SFINKS [SFS]
Re: SFINKS kolejna ksiega
zgadza sie
REKLAMA
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 391
- Rejestracja: 30 gru 2015 12:22
Re: SFINKS kolejna ksiega
Żal obserwować to przesypywanie, mielenie, zabawy, kto nie wytrzyma, kto odda? A może by tak pułapka bessy? itp
Echo (ECH) http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?t=211989
Wittchen (WTN) http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?p=8837792
Wittchen (WTN) http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?p=8837792
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2001
- Rejestracja: 01 sie 2017 14:01
Re: SFINKS kolejna ksiega
Na razie kurs akcji SFINKS w dwumiesięcznym trendzie horyzontalnym przy małych obrotach. Potrzebny jest tutaj mocny ruch pod konkretne info. Inna sprawa, że rosną koszty (zarobki kucharzy i kelnerów).
Re: SFINKS kolejna ksiega
mocny ruch mniejszych od cacka . kika razy po 10% i znow wroci tu zabawa
tanio jest
tanio jest
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2001
- Rejestracja: 01 sie 2017 14:01
Re: SFINKS kolejna ksiega
mocny ruch mniejszych od cacka . kika razy po 10% i znow wroci tu zabawa
tanio jest
Branża restauracyjna czeka na kolejny kwartał i wyniki finansowe. Tam, jak na dłoni będzie widać koszty osobowe. Nie ma co ukrywać, że ten czas to czas pracownika. Nawet ci zza wschodu, z Ukrainy też chcą zarabiać więcej. A niestety branża ma niska marżę więc dodatkowe podwyżki dla personelu od razu widać w wynikach kwartalnych.
Re: SFINKS kolejna ksiega
nie dyziaj wszystko w cenie
Re: SFINKS kolejna ksiega
zbieranie przy 2 zl
Re: SFINKS kolejna ksiega
Sfinks wprowadzi 3 nowe koncepty w segmencie fast casual dining jeszcze w 2017r.
ISBnews - Biznes
20 wrz 2017, 13:09
Warszawa, 20.09.2017 (ISBnews) - Sfinks Polska planuje wprowadzić na rynek jeszcze w tym roku trzy koncepty gastronomiczne w segmencie fast casual dining. Pierwsze lokale pod szyldami Lepione & Pieczone oraz Spice Up! pojawią się jeszcze w tym roku, podobnie jak pizzerie pod marką Fabryka Pizzy. Jednocześnie, grupa rozszerza usługę dostawy dań do klienta na kolejne miasta, poinformowali przedstawiciele firmy.
Pierwsze lokale marki Lepione & Pieczone zostaną otwarte w IV kw. br. w Łodzi i Warszawie .Będą to lokale o powierzchni 150-170m2, preferowane lokalizacje to ulice o dużym natężeniu, w pobliżu dużych osiedli, uczelni, centrów handlowych. Będą je charakteryzowały krótka karta i zdrowe jedzenie, podano w prezentacji.
"Planujemy przekształcić po kilkanaście lokali Sphinx na te dwa koncepty. Jeżeli koncept się sprawdzi, powinien się bardzo szybko rozwijać. Jeśli chodzi o Lepione & Pieczone - planujemy otworzyć dwa lokale w tym roku, w czwartym kwartale. Będzie to większe tempo otwarć, niż w przypadku Sphinx. Ile będzie w przyszłym roku - trudno powiedzieć. Ale ten koncept może rozwijać się szybciej, niż samo Chłopskie Jadło" - poinformował prezes Sfinks Polska Sylwester Cacek podczas konferencji prasowej.
W ofercie Lepione & Pieczone znajdą się między innymi pierogi, kasze z pieca, podpłomyki, tradycyjne zakąski z Chłopskiej Spiżarni. Lokale te będą otwierane przede wszystkim w centrach handlowych (również na food courtach), w pobliżu centrów biznesowych, kampusów i uczelni oraz przy ulicach o dużym natężeniu ruchu, a także w pobliżu dużych osiedli.
Jeszcze w tym roku zostanie przekształconych część mniejszych restauracji Sphinx w koncept Spice Up!
Jak wyjaśniła spółka, koncept Spice Up! będzie bazować na doświadczeniach restauracji Sphinx, oferując dania kuchni świata w wybranych przez gości zestawieniach, przygotowywane na bieżąco, ze świeżych produktów, ale w szybszej formule, w charakterystycznym energetyzującym wystroju utrzymanym w intensywnej kolorystyce.
Jeszcze w tym roku Sfinks zamierza uruchomić także pierwsze restauracje pod marką Fabryka Pizzy. Grupa ma już podpisane umowy na otwarcia restauracji pod tym szyldem w Piastowie, Kołobrzegu, Zgierzu, Legionowie i Mińsku Mazowieckim, w toku negocjacji są kolejne lokalizacje.
Sfinks przygotowuje się również do rozwoju konceptów Meta, Meta Disco i Funky Jim oraz prowadzi działania zmierzające do finalizacji transakcji przejęcia sieci Piwiarnia Warki. W czerwcu br. Sfinks formalnie zaakceptował ofertę Grupy Żywiec i w wyniku transakcji przejmie 67 lokali.
"Jednocześnie, grupa rozszerza usługę dostawy dań do klienta na kolejne miasta. Oferta ta została uruchomiona już w Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu, w najbliższych dniach dania z menu sieci Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło będzie można zamówić także w Warszawie, a następnie w Krakowie" - podała spółka w komunikacie.
Spółka planuje otwarcie własnego portalu zamówień online i jego uruchomienie jest planowane na luty/marzec 2018 roku, ale - jak podkreślił Cacek - może stać się to nawet wcześniej.
"Sfinks kontynuuje też rozwój swoich flagowych konceptów. W tym roku uruchomione zostały dwie restauracje Sphinx w Warszawie - przy ul. Puławskiej i na Polu Mokotowskim. Do końca roku w ramach tej sieci powstaną lokale na rynku w Bydgoszczy, w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i w nowej galerii handlowej w Poznaniu, Franowo. Otwarta zostanie także restauracja Chłopskie Jadło na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie" - czytamy dalej.
"Chcemy rozwijać się w kanałach o niższych nakładach i z mniejszym zatrudnieniem. Restauracje Sphinx chcemy mieć tylko w dobrych punktach. Przyjęliśmy strategię dywersyfikacji i widzimy szanse w delivery i w dowozie różnych dan, różnych kuchni, według preferencji klienta. Z jednej strony widzimy lukę w ofercie rynkowej i chcemy to wykorzystać, nie rezygnując z tego, co robimy dobrze" - podsumował prezes.
Jak podano w komunikacie, Sfinks Polska zarządza 108 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 13 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), a także pubem Bolek w Warszawie.
Sfinks Polska to największa firma restauracyjna z sektora casual dining w kraju i jedna z największych w Europie. Sfinks Polska jest notowany na GPW od 2006 r.
(ISBnews)
RSS
Więcej wiadomości dla symbolu SFS...
ISBnews - Biznes
20 wrz 2017, 13:09
Warszawa, 20.09.2017 (ISBnews) - Sfinks Polska planuje wprowadzić na rynek jeszcze w tym roku trzy koncepty gastronomiczne w segmencie fast casual dining. Pierwsze lokale pod szyldami Lepione & Pieczone oraz Spice Up! pojawią się jeszcze w tym roku, podobnie jak pizzerie pod marką Fabryka Pizzy. Jednocześnie, grupa rozszerza usługę dostawy dań do klienta na kolejne miasta, poinformowali przedstawiciele firmy.
Pierwsze lokale marki Lepione & Pieczone zostaną otwarte w IV kw. br. w Łodzi i Warszawie .Będą to lokale o powierzchni 150-170m2, preferowane lokalizacje to ulice o dużym natężeniu, w pobliżu dużych osiedli, uczelni, centrów handlowych. Będą je charakteryzowały krótka karta i zdrowe jedzenie, podano w prezentacji.
"Planujemy przekształcić po kilkanaście lokali Sphinx na te dwa koncepty. Jeżeli koncept się sprawdzi, powinien się bardzo szybko rozwijać. Jeśli chodzi o Lepione & Pieczone - planujemy otworzyć dwa lokale w tym roku, w czwartym kwartale. Będzie to większe tempo otwarć, niż w przypadku Sphinx. Ile będzie w przyszłym roku - trudno powiedzieć. Ale ten koncept może rozwijać się szybciej, niż samo Chłopskie Jadło" - poinformował prezes Sfinks Polska Sylwester Cacek podczas konferencji prasowej.
W ofercie Lepione & Pieczone znajdą się między innymi pierogi, kasze z pieca, podpłomyki, tradycyjne zakąski z Chłopskiej Spiżarni. Lokale te będą otwierane przede wszystkim w centrach handlowych (również na food courtach), w pobliżu centrów biznesowych, kampusów i uczelni oraz przy ulicach o dużym natężeniu ruchu, a także w pobliżu dużych osiedli.
Jeszcze w tym roku zostanie przekształconych część mniejszych restauracji Sphinx w koncept Spice Up!
Jak wyjaśniła spółka, koncept Spice Up! będzie bazować na doświadczeniach restauracji Sphinx, oferując dania kuchni świata w wybranych przez gości zestawieniach, przygotowywane na bieżąco, ze świeżych produktów, ale w szybszej formule, w charakterystycznym energetyzującym wystroju utrzymanym w intensywnej kolorystyce.
Jeszcze w tym roku Sfinks zamierza uruchomić także pierwsze restauracje pod marką Fabryka Pizzy. Grupa ma już podpisane umowy na otwarcia restauracji pod tym szyldem w Piastowie, Kołobrzegu, Zgierzu, Legionowie i Mińsku Mazowieckim, w toku negocjacji są kolejne lokalizacje.
Sfinks przygotowuje się również do rozwoju konceptów Meta, Meta Disco i Funky Jim oraz prowadzi działania zmierzające do finalizacji transakcji przejęcia sieci Piwiarnia Warki. W czerwcu br. Sfinks formalnie zaakceptował ofertę Grupy Żywiec i w wyniku transakcji przejmie 67 lokali.
"Jednocześnie, grupa rozszerza usługę dostawy dań do klienta na kolejne miasta. Oferta ta została uruchomiona już w Poznaniu, Łodzi i Wrocławiu, w najbliższych dniach dania z menu sieci Sphinx, Wook oraz Chłopskie Jadło będzie można zamówić także w Warszawie, a następnie w Krakowie" - podała spółka w komunikacie.
Spółka planuje otwarcie własnego portalu zamówień online i jego uruchomienie jest planowane na luty/marzec 2018 roku, ale - jak podkreślił Cacek - może stać się to nawet wcześniej.
"Sfinks kontynuuje też rozwój swoich flagowych konceptów. W tym roku uruchomione zostały dwie restauracje Sphinx w Warszawie - przy ul. Puławskiej i na Polu Mokotowskim. Do końca roku w ramach tej sieci powstaną lokale na rynku w Bydgoszczy, w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu, w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku i w nowej galerii handlowej w Poznaniu, Franowo. Otwarta zostanie także restauracja Chłopskie Jadło na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie" - czytamy dalej.
"Chcemy rozwijać się w kanałach o niższych nakładach i z mniejszym zatrudnieniem. Restauracje Sphinx chcemy mieć tylko w dobrych punktach. Przyjęliśmy strategię dywersyfikacji i widzimy szanse w delivery i w dowozie różnych dan, różnych kuchni, według preferencji klienta. Z jednej strony widzimy lukę w ofercie rynkowej i chcemy to wykorzystać, nie rezygnując z tego, co robimy dobrze" - podsumował prezes.
Jak podano w komunikacie, Sfinks Polska zarządza 108 restauracjami na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 13 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), a także pubem Bolek w Warszawie.
Sfinks Polska to największa firma restauracyjna z sektora casual dining w kraju i jedna z największych w Europie. Sfinks Polska jest notowany na GPW od 2006 r.
(ISBnews)
RSS
Więcej wiadomości dla symbolu SFS...
Re: SFINKS kolejna ksiega
sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, otworzył w podwarszawskim Piastowie restaurację Fabryka Pizzy. Jest to pierwszy lokal, w który Sfinks zainwestował w ramach masterfranczyzy tej marki. Mieści się w pasażu handlowym w budynku Rezydencji Warszawskiej przy ul. Warszawskiej 43. Fabryka Pizzy w Piastowie jest lokalem własnym Sfinksa.
dobry kierunek
http://www.sfinks.pl/news/sfinks-otwier ... bryk-pizzy
brawo
dobry kierunek
http://www.sfinks.pl/news/sfinks-otwier ... bryk-pizzy
brawo
Re: SFINKS kolejna ksiega
ogłaszam ze to jest dołek
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2001
- Rejestracja: 01 sie 2017 14:01
Re: SFINKS kolejna ksiega
SFINKS SA - gdzie szukać dna???
https://zarabianienaforexgieldaobligacj ... c-dna.html
SFINKS czyli lider na minimach
Ze smutkiem spoglądam co pewien czas na notowania mojego ulubionego restauratora na warszawskim parkiecie. Z kilku względów. Z przyszłą wtedy żoną czekaliśmy na stolik w ich pierwszej restauracji w 1996 r. Potem na świat przyszli synowie, którzy też uwielbiają ich dania, a o sos czosnkowy prawie się zabijaliśmy. Potem poznałem się z twórcą SFINKS-a. Szmat czasu. Myślałem, że pod dowództwem nowego właściciela p. Cacka firma ruszy za Amrestem. Jak na razie nic z tego.
Nie zamierzam skupiać się na fundamentach, by nie denerwować akcjonariuszy. Poszukam dzięki AT dno, gdzie będę czekał na zakupy.
stooq.pl
W ostatnich tygodniach kurs przebił wsparcie z przełomu maja i czerwca '17, by teraz zaliczyć roczne minimum 1,49 zł. Roczna strata dla akcjonariuszy to ponad 45%.
stooq.pl
Swoich okazji (podzielę pieniądze na 3 części) poszukam pomiędzy 1,2 zł a 1 zł. SL umieszczę na 0,9 zł.
Czekam również na raport kwartalnym który pokaże jak bardzo finanse zależą od presji wynagrodzeń. Nadmieniam, iż branża restauracyjna najmocniej odczuwa aktualną sytuację z zarobkami.
Akcjonariat widać nie wierzy w dobry rozwój sytuacji, gdyż wielu zmniejsza swoje pakiety.
stooq.pl
Ja w ten weekend mam zamiar wraz z całą rodziną wspomóc Sfinksa w łódzkiej Manufakturze zamawiając pierwsze, drugie i coś słodkiego na koniec.
Pozdrawiam Adam Kruchy
https://zarabianienaforexgieldaobligacj ... c-dna.html
SFINKS czyli lider na minimach
Ze smutkiem spoglądam co pewien czas na notowania mojego ulubionego restauratora na warszawskim parkiecie. Z kilku względów. Z przyszłą wtedy żoną czekaliśmy na stolik w ich pierwszej restauracji w 1996 r. Potem na świat przyszli synowie, którzy też uwielbiają ich dania, a o sos czosnkowy prawie się zabijaliśmy. Potem poznałem się z twórcą SFINKS-a. Szmat czasu. Myślałem, że pod dowództwem nowego właściciela p. Cacka firma ruszy za Amrestem. Jak na razie nic z tego.
Nie zamierzam skupiać się na fundamentach, by nie denerwować akcjonariuszy. Poszukam dzięki AT dno, gdzie będę czekał na zakupy.
stooq.pl
W ostatnich tygodniach kurs przebił wsparcie z przełomu maja i czerwca '17, by teraz zaliczyć roczne minimum 1,49 zł. Roczna strata dla akcjonariuszy to ponad 45%.
stooq.pl
Swoich okazji (podzielę pieniądze na 3 części) poszukam pomiędzy 1,2 zł a 1 zł. SL umieszczę na 0,9 zł.
Czekam również na raport kwartalnym który pokaże jak bardzo finanse zależą od presji wynagrodzeń. Nadmieniam, iż branża restauracyjna najmocniej odczuwa aktualną sytuację z zarobkami.
Akcjonariat widać nie wierzy w dobry rozwój sytuacji, gdyż wielu zmniejsza swoje pakiety.
stooq.pl
Ja w ten weekend mam zamiar wraz z całą rodziną wspomóc Sfinksa w łódzkiej Manufakturze zamawiając pierwsze, drugie i coś słodkiego na koniec.
Pozdrawiam Adam Kruchy
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: daimond i 108 gości