BYTOM [BTM] księga VII
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 623
- Rejestracja: 29 sie 2007 11:22
REKLAMA
Ostatnie osłabienie wpływa na pogorszenie perspektyw technicznych waloru, co skłania do zamknięcia pozycji. Stopa zwrotu obliczona na wczorajsze zamknięcie to około 3,8 proc.
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... 15-09-2016
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... 15-09-2016
-
- Podporucznik
- Posty: 10515
- Rejestracja: 24 sty 2007 13:00
- Lokalizacja: www.comparic.pl
- Kontakt:
Wszystko o rynku Forex, strategie, analizy spółek z GPW: www.comparic.pl
Wyniki III kwartal 2016
No i mamy wyniki.
http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wia ... 3-2016-qsr
Calkiem przyzwoite.
W powrownaniu z konsensusem:
http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wia ... pap-tabela
Ciekawa ta dosyc spora roznica na zysku netto. Jest 4,3 a zakladane bylo zaledwie 2,6,
Bardzo ladnie tez marza netto (az 12%), tutaj tez bylo bardzo nisko zalozone.
No zobaczymy czy kurs po tym mocnym spadku do 2,2 PLN odbije sie ponownie w kierunku 3 PLN
http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wia ... 3-2016-qsr
Calkiem przyzwoite.
W powrownaniu z konsensusem:
http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wia ... pap-tabela
Ciekawa ta dosyc spora roznica na zysku netto. Jest 4,3 a zakladane bylo zaledwie 2,6,
Bardzo ladnie tez marza netto (az 12%), tutaj tez bylo bardzo nisko zalozone.
No zobaczymy czy kurs po tym mocnym spadku do 2,2 PLN odbije sie ponownie w kierunku 3 PLN
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 623
- Rejestracja: 29 sie 2007 11:22
No raczej nie wygląda na to
Choć ...
Bytom planuje zwiększenie powierzchni sklepów do 12 tys. m2 na koniec 2016 r.
ISBnews - Biznes
4 Lis 2016, 9:46
Warszawa, 04.11.2016 (ISBnews) - Bytom planuje zwiększenie metrażu sklepów detalicznych do ok. 12 tys. m2 pod koniec 2016 r. wobec 11 tys. m2 na koniec września br., poinformowała spółka.
"W IV kwartale bieżącego roku planowane jest otwarcie kolejnych placówek detalicznych oraz powiększanie powierzchni w istniejących centrach handlowych. Zwiększenie powierzchni dotyczy sklepów, które bardzo dobrze prosperują (*** się wysoką rentownością), ale mają zbyt małą powierzchnię do ekspozycji całego oferowanego do sprzedaży asortymentu. W opinii Grupy, zwiększenie metrażu części sklepów do preferowanego obecnie (120-130 m2) pozytywnie wpłynie na osiągane przez te sklepy wyniki. Szacowany metraż na koniec 2016 roku to ok 12 tys. m2" - czytamy w komunikacie.
Według stanu 30 września 2016 roku, spółka miała 100 sklepów pod marką Bytom o pow. 11 023 m2, wobec 90 sklepów o pow. 9 336 m2 rok wcześniej. W okresie III kwartałów 2016 roku powierzchnia posiadanej sieci handlowej zwiększyła się o 710 m2, co było wynikiem nowych otwarć (CH Opole Solaris, CH Głogovia, CH Kaskada Szczecin) oraz powiększeń istniejących lokalizacji (CH Poznań Plaza, CH Warszawa Targówek, CH Wrocław Pasaż Grunwaldzki, CH Luboń Outlet Factory), czytamy dalej.
Celem spółki jest posiadanie sieci detalicznej liczącej 120 sklepów o łącznej pow. 15 tys. m2. na koniec 2018 roku.
"Ponadto do końca 2017 r. planowane jest uruchomienie kolejnych sklepów koncepcyjnych. Sieć ta powinna docelowo składać się z 8 sklepów o średniej powierzchni ok 200 m2. Sklepy te mają pełnić rolę badawczą w zakresie rozwoju i rozbudowy oferty, jak i wprowadzenia nowych rozwiązań w zakresie prezentacji oraz technik sprzedaży oferty" - czytamy dalej.
