@klonas
Przestań się oszukiwać z tym GE, nie potrafią dobrze gier robić no to im wyszło 40GB na kiepskiej grafice. Będą się uczyć 10 lat a i tak zostaną wiele lat za najlepszymi. Tak działa szeroko pojęta branża IT, a szczególnie dobrze to widać w developmencie.
To samo się tyczy Reality 51, nigdy nie pokazali nawet żadnej zajawki pozwalającej sądzić, że tam coś może być. Przecież gdyby mieli to by pokazali, wręcz powini się pochwalić. A oni pokazują film, na ktrórym grafik obrabia twarz w programie graficznym.
BLOOBER TEAM [BLO] księga I NewConnect
REKLAMA
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
No i tu jest klucz. Wyjdzie szydło z wora w Czernobyl VR pokaże więcej. Może i ty przyjmujesz pierwszą prawdę i słusznie, ale może druga jest lepsza. Premiera GE to dla mnie najbardziej porypana premiera od zawsze. Dla mnie to jej nie było:D Patrze na Observera i nie wierzę. Porównuję fotogrametrie z Czernobyl vr. To ma się też kwestii mimiki, gdzie zrobili gorszą niż DA.
Nie otrzymałem odpowiedzi na swoje pytania, wielu forumowiczów olało, albo porzuciło szukania. Czas oczywiscie to wyjaśni w następnych produkcjach. WW3 i Farm nie istnieje bez Reality 51 jak dla mnie, tym też się reklamują - realistyką. Tak jak przy GE ktoś może mnie robić w konia, mogą zwalać na silniki i takie tam to druga produkcja już wyjaśni zdecydowanie więcej. Ale to tylko moje przekonania i nie spoczne aż nie zadam im kłamu, lub nie potwierdzę. Tyle w temacie.
Przy okazji observer bez banera 24 miejsce. CIekawy był dzisiejszy skok spadkowy.
Nie otrzymałem odpowiedzi na swoje pytania, wielu forumowiczów olało, albo porzuciło szukania. Czas oczywiscie to wyjaśni w następnych produkcjach. WW3 i Farm nie istnieje bez Reality 51 jak dla mnie, tym też się reklamują - realistyką. Tak jak przy GE ktoś może mnie robić w konia, mogą zwalać na silniki i takie tam to druga produkcja już wyjaśni zdecydowanie więcej. Ale to tylko moje przekonania i nie spoczne aż nie zadam im kłamu, lub nie potwierdzę. Tyle w temacie.
Przy okazji observer bez banera 24 miejsce. CIekawy był dzisiejszy skok spadkowy.
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Ilość ocen w USA i Europie się zrównała, po 3 dniu łącznie 82 oceny czyli dużo mniej niż przy premierze LoF, co jednak nie musi automatycznie oznaczać gorszej sprzedaży, gra po prostu może być mniej chętnie oceniana przez graczy niż LoF (który np. na steam był oceniany wyjątkowo często, na komentarz przypadało zaledwie ok. 20-25 kopii czyli dużo mniej niż obecnie dla observera). Ale trzeba zauważyć że pozycjonowanie w psstore (druga strona) jest jednak gorsze niż miał LoF przy premierze (pierwsza strona i to wysoko).https://store.playstation.com/#!/en-us/ ... GAMESCATEG
https://store.playstation.com/#!/en-gb/ ... ER00000000
Na PS4 zniżka 10% (edit: zniżka dla abonentów PS PLUS), łącznie 27 ocen graczy w psstore czyli podobnie jak było przy premierze LoF (wtedy było 28 po pierwszym dniu sprzedaży, 104 po drugim, 188 po trzecim) - dziwne że w USA więcej ocen niż w Europie, w przypadku LoF było na odwrót
EDIT: sprawdziłem dokładniej w notatkach i te 188 ocen w psstore po 3 dniu sprzedaży LoF to było tylko dla jednego regionu - w takim razie przyrost ocen dla observera na konsole tym bardziej nie wygląda imponująco, nawet przy założeniu że gracze oceniają grę dużo rzadziej niż LoF tak jak ma to miejsce na steam. Gra jest o połowę droższa niż LoF i nie ma podobnych zniżek jak na steam i gog a to może mieć wpływ na poziom sprzedaży.
Na steamspy ładny przyrost do 12k kopii, ale na zawitanie do top 10 tygodnia (jak w przypadku np. CMS18) raczej nie ma szans.
Z raportów w okresie Q4-2015 do Q2-2017 można oceniać, że LoF zrobił dla spółki jakieś 15mln przychodu (praktycznie trzeba liczyć że w półtora roku, bo premiera pełnej wersji była w lutym 2016 - druga rocznica debiutu EA już za parę dni). W przypadku observera, głównie ze względu na wyższą cenę powinno być dużo lepiej - może się uda w podobnym okresie (czyli do końca 2018) zarobić dwa razy tyle jeśli sprzeda się wyraźnie lepiej niż LoF. W 2018 pewnie wydadzą jeszcze Scopophobię, medium to chyba raczej dopiero 2019 ale kto ich tam wie z tymi ich harmonogramami.
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Nie udało się observerowi wskoczyć do top10 steam weeklytopsellers (a przypomnę że sprzedawana w podobnej cenie SOMA znalazła się po premierze we wrześniu 2015 na miejscu 6) - na 10 miejscu w zeszłym tygodniu znalazł się Law Breakers więc chyba dużo nie zabrakło http://tools.garry.tv/steamchart/?show= ... 80&range=7
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Czy ktoś z Kolegów dysponuje danymi aby zestawić sprzedaż Observera z LoF na steam i konsole (komentarze) po 6 dniach od premiery?
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
https://store.playstation.com/#!/en-us/ ... 30_days%7C
Niby 9 te miejsce. Wiem, zę to rożnie z tymi pozycjonowaniami. W takim przypadku byłby to sukces. JA i tak uważam, że nie jest źle. Ja już oczekiwałem w przypadku GE cudów
Niby 9 te miejsce. Wiem, zę to rożnie z tymi pozycjonowaniami. W takim przypadku byłby to sukces. JA i tak uważam, że nie jest źle. Ja już oczekiwałem w przypadku GE cudów
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Gry/ wydane tylko cyfrowe/ wydane w ostatnich 30 dniach i 9 miejsce ?
Śmiech na sali Panie.
Śmiech na sali Panie.
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Subiektywne, Twom to to nie jest, ale też horror to inna półka.Gry/ wydane tylko cyfrowe/ wydane w ostatnich 30 dniach i 9 miejsce ?
Śmiech na sali Panie.
Tu ciekawostka: wklejam, bo to własciwie Bloober ( mają pakiet większosciowy.)
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polska- ... 38751.html
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Bloober ma sprzedawać gry i na nich zarabiać. Przecież to ich wybór żeby tworzyć horrory.
Tymczasem raz na tysiące tytułów pojawia się takie PU Battlegrounds i zgarnia całą pulę, a nawet tworzy nową.
Już stuknęło im 8 MLN kopii na Steamie, a obecnie pracują nad wersją Xbox.
Oczywiście gra ciągle w early access - to do tych, którzy naganiali/naganiają czasem, mówiąc, że przy właściwej premierze to dopiero będzie...
Tymczasem raz na tysiące tytułów pojawia się takie PU Battlegrounds i zgarnia całą pulę, a nawet tworzy nową.
Już stuknęło im 8 MLN kopii na Steamie, a obecnie pracują nad wersją Xbox.
Oczywiście gra ciągle w early access - to do tych, którzy naganiali/naganiają czasem, mówiąc, że przy właściwej premierze to dopiero będzie...
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Tego typu gry nie wychodzą z early Access latami, albo w ogóle. To nie ma znaczenia, bo to po prostu produkt wiecznie rozwijany. Poza tym sukces przynoszą gry sieciowe, a u nas nadal nie potrafią zrobić nic ponad single player. Pod tym względem jesteśmy daleko w tyle.Bloober ma sprzedawać gry i na nich zarabiać. Przecież to ich wybór żeby tworzyć horrory.
Tymczasem raz na tysiące tytułów pojawia się takie PU Battlegrounds i zgarnia całą pulę, a nawet tworzy nową.
Już stuknęło im 8 MLN kopii na Steamie, a obecnie pracują nad wersją Xbox.
Oczywiście gra ciągle w early access - to do tych, którzy naganiali/naganiają czasem, mówiąc, że przy właściwej premierze to dopiero będzie...
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
A tu jak zwykle obroty i nic poza tem
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Po 11 dniach od premiery steamspy pokazuje 25k kopii - dla porównania SOMA miała w takim samym czasie ponad 50k na steamspy, Layers of Fear w Early Access 16k, podobnie na kilkanaście tys. szt. można szacować sprzedaż LoF po premierze pełnej wersji (doszło wtedy 576 recenzji w 11 dni). Oględnie mówiąc szału nie ma, na konsolach raczej też nie jest lepiej sądząc po mizernej ilości ocen graczy. W psstore USA na PS4 już na 3 stronie wśród nowości z ostatnich 30 dni czyli miejsce poniżej 70-ego (słabo) https://store.playstation.com/#!/en-us/ ... MESCATEG/3 Gra jest dobrze oceniana więc prawdopodobnie można liczyć że sprzedaż rozkręci się dopiero na przecenach poniżej 20 EUR/USD (czyli porównywalnych z ceną LoF).
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
https://stooq.pl/n/?f=1193032
Zdaniem DM BOŚ, Bloober Team przebył długą drogę do producenta bardzo solidnych gier w klimacie horroru. Analitycy dostrzegają jednak znaczące ryzyko związane z bilansem spółki i wysokim poziomem zapasów, które mogą zagrozić rentowności przyszłych projektów, a także nieco wymagającą wyceną.
Zdaniem DM BOŚ, Bloober Team przebył długą drogę do producenta bardzo solidnych gier w klimacie horroru. Analitycy dostrzegają jednak znaczące ryzyko związane z bilansem spółki i wysokim poziomem zapasów, które mogą zagrozić rentowności przyszłych projektów, a także nieco wymagającą wyceną.
Re: BLOOBER TEAM cz.1 *New Connect*
Niezła weryfikacja tutaj nastąpiła. W nieco ponad trzy miesiące papier stracił połowę wartości.
Observer rzyci nie urywał i to delikatnie mówiąc, jeśli chodzi o sprzedaż.
Kolejna nauczka dla inwestujących w spółki z gamedevu.
Dlatego premiera Frostpunka, to dopiero będzie jazda na 11bicie
Observer rzyci nie urywał i to delikatnie mówiąc, jeśli chodzi o sprzedaż.
Kolejna nauczka dla inwestujących w spółki z gamedevu.
Dlatego premiera Frostpunka, to dopiero będzie jazda na 11bicie
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: fango i 97 gości