poczytajcie sobie wyniki cd projektu za 2 kw i pierwsze polrocze
Wyniki CD Projekt w II kw. 2017 roku vs. konsensus PAP (tabela)
http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/i ... p-(tabela)
http://biznes.pap.pl/pl/news/listings/i ... a-2017-psr
CI GAMES [CIG] księga II
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
dla tych co nie pamietaja to przypominam ze wystepowalem kiedys na forum pod pseudonimem :" twardy" ktory niestety zmienilem zmuszony awaria i utrata danych do logownia sie pod starym nickiem .
REKLAMA
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
No prosze Stiff dal fundziaka jeszcze 1 dzien na ubieranie ulicy w trefny towar i podbite *** na niewiarygodnie wysokie poziomy.
Dajesz stiff raporcicho po sesji, bedzie z czego sie posmiac.
Dajesz stiff raporcicho po sesji, bedzie z czego sie posmiac.
One Ziolo to rule them all.
-
- Sierżant
- Posty: 55
- Rejestracja: 27 cze 2017 21:08
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
Jest raport Jutro was tutaj napalmem zaleją, ale masakra...
http://www.bankier.pl/wiadomosc/CI-GAME ... 42137.html
http://www.bankier.pl/wiadomosc/CI-GAME ... 42137.html
-
- Starszy sierżant sztabowy
- Posty: 397
- Rejestracja: 25 lip 2017 17:15
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
Raport tragedia
“Rynki nigdy się nie mylą – za to opinie, często.” – Jesse Livermore.
Oświadczam, że nie biorę odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podejmowane pod wpływem wyżej publikowanej treści...
Oświadczam, że nie biorę odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podejmowane pod wpływem wyżej publikowanej treści...
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
Nie znacie się. Na bankierze pisza, że raport jest dobry, że pobili wynikami konsensus, a trzeci kwartał to będzie petarda i w ogóle spółka perła. Ja im ufam, tak jak marcinku i kupuję za wszystko jutro na otwarciu a potem sprzedam po 1,5 ;D
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
w/g komunikatu gra była hitem
CI Games wyraźnie poprawił wyniki dzięki grze Sniper Ghost Warrior 3
Zysk netto CI Games, producenta i dystrybutora gier komputerowych, wyniósł w pierwszym półroczu tego roku 1,49 mln zł wobec 2,7 mln zł straty netto rok wcześniej. Spółka tłumaczy, że poziom sprzedaży Sniper Ghost Warrior 3 zapewnił jej stabilizację finansową.
Jak podała spółka, skonsolidowany zysk netto uwzględnia rezerwę na przeceny oraz potencjalne zwroty.
Zysk operacyjny wyniósł 4,1 mln zł wobec 2,6 mln zł straty operacyjnej przed rokiem.
Z kolei przychody grupy wzrosły do 73,2 mln zł z 11,5 mln zł w I połowie 2016 roku.
Firma poinformowała w komunikacie, że w pierwszej połowie tego roku koncentrowała się na globalnej premierze Sniper Ghost Warrior 3, kampanii promocyjnej oraz intensywnych pracach nad tym tytułem.
Światowa premiera gry odbyła się 25 kwietnia 2017 r. na platformy PlayStation 4, Xbox One i Windows PC.
"W okresie po premierze CI Games prowadziła intensywne działania wspierające sprzedaż oraz udoskonalenie gry" - poinformowała spółka.
Dodała, że mimo niższych od oczekiwanych ocen recenzentów działania spółki w kolejnych miesiącach doprowadziły do sprzedaży około 750 tys. kopii gry do końca czerwca 2017 r., z czego istotna część trafiła do rąk graczy.
"Poziom sprzedaży Sniper Ghost Warrior 3 zapewnił nam stabilizację finansową. Dzięki temu pracujemy już nad kolejnymi projektami. W związku z tym w ostatnim czasie prowadziliśmy bardzo zintensyfikowane działania rekrutacyjne" - poinformował cytowany w komunikacie Maciej Nowotny, członek zarządu CI Games.
Spółka chce wzmocnić kadrę managerską i dalej rozwijać zespół na poziomie operacyjnym.
CI Games wyraźnie poprawił wyniki dzięki grze Sniper Ghost Warrior 3
Zysk netto CI Games, producenta i dystrybutora gier komputerowych, wyniósł w pierwszym półroczu tego roku 1,49 mln zł wobec 2,7 mln zł straty netto rok wcześniej. Spółka tłumaczy, że poziom sprzedaży Sniper Ghost Warrior 3 zapewnił jej stabilizację finansową.
Jak podała spółka, skonsolidowany zysk netto uwzględnia rezerwę na przeceny oraz potencjalne zwroty.
Zysk operacyjny wyniósł 4,1 mln zł wobec 2,6 mln zł straty operacyjnej przed rokiem.
Z kolei przychody grupy wzrosły do 73,2 mln zł z 11,5 mln zł w I połowie 2016 roku.
Firma poinformowała w komunikacie, że w pierwszej połowie tego roku koncentrowała się na globalnej premierze Sniper Ghost Warrior 3, kampanii promocyjnej oraz intensywnych pracach nad tym tytułem.
Światowa premiera gry odbyła się 25 kwietnia 2017 r. na platformy PlayStation 4, Xbox One i Windows PC.
"W okresie po premierze CI Games prowadziła intensywne działania wspierające sprzedaż oraz udoskonalenie gry" - poinformowała spółka.
Dodała, że mimo niższych od oczekiwanych ocen recenzentów działania spółki w kolejnych miesiącach doprowadziły do sprzedaży około 750 tys. kopii gry do końca czerwca 2017 r., z czego istotna część trafiła do rąk graczy.
"Poziom sprzedaży Sniper Ghost Warrior 3 zapewnił nam stabilizację finansową. Dzięki temu pracujemy już nad kolejnymi projektami. W związku z tym w ostatnim czasie prowadziliśmy bardzo zintensyfikowane działania rekrutacyjne" - poinformował cytowany w komunikacie Maciej Nowotny, członek zarządu CI Games.
Spółka chce wzmocnić kadrę managerską i dalej rozwijać zespół na poziomie operacyjnym.
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
Rozum postradali czy myślą, że inwestorzy nie mają mózgów?
Choć jeszcze znajdą się tacy co uwierzą, że firma jest na wznoszącej fali.
Choć jeszcze znajdą się tacy co uwierzą, że firma jest na wznoszącej fali.
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
jutro bankowo na zielono pytanie tylko jak mocno bo wszyscy spodziewali się straty i czy jest możliwość silniejszego odbicia >1,3 czy nie
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
O czym ty gadasz ? Minimalny plus ma być powodem do euforii ? Wspomnieli cokolwiek o pokryciu kosztów ?Potwierdziło się, że nakład premierowy będzie jeszcze długo schodził i nic ponad to.
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
Event: 2Q17 results released – weak, in line with expectations.
After yesterday’s session, the Company released its 2Q17 results:
The revenues came out in line with our expectations and 24% above the market consensus;
The Company sold-in 748 ths. copies of SGW3 in physical and digital distribution (to gamers and distributors). CI Games has not disclosed a sell-through number (copies sold to gamers);
Comment: We assumed that in 2Q17 the Company shipped a maximum of 400,000 SGW3 copies to gamers and sold-in a total of 820,000 copies (shipped to gamers and distributors);
EBITDA came out at PLN 28.9 million, which is in line with our expectations and the market consensus;
The Company recognized only PLN 19.3 million amortization (cost of SGW3 production), while we expected the amortization at PLN 31.9 million. That was the main culprit of better than expected EBIT and NP;
Comment: The Company recognized only c. 33% of SGW3’s cost of production in the quarter of its debut, while we assumed that c. 55% will be recognized. This liberal accounting is the main reason of better than expected gross profit on sales, EBIT and NP. Please, bear in mind that in the quarter of LOTF’s debut CIG recognized c. 62% of its cost of production, so the Company’s policy is not consistent. Consequently, the Company still have c. PLN 38 million cost of SGW3 to amortize in the following quarters. For the sake of comparison CDR recognized c. 68% cost of W3’s in the quarter of its premiere.
Cost of SG&A amounted to PLN 18.6 million vs. PLN 19.6 million expected;
Capex for game development amounted to PLN 8.0 million (vs. PLN 7.7 million in 1Q17);
In 2Q17 CFO amounted to PLN 35.0 million;
Cash balance at the end of 2Q17 amounted to PLN 16.3 million and the Company still had PLN 15 million loan to pay off.
Comment: In July, the Company paid off the remaining PLN 15 million loan, which probably consumed majority of cash on hand. In our view, the Company will need c. PLN 10-20 million additional financing to finish another game.
The Company disclosed that it currently works on a tactical action shooter and uses the experience and feedback gained during SGW3’s premiere.
Expected impact: Negative. The results are in line with the market expectations (adjusted for the amortisation), but still very weak, given the quarter of SGW3’s debut. Better than expected EBIT and NP stems from very low cost of amortization recognized. Out of 750 ths copies shipped to distributors, only half was sold to gamers, in our view. Therefore, in the upcoming quarters, the Company will not book any material revenues from SGW3 physical distribution.
After yesterday’s session, the Company released its 2Q17 results:
The revenues came out in line with our expectations and 24% above the market consensus;
The Company sold-in 748 ths. copies of SGW3 in physical and digital distribution (to gamers and distributors). CI Games has not disclosed a sell-through number (copies sold to gamers);
Comment: We assumed that in 2Q17 the Company shipped a maximum of 400,000 SGW3 copies to gamers and sold-in a total of 820,000 copies (shipped to gamers and distributors);
EBITDA came out at PLN 28.9 million, which is in line with our expectations and the market consensus;
The Company recognized only PLN 19.3 million amortization (cost of SGW3 production), while we expected the amortization at PLN 31.9 million. That was the main culprit of better than expected EBIT and NP;
Comment: The Company recognized only c. 33% of SGW3’s cost of production in the quarter of its debut, while we assumed that c. 55% will be recognized. This liberal accounting is the main reason of better than expected gross profit on sales, EBIT and NP. Please, bear in mind that in the quarter of LOTF’s debut CIG recognized c. 62% of its cost of production, so the Company’s policy is not consistent. Consequently, the Company still have c. PLN 38 million cost of SGW3 to amortize in the following quarters. For the sake of comparison CDR recognized c. 68% cost of W3’s in the quarter of its premiere.
Cost of SG&A amounted to PLN 18.6 million vs. PLN 19.6 million expected;
Capex for game development amounted to PLN 8.0 million (vs. PLN 7.7 million in 1Q17);
In 2Q17 CFO amounted to PLN 35.0 million;
Cash balance at the end of 2Q17 amounted to PLN 16.3 million and the Company still had PLN 15 million loan to pay off.
Comment: In July, the Company paid off the remaining PLN 15 million loan, which probably consumed majority of cash on hand. In our view, the Company will need c. PLN 10-20 million additional financing to finish another game.
The Company disclosed that it currently works on a tactical action shooter and uses the experience and feedback gained during SGW3’s premiere.
Expected impact: Negative. The results are in line with the market expectations (adjusted for the amortisation), but still very weak, given the quarter of SGW3’s debut. Better than expected EBIT and NP stems from very low cost of amortization recognized. Out of 750 ths copies shipped to distributors, only half was sold to gamers, in our view. Therefore, in the upcoming quarters, the Company will not book any material revenues from SGW3 physical distribution.
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
Zbyt dużo mądrych słów. Leszcz nie zrozumie. Ale to dobrze, dzieki temu straci i może się czegoś nauczy. Chociaz z drugiej strony taki marcinek nic sie nie uczy na własnych błędach
-
- Chorąży sztabowy
- Posty: 6728
- Rejestracja: 08 mar 2016 08:43
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
On nie musi. Ma średnią 5 groszy i noga na nogę.Raport wypas.Marcin bierz na Open za dom
Re: CI GAMES S.A. (CIG) CZ.II
stif se jaja robi takie tko pieknie wabi na open he
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości