11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+

wszystko na temat spółek publicznych
Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2331
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Postautor: Rif1977 » 19 cze 2017 11:29

Sytuacja na wątku jest bliźniaczo podobna do tej jaka miała miejsce na wątku CIG przed premierą Snajpera3. Tam też byli Koledzy którzy byli przekonani, że gra będzie sukcesem a kurs pójdzie na 40 (4) zł.

W mojej subiektywnej ocenie FP ma zdecydowanie większe szanse na rynkowy sukces niż Snajper3 - ale to wcale nie oznacza pewności. Kapitalizacja 11bit to 400 kk i potrzeba przychodów ze sprzedaży FP na poziomie 40-50kk (w ciągu 12 miesięcy) by tę kapitalizację utrzymać - a to już jest bardzo trudne do osiągnięcia.
Myślę, że trochę strzelasz ślepakami w temacie przyszłości kursu, porównań do CIG i wymagań w stosunku do przychodów.

Przypomnę, że Vestor w rekomendacji 255 zeta, zakładał zyski netto w wysokości ok. 30 mln złotych. Ty zaś w zasadzie podobnych osiągnięć wymagasz dla zachowania aktualnej kapitalizacji.

Kurs S3 padł na pysk nie dlatego, że z hurra optymistycznych zysków były nici. Kurs tam padł, bo w zasadzie nie można liczyć w tej spółce na żadne zyski w tym roku.

Przyjmijmy, że założenia rekomendacji się sprawdzą, to firma będzie miała pod koniec 2018 roku blisko 100 baniek na koncie. Jakże wtedy będą mogli się rozkręcić z działalnością, a to jeszcze będzie przed premierą P8.

Poza tym nie wiemy jak się będzie rozwijać franczyza FP. Może gry będą częściej wychodzić, a może duże dodatki do gry i stały jej rozwój. Zobacz Cities: Skylines ile ma dodatków w jakich cenach.
A przecież jeszcze będą inwestować w wydawnictwo.

Jeśli FP wypadnie równie dobrze co TWOM, to w ciągu 3-5 lat będziemy tutaj śmiać się z 200 zeta.
jesli juz mowimy o Vestorze...to on prognozuje C/z ponizej 20....w laatch 2017 2018....itp...

Jak bedzie czas..pokaze...ale moim zdaniem 2017..to juz jeest pozamiatane..bo patrzac na jakim etapie produkcyjnym... pokazuja FP....( na e3...opowiastki i grafiki)....to debiut juz praktycznie jest przesadzony..ze bedzie...w 2018..roku...

a probke wynikow..za 2017..juz pokazal 1 qw...

jelsi z FP..bedzie jakis niewypal....a kolejna gra...flagowa bedzie np w 2020..a nie 2019..to o 200..PLN.....bedzie mozna sobie wtedy pomarzyc...pzrez raczej dluzszy czas....

I to jest druga strona medalu....ktora moze sie ziscic....

4 lata...pracowac..nad gra..za 6 mln PLN....to jest najwiekszy mankament..11 bit...Olali totalnie temat..po sukcesie TWoM..spoczlei na laurach...co widac..tez w innych dzidzinach." rozwoju"..jak LP..czy GR/...czy GAMEINN...to nie jest/ nie byl Przypadek...ze wszytko poszlo jak krew z nosa..to..BYL..SYNDORM...OLEWANIA....wszystkiego cieplym moczem....dlatego...stracilem zaufanie..do wierchuszki..i oddalem akcje...
Pacanie, FP będzie grą dużo, dużo większą od TWOM, od początku planowaną z myślą o rozszerzeniach, kontynuacjach. Budują wieloletnią markę i nie dziwię się, że postępują spokojnie. Rozwijają kolejne zespoły, zbierają ludzi, najlepszych, a nie przypadkowych.


Co zaś się tyczy porażki S3, która niby zmieniła spojrzenie na branżę, to jest nonsens. Grzanie dyszla na CIG odbywało się dużo wcześniej niż ostatni wystrzał spółek (od lipca 2016, gdzie CIG już nic nie urósł, chyba nawet spadł, nie chce mi się sprawdzać dokładnie). Ich porażkę można było zakładać z 90% szansą trafienia. Zresztą to scenariusz, który był odgrywany już przy okazji S2 i trochę przy LotF.

REKLAMA


alkoita7
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2328
Rejestracja: 18 lut 2017 08:38

Postautor: alkoita7 » 19 cze 2017 11:32

ty to jednak dziwny jesteś.
I kwartał ma minusie po tylu latach, to sukces w tej branży.

Być może przełożą premierę, ale jeśli data byłaby zagrożona, to na targach
by w tym temacie milczeli - inaczej narażają się na gniew branży,
o graczach nie wspominając.
dziwny nie dziwny....ale patzrac..na Debiuty gamedewow...tych INDIE...ravzej nie ma powodow..do bezkrytycznego pzreyjkmowania zalozen..ze ....co nie wypuszca bedzie GIT....

Oni juz wypuscili tez BC...jaka byla jakoscc??..debioutu...jakie byly BYKI..jakie niedopatrzenia jjezykowe??....mogli to naprawic..w pare CHWIL??..MOGLI..dlaczego z tym pier.do.lili sie tyle miesiecy..i " prfeski " przy debiucie nie pokazali??...

dlaczego nie poakzali professki przy GAMEINN..przy rozwoju LP..przy GR...przy..zachowaniu czasu produkcyjnego LP...dlaczego nadal jezdza z GRAFIKAMI....skoro prace nad FP..zaczeli na poczatku...2014...roku...??..

to sa...dziwne rzeczy??...dziwne....to jest to co oni robili....i pytanie CO ROBILI....PZREZ TE WSZYSTKIE LATA..skoro...okazuje sie ze NIEWIELE ZROBILI?/...tez jesli chodzi o rozwoj LP.....debit 1 gry..w 2014..( spacecom)....debiut kolejnej w 2017...a jak to mialo byc??..3-4 gry rocznie??..wedlug konferencji z poczatkow 2015 roku..??....FP..mial debiutowac na pzrelomie 2015/2016??...jest polowa..2017....a oni z grafikami jezdza..na E3.....itp.itd....a na poczatku roku szukali grafikow..dopiero i koordynatora.....do tego projektu..ktory wszytko by mogl spinac... :lol: 8) :lol:

ale to juz...moja opinia..moze dla niektorych dziwna...wazne ze moj..schemat...podejmowania decyzji..takich czy innych jelsi chodzi o moj portfel..poki co calkiem fajnie sie sprawdza....

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 19 cze 2017 11:41

Sytuacja na wątku jest bliźniaczo podobna do tej jaka miała miejsce na wątku CIG przed premierą Snajpera3. Tam też byli Koledzy którzy byli przekonani, że gra będzie sukcesem a kurs pójdzie na 40 (4) zł.

W mojej subiektywnej ocenie FP ma zdecydowanie większe szanse na rynkowy sukces niż Snajper3 - ale to wcale nie oznacza pewności. Kapitalizacja 11bit to 400 kk i potrzeba przychodów ze sprzedaży FP na poziomie 40-50kk (w ciągu 12 miesięcy) by tę kapitalizację utrzymać - a to już jest bardzo trudne do osiągnięcia.
Myślę, że trochę strzelasz ślepakami w temacie przyszłości kursu, porównań do CIG i wymagań w stosunku do przychodów.

Przypomnę, że Vestor w rekomendacji 255 zeta, zakładał zyski netto w wysokości ok. 30 mln złotych. Ty zaś w zasadzie podobnych osiągnięć wymagasz dla zachowania aktualnej kapitalizacji.

Kurs S3 padł na pysk nie dlatego, że z hurra optymistycznych zysków były nici. Kurs tam padł, bo w zasadzie nie można liczyć w tej spółce na żadne zyski w tym roku.

Przyjmijmy, że założenia rekomendacji się sprawdzą, to firma będzie miała pod koniec 2018 roku blisko 100 baniek na koncie. Jakże wtedy będą mogli się rozkręcić z działalnością, a to jeszcze będzie przed premierą P8.

Poza tym nie wiemy jak się będzie rozwijać franczyza FP. Może gry będą częściej wychodzić, a może duże dodatki do gry i stały jej rozwój. Zobacz Cities: Skylines ile ma dodatków w jakich cenach.
A przecież jeszcze będą inwestować w wydawnictwo.

Jeśli FP wypadnie równie dobrze co TWOM, to w ciągu 3-5 lat będziemy tutaj śmiać się z 200 zeta.
Cóż, jesteś przekonany o wielkim sukcesie FP - ja zaś uważam, że prawdopodobieństwo sukcesu na miarę TWoM jest zdecydowanie niższe niż 100% - jednak nie ma co się spierać gdyż sprzedaż FP pozostanie niewiadomą do samego dnia premiery.

Masz rację zarobisz - Powodzenia!

alkoita7
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2328
Rejestracja: 18 lut 2017 08:38

Postautor: alkoita7 » 19 cze 2017 11:44


Pacanie, FP będzie grą dużo, dużo większą od TWOM, od początku planowaną z myślą o rozszerzeniach, kontynuacjach. Budują wieloletnią markę i nie dziwię się, że postępują spokojnie. Rozwijają kolejne zespoły, zbierają ludzi, najlepszych, a nie przypadkowych.


Co zaś się tyczy porażki S3, która niby zmieniła spojrzenie na branżę, to jest nonsens. Grzanie dyszla na CIG odbywało się dużo wcześniej niż ostatni wystrzał spółek (od lipca 2016, gdzie CIG już nic nie urósł, chyba nawet spadł, nie chce mi się sprawdzać dokładnie). Ich porażkę można było zakładać z 90% szansą trafienia. Zresztą to scenariusz, który był odgrywany już przy okazji S2 i trochę przy LotF.
naprawde??...DUZO..wieksza??..ile gralo sie w TWoM...??...kilka- kilkanascie godzin....

ile ma sie grac..w FP..?...co ma byc wiekszego??...rto ze masz pzrezyc 60 dni..a nie np 40??...to ze bedzie mogl budynki stawiac...a...w TWoM..nie mogles??...ze beziesz moze mial wiecej surowcow..itp...

Na czym polega ta duzo wieksza wielkosc...???....Wyjasniej mi......to jednak inne gry..tam skupiales sie na exploracji....chodzeniu...zboieraniu pzrezyciu..pojedynczymi ludzmi..podejmowaniu decyzji wobec konkretnych ludzi....w czasie rzeczywistym..

TU bedziesz ogarnial..schematy bardziej ogolne....socjologiczne.....przy okazji budowania MIASTA....To ma byc ta DUZO WIEKSZA GRA?/..ona jest inna..zbudowana na ELEMENTACH TWoM..ale moim zdnaiem watpie czy bedzie mila taki..klimat gdzie decydujesz czy kogos zabijesz sam czy nie...czy komus pomozesz..sam ryzykujac..wlasnym zyciem czy nie....

NIZ bycie.."szefem.."..ktory wysyla tu i tam decyduje..co budowac..a czego nie .....czy pewne grupy maja miec lzej czy ciezej....i czeby cie.....nie stracili z TRONU....to juz bylo grane w TROPICO..np...i nie wiem czy bedzie az takie nowatorkie..niz TWoM..ktory pokazywal...sytuacje..konkretnych czwili..w konkretnych sytuacjach..w czasie wojny....z ktorymi sie ty indentyfikowales..z TYmi biedakami..a nie...z Gubernatorem..masta....ktorz wzdaje polecenia....ktore dla innych moga byc ryzykowane....np..szukajac wegla czy wyrabujac drzewa....itp.itd.....

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Postautor: trance » 19 cze 2017 11:57

ty to jednak dziwny jesteś.
I kwartał ma minusie po tylu latach, to sukces w tej branży.

Być może przełożą premierę, ale jeśli data byłaby zagrożona, to na targach
by w tym temacie milczeli - inaczej narażają się na gniew branży,
o graczach nie wspominając.
dziwny nie dziwny....ale patzrac..na Debiuty gamedewow...tych INDIE...ravzej nie ma powodow..do bezkrytycznego pzreyjkmowania zalozen..ze ....co nie wypuszca bedzie GIT....

Oni juz wypuscili tez BC...jaka byla jakoscc??..debioutu...jakie byly BYKI..jakie niedopatrzenia jjezykowe??....mogli to naprawic..w pare CHWIL??..MOGLI..dlaczego z tym pier.do.lili sie tyle miesiecy..i " prfeski " przy debiucie nie pokazali??...

dlaczego nie poakzali professki przy GAMEINN..przy rozwoju LP..przy GR...przy..zachowaniu czasu produkcyjnego LP...dlaczego nadal jezdza z GRAFIKAMI....skoro prace nad FP..zaczeli na poczatku...2014...roku...??..

to sa...dziwne rzeczy??...dziwne....to jest to co oni robili....i pytanie CO ROBILI....PZREZ TE WSZYSTKIE LATA..skoro...okazuje sie ze NIEWIELE ZROBILI?/...tez jesli chodzi o rozwoj LP.....debit 1 gry..w 2014..( spacecom)....debiut kolejnej w 2017...a jak to mialo byc??..3-4 gry rocznie??..wedlug konferencji z poczatkow 2015 roku..??....FP..mial debiutowac na pzrelomie 2015/2016??...jest polowa..2017....a oni z grafikami jezdza..na E3.....itp.itd....a na poczatku roku szukali grafikow..dopiero i koordynatora.....do tego projektu..ktory wszytko by mogl spinac... :lol: 8) :lol:

ale to juz...moja opinia..moze dla niektorych dziwna...wazne ze moj..schemat...podejmowania decyzji..takich czy innych jelsi chodzi o moj portfel..poki co calkiem fajnie sie sprawdza....
przecież na targach pokazali gameplay?
Grafiki to są dla publiki.
My gameplay zobaczymy dopiero w lipcu.

Budziwoj
Sierżant sztabowy
Posty: 103
Rejestracja: 06 lut 2017 14:38

Postautor: Budziwoj » 19 cze 2017 12:08

to ze masz jakie IMAGINACJE..na temat tego iz 11 bit..jest duzo bardziej za.je.bisty niz CDR...w czasach..np.W2..jest tylko TWOJA imaginacja...fakty...mowia o czym zupelnie innym.....szcegolnie fakty PRODUKCYJNE.....ktore....pokazuja jedna znaczaca WAZNA RZECZ...OPERACYJNĄ...po W2...CDR..zrdolala w 4 lata zrobic W3...poteznegko blockbustrera swiatowego.....a ..11 bit...przez 4 lata pier.do.li..sie ..z Frost Punkiem..gra ..ktorej budzet wynosi..1.5 MLn $....i oprocz...FAKTOW FINANASOWYCH..ktore pzredstawilem....a ktore mowia ze TOTALNIE...nie wiesz o CZYM MOWISZ....jest tez ten ISTOTNY FAKT..OPERACYJNY..dotyczacy mozliwosci produkcyjnych obu spolek...( w przypadku CDR..o okresie debiutu W2..i po nim.....ktorego tak...w sumie degrengolujesz)....


jesli juz mowimy o Vestorze...to on prognozuje C/z ponizej 20....w laatch 2017 2018....itp...

Jak bedzie czas..pokaze...ale moim zdaniem 2017..to juz jeest pozamiatane..bo patrzac na jakim etapie produkcyjnym... pokazuja FP....( na e3...opowiastki i grafiki)....to debiut juz praktycznie jest przesadzony..ze bedzie...w 2018..roku...

a probke wynikow..za 2017..juz pokazal 1 qw...

jelsi z FP..bedzie jakis niewypal....a kolejna gra...flagowa bedzie np w 2020..a nie 2019..to o 200..PLN.....bedzie mozna sobie wtedy pomarzyc...pzrez raczej dluzszy czas....

I to jest druga strona medalu....ktora moze sie ziscic....

4 lata...pracowac..nad gra..za 6 mln PLN....to jest najwiekszy mankament..11 bit...Olali totalnie temat..po sukcesie TWoM..spoczlei na laurach...co widac..tez w innych dzidzinach." rozwoju"..jak LP..czy GR/...czy GAMEINN...to nie jest/ nie byl Przypadek...ze wszytko poszlo jak krew z nosa..to..BYL..SYNDORM...OLEWANIA....wszystkiego cieplym moczem....dlatego...stracilem zaufanie..do wierchuszki..i oddalem akcje...
Trudno nie zauważyć, że uwielbiasz spekulacje danymi ... używasz tylko tych które Ci aktualnie pasują kompletnie ignorując pozostałe.

Piszesz tutaj jakie zyski miał CDP zaraz po wydaniu W2 ... a jak miało być .... przecież to firma aspirująca do tego aby być lepsza od CIG ... ?
W1 o mało nie położyło spółki przez koszty jakość była OK
W2 było wydawane etapami PC a później XBOX .... na PS4 zabrakło już umiejętności. W tym czasie 11bit dopiero raczkowało ... więc chyba nie ma co porównywać.
CDP budowało swój potencjał od 2002 roku przy pracach nad W1 a 11bit od 2010 z Anomaly.
CDP miało kasę ze sprzedaży gier w sklepie a 11bit 400-500tyś z emisji i dopiero budowało zespół..... co tu porównywać.

Pominąłeś okres 2013-2014 gdy CDP był nad kreską tylko dzięki dywidendzie ze sklepu ..... bo sprzedaż W2 i W1 nie pokrywała kosztