11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+

wszystko na temat spółek publicznych
Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 15 wrz 2017 18:24

CDR przekładało W3 ze dwa czy trzy razy, jak widać po kursie było warto. Osobiście wierzę, że w 11B wiedzą co robią, no i z akcjami kupowanymi po 60 zł nie mam stresu :)
gdzie ty porownujesz gre aaa ze *** za pare baniek robionym 4 lata, ktory podobno w 2015 roku był grywalny

czy ktos o zdrowych zmyslach wjerzy w sciemy o mitycznym projekcie 8 ktory jusz jest grywalny, przeca to so sciemniacze, ktore w niekonczonosc przesuwajo weryfikacje wlasnych zdolnosci do produkowania gier, a te poj eby z dmuf na to naganiajo,

REKLAMA


klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 15 wrz 2017 19:42

kazdy przekladany kwartal to jest niszszza srednia na rok, czy bosie o tym wiedzo, czy uwazajo ze przekladanie sie nie liczy
Gdyby chodziło tylko o pojedynczy kwartał to pół biedy, ale to już kolejne przesunięcie, więc jest możliwe że premiera będzie dopiero w marcu 2018 tj. prawie 3,5 roku po premierze TWOM (o ile nie będzie kolejnego poślizgu, motywowanego np. chęcią wydania gry jednocześnie na wszystkie platformy z konsolami włącznie bo tak partner biznesowy sobie życzy :roll: ). A to by oznaczało że nie są w stanie wydawać 2 gier w okresie 3-letnim (zwłaszcza że drugą grę robi mniej doświadczony zespół) czyli cały model na którym oparte są wyliczenia BOŚ można wyrzucić do kosza.

Ale pewnie bośniaki zrobią tak jak w przypadku rekomendacji dla CIG z lutego, gdzie mimo obsuw premiery PODWYŻSZYLI cenę docelową motywując to tym że odpada im z wyliczeń słaby wynikowo 2016r. :oops: Więc analogicznie ponieważ spodziewany przychód z FP przełazi z 2017 na 2018, który zapowiada się z tego powodu dużo okazalej (dłuższy okres monetaryzacji gry niż tylko kilka tygodni w 2017) więc jak się wyrzuci z kalkulacji 2017 zostają teoretycznie 3 wypasione lata 2018-2020 z założonymi trzema dużymi premierami - więc ja się w tych okolicznościach spodziewam po BOŚ-u rekomendacji z wyceną TRZYSTA :lol:
I nie sądzę że ich obchodzi że kolejna duża premiera będzie może dopiero w 2020 a gry z launchpada po kilku miesiącach od premiery lądują w bundlach...
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2017 20:06 przez klaxon, łącznie zmieniany 5 razy.

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 15 wrz 2017 19:45

...

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: glowacki4 » 15 wrz 2017 20:22

Znowu to zrobili, chyba każdy oprócz Jesusa się tego spodziewał (niezły analityk zakładający C/Z 10 LoooooL).
Brodacze raz jeszcze wcisnęli lutom kit, akcjonariusze się starzeją, a ci ciągle klepią grę z kominem w roli głównej.
Natomiast co do potencjału samej gry, to mam coraz lepsze przeczucia, ale o tym przekonamy się dopiero w zimie, a może i jeszcze później...

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 16 wrz 2017 19:03

Z PB https://www.pb.pl/z-11-bit-studios-powi ... dem-871419 :
"W wycenie to niewiele zmienia, bo debiut przesuwa się najwyżej o pięć miesięcy – mówi Łukasz Kosiarski, analityk DM BZ WBK."
A mi się wydaje że to w sumie o prawie półtora roku w stosunku do pierwotnych zapowiedzi (odwołanych na pamiętnej konferencji z kawą i herbatą) Jak przesuną znowu np. na II kw 2018 to powie że to przecież to tylko 2 miesiące później więc też w tabelce w excelu nic nie musi zmieniać. :roll: :oops:

Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 16 wrz 2017 22:12

Z PB https://www.pb.pl/z-11-bit-studios-powi ... dem-871419 :
"W wycenie to niewiele zmienia, bo debiut przesuwa się najwyżej o pięć miesięcy – mówi Łukasz Kosiarski, analityk DM BZ WBK."
A mi się wydaje że to w sumie o prawie półtora roku w stosunku do pierwotnych zapowiedzi (odwołanych na pamiętnej konferencji z kawą i herbatą) Jak przesuną znowu np. na II kw 2018 to powie że to przecież to tylko 2 miesiące później więc też w tabelce w excelu nic nie musi zmieniać. :roll: :oops:
ciekawe czy jakby ci de bile z bosia wbeku nie zaczeli dostacwac pensje z opoznieniem 2 lat czy tez by mowili ze to nic nie zmienia, jak u kruka podatek sie troche zwienkszy to k wa panika wyp dalanie mimo ze rekordowe wyniki i oczywiscie tak wynika z modelu, a tu te z jeby na walutach dostajo 20% jusz na dolcu, nic nie zarabiajo, kolejny rok bez gry i to jest ok w modelu, to te modele so od kant d py rozbic, jedne spolkisie rozlicza co do paznokcia a inne mogo nic nie zarabiac przekladac i mamy sie brendzolowac jak pokazo kawalek trailera, i te durne tlumaczenia o pudelkach , to wszysko trfzeba bylo dopiocn wczesniej k wa :lol: kto wierzy w te pie rdo lenie tycgh sciemniaczy :lol:

i oczywisce poruwnywanie do cd balona jak to mu przekladanie pomoglo, wygodny przykald czemu nie wezmo ciga ktory przekladal i mu nie pomoglow, to podczepianie sie 11 shit i udawanie malego cd balona tez rzenujonce, skur wialo gtre za pare baniek robio 4 lata :twisted:

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 16 wrz 2017 22:26

i oczywisce poruwnywanie do cd balona jak to mu przekladanie pomoglo, wygodny przykald czemu nie wezmo ciga ktory przekladal i mu nie pomoglo
Tu się nie zgodzę, zobacz jakie oceny dostają Snipery a jakie dostały Anomaly WE (89% na steam) czy TWOM (ponad 90%) - pod względem jakości bliżej im jednak do CDR niż do tej drugiej spółki, więc akurat tego bym się nie czepiał. Powiedziałbym nawet że jeżeli chodzi o jakość to jest CDR i 11bit a z tyłu za nimi reszta stawki (BLO jest według mnie najbliżej bo jednak dają sobie radę w swojej ciasnej niszy sądząc po mocnych ocenach 2 ostatnich produkcji)...

Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 16 wrz 2017 22:36

i oczywisce poruwnywanie do cd balona jak to mu przekladanie pomoglo, wygodny przykald czemu nie wezmo ciga ktory przekladal i mu nie pomoglo
Tu się nie zgodzę, zobacz jakie oceny dostają Snipery a jakie dostały Anomaly WE (89% na steam) czy TWOM (ponad 90%) - pod względem jakości bliżej im jednak do CDR niż do tej drugiej spółki, więc akurat tego bym się nie czepiał. Powiedziałbym nawet że jeżeli chodzi o jakość to jest CDR i 11bit a z tyłu za nimi reszta stawki (BLO jest według mnie najbliżej bo jednak dają sobie radę w swojej ciasnej niszy sądząc po mocnych ocenach 2 ostatnich produkcji)...
nie chodzi mi o jakosc chodzi mi o sprzedaz, a jak wiemy od niedawna jakosc nie przeklada sie nia sprzedaz, liczy sie tak naprawde tylko jedno - marketing i dlatego cd balon zarobil mimozze zrobil gre dobro a nie wybitno, ajak marketingowo so 11 shity to widac bylo jak wypromowali bcopa

jarek111
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7510
Rejestracja: 21 sty 2006 21:21

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: jarek111 » 16 wrz 2017 23:34

i oczywisce poruwnywanie do cd balona jak to mu przekladanie pomoglo, wygodny przykald czemu nie wezmo ciga ktory przekladal i mu nie pomoglo
Tu się nie zgodzę, zobacz jakie oceny dostają Snipery a jakie dostały Anomaly WE (89% na steam) czy TWOM (ponad 90%) - pod względem jakości bliżej im jednak do CDR niż do tej drugiej spółki, więc akurat tego bym się nie czepiał. Powiedziałbym nawet że jeżeli chodzi o jakość to jest CDR i 11bit a z tyłu za nimi reszta stawki (BLO jest według mnie najbliżej bo jednak dają sobie radę w swojej ciasnej niszy sądząc po mocnych ocenach 2 ostatnich produkcji)...
nie chodzi mi o jakosc chodzi mi o sprzedaz, a jak wiemy od niedawna jakosc nie przeklada sie nia sprzedaz, liczy sie tak naprawde tylko jedno - marketing i dlatego cd balon zarobil mimozze zrobil gre dobro a nie wybitno, ajak marketingowo so 11 shity to widac bylo jak wypromowali bcopa

zakladasz ze cd projekt zrobil gre dobra ( masz na mysli w3) a caly swiat zaklada ze zrobil gra wybitna wiec jak to jest ? :) z drugiej strony marketingowo wszyscy powinni sie uczyc od redow . to co oni prezentuja i jak prezentuja sprzedaz w3 to juz jest bajka z miesiaca na miesiac .ogolnie powiem tak : twoje posty czytalem ale po ostatnim uwazam ze glopoty piszesz i nie masz zielonego pojecia o spolce .pozdrawiam mimo wszystko i ... nara



.
dla tych co nie pamietaja to przypominam ze wystepowalem kiedys na forum pod pseudonimem :" twardy" ktory niestety zmienilem zmuszony awaria i utrata danych do logownia sie pod starym nickiem .

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: glowacki4 » 16 wrz 2017 23:55

Jesus madrze pisze, CDR zrobil gre dobro, ale dla plebsu. Szlachta fto nie gro.
Krukowi podatek podwyzszajo, ale malo, dziwne ze powietsze spuszczajo jusz.
Chlopina reko dobre daje, zafsze po wynikach muwi czy C/Z niska trzy nie. Nie tszeba na potencjaly patszec itp..

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: ggn. » 17 wrz 2017 01:40

.
Potencjały srotencjały. 2014 się nie powtórzy.
Pantha Rhei.
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... for-indies

A tu obraz wyścigu po kasę:

Obrazek

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: glowacki4 » 17 wrz 2017 02:06

Kolega ggn chyba nie doczytał, że co roku czołówka ma się dobrze, a nawet lepiej, natomiast te tysiące przeciętniaków przepadają w morzu aplikacji, z których niektóre nawet ciężko nazwać grami. Skoro Valve nie zależy na doborze tytułów, to trzeba mieć naprawdę dobrą rękę na starcie. Czy Frostpunk taką będzie ? Nie mam brody, nie mam pojęcia.

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 17 wrz 2017 07:14

Mi konkretnie chodzi o to, że Kosiarski zakładał w swojej wycenie premierę FP w 2017 (47mln przychodu) a w 2019 premierę kolejnej gry (69 mln przychodu). https://www.inwestoronline.pl/r/res/arc ... s_pl_7.pdf Skoro jednak okazuje się że nie są w stanie wydawać nowych gier w cyklu 3 letnim, to zakładając minimum 3,5 roku na przygotowanie nowego tytułu premiera z 2019 przesuwa się najwcześniej na 2020 (bo zaczęli z nowym zespołem w 2017). To przesunięcie o 5 miechów rozp.erdala mu cały założony model, a facet nie widzi żadnego problemu z wyceną. No ale przecież niedługo z wyceny wyleci rok 2017 (bez premiery) więc pozornie znowu mu się wszystko będzie zgadzać w excellu, przecież tylko cyferki w oznaczeniach lat się pozmienia i git. :lol: A dla mnie jest oczywiste że przesunięcia powinny wpływać negatywnie na wycenę - chyba że po premierze okaże się że sprzedaż jest wyższa niż założenia to oczywiście wycena powinna być WTEDY podwyższona. A co zrobił DM BZWBK po lepszej niż oczekiwano premierze W3? Wydał rekomendację SPRZEDAJ z wyceną 23 PLN... Ja tej ich logiki nie ogarniam po prostu.

pandorinium
Chorąży sztabowy
Posty: 6728
Rejestracja: 08 mar 2016 08:43

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: pandorinium » 17 wrz 2017 07:34

No przecież nie zrobią analizy zachęcającej do sprzedazy akcji, bo sami mają tych akcjo pełno. :)

ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: ggn. » 17 wrz 2017 13:15

Kolega ggn chyba nie doczytał, że co roku czołówka ma się dobrze, a nawet lepiej, natomiast te tysiące przeciętniaków przepadają w morzu aplikacji, z których niektóre nawet ciężko nazwać grami. Skoro Valve nie zależy na doborze tytułów, to trzeba mieć naprawdę dobrą rękę na starcie. Czy Frostpunk taką będzie ? Nie mam brody, nie mam pojęcia.
Czołówka ma się dobrze, czołówka to gry na które wszyscy czekają. Startują z pełną ceną, a po kilku miesiącach miażdżą małą i średnią konkurencję i drenują kieszenie graczy przecenami i promocjami schodząc coraz niżej.
W tym samym czasie jest zalew coraz większej ilości małych i średnich produkcji.
Nie mój problem, jeżeli ktoś nie widzi, że coraz więcej gier na Steam ma problemy z satysfakcjonującymi premierami. I nie chodzi tu o krytykę jakiejś spółki czy gry, środowisko się zmieniło.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości