VIVID GAMES [VVD] Intensyfikacja działalności

wszystko na temat spółek publicznych
Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

VIVID GAMES [VVD] Intensyfikacja działalności

Postautor: Whitewalker » 17 kwie 2015 10:24

Przed Vivid Games ambitne cele, emisja akcji, nowi udziałowcy w akcjonariacie, rozwój działalności poprzez nowe gry, fuzje i przejęcia, nowe technologie. Z niecierpliwością czekamy na Real Boxing 2.

Nie będę wklejał wszystkich linków bo chyba mało kto śledzi już statystyki dotychczasowych gier Vivida.

Przydatne linki:
ranking gier Vivid Games na iOS (globalny)
http://www.topappcharts.com/search.php? ... &price=any

Real Boxing po krajach i platformach
iOS:
http://www.appannie.com/apps/ios/app/53 ... type=ranks
android:
http://www.appannie.com/apps/google-pla ... type=ranks
steam:
http://steamcharts.com/app/296770#48h

popularność turnieju tygodniowego:
https://apps.facebook.com/realboxing/

Godfire:
http://www.appannie.com/apps/ios/app/66 ... type=ranks

Jak ktoś ma czas by szperać po chińskich portalach...

Godfier to: 上帝之火:普罗米修斯的崛
Real Boxing to: 真实拳击

Kurs startowy: 4,90zł
Prawda gdzieś jest...

REKLAMA


real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 17 kwie 2015 10:42

Już w przyszłym tygodniu spółka powinna pozyskać kapitał który pozwoli na intensyfikację wzrostu - czynione przez ostatni rok inwestycję w stworzenie silnika do rozgrywek multiplatformowych wchodzą w ostatni etap - pojawi się platforma do e-sportu. Rywalizacja jest kluczem do sukcesu gier F2P :)

Vivid zaczyna nowy etap a my zaczynamy nową księgę - kto wie, może przy jej kończeniu kurs już będzie dwucyfrowy - tego sobie i wszystkim akcjonariuszom Vivid Games życzę!

matias_77
Sierżant
Posty: 51
Rejestracja: 30 gru 2014 21:21

Postautor: matias_77 » 17 kwie 2015 11:50

Witamy nową księgę kierunek :arrow: 10 :arrow: 20 :arrow: 100 :lol:

benek1960
Sierżant sztabowy
Posty: 155
Rejestracja: 17 kwie 2015 12:54

Postautor: benek1960 » 17 kwie 2015 13:33

Wiem że nie na temat ale...
W raporcie z dnia 10 kwietnia2015 roku nr 12/2015 Zarząd poinformował o zawarciu porozumienia z jednymi z największych wierzycieli tj. Goodyear Dunlop Tires Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz Firmą Oponiarską Dębica Spółka Akcyjna, zgodnie, z którym zobowiązali się oni oddać głos „za” propozycjami układowymi zgłoszonymi przez Emitenta w dniu 23 stycznia 2015 roku

tu będzie się działo kilka set % w kilka dni. Chociaż mały pakiet :) trzeba mieć !!!

kapitalizacja tej spółki to niecałe 5mln zł / 7 700 000 akcji x 60gr z czego połowa w silnych rękach a sam obiekt, fabryka z linią produkcyjną warta jest conajmniej 50mln zł. Wszystko na to wskazuje że dogadają się z dostawcami i bligatariuszami!!!

http://www.orzelsa.com/gallery/show/id/ ... slider1=23

http://www.orzelsa.com/galeria

powyżej link do galerii ..warto zobaczyć ten obiekt ...fabryka pracuje pełną parą na 3 zmiany
polecam analizę spółki $

Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 18 kwie 2015 14:01

http://wiadomosci.stockwatch.pl/vivid-g ... cje,133272

W modelu F2P z sukcesem działają takie tuzy jak Kings Digital (Candy Crush Saga), Zynga (FarmVille, Mafia Wars), Revio (Angry Birds) czy Supercell (Clash of Clans, Hay Day). Profity w tym segmencie potrafią być gigantyczne. Fiński Supercell generuje 5 mln dolarów dziennie z trzech tytułów, a brytyjski King Digital miał w 2014 r. prawie miliard dolarów EBITDA.


Nie musimy mieć od razu tyle, ale chociaż małą cząstke. Ten rynek naprawde ma potencjał :)
Prawda gdzieś jest...

alkoita1
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7771
Rejestracja: 09 maja 2013 13:47

Postautor: alkoita1 » 18 kwie 2015 14:05

http://wiadomosci.stockwatch.pl/vivid-g ... cje,133272

W modelu F2P z sukcesem działają takie tuzy jak Kings Digital (Candy Crush Saga), Zynga (FarmVille, Mafia Wars), Revio (Angry Birds) czy Supercell (Clash of Clans, Hay Day). Profity w tym segmencie potrafią być gigantyczne. Fiński Supercell generuje 5 mln dolarów dziennie z trzech tytułów, a brytyjski King Digital miał w 2014 r. prawie miliard dolarów EBITDA.


Nie musimy mieć od razu tyle, ale chociaż małą cząstke. Ten rynek naprawde ma potencjał :)
problem w tym ze ten potencjal..to ma pare firm i pare produktow....innym bardzo ciezko jest sie pzrebic..nawet jak im sie wydaje ze maja super pomysly.....formula F2P..zabija rynek komorkowy...co widac..po np zyskach GAMELOFTU....ktore sa mizerne..az strach....pomimo tylu tytulow wypuszczanych hurtowo.....roni sie pzresyt tych darmowych gierek..podobnych jede do drugich.....LICZY sie tylko to ile kto wy.pier.do.li na reklame swoich produktow i w ten sposob sciagnie do siebie klientow....na troche dluzej...

Obrazek

Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 18 kwie 2015 14:14

http://wiadomosci.stockwatch.pl/vivid-g ... cje,133272

W modelu F2P z sukcesem działają takie tuzy jak Kings Digital (Candy Crush Saga), Zynga (FarmVille, Mafia Wars), Revio (Angry Birds) czy Supercell (Clash of Clans, Hay Day). Profity w tym segmencie potrafią być gigantyczne. Fiński Supercell generuje 5 mln dolarów dziennie z trzech tytułów, a brytyjski King Digital miał w 2014 r. prawie miliard dolarów EBITDA.


Nie musimy mieć od razu tyle, ale chociaż małą cząstke. Ten rynek naprawde ma potencjał :)
problem w tym ze ten potencjal..to ma pare firm i pare produktow....innym bardzo ciezko jest sie pzrebic..nawet jak im sie wydaje ze maja super pomysly.....formula F2P..zabija rynek komorkowy...co widac..po np zyskach GAMELOFTU....ktore sa mizerne..az strach....pomimo tylu tytulow wypuszczanych hurtowo.....roni sie pzresyt tych darmowych gierek..podobnych jede do drugich.....LICZY sie tylko to ile kto wy.pier.do.li na reklame swoich produktow i w ten sposob sciagnie do siebie klientow....na troche dluzej...
Akurat gry Gameloftu dla mnie to jest wszytko na jedno kopyto i szału nie robią. Wiadomo, że rynek jest ogromny i niełatwo się wybić, ale od czego są duzi partnerzy z branzy i okołobranżowi. Ale także gry bez jakiejkolkwiek reklamy robiły furorę w tych modelach i takich przykładów było wiele. Ważne są także innowacje jak np. platforma e-sportu Vivida. Rynek jest stosunkowo młody i kto wie co w przyszłości będzie oferował, ważne żeby się dostosować.
Prawda gdzieś jest...

alkoita1
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7771
Rejestracja: 09 maja 2013 13:47

Postautor: alkoita1 » 18 kwie 2015 14:22

http://wiadomosci.stockwatch.pl/vivid-g ... cje,133272

W modelu F2P z sukcesem działają takie tuzy jak Kings Digital (Candy Crush Saga), Zynga (FarmVille, Mafia Wars), Revio (Angry Birds) czy Supercell (Clash of Clans, Hay Day). Profity w tym segmencie potrafią być gigantyczne. Fiński Supercell generuje 5 mln dolarów dziennie z trzech tytułów, a brytyjski King Digital miał w 2014 r. prawie miliard dolarów EBITDA.


Nie musimy mieć od razu tyle, ale chociaż małą cząstke. Ten rynek naprawde ma potencjał :)
problem w tym ze ten potencjal..to ma pare firm i pare produktow....innym bardzo ciezko jest sie pzrebic..nawet jak im sie wydaje ze maja super pomysly.....formula F2P..zabija rynek komorkowy...co widac..po np zyskach GAMELOFTU....ktore sa mizerne..az strach....pomimo tylu tytulow wypuszczanych hurtowo.....roni sie pzresyt tych darmowych gierek..podobnych jede do drugich.....LICZY sie tylko to ile kto wy.pier.do.li na reklame swoich produktow i w ten sposob sciagnie do siebie klientow....na troche dluzej...
Akurat gry Gameloftu dla mnie to jest wszytko na jedno kopyto i szału nie robią. Wiadomo, że rynek jest ogromny i niełatwo się wybić, ale od czego są duzi partnerzy z branzy i okołobranżowi. Ale także gry bez jakiejkolkwiek reklamy robiły furorę w tych modelach i takich przykładów było wiele. Ważne są także innowacje jak np. platforma e-sportu Vivida. Rynek jest stosunkowo młody i kto wie co w przyszłości będzie oferował, ważne żeby się dostosować.
GF..mial byc fenomenem na komorki..i nie zostal...RB..ma juz ponad 20 mln sciagniec..i jakie wyniki ma VVD?/...takie ze moga rb 2 kosztowo pokryc..ale juz na wiekszy rozwoj nie maja kasy i zeby zebrac kase musza robic emisje na kilka mln $...a pzreciez takie sciagalnosci zaliczaja....

wiec kolego....jesli przy...GF..mialem osobiscie duze nadzieje....ze na tym rynku mozna potezna kase wyjac..OT TAK..to teraz juz wiem...ze to jest trudne...nawet trudniejsze niz np na PC....gdzie ludzie lubia wspierac niezalezne male studia..z pomyslami i innowacja....i placic za ich gry....co w przypadku graczy komorkowych....jest znikome....zydza nawet 1 dolca..uwazajac ze to za drogo..bo pzreciez mozna zawsze sobie za darmo cos sciagnac..i pograc troche bez wiekszego wkretu emocjonalnego.......tylko dla zabicia czasu......

Whitewalker
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2857
Rejestracja: 19 maja 2013 11:29

Postautor: Whitewalker » 19 kwie 2015 10:51

http://wiadomosci.stockwatch.pl/vivid-g ... cje,133272

W modelu F2P z sukcesem działają takie tuzy jak Kings Digital (Candy Crush Saga), Zynga (FarmVille, Mafia Wars), Revio (Angry Birds) czy Supercell (Clash of Clans, Hay Day). Profity w tym segmencie potrafią być gigantyczne. Fiński Supercell generuje 5 mln dolarów dziennie z trzech tytułów, a brytyjski King Digital miał w 2014 r. prawie miliard dolarów EBITDA.


Nie musimy mieć od razu tyle, ale chociaż małą cząstke. Ten rynek naprawde ma potencjał :)
problem w tym ze ten potencjal..to ma pare firm i pare produktow....innym bardzo ciezko jest sie pzrebic..nawet jak im sie wydaje ze maja super pomysly.....formula F2P..zabija rynek komorkowy...co widac..po np zyskach GAMELOFTU....ktore sa mizerne..az strach....pomimo tylu tytulow wypuszczanych hurtowo.....roni sie pzresyt tych darmowych gierek..podobnych jede do drugich.....LICZY sie tylko to ile kto wy.pier.do.li na reklame swoich produktow i w ten sposob sciagnie do siebie klientow....na troche dluzej...
Akurat gry Gameloftu dla mnie to jest wszytko na jedno kopyto i szału nie robią. Wiadomo, że rynek jest ogromny i niełatwo się wybić, ale od czego są duzi partnerzy z branzy i okołobranżowi. Ale także gry bez jakiejkolkwiek reklamy robiły furorę w tych modelach i takich przykładów było wiele. Ważne są także innowacje jak np. platforma e-sportu Vivida. Rynek jest stosunkowo młody i kto wie co w przyszłości będzie oferował, ważne żeby się dostosować.
GF..mial byc fenomenem na komorki..i nie zostal...RB..ma juz ponad 20 mln sciagniec..i jakie wyniki ma VVD?/...takie ze moga rb 2 kosztowo pokryc..ale juz na wiekszy rozwoj nie maja kasy i zeby zebrac kase musza robic emisje na kilka mln $...a pzreciez takie sciagalnosci zaliczaja....

wiec kolego....jesli przy...GF..mialem osobiscie duze nadzieje....ze na tym rynku mozna potezna kase wyjac..OT TAK..to teraz juz wiem...ze to jest trudne...nawet trudniejsze niz np na PC....gdzie ludzie lubia wspierac niezalezne male studia..z pomyslami i innowacja....i placic za ich gry....co w przypadku graczy komorkowych....jest znikome....zydza nawet 1 dolca..uwazajac ze to za drogo..bo pzreciez mozna zawsze sobie za darmo cos sciagnac..i pograc troche bez wiekszego wkretu emocjonalnego.......tylko dla zabicia czasu......
GF nie poszedł po myśli twórców tak jakby tego chcieli, i myśle że było to jednym z powodow dlaczego w swojej nowej strategii poszli taką drogą a nie inną. Mi się ta strategia bardzo podoba i na pewno nie oddali Vivida od sukcesu, wręcz odwrotnie. Największą popularnością zarówno mobilnie jak i stacjonarnie (PC) cieszą się gry w których się kooperuje lub współzawodniczy z innymi. Vivid idzie w tym kierunku i bardzo dobrze. Wtedy się chętniej wyklada pieniądze, niż na gry single.

GF bym jeszcze nie skreślał, patrząc drogą RB, to ten zaczął zarabiać po roku od wyjścia, dzięki ulepszeniom. Ale tak czy siak przebojem już nie będzie, po prostu tego typu gry już były wcześniej.

No i także samo patrzenie w przyszłość i obserwowanie rzeczywistości. Android znajdujący się na coraz większej ilości urządzeń (typu TV), telefon robiący za przenośną jak i stacjonarną konsolę, powstające coraz lepsze gry goniące technologią za PC. Przewagę będą mieli Ci, co są w branży od początku.
Prawda gdzieś jest...

alkoita1
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7771
Rejestracja: 09 maja 2013 13:47

Postautor: alkoita1 » 19 kwie 2015 14:13

Tak gry multiplayer....maja bardzo duze wzięcie...ale tu tez jest pytanie o to jakie gry....REAL BOXING...tez jest jedną z takuch gier....i na PC...bardxo cienko dobie radzi....na drugim biegunie jest np wars of tank...czy CS:GO...czy np GTA....ale znowu zmierzamy do sedna.....rozmach gry...emocje z tym zwiazane...i epicki klimat tworzony.....

Moim zdaniem teraz bardzo trudno jest zrobic....jakis fajny multiplayer...ktory by przyciagnal graczy z innych multiplayerow....za jakies niewilekie pieniądze...np pare mln $....(a nawet taka kwota jest olbrzymia dla vvd na chwile obecną....i nie stac ich na to.....jesli chodzi o budżet ich jakiegos produktu)...

matias_77
Sierżant
Posty: 51
Rejestracja: 30 gru 2014 21:21

Postautor: matias_77 » 20 kwie 2015 08:23

Data sporządzenia 2015-04-20 07:52:11
Nazwa jednostki VIVID GAMES
Nazwa skrócona jednostki VVD
Numer w roku: 17/2015
Rok bieżący: 2015

Zarząd Vivid Games S.A. (dalej: Emitent ; Spółka ) informuje, że zawarta została umowa z azjatyckim potentatem dystrybucji gier w formie streamingu firmą Ubitus. Na podstawie kontraktu Real Boxing PC będzie dystrybuowany na terenie Tajlandii, Chin, Tajwanu i Hong Kongu za pośrednictwem partnerów o ugruntowanej pozycji rynkowej, takich jak Alibaba, True Telecom czy Yahoo.



Wydanie Real Boxing z pomocą lokalnego partnera jest kolejnym krokiem w realizacji strategii na rok 2015 i kolejne lata. W ocenie Zarządu Spółki kontrakt z Ubitus może mieć znaczący wpływ na przychody z dystrybucji gry w kolejnych okresach.



Podstawa prawna:

§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Zguru
Chorąży
Posty: 713
Rejestracja: 09 lut 2006 14:25
Lokalizacja: Ziemia Obiecana

Postautor: Zguru » 20 kwie 2015 09:16

Data sporządzenia 2015-04-20 07:52:11
Nazwa jednostki VIVID GAMES
Nazwa skrócona jednostki VVD
Numer w roku: 17/2015
Rok bieżący: 2015

Zarząd Vivid Games S.A. (dalej: Emitent ; Spółka ) informuje, że zawarta została umowa z azjatyckim potentatem dystrybucji gier w formie streamingu firmą Ubitus. Na podstawie kontraktu Real Boxing PC będzie dystrybuowany na terenie Tajlandii, Chin, Tajwanu i Hong Kongu za pośrednictwem partnerów o ugruntowanej pozycji rynkowej, takich jak Alibaba, True Telecom czy Yahoo.



Wydanie Real Boxing z pomocą lokalnego partnera jest kolejnym krokiem w realizacji strategii na rok 2015 i kolejne lata. W ocenie Zarządu Spółki kontrakt z Ubitus może mieć znaczący wpływ na przychody z dystrybucji gry w kolejnych okresach.



Podstawa prawna:

§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Na drodze do sławy i bogactwa

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 20 kwie 2015 10:06

Dziś Zarząd Vivid Games startuje z Road Show - do piątku powinniśmy poznać cenę nowych akcji (obstawiam przedział 4,50-4,80)...
Wielkość oferowanego pakietu nie jest zbyt duża (1,5-2 kk sztuk) więc całkiem możliwe, że część instytucji na tyle się zainteresuje po road show Vividem, że będzie dobierać także z rynku...

W mojej ocenie emisja "kotwiczyła" kurs - zobaczymy czy jej przeprowadzenie zachęci do podjęcie próby wybicia z konsolidacji (wyjścia powyżej 6 zł).

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 20 kwie 2015 11:35

(...) - Niewątpliwie to jedna z ważniejszych umów w historii spółki. Sam fakt, że Real Boxing znajdzie się na Alibaba.com daje potężny potencjał sprzedażowy, a do tego dochodzą bardzo mocne marki pod którym gra będzie sprzedawana w innych krajach - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Specjalnie z myślą o rynkach azjatyckich Vivid Games przygotował dedykowaną, zmodyfikowaną wersję Real Boxing dla użytkowników komputerów PC w Azji. Wykorzystuje ona nowoczesną technologię streamingu, która za pomocą „chmury” umożliwia strumieniowe przesyłanie multimediów do komputerów i urządzeń multimedialnych znajdujących się w domu.

Zdecydowanie najważniejszym elementem umowy jest fakt, że Real Boxing będzie dystrybuowany przez chiński serwis Alibaba.com, giganta światowego rynku e-commerce. Codziennie poprzez serwis dokonywanych jest setki milionów transakcji, w 40 głównych kategoriach w ponad 190 krajach.

(...)

http://vividgames.pl/press.php

I o to właśnie chodzi :wink:

matias_77
Sierżant
Posty: 51
Rejestracja: 30 gru 2014 21:21

Postautor: matias_77 » 20 kwie 2015 11:45

20/04/2015 Umowa z Ubitus: kolejne mocne wejście w rynki azjatyckie. Real Boxing będzie dostępny m.in. na Alibaba.com.



Pobierz

Vivid Games podpisał umowę o współpracy z tajwańską firmą Ubitus. Dzięki niej gra Real Boxing w wersji PC trafi do sieci sprzedaży azjatyckiego partnera na terenie Chin, Tajlandii, Korei, Tajwanu i Hong Kongu. Jednym z nich jest chińska Alibaba.com, największy serwis e-commerce na świecie.

- Niewątpliwie to jedna z ważniejszych umów w historii spółki. Sam fakt, że Real Boxing znajdzie się na Alibaba.com daje potężny potencjał sprzedażowy, a do tego dochodzą bardzo mocne marki pod którym gra będzie sprzedawana w innych krajach - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Specjalnie z myślą o rynkach azjatyckich Vivid Games przygotował dedykowaną, zmodyfikowaną wersję Real Boxing dla użytkowników komputerów PC w Azji. Wykorzystuje ona nowoczesną technologię streamingu, która za pomocą „chmury” umożliwia strumieniowe przesyłanie multimediów do komputerów i urządzeń multimedialnych znajdujących się w domu.

Zdecydowanie najważniejszym elementem umowy jest fakt, że Real Boxing będzie dystrybuowany przez chiński serwis Alibaba.com, giganta światowego rynku e-commerce. Codziennie poprzez serwis dokonywanych jest setki milionów transakcji, w 40 głównych kategoriach w ponad 190 krajach.

W Tajlandii Real Boxing trafi do sieci sprzedaży True Telecom, największego w kraju dostawcy telewizji kablowej i Internetu oraz trzeciej co do wielkości sieci telefonii komórkowej. W Korei gra pojawi się w dystrybucji poprzez firmy LG U plus, SKT oraz KT Corporation. Ta pierwsza powstała z połączenia LG Telecom, LG Dacom i LG Powercomm i jest największym dostawcą usług telekomunikacyjnych oraz pierwszym w kraju operatorem 4G LTE. SKT to operator sieci komórkowej wchodzący w skład jednego z największych koreańskich czeboli, a KT Corporation to największy w Korei operator komórkowy. Real Boxing będzie także dystrybuowany w sieci sprzedaży największego tajwańskiego operatora telefonii komórkowej Chunghwa Telecom oraz za pomocą serwisu Yahoo, a w Hong Kongu CSL Mobile Ltd., najstarszego dostawcy usług mobilnych na wyspach.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości