i dlatego zamknęli games republic
11 BIT STUDIOS SPÓŁKA
AKCYJNA POIR.01.02.00-00-0138/16
Opracowanie technologii autonomicznego systemu analitycznego wspomagającego cyfrową
dystrybucję i sprzedaż gier w oparciu o aktywności innych użytkowników - Games Republic
3.0 (GR 3.0)
1 362 489,60
11 Bit Studios [11bit] cz. XXI - Być jak Paradox Interactiv
REKLAMA
Akik moze mieć trochę racji. "widocznie nie potrzebowali" w sensie takim, że złożyli wniosek a okazło się, że będzie kasa problelem, bo musza zamknąć
Inaczej kto kasy nie potrzebuje;) Amisze.
No niestety tych Chinoli nie ma jak śledzić. Można powiedzieć, że rośniemy pod brak dotacji - skoro reszta pod dotacje
Inaczej kto kasy nie potrzebuje;) Amisze.
No niestety tych Chinoli nie ma jak śledzić. Można powiedzieć, że rośniemy pod brak dotacji - skoro reszta pod dotacje
tak..woleli olac..dofinasowanie..i ...uciac..coraz wieksze generowanie strat..pzrez GR.....jest wiele pzrykladow firm ktore ....dzieki dofinasowaniom..rozwijaly cos..na czym potem wcale hajsu nie zarabiali....jak mysleli.....a wrecz straty generowaly....i dlatego zamknęli games republic
11 BIT STUDIOS SPÓŁKA
AKCYJNA POIR.01.02.00-00-0138/16
Opracowanie technologii autonomicznego systemu analitycznego wspomagającego cyfrową
dystrybucję i sprzedaż gier w oparciu o aktywności innych użytkowników - Games Republic
3.0 (GR 3.0)
1 362 489,60
coz..w rozwoj GR...wylozyli pewnie ok 3 melony....i efektow nie bylo..przyszedl czas...to uciac...kasa zainwestowana..nie dala efektow..pozytywnych......trza zrobic odpis.....i nie generowac wiecej strat...i pakowania w nierentowny projekt hajsu.....
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
Czas powoli robić prrr. Chyba, że robimy jak należy - wyprzedzamy przyszłość a ona FP sprzedaje jak bułeczki .Playway wyprzedzony pod względem wyceny (330 mln) - bit jest Nr3 w giełdowym gamedevie. Nr 2 to CIG z wycena ponad 370mln ale tamci sobie pomagają dopingiem w postaci wspomagania dodrukiem
Jednak wodzirej lubił zawsze walnąć konsolidacje
Zaczynam uważać, że na ten moment ( pierwszy raz odkąd mam 11 bit) wycena robi się zasadna.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2016 11:24 przez klonas, łącznie zmieniany 1 raz.
Np. taki Playway w swoich raportach zamieszcza informacje o geograficznym rozkładzie przychodów ze sprzedaży (w 2016 USA miały ponad 30% udziału pod względem wartości przychodów, potem były GER, UK, CHN z udziałami po ok. 10%, część przychodów nie została zidentyfikowana pod względem geograficznym) - dlaczego 11B nie mógłby robić tego samego i podawać takie zbiorcze informacje?A czy ktokolwiek bierze pod uwage, zxe zoltki biora z tenecta na potege ?
Az mnie dziw bierze ze nie mozna sie am jakos zalogowac i sprawdzic licznik pobieran.
"Wymaganej liczby punktów do uzyskania dofinansowania nie zdobył wniosek T-Bull o 7,7 mln zł, 11 Bit Studios o 1,4 mln zł oraz Vivid Games o 0,8 mln zł."
I mamy zapewne wyjaśnienie powodu kasacji GR.
I mamy zapewne wyjaśnienie powodu kasacji GR.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2016 12:02 przez klaxon, łącznie zmieniany 1 raz.
tu akurat nie bylbym pewien.......zamkniecie GR...oczywiscie musialo wplynac....na to ze GR..nie ZOSTALO ZAKWALIFIKOWANE....do dofinasowania..skoro ma przestac ISTNIEC....."Wymaganej liczby punktów do uzyskania dofinansowania nie zdobył wniosek T-Bull o 7,7 mln zł, 11 Bit Studios o 1,4 mln zł oraz Vivid Games o 0,8 mln zł."
I mamy zapewne wyjaśnienie powodu kasacji GR.
Chronologia zdarzen.....ma swoja istote..poki co wyglada na to...ze...mylisz .....przyczyne....ze..... skutkiem.....
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
http://foruminvest.11bitstudios.com/vie ... &start=880Dzień dobry
Wersja "TWoM Anniversary Edition" na urządzenia mobilne, która trafi na rynek w niedalekiej perspektywie, nie wyczerpuje naszych planów na dalszą eksploatację i monetyzację gry. Mamy pomysły, jak podtrzymać zainteresowanie graczy tytułem i dalsze powiększanie bazy zadowolonych klientów (to bardzo cenne aktywo, z którego będziemy korzystać przy premierze "Frostpunka"). Od razu zastrzegam, że nie będą to rzeczy kalibru stworzenia do "TWoM" trybu multiplayer bo naszym priorytetem na 2017 rok jest "Frostpunk". Szczegółów nie zdradzamy ale na pewno słuch o "TWoM" szybko nie zaginie .
Pozdrawiamy.
TWoM będzie cały czas rozwijany
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości