Rynek akcji: PKN ORLEN, PGE, LPP, CYFROWY POLSAT
http://tiny.pl/gmwz1
LPP [LPP] księga I
REKLAMA
-
- Starszy sierżant
- Posty: 78
- Rejestracja: 23 wrz 2015 14:27
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1515
- Rejestracja: 29 gru 2014 12:58
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2447
- Rejestracja: 28 lis 2014 21:28
Kurcze po tylu latach trzeba bedzie chyba sie pozegnac z ta spolka ... po cichu licze caly czas na 2 fale na jakies 15-20k za akcje, ale to juz chyba pozostaje w kwesti marzen... a wy widzicie tu jeszcze jakas przyszlosc? Raporty coraz gorsze... rekomendacja na kupuj, jak by pod wyjscie dla jakies wiekszego inwestora...
-
- Podporucznik
- Posty: 10515
- Rejestracja: 24 sty 2007 13:00
- Lokalizacja: www.comparic.pl
- Kontakt:
Wszystko o rynku Forex, strategie, analizy spółek z GPW: www.comparic.pl
LPP SA Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez GK LPP w październiku 2015 roku
Raport bieżący 40/2015
Zarząd LPP SA informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 496 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2014 roku o około 7%.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 59% i była o ok. 3 p.p. niższa od marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2015 roku wyniosła 4.044 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 6% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października wyniosła ok. 817 tys. m kw i była większa o ok. 17% od powierzchni handlowej na koniec października ubiegłego roku.
Więcej na: biznes.pap.pl
Raport bieżący 40/2015
Zarząd LPP SA informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2015 roku przez GK LPP SA wyniosły ok. 496 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2014 roku o około 7%.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 59% i była o ok. 3 p.p. niższa od marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - październik 2015 roku wyniosła 4.044 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 6% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października wyniosła ok. 817 tys. m kw i była większa o ok. 17% od powierzchni handlowej na koniec października ubiegłego roku.
Więcej na: biznes.pap.pl
Rynek akcji: PKOBP, LOTOS, LPP, FAMUR
http://urwij.pl/komentarzgieldowy03112015
http://urwij.pl/komentarzgieldowy03112015
LPP liczy na zwiększenie sprzedaży o 5-10% w całym 2015 r.
ISBnews - Biznes
12 Lis 2015, 13:52
Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - LLP planuje poprawić dynamikę sprzedaży w IV kw. 2015 roku w porównaniu z III kw., a wzrost sprzedaży całorocznej powinien uplasować się na poziomie 5-10%, poinformowali przedstawiciele spółki.
"Połowa całorocznych zysków przypada na IV kw., który dla handlu jest najbardziej lukratywny. Sprzedaż generują oczywiście święta Bożego Narodzenia oraz pogoda sprzyjająca robieniu zakupów. Na wzrost sprzedaży wpłynie również otwarcie w Rumunii sklepu internetowego, 7 sklepów na Węgrzech oraz otwarcia wszystkich marek w Chorwacji. W IV kw. otworzymy jeszcze 45 tys. m2 nowej powierzchni, z czego 20,4 tys. m2 w Polsce" - poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz na konferencji prasowej.
Lutkiewicz podkreślił także, że spółka przewiduje spadek marży brutto w tym roku na poziomie 4-6 pkt proc. oraz spadek kosztów SG&A/m2 o ponad 10% r/r.
Planowane całkowite wydatki inwestycyjne (capex) w 2015 roku to 500 ml zł, z czego 390 mln zł na sklepy własne (bez zmian do poprzedniego roku).
W chwili obecnej grupa dysponuje 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2.
LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.
(ISBnews/ ISBhandel)
ISBnews - Biznes
12 Lis 2015, 13:52
Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - LLP planuje poprawić dynamikę sprzedaży w IV kw. 2015 roku w porównaniu z III kw., a wzrost sprzedaży całorocznej powinien uplasować się na poziomie 5-10%, poinformowali przedstawiciele spółki.
"Połowa całorocznych zysków przypada na IV kw., który dla handlu jest najbardziej lukratywny. Sprzedaż generują oczywiście święta Bożego Narodzenia oraz pogoda sprzyjająca robieniu zakupów. Na wzrost sprzedaży wpłynie również otwarcie w Rumunii sklepu internetowego, 7 sklepów na Węgrzech oraz otwarcia wszystkich marek w Chorwacji. W IV kw. otworzymy jeszcze 45 tys. m2 nowej powierzchni, z czego 20,4 tys. m2 w Polsce" - poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz na konferencji prasowej.
Lutkiewicz podkreślił także, że spółka przewiduje spadek marży brutto w tym roku na poziomie 4-6 pkt proc. oraz spadek kosztów SG&A/m2 o ponad 10% r/r.
Planowane całkowite wydatki inwestycyjne (capex) w 2015 roku to 500 ml zł, z czego 390 mln zł na sklepy własne (bez zmian do poprzedniego roku).
W chwili obecnej grupa dysponuje 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2.
LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.
(ISBnews/ ISBhandel)
LPP wprowadzi na rynek nową markę w I kw. 2016 r.
ISBnews - Biznes
12 Lis 2015, 14:00
Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - LLP uruchomi w I kw. 2016 roku nową markę, w ramach której do końca marca działać będzie 7 placówek oraz sklep internetowy, poinformowali przedstawiciele spółki.
"Nowa marka będzie nowoczesna i niezobowiązującą elegancją, skierowana będzie zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn w wieku powyżej 35 lat, mieszkańców dużych miast. Grupę docelową będą stanowić osoby ceniące ponadczasową elegancję i klasykę oraz zwracające uwagę na jakość zarówno materiałów, jak i wykonania" - poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz na konferencji prasowej.
Lutkiewicz podkreślił, że sklepy będą łączyły w sobie nowoczesność oraz klasykę z najwyższymi standardami. Docelowo w ciągu najbliższych trzech lat powstanie 30 sklepów nowej marki, średnia ich powierzchnia będzie wynosić 350 m2. Średni paragon powinien wynosić 300 zł.
W chwili obecnej grupa dysponuje 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2.
LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.
ISBnews - Biznes
12 Lis 2015, 14:00
Warszawa, 12.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - LLP uruchomi w I kw. 2016 roku nową markę, w ramach której do końca marca działać będzie 7 placówek oraz sklep internetowy, poinformowali przedstawiciele spółki.
"Nowa marka będzie nowoczesna i niezobowiązującą elegancją, skierowana będzie zarówno do kobiet, jak i do mężczyzn w wieku powyżej 35 lat, mieszkańców dużych miast. Grupę docelową będą stanowić osoby ceniące ponadczasową elegancję i klasykę oraz zwracające uwagę na jakość zarówno materiałów, jak i wykonania" - poinformował wiceprezes i dyrektor finansowy Przemysław Lutkiewicz na konferencji prasowej.
Lutkiewicz podkreślił, że sklepy będą łączyły w sobie nowoczesność oraz klasykę z najwyższymi standardami. Docelowo w ciągu najbliższych trzech lat powstanie 30 sklepów nowej marki, średnia ich powierzchnia będzie wynosić 350 m2. Średni paragon powinien wynosić 300 zł.
W chwili obecnej grupa dysponuje 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2.
LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1515
- Rejestracja: 29 gru 2014 12:58
http://pulsinwestora.pb.pl/4354549,6314 ... po-4-29-zl
jak to się sprawdzi to w przyszłym roku zyski będą słabiutkie
jak to się sprawdzi to w przyszłym roku zyski będą słabiutkie
Haitong obniżył wycenę LPP do 5823 zł, nadal rekomenduje 'sprzedaj'
ISBnews - Biznes
26 Lis 2015, 11:49
Warszawa, 26.11.2015 (ISBnews) - Analitycy Haitong Bank podtrzymali rekomendację "sprzedaj" dla LPP i obniżyli cenę docelową akcji spółki do 5823 zł z 7520 zł, wynika z raportu datowanego na 25 listopada.
W czwartek ok. godziny 11:15 za akcję spółki płacono 6914 zł, co oznaczało spadek o 0,09% od poprzedniego zamknięcia.
"Haitong Bank oczekuje, że kursy walut i konkurencja będą dalej ciążyć na marży brutto w roku 2016, a ewentualne widoczne ożywienie będzie hamować nieunikniony wzrost kosztów sprzedaży, ogólnych i administracyjnych" - czytamy w raporcie.
Analitykom nie podoba się bardzo niska obecność LPP w e-handlu i mają oni poważne obawy, czy kopiowanie strategii Inditexu, polegającej na rozwijaniu sklepów internetowych jednej marki odniesie sukces w dłuższej perspektywie, biorąc pod uwagę fakt, że rozpoznawalność marki LPP jest znacznie niższa niż Inditexu, podano także.
Analitycy podkreślili, że spółka nie zasługuje na ocenę EV/EBITDA lub P/E porównywalną do Inditexu i H&M, ze względu na jej ok. 30% niższe marże EBIT.
(ISBnews)
ISBnews - Biznes
26 Lis 2015, 11:49
Warszawa, 26.11.2015 (ISBnews) - Analitycy Haitong Bank podtrzymali rekomendację "sprzedaj" dla LPP i obniżyli cenę docelową akcji spółki do 5823 zł z 7520 zł, wynika z raportu datowanego na 25 listopada.
W czwartek ok. godziny 11:15 za akcję spółki płacono 6914 zł, co oznaczało spadek o 0,09% od poprzedniego zamknięcia.
"Haitong Bank oczekuje, że kursy walut i konkurencja będą dalej ciążyć na marży brutto w roku 2016, a ewentualne widoczne ożywienie będzie hamować nieunikniony wzrost kosztów sprzedaży, ogólnych i administracyjnych" - czytamy w raporcie.
Analitykom nie podoba się bardzo niska obecność LPP w e-handlu i mają oni poważne obawy, czy kopiowanie strategii Inditexu, polegającej na rozwijaniu sklepów internetowych jednej marki odniesie sukces w dłuższej perspektywie, biorąc pod uwagę fakt, że rozpoznawalność marki LPP jest znacznie niższa niż Inditexu, podano także.
Analitycy podkreślili, że spółka nie zasługuje na ocenę EV/EBITDA lub P/E porównywalną do Inditexu i H&M, ze względu na jej ok. 30% niższe marże EBIT.
(ISBnews)
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości