcej), więc można rosnąć dalej
10 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Widzisz i po ch^j te chłopcze? Ciągle te Huuge i 150zł a u buka poszło 2k na zakładzie i pójdzie jeszcze! O Answear, Coal Energy czy XTB nawet słowem się nie zająkniesz! Przyjdzie jeszcze czas i na PLI! i powiedz mi jak tu cię traktować poważnie, tym bardziej że zwracasz się chłopcze do gościa który ma całkiem bogaty plecak doświadczeń i giełdowych i tym bardziej życiowych. Z tobą się na da inaczej niż jechać ci po majtach lamusie! W realu za taki zwrot "chłopcze" dziób miałbyś obity, bo tak mnie wychowała ulica i nie pozwoliłbym sobie byś mi ubliżał lamusie, ale tu może kozaczyćMoze co z tego bedzie, a może nie...Ja podziękowałem za współne interesy ze spółkami SP już jakiś czas temu. Choć durniol pisze, że to wg niego inwestycje takie prawdziwe a nie jakies spekulacje, to gdy się na to spojrzy szerzej to rodzaj ruletki. Wygrasz gdy Sasinowi nic nie odbije, przegrasz gdy mu coś się zamajaczy!Będziemy przekonywać, że należy znowelizować ustawę o zamrożeniu cen energii i objąć nią kolej – jako krwiobieg gospodarki i środek transportu, który wozi m.in. węgiel. On też ma wpływ na ceny energii elektrycznej. Jeśli będziemy podnosić ceny transportu węgla – a jak mamy nie podnosić, skoro mamy wyższe koszty – to ceny prądu będą dalej rosły. Potem my znów będziemy musieli podnosić ceny etc. To jest błędne koło i trzeba je przerwać – mówi Michał Litwin, dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.
– Koszt energii to około 20 do 30% kosztów po stronie przewoźników, więc jeśli ta część wzrasta o 300 czy 400%, to w naturalny sposób ma bardzo fundamentalny wpływ na całość kosztów przewoźników i związane z tym ceny, których przewoźnicy będą oczekiwali od klientów. Innymi słowy: wysokie ceny energii niestety przełożą się na wyższe ceny frachtu kolejowego – mówi agencji Newseria Biznes Michał Litwin.
incoqnito tu już jest nowe rozdanie. Przed wyborami PiS zrobi wszystko, żeby było dobrze w PKP Cargo, żeby opozycja nie wzięła tej spółki do swojej kampani wyborczej, bo chyba pamiętasz jak Jaruś Kłamczyński krzyczał, że po 68 zł w IPO za bezcen ją sprzedają. Z drugiej strony jak PiS przegra wybory, to tu będzie jeszcze większy skok do góry. Więc tak czy inaczej PKP Cargo będzie wygrane, ale trzeba mieć jeszcze coś w głowie, żeby to ogarnąć
Idź Ty chłopcze lepiej ustaw się w kolejce po jakieś kolejne Huuuge w IPO, niech Ci zrobią redukcję 98 %, to stracisz tylko 150 zł,
no i rób dalej "gruby" hajs i "grube" obroty na tym swoim Platigu z NC "mistrzu parkietu"
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Prezesi z reguly barwia ale hurraoptymizmem a potem jest slabo. Jesli jest 800 skladow to te 300 dodatkowych to tez koszty i obsluga ?? Wiec skoro 500 generowalo straty to 1000 bedzie generowac jeszcze wieksze ?? Natomiast kurs wskoczyl na 14.30 co prz PKP jest jakis postep.. Klopot w tym ze gdzies tuz tuz jest szczyt tej fali i czy PKP zdazy wskoczyc np na 17 jeszcze zanim pzyjda niedzwiedze ktore u nas czuja wysmienicie zwykle przez pare miesiecy zanim jakas odwilz bedzie ??
NiKtoś Ty jesteś pijany, głupi, czy tylko głupiego udajesz, żeby Ci się udało odkupić, to co za bezcen oddałeś
W III Q 2022 po nowych stawkach, które obowiązują od 1 lipca 2022 roku, wygenerowali przecież z tych 500 składów, 38 mln zysku netto Nie patrz się na wcześniejsze kwartały, bo tam jeździli po niskich stawkach, i rzeczywiście dopłacali
do interesu. Ale niskie stawki przewozowe się już skończyły kolego. Za bardzo się do nich przyzwyczaiłeś
Poza tym przy 800 składach koszty się zmniejszają, bo np. zatrudnionym pracownikom trzeba wypłacić te same pensje
przy 500 składach, co przy 800 składach
Idąc Twoim tokiem myślenia, to czym będzie więcej pociagów woziło towary, czym będą większe przychody ze sprzedaży, tym będzie gorzej
10 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
10 przesadnie zdołowanych spółek w latach 2019/2021, kupionych na lata;
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
TPE, ENG, ENA, ZEP, KGN, PKP, ATT, RNK, LWB, JSW
Która z nich da największy zysk, się zobaczy
Policzymy % po 2024 roku
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Jak to się ma do ciągle powtarzanej przez piSSowską MAFIĘ tezy, że Unia Europejska to nasz wróg i większe zagrożenie niż Rosja ????
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 123
- Rejestracja: 18 maja 2021 18:43
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
odbilo sie od gornej krawedzi kanalu Bolingera.
Teraz powinna byc akumulacja i nastepna proba bo AF nowa pokazuje juz zyski i juz dwa kwartaly z zyskiem
Zrobilem tu wykresik, nie potrafie tego zamiescic w tekscie, macie link do bezpiecznego IMGURA:
https://imgur.com/a/18ia4gG
pozdrawiam i zycze zyskow
Teraz powinna byc akumulacja i nastepna proba bo AF nowa pokazuje juz zyski i juz dwa kwartaly z zyskiem
Zrobilem tu wykresik, nie potrafie tego zamiescic w tekscie, macie link do bezpiecznego IMGURA:
https://imgur.com/a/18ia4gG
pozdrawiam i zycze zyskow
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 5335
- Rejestracja: 19 kwie 2021 15:51
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
Bycie coraz starszym ma swoje wady i zalety. Nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 123
- Rejestracja: 18 maja 2021 18:43
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
a tu jeszcze w promocji dorzuce AD
400,000 sztuk dystrybucji w 2 dni od dojscia do granicy Bollingera
A kurs w dol tylko o pare procent. Ktos kto oddal juz za nimi teskni?
Zaczely sie pojawiac nowe analizy co do zysku, poki co na platnych
Bedzie ciekawie.
400,000 sztuk dystrybucji w 2 dni od dojscia do granicy Bollingera
A kurs w dol tylko o pare procent. Ktos kto oddal juz za nimi teskni?
Zaczely sie pojawiac nowe analizy co do zysku, poki co na platnych
Bedzie ciekawie.
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 123
- Rejestracja: 18 maja 2021 18:43
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
https://imgur.com/a/iqEqpID
Muminek, moze to spostowac tak, zeby bylo widac? Dolaczylem AD
Dzieki Dobry Czlowieku
Muminek, moze to spostowac tak, zeby bylo widac? Dolaczylem AD
Dzieki Dobry Czlowieku
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 5335
- Rejestracja: 19 kwie 2021 15:51
Re: PKP Cargo [PKP] księga II - Złota Era
jeszcze wklej jakies trzy oscylatory i z piec srednich
no i oczywiscie zniesienia fibo i piec linii trtendu
wtedy wykres bedzie bardziej kolorowy i przejrzysty
no i oczywiscie zniesienia fibo i piec linii trtendu
wtedy wykres bedzie bardziej kolorowy i przejrzysty
Bycie coraz starszym ma swoje wady i zalety. Nie widzisz liter z bliska, ale poznajesz idiotów z daleka
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości