Jest raport
https://static.igpw.pl/pliki/raporty/1518556263-300.pdf
Tak jak można było się spodziewać, wyniki dużo słabsze niż rok temu, strata w 4 kwartale, jednostkowo przychody ze sprzedaży produktów w IV kw. ledwie 0,35 mln.
Ale pieniędzy w kasie więcej, pewnie spłynęły należności za poprzedni okres.
"
Należy podkreślić, że wynik 2017 roku jest znacznie niższy od oczekiwań przez słabszy
(od zakładanego) efekt premiery gry >observer_.
Wynik za 4 kwartał w związku z
przesunięciami raportów nie uwzględnia żadnego wpływu z tej gry. Jednak dane sprzedażowe
(niefiskalne) pokazują, że gra osiągnęła w 4 kwartale pełen zwrot z inwestycji wydawcy i
pierwszy kwartał 2018 roku będzie raportował przychody z tego tytułu. "
No a w listopadzie była taka gadka:
"
Natomiast pierwsze płatności, będą widoczne dopiero w wynikach za czwarty kwartał 2017 r. i ze względu na bardzo dobry debiut gry na rynku, liczymy na to, że zmultiplikują efekt „Layers of Fear” – komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team."
Ogólnie słabo, jedyna nadzieja to:
"Pierwsza z planowanych premier: premiera gry Layers of Fear:
Legacy w wersji na konsole Nintendo: Switch, trafi do sprzedaży w pierwszym kwartale 2018
roku – 21 lutego 2018r. O pozostałych datach premier gier Emitent będzie informował po ich
ustaleniu, nadmienić jednak należy, że
pozostałe 3 tytuły (wśród których jest gra Medium) nie
będą portami lecz “dużymi” premierami. Podkreślić tutaj należy fakt, że produkcje te mają
wpływ na gromadzone zapasy już od dłuższego czasu i w opinii zarządu i partnerów
handlowych przyszłe przychody powinny być znacznie większe niż poniesione na ich produkcję
koszty. "