Obecnie sieć Bytom posiada 4 sklepy koncepcyjne, znajdujące się w CH Arkadia, CH Silesia Katowice, CH Szczecin Kaskada oraz CH Posnania.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
(ISBnews)
Choć ...
Bytom planuje zwiększenie powierzchni sklepów do 12 tys. m2 na koniec 2016 r.
ISBnews - Biznes
4 Lis 2016, 9:46
Warszawa, 04.11.2016 (ISBnews) - Bytom planuje zwiększenie metrażu sklepów detalicznych do ok. 12 tys. m2 pod koniec 2016 r. wobec 11 tys. m2 na koniec września br., poinformowała spółka.
"W IV kwartale bieżącego roku planowane jest otwarcie kolejnych placówek detalicznych oraz powiększanie powierzchni w istniejących centrach handlowych. Zwiększenie powierzchni dotyczy sklepów, które bardzo dobrze prosperują (*** się wysoką rentownością), ale mają zbyt małą powierzchnię do ekspozycji całego oferowanego do sprzedaży asortymentu. W opinii Grupy, zwiększenie metrażu części sklepów do preferowanego obecnie (120-130 m2) pozytywnie wpłynie na osiągane przez te sklepy wyniki. Szacowany metraż na koniec 2016 roku to ok 12 tys. m2" - czytamy w komunikacie.
Według stanu 30 września 2016 roku, spółka miała 100 sklepów pod marką Bytom o pow. 11 023 m2, wobec 90 sklepów o pow. 9 336 m2 rok wcześniej. W okresie III kwartałów 2016 roku powierzchnia posiadanej sieci handlowej zwiększyła się o 710 m2, co było wynikiem nowych otwarć (CH Opole Solaris, CH Głogovia, CH Kaskada Szczecin) oraz powiększeń istniejących lokalizacji (CH Poznań Plaza, CH Warszawa Targówek, CH Wrocław Pasaż Grunwaldzki, CH Luboń Outlet Factory), czytamy dalej.
Celem spółki jest posiadanie sieci detalicznej liczącej 120 sklepów o łącznej pow. 15 tys. m2. na koniec 2018 roku.
"Ponadto do końca 2017 r. planowane jest uruchomienie kolejnych sklepów koncepcyjnych. Sieć ta powinna docelowo składać się z 8 sklepów o średniej powierzchni ok 200 m2. Sklepy te mają pełnić rolę badawczą w zakresie rozwoju i rozbudowy oferty, jak i wprowadzenia nowych rozwiązań w zakresie prezentacji oraz technik sprzedaży oferty" - czytamy dalej.
Obecnie sieć Bytom posiada 4 sklepy koncepcyjne, znajdujące się w CH Arkadia, CH Silesia Katowice, CH Szczecin Kaskada oraz CH Posnania.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
(ISBnews)
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 623
- Rejestracja: 29 sie 2007 11:22
Leszcz wytrzepany czas na odbicie
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... 28-11-2016
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... ne-odbicie
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... 28-11-2016
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... ne-odbicie
Bytom - notowania mierzą się z oporem na 2,44 zł, który przebiega w pobliżu 50-sesyjnej średniej. Wyjście ponad pozwoli na kontynuację odreagowania przynajmniej do linii długoterminowego trendu spadkowego.
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... om-integer
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... om-integer
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 623
- Rejestracja: 29 sie 2007 11:22
Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 16,3% r/r do 12,73 mln zł w XI
ISBnews - Biznes
5 Gru 2016, 17:30
Warszawa, 05.12.2016 (ISBnews) - Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w listopadzie 2016 r. przez Bytom wyniosła 12,73 mln zł i była wyższa o 16,3% w skali roku, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w listopadzie wyniosła 6,3 mln zł i była wyższa o 4,8% r/r.
Sprzedaż detaliczna w listopadzie wyniosła 12,58 mln zł, co oznacza wzrost o 17,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w listopadzie zwiększyła się o 9,6% r/r do 11,76 mln zł.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w listopadzie 6,25 mln zł i była wyższa o 5,3% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-listopad wyniosła 129,4 mln zł i była wyższa o 15,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 125,76 mln zł, co oznacza wzrost o 17,6% w skali roku.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-listopad wzrosła o 6,9% r/r do 114,03 mln zł.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-listopad 68,62 mln zł i była wyższa o 12,9% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-listopad 67,34 mln zł i była wyższa o 14,1% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
Może wreszcie ruszy d... na północ
ISBnews - Biznes
5 Gru 2016, 17:30
Warszawa, 05.12.2016 (ISBnews) - Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w listopadzie 2016 r. przez Bytom wyniosła 12,73 mln zł i była wyższa o 16,3% w skali roku, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w listopadzie wyniosła 6,3 mln zł i była wyższa o 4,8% r/r.
Sprzedaż detaliczna w listopadzie wyniosła 12,58 mln zł, co oznacza wzrost o 17,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w listopadzie zwiększyła się o 9,6% r/r do 11,76 mln zł.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w listopadzie 6,25 mln zł i była wyższa o 5,3% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w okresie styczeń-listopad wyniosła 129,4 mln zł i była wyższa o 15,8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 125,76 mln zł, co oznacza wzrost o 17,6% w skali roku.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-listopad wzrosła o 6,9% r/r do 114,03 mln zł.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-listopad 68,62 mln zł i była wyższa o 12,9% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-listopad 67,34 mln zł i była wyższa o 14,1% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
Może wreszcie ruszy d... na północ
-
- Młodszy chorąży
- Posty: 623
- Rejestracja: 29 sie 2007 11:22
Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 24,8% r/r do 20,2 mln zł w XII
ISBnews - Biznes
4 Sty 2017, 16:55
Warszawa, 04.01.2017 (ISBnews) - Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w grudniu 2016 r. przez Bytom wyniosła 20,2 mln zł i była wyższa o 24,8% w skali roku, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w grudniu wyniosła 9,63 mln zł i była wyższa o 17,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w grudniu wyniosła 20,01 mln zł, co oznacza wzrost o 26,3% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w grudniu zwiększyła się o 16,9% r/r do 18,52 mln zł.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w grudniu 9,57 mln zł i była wyższa o 17,8% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w całym 2016 r. wyniosła 149,6 mln zł i była wyższa o 17% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 145,78 mln zł, co oznacza wzrost o 18,8% w skali roku.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w 2016 r. wzrosła o 8,2% r/r do 132,55 mln zł.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w ub.r. 78,24 mln zł i była wyższa o 13,4% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-grudzień 76,91 mln zł i była wyższa o 14,6% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
ISBnews - Biznes
4 Sty 2017, 16:55
Warszawa, 04.01.2017 (ISBnews) - Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w grudniu 2016 r. przez Bytom wyniosła 20,2 mln zł i była wyższa o 24,8% w skali roku, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w grudniu wyniosła 9,63 mln zł i była wyższa o 17,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w grudniu wyniosła 20,01 mln zł, co oznacza wzrost o 26,3% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w grudniu zwiększyła się o 16,9% r/r do 18,52 mln zł.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w grudniu 9,57 mln zł i była wyższa o 17,8% r/r.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej w całym 2016 r. wyniosła 149,6 mln zł i była wyższa o 17% w skali roku. Sprzedaż detaliczna w tym okresie wyniosła 145,78 mln zł, co oznacza wzrost o 18,8% w skali roku.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w 2016 r. wzrosła o 8,2% r/r do 132,55 mln zł.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w ub.r. 78,24 mln zł i była wyższa o 13,4% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-grudzień 76,91 mln zł i była wyższa o 14,6% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
Bytom miał w grudniu 2016 roku 20,2 mln zł przychodów, co oznacza wzrost r/r o 24,8%. Narastająco w okresie styczeń–grudzień minionego roku spółka wypracowała 149,6 mln zł, czyli więcej r/r o 17%.
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... tom-11-bit
http://marketinvest.pl/gielda/komentarz ... tom-11-bit
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości