Właśnie DTP i takie inwestycje jak w cytacie wpędziły CTG w dziurę finansową na ponad 15 milionów, efektem czego jest sprzedaż działu, jedynego przynoszącego każdego roku realny zysk.Wg wynikow za 2014 Multimedia i retail byl odpowiedzialny za 31,3 mln zl przychodow po spadku z 37,3 mln zl w 2013 roku. A co do rentownosci to nie sadze zeby to byla skala dzialalnosci dajaca satysfakcjonujaca rentownosc.
Chyba lepiej te pieniadze zainwestowac w startupy, datacenter czy nawet pozyskiwanie placowek medycznych.
Celem szybkiej sprzedaży jest wykorzystanie pieniędzy ze sprzedaży dla opóźnienia czasu ogłoszenia upadłości CTG i transfer zarządu do innych spółek zależnych.
Po wcześniejszych tekstach zamieszczonych wcześniej w tym wątku wyraźnie widać, że piszą je ludzie z DTP w ramach nadmiaru wolnego czasu lub koledzy członków zarządu dla podratowania ich wizerunku.