K2 INTERNET [K2I] księga I

wszystko na temat spółek publicznych
maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 03 kwie 2008 17:54

03.04.2008 Maksymalna cena Akcji Oferowanych wynosi 35 zł za sztukę. Ostateczna cena Akcji Oferowanych zostanie ustalona po przeprowadzeniu procesu book-building i przekazana do wiadomości publicznej. Przedział cenowy, w jakim przyjmowane będą Deklaracje Nabycia w book-building wynosi od 25 do 35 zł za akcję.Spółka planuje zaoferować do objęcia do 330.000 akcji serii H nowej emisji, a ponadto do sprzedaży zostanie zaoferowana określona w prospekcie liczba akcji serii A, B, C, D, E i F należących do obecnych właścicieli. Ostateczna cena akcji będzie znana do 9 kwietnia 2007 r. Oferującym akcje K2 Internet S.A. jest Dom Maklerski Penetrator S.A. Zakończenie przyjmowania zapisów zaplanowano na 11 kwietnia 2008 r.
- „Pozyskane środki chcemy przeznaczyć na budowę unikalnej organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. W miarę pojawiających się okazji będziemy również zmierzać w kierunku konsolidacji polskiego rynku e-marketingu” - mówi Janusz Żebrowski, prezes Zarządu K2 Internet S.A.
K2 Internet S.A. należy do grona czołowych Spółek dostarczających innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, oraz reklamy on-line. Spółka jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną, która przez 10 lat obecności na rynku e-marketingu osiągnęła pierwszą pozycję w branży w naszym kraju, odpowiadając za obecność w sieci Internet czołowych polskich i międzynarodowych marek, takich jak: Ikea, Coca-Cola, Nokia, Volvo, Koło, Agora, Hoopla.pl czy Play. K2 Internet jest laureatem wielu prestiżowych nagród, które od lat otrzymuje za realizację projektów interaktywnych dla swoich klientów, m.in. Złote Orły, Golden Drum Awards, Cresta Awards. Przyznane wyróżnienia to efekt strategii Spółki, zakładającej budowanie długotrwałych relacji pomiędzy markami, a ich klientami.

W roku 2006 Spółka, jako jedyna w branży, otrzymała status „Microsoft Gold Certified Partner” jako wyraz oceny kompetencji i zrealizowanych wdrożeń. Współpraca z Microsoft, a także z RedDot (K2 Internet ma status Advanced Partner jednego z najlepszych dostawców systemów zarządzania treścią serwisów www) i innymi partnerami jest podstawą kompetencji technologicznych Spółki. Zrealizowane inwestycje we własne data center, partnerzy technologiczni oraz wykwalifikowany zespół pozwalają skutecznie konkurować w obszarach ważnych dla rozwoju Spółki nawet z wielokrotnie większymi firmami IT. Na działalność K2 Internet S.A. składają się dwa obszary kompetencyjne:
e-marketing - kompleksowa obsługa w zakresie marketingu w nowych mediach, w tym dedykowane rozwiązania informatyczne, które w oparciu o technologie firmy Microsoft oraz posiadaną infrastrukturę pozwalają na realizację krytycznych biznesowo projektów w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klienta on-line.
nowe media – ACR S.A., należący do grupy K2 Internet S.A., to niezależny dom mediowy wyspecjalizowany w mediach interaktywnych.
Rynek Polski, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze co najmniej kilka lat, tym bardziej, iż rynek ciągle znajduje się w początkowej fazie dojrzewania – przed fazą konsolidacji. Przykładowo: wzrost rynku reklamy on-line, do którego zalicza się rynek usług interaktywnych, na którym działa Spółka, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o ponad 40% (szacunki K2), a w 2006 r. aż o 55%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne.

Do głównych udziałowców K2 Internet S.A. należą założyciele firmy oraz fundusz venture capital bmp AG. Po pierwszych sześciu miesiącach 2007 r. przychody Spółki osiągnęły blisko 11 mln zł (wzrost o 69% rok do roku), natomiast zysk netto 0,7 mln zł (wzrost o 6%). Obecnie w Grupie K2 zatrudnienie pracowników i współpracowników sięga ponad 150 osób. Obok członków Zarządu do akcjonariuszy K2 Internet S.A. należą również pracownicy, gdyż to właśnie oni decydują o obliczu firmy.

REKLAMA


maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 07 kwie 2008 00:03

wideo z prezentacji K2 Internet na IPO DAY:

http://www.infogielda.pl/doktrans/ipo.2008.04.03b.wmv

sADAM
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2899
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Postautor: sADAM » 07 kwie 2008 06:27

Penetrator wycenił K2 Internet:

metodą DCF i porównawczą na 73,48 mln PLN, 36,56 za akcję
metodą porównawczą w odniesieniu do Adv.pl na 89,185 mln PLN, 42,88 za akcję

K2 Internet jako potencjalny cel przejęcia
Począwszy od końca 2006 roku, w branży marketingu interaktywnego miał miejsce szereg istotnych przejęć. Jako podmioty przejmujące wystąpili najwięksi światowi gracze w sektorze nowych technologii: Yahoo!, Microsoft, Google, a także czołowe agencje reklamowe: Publicis Groupe i WPP. Celem przejęć była czołówka podmiotów aktywnych w obszarze marketingu i reklamy online, a płacone ceny zawierały kilkudziesięcioprocentowe premie w stosunku do cen rynkowych.

Biorąc pod uwagę: (i) procesy konsolidacyjne na światowym rynku reklamowym (także marketingu i reklamy on-line), (ii) pozycję rynkową K2 Internet, (iii) napływ funduszy PE/VC do regionu CEE, (iv) docelową strukturę akcjonariatu K2 Internet po IPO, uważamy, że Spółka może być atrakcyjnym celem przejęcia przez inwestora branżowego, lub fundusz private equity z zamiarem odsprzedaży inwestorowi branżowemu. Szacując potencjalną wartość takiej transakcji warto posłużyć się zaprezentowanymi powyżej danymi – odrzucając wartości skrajne, można zauważyć, że inwestorzy płacili w 2007 r. w transakcjach akwizycji wyraźnie ponad dwudziestokrotność prognozowanego EBITDA na 2007 r. (nawet 43) oraz ponad trzykrotność prognozowanych przychodów ze sprzedaży (nawet 12). Szerokie przedziały wycen w ramach wskazywanej grupy wynikają z odmiennych profili poszczególnych spółek, ale pozwalają zakładać, że wycena K2 Internet na poziomie 36,56 zł / 1 akcja w przypadku ewentualnej transakcji byłaby praktycznie najniższa na rynku. Biorąc pod uwagę bardzo wysoki potencjał polskiego rynku e-marketingu spodziewamy się, że cena w ewentualnej transakcji akwizycji oferowałaby istotną premię w stosunku do wyceny oszacowanej przy wykorzystaniu metod DCF i porównawczej.

http://www.doakcji.pl/index.jsp?linkUrl ... nId=218806
witam

Dla mnie K2 zostanie szybko przejęte. Ciekawi mnie podejście PPWK do tej spółki, a w szczególności podejście EL2 (spłka zależna od PPWK - równiez marketing mobilny). Co zrobi PPWK?

EL2 sp. z o.o. jest podmiotem działającym na rynku usług mobilnych. Oferuje usługi w zakresie mobilnych technologii, w tym usług dla mediów, bankowości, przedsiębiorstw z branży FMCG, operatorów GSM, i innych. Spółka jest też właścicielem internetowego serwisu kontentu multimedialnego WAPACZ.

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 07 kwie 2008 12:41

Penetrator wycenił K2 Internet:

metodą DCF i porównawczą na 73,48 mln PLN, 36,56 za akcję
metodą porównawczą w odniesieniu do Adv.pl na 89,185 mln PLN, 42,88 za akcję

K2 Internet jako potencjalny cel przejęcia
Począwszy od końca 2006 roku, w branży marketingu interaktywnego miał miejsce szereg istotnych przejęć. Jako podmioty przejmujące wystąpili najwięksi światowi gracze w sektorze nowych technologii: Yahoo!, Microsoft, Google, a także czołowe agencje reklamowe: Publicis Groupe i WPP. Celem przejęć była czołówka podmiotów aktywnych w obszarze marketingu i reklamy online, a płacone ceny zawierały kilkudziesięcioprocentowe premie w stosunku do cen rynkowych.

Biorąc pod uwagę: (i) procesy konsolidacyjne na światowym rynku reklamowym (także marketingu i reklamy on-line), (ii) pozycję rynkową K2 Internet, (iii) napływ funduszy PE/VC do regionu CEE, (iv) docelową strukturę akcjonariatu K2 Internet po IPO, uważamy, że Spółka może być atrakcyjnym celem przejęcia przez inwestora branżowego, lub fundusz private equity z zamiarem odsprzedaży inwestorowi branżowemu. Szacując potencjalną wartość takiej transakcji warto posłużyć się zaprezentowanymi powyżej danymi – odrzucając wartości skrajne, można zauważyć, że inwestorzy płacili w 2007 r. w transakcjach akwizycji wyraźnie ponad dwudziestokrotność prognozowanego EBITDA na 2007 r. (nawet 43) oraz ponad trzykrotność prognozowanych przychodów ze sprzedaży (nawet 12). Szerokie przedziały wycen w ramach wskazywanej grupy wynikają z odmiennych profili poszczególnych spółek, ale pozwalają zakładać, że wycena K2 Internet na poziomie 36,56 zł / 1 akcja w przypadku ewentualnej transakcji byłaby praktycznie najniższa na rynku. Biorąc pod uwagę bardzo wysoki potencjał polskiego rynku e-marketingu spodziewamy się, że cena w ewentualnej transakcji akwizycji oferowałaby istotną premię w stosunku do wyceny oszacowanej przy wykorzystaniu metod DCF i porównawczej.

http://www.doakcji.pl/index.jsp?linkUrl ... nId=218806
witam

Dla mnie K2 zostanie szybko przejęte. Ciekawi mnie podejście PPWK do tej spółki, a w szczególności podejście EL2 (spłka zależna od PPWK - równiez marketing mobilny). Co zrobi PPWK?

EL2 sp. z o.o. jest podmiotem działającym na rynku usług mobilnych. Oferuje usługi w zakresie mobilnych technologii, w tym usług dla mediów, bankowości, przedsiębiorstw z branży FMCG, operatorów GSM, i innych. Spółka jest też właścicielem internetowego serwisu kontentu multimedialnego WAPACZ.
Finansowi też są zainteresowani, Żebrowski miał 16 spotkań z funduszami, zobaczymy jaka będzie redukcja.

bankrucik
Podporucznik
Posty: 10734
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 07 kwie 2008 23:06

REDUKCJA??????????????????? rozbawiliście mnie.... chyba redukcja ceny i ilości sprzedawanych akcji....!!!!!!!!
zjechali juz z 40 do 35 ...zł
ciekawe co dalej...:-) a

Alejasienieznam
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 372
Rejestracja: 13 lut 2007 23:04

Postautor: Alejasienieznam » 07 kwie 2008 23:31

REDUKCJA??????????????????? rozbawiliście mnie.... chyba redukcja ceny i ilości sprzedawanych akcji....!!!!!!!!
zjechali juz z 40 do 35 ...zł
ciekawe co dalej...:-) a
byłoby cudownie kupić za tanioche spółkę która co rok podwaja zysk :)

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 08 kwie 2008 00:04

Generalnie jestem zadowolony z przebiegu roadshow" - powiedział Żebrowski. Dodał, że zainteresowanie akcjami oferowanymi przez spółkę jest duże.

Szczególnie cieszy mnie zainteresowanie wyrażone przez fundusze inwestycyjne i emerytalne" - powiedział Żebrowski. Zaznaczył, że priorytetami dla spółki są inwestycje w data center i system afiliacyjny. Prezes podkreślił, że spółka nie planuje kolejnej emisji.

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 08 kwie 2008 18:11

K2 Internet SA warunki oferty publicznej
(2008-04-08 16:25:00)

K2 Internet SA warunki oferty publicznej

Na podstawie art. 54 ust. 3 w związku z art. 56 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie
publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz
o spółkach publicznych (Dz. U. z 2005 r. nr 184 poz. 1539, z późniejszymi zmianami), uprzejmie
informujemy, że w ramach oferty publicznej akcji spółki K2 Internet S.A. z siedzibą w Warszawie
ustalone zostały:


ostateczna liczba Akcji Oferowanych do objęcia (nabycia) w ramach Oferty Publicznej: 750.000

w tym, ostateczna liczby Akcji Zbywanych oferowanych do sprzedaży w ramach Oferty Publicznej:
420.000

liczba Akcji Oferowanych do objęcia (nabycia) na podstawie Zaproszeń: 535.000

liczba Akcji Oferowanych do objęcia (nabycia) bez Zaproszeń: 215.000

Cena Emisyjna: 25,00 złotych


Wszelkie powyższe pojęcia pisane z wielkiej litery należy rozumieć według ich znaczeń nadanych im w
prospekcie emisyjnym K2 Internet S.A. zatwierdzonym w dniu 31 stycznia 2008 r. (wraz z aneksami).

kom cd amp/

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 08 kwie 2008 18:12

Cena akcji K2 Internet w ofercie publicznej ustalona na 25 zł


Cena akcji K2 Internet oferorwanych w ofercie publicznej ustalona została na 25 zł, na poziomie ceny minimalnej z przedziału 25-35 zł.




Oferta publiczna K2 Internet obejmuje 750 tys. akcji, w tym 330 tys. papierów nowej emisji. Zapisy na akcje przyjmowane będą od 9 do 11 kwietnia. Przydział akcji planowany jest do 18 kwietnia. Oferującym jest Dom Maklerski Penetrator.

piotrekgracz
Starszy chorąży
Posty: 1923
Rejestracja: 08 gru 2006 12:03

Postautor: piotrekgracz » 08 kwie 2008 18:21

Trwają zapisy na akcje Spółki K2 Internet S.A.




Szanowni Państwo




Dnia 9 kwietnia br. rozpoczną się zapisy na akcje spółki K2 Internet S.A. Do objęcia jest do 330.000 akcji serii H nowej emisji, a ponadto, do sprzedaży przeznaczono określoną liczbę akcji serii A, B, C, D, E i F należących do obecnych właścicieli. Ostateczna cena akcji będzie znana do 9 kwietnia 2008 r. Oferującym akcje K2 Internet S.A. jest Dom Maklerski Penetrator S.A. Zakończenie przyjmowania zapisów zaplanowano na 11 kwietnia 2008 r.


K2 Internet S.A. jest innowacyjną spółką marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.





W raporcie analitycznym opublikowanym 28 marca 2008 r. przez DM Penetrator, Spółka została wyceniona metodą DCF na 73,7 mln zł, a metodą porównawczą - na 73,3 mln zł. Średnia z wyników wynosi 73,48 mln zł, co przekłada się na 36,56 zł na 1 akcję.




Wskaźnik EV/EBITDA (wyznaczony na bazie prognozowanego EBITDA Spółki na 2008 r.) charakteryzujący K2 Internet S.A. wynoszący 14,4 przy wycenie 36,56 zł uwzględnia dyskonto na poziomie 21% w stosunku do planowanego wskaźnika EV/EBITDA charakteryzującego spółki z bazy porównawczej.



Wg założeń dotyczących nakładów inwestycyjnych w latach 2008-2009 Spółka zrealizuje swój plan inwestycyjny o wartości 15,2 mln zł (szczegóły dostępne są w prospekcie emisyjnym).


Dane z raportu wskazują, że realizacja założeń w zakresie rozwoju działalności oraz kosztów działalności operacyjnej pozwoli na systematyczny wzrost planowanych przychodów ze sprzedaży z 25,5 mln zł w 2007 r. (15,3 mln zł w 2006 r.) do 127,3 mln zł w 2015 r. A także sukcesywny wzrost prognozowanego wyniku na działalności operacyjnej EBIT z 2,2 mln zł w 2007 r. (1,5 mln zł w 2006 r.) do 15,2 mln zł w 2015 r. oraz wzrost prognozowanego wyniku EBITDA z 3,0 mln zł w 2007 r. (2,1 mln zł w 2006 r.) do 19,8 mln zł w 2015 r. i stopniowy wzrost prognozowanego wyniku finansowego netto z 1,8 mln zł w 2007 r. (1,1 mln zł w 2006 r.) do 12,2 mln zł w 2015 r.



Pozyskany z emisji kapitał Spółka przeznaczy na rozbudowę silnej i unikalnej w Polsce organizacji gotowej do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych. Głównym celem Spółki jest utrzymanie pozycji lidera na dynamicznie rozwijającym się rynku
e-marketingu w Polsce poprzez rozwój nowych usług. Firma będzie także umacniać i rozwijać swoją pozycję w tych segmentach rynku, na których jest już obecna, czyli sprzedaży, obsłudze i reklamie on-line. Ważnym elementem strategii firmy jest rozwój usług marketingu mobilnego - wykorzystującego do komunikacji urządzenia przenośne posiadane przez odbiorców przekazu, głównie telefonów komórkowych i smartfonów. Dodatkowo K2 rozszerzy zakres usług o obszar badań oraz projektowania najbardziej zaawansowanych w Polsce stron WWW.




Od 2000 r. przychody K2 Internet S.A. wzrosły dziesięciokrotnie. Zaledwie w ciągu ostatnich dwóch lat Spółka zwiększyła swoje obroty dwukrotnie - z ośmiu do szesnastu milionów złotych. Po pierwszych sześciu miesiącach 2007 r. przychody firmy osiągnęły blisko 11 mln zł (wzrost o 69% rok do roku), natomiast zysk netto 0,7 mln zł (wzrost o 6%). Jest to niewątpliwie dowodem na to, że przyjęta parę lat temu strategia okazała się słuszna i świadczy o tym, że K2 ma przed sobą dobre perspektywy.


Rynek, na którym działa K2 Internet S.A., znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Taki stan rzeczy potrwa jeszcze co najmniej kilka lat, tym bardziej, że rynek ciągle znajduje się w początkowej fazie dojrzewania – przed etapem konsolidacji. Wzrost rynku reklamy on-line, do którego zalicza się rynek usług interaktywnych, w zeszłym roku zanotował w Polsce wzrost o ponad 40% (szacunki K2), a w 2006 r. aż o 55%. Tendencje w Europie Zachodniej i USA wskazują, że trend wzrostowy utrzyma się, a nowe media coraz bardziej będą zastępować tradycyjne. Reklama internetowa (e-marketing) powinna pozostać najszybciej rozwijającym się segmentem reklamy. Eksperci przewidują stały - trzydziestopięcioprocentowy - wzrost e-marketingu przez następne kilka lat.



Pytania dotyczące Grupy K2 prosimy kierować na adres gielda@k2.pl.


Dodatkowo, zapraszamy jutro na czat w Parkiecie z Prezesem Spółki: środa, 9 kwietnia 2008 r., godz. 14:00.
Zapraszamy do zadawania pytań.


Z wyrazami szacunku,


Zarząd K2 Internet S.A.





--------------------------------------------------------------------------------

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 08 kwie 2008 23:36


maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 10 kwie 2008 16:56

08:41 10.04.2008 Nr 3607, kolumna 10
Czujemy się dobrze z prognozami na 2008 rok, przygotowanymi przez DM Penetrator
Dariusz Wolak



Z Januszem Żebrowskim, prezesem K2 Internet, rozmawiają czytelnicy "Parkietu"




Marketingowo-technologiczna spółka chce sprzedać inwestorom 330 tys. papierów serii H po 25 zł. Maksymalna cena emisyjna, wyznaczona na potrzeby budowy księgi popytu, wynosiła aż 40 zł. Potem została obniżona do 35 zł. 42o tys. walorów chcą zbyć: fundusz bmp oraz dwie osoby z menedżmentu, w tym prezes Janusz Żebrowski. Niemiecki fundusz z powodu niskiej ceny emisyjnej wycofał się z planów sprzedaży dodatkowego pakietu 355 tys. Obecnie kapitał zakładowy firmy dzieli się na 1,7 mln walorów. Zapisy na papiery K2 Internet będą przyjmowane do piątku, 11 kwietnia, w POK-ach DM Penetrator.

Pieniądze z emisji (na konto spółki wpłynie około 8 mln zł) K2 Internet chce przeznaczyć na rozwój organiczny, przede wszystkim poszerzenie oferty produktowej m.in. o rozwiązania z obszaru marketingu mobilnego.





Równocześnie z Wami akcje sprzedaje kilka innych firm. Proszę mnie przekonać, że warto kupić właśnie Wasze papiery.

Przyznam szczerze, że nie mam wystarczającej wiedzy, by oceniać perspektywy i jakość spółek, z którymi konkurujemy o uwagę i pieniądze inwestorów. Jestem natomiast przekonany do perspektyw wzrostowych rynku, na którym my działamy, i jakości organizacji, którą udało nam się zbudować.

Czemu nie przedstawiliście wyników za cały rok 2007?

Ze względu na procedurę dopuszczenia przez KNF nie chcieliśmy opóźniać debiutu. Nieoficjalnie możemy stwierdzić, że z wyników za cały rok jesteśmy zadowoleni, a trendy widoczne w wynikach historycznych udało się utrzymać.

Panie Prezesie! Kto w swoich szacunkach nt. Waszych przychodów skonsolidowanych za 2007 r. jest bliższy prawdy: Penetrator (około 25 mln zł) czy gieldowe. pl (około 20 mln zł)? Czy prognoza Penetratora na 2008 r. (prawie 40 mln przychodów) nie jest oderwana od rzeczywistości?

Jako spółka nie publikujemy prognoz na rok 2008, przy czym specjaliści z firmy Penetrator opracowali swój raport przy naszej współpracy i w tym sensie prognoza Penetratora jest mi w oczywisty sposób bliższa. Patrząc na tempo naszego rozwoju w latach ubiegłych, perspektywa osiągnięcia wyników takich jak w raporcie Penetratora jest realna.

Jaki jest wskaźnik P/E przy cenie emisyjnej 25 zł?

Patrząc na raport analityczny firmy Penetrator cena jednej akcji, tj. 25 zł, oznacza wskaźnik P/E na poziomie 28,7 dla zysku za rok 2007 i wskaźnik P/E na poziomie 21, jeżeli chodzi o zysk planowany w 2008 r.

Czy dotychczasowi udziałowcy mają lock-upy? Jak długie? Czy dotyczy to również bmp?

Tak, zakaz sprzedaży praktycznie rzecz biorąc wszystkich pozostałych akcji przez 12 miesięcy, przy czym 20 proc. z tychże akcji może być sprzedane wcześniej za cenę każdorazowo nie niższą niż 28,75 zł.

Czy w trakcie budowy księgi popytu inwestycją K2 były zainteresowane jakieś poważne instytucje (OFE, TFI)?

Tak, w trakcie budowy księgi popytu spotkaliśmy się z życzliwym zainteresowaniem tak ze strony OFE, jak i TFI. Spodziewam się, że to zainteresowanie przełoży się na stabilizację notowań w przyszłości.

Nie obawia się Pan nadmiernej podaży akcji ze strony pracowników, którzy otrzymali je w ramach programów motywacyjnych?

Wszystkie niesprzedawane akcje w ofercie publicznej objęte są zakazem sprzedaży przez 12 miesięcy. Szczerze mówiąc, gdyby którykolwiek z pracowników chciał sprzedać akcje w najbliższych miesiącach, osobiście czułbym głębokie rozczarowanie.

Z dokonań K2 wynika, że specjalizujecie się w obsłudze globalnych firm. Czy jest szansa przejęcia obsługi innych zagranicznych oddziałów/filii tych firm?

Jesteśmy firmą, która wyrosła na rynku lokalnym i ten rynek oferuje wciąż ogromne możliwości wzrostu. Staramy się wykorzystywać pojawiające się możliwości współpracy regionalnej czy międzynarodowej ze światowymi markami, z którymi współpracujemy w Polsce. Niemniej jest to działanie oportunistyczne, bardziej niż realizacja strategii. Jak zapatruje się Pan na przejęcie K2 przez jakiegoś większego, zagranicznego gracza? Czy zgłaszają się zainteresowani? Jakiej premii w stosunku do wyceny z book-buildingu oczekiwałby Pan, aby sprzedać swoje akcje?

Jesteśmy otwarci na współpracę, w tym także na poziomie kapitałowym, ze światowymi liderami naszej branży. W zeszłym roku prowadziliśmy rozmowy z wieloma potencjalnie zainteresowanymi graczami. Stwierdziliśmy jednak, że rozmowa ze spółką giełdową, która zdąży umocnić swoją pozycję dzięki pozyskanym środkom, odbędzie się na zupełnie innych, w domyśle ciekawszych warunkach dla akcjonariuszy i kierownictwa spółki.

Dostaniecie niewiele pieniędzy ze sprzedaży akcji. Z których celów inwestycyjnych zrezygnujecie w pierwszej kolejności?

Na szczęście, po pierwsze niewiele pieniędzy od strony praktycznej oznacza około 2 mln mniej, a po drugie, nasze cele inwestycyjne w dość łatwy sposób da się skalować, zmniejszając np. skalę budowanego Data Center lub rozciągając inwestycję w czasie.

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 13 kwie 2008 22:51

Kilka miesięcy temu K2 kupiło 20 proc. udziałów w spółce FancyFon, która specjalizuje się w aplikacjach mobilnych.

http://www.fancyfon.com/?page=mamut&sub ... ecyfikacja

http://www.fancyfon.com/download/54-55.pdf

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 15 kwie 2008 11:14

Dnia 15 kwietnia br. dokonano przydziału akcji serii H nowej emisji Spółki K2 Internet S.A. Spółka znalazła nabywców na wszystkie nowo emitowane akcje, w związku z czym pozyskała wymagany kapitał na realizację celów emisyjnych opisane w prospekcie.- „Jesteśmy zadowoleni z przebiegu oferty, zwłaszcza że o kapitał inwestorów konkurowaliśmy z dwiema innymi spółkami, które równolegle prowadziły oferty publiczne. Zainteresowanie wśród naszych nabywców jest sygnałem, że Inwestorzy docenili K2 Internet S.A. i wierzą w nasz potencjał oraz perspektywy rozwoju. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni, dało wymierne korzyści w postaci długofalowego wzrostu wartości akcji” - powiedział Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A.

Bardzo słaba piątkowa sesja giełdowa zniechęciła część inwestorów indywidualnych, przez co nie sprzedane zostały wszystkie akcje oferowane przez dotychczasowych akcjonariuszy. Natomiast z oferty skorzystali wszyscy inwestorzy instytucjonalni, którzy zostali zaproszeni do złożenia zapisów.
Spółka K2 Internet, dostarczająca innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta, zaoferowała zgodnie z prospektem emisyjnym 330.000 akcji serii H nowej emisji, oraz 420.000 akcji zbywanych.

Cena emisyjna akcji oferowanych została ustalona na 25,0 zł. Inwestorzy złożyli łącznie 126 zapisów na 588.523 akcje o wartości 14,7 mln zł. Oferującym akcje K2 Internet był Dom Maklerski PENETRATOR S.A. Oferta publiczna nie została podzielona na transze.

Pozyskane środki z emisji Spółka zamierza przeznaczyć na budowę unikalnej organizacji do realizacji dużych i innowacyjnych projektów interaktywnych w obszarze marketingu, sprzedaży i obsługi klientów. W miarę pojawiających się okazji K2 Internet będzie również zmierzać w kierunku konsolidacji polskiego rynku e-marketingu.

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 15 kwie 2008 11:40

K2 Internet zdobywcą Kreatura w kategorii Web Design


14.04.2008 K2 Internet S.A. otrzymała Kreaturę w kategorii Web Design za stworzenie serwisu www.cokenightlife.pl dla Coca-Cola Polans Services. Nagroda została wręczona podczas gali finałowej 11 kwietnia w Fabryce Trzciny w Warszawie.W XII edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" 2007/2008 międzynarodowe jury przyznało 18 nagród. Do prestiżowego grona zwycięzców po raz kolejny dołączyła firma K2 Internet S.A., świadcząca usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.
Nagrodzony serwis http://www.cokenightlife.pl/ adresowany jest do tych, którzy kochają zabawę, są otwarci na nowe pomysły i biorą z życia to, co najlepsze. Istotnym zadaniem serwisu jest wciągnięcie odbiorców w świat Alubutli. Dla zespołu kreatywnego praca nad tym projektem okazała się być przygodą, wyprawą w nieznane, budowaniem świata, w którym każdy mógł zrealizować swoją małą fantazję. Banalne założenie o przekraczaniu granic, eksperymencie i niehamowaniu fantazji w tym przypadku rzeczywiście zadziało.
-„Praca nad serwisem cokenightlife była dla nas niezwykłym doświadczeniem” – mówi Mikołaj Ciać Group Brand Manager My Coke. - „Chcieliśmy stworzyć coś skrajnie odmiennego od tego co do tej pory istniało na rynku. Daliśmy firmie K2 pełną swobodę kreacji, a ona zabrała nas w niezwykłą „paranoidalną” podróż. Powstał projekt, który stał się unikalnym połaczeniem optymizmu, muzyki i designu."
Współpraca K2Internet z Coca-Cola Poland Services trwa od 2003 r. Obecnie K2 , kompleksowo obsługuje wszystkie marki Coca-Cola Poland Services, w tym m.in. Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Burn, Powerade, Kropla Beskidu.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości