z raportu najważniejsze, że marża netto wzrosła do 2.5 % i na tym etapie rozwoju niczego więcej nie wymuszajmyto ile tego zysku za 2 kwartał 65 tys ??????????????????????????????/
Nie wymuszajmy jeżeli chodzi o marże bo trzeba też działać prorozwojowo.
teraz nacisk ma być na przychód i poprawę konkurencyjności sieci stacjonarnej w tym sugerowane umocnienie we Wrocławiu poprzez jedno otwarcie w ruchliwej lokalizacji (która oprócz umocnienia powinna też spełnić funkcję marketingowe stąd powinna być ulokowana w ruchliwym miejscu - przede wszystkim umocni się świadomość i rozpoznawalność sieci oraz przyciągnie kolejnych franczyzobiorców)
Paradoksalnie z racji mniejszej skali Tricepsa tak jak pisałem wcześniej marka 7-Nutrition ma większe oddziaływanie na marże i wycenę niż np. ma to miejsce w SFD gdzie ich marka nie kształtuje w odpowiednim stopniu marży a w wycenie spółki ma póki co marginalne znaczenie.
Na plus czego nie ma w raporcie ale wynika z anonsu na face można odnotować to, że Triceps chce 'uciekać' w bardziej rentowny kanał dystrybucji czyli kontakt bezpośredni 'trenera personalnego'
Tym samym czekamy na kolejne ruchy i kolejne miesięczne przychody a na NC póki co nie ma co liczyć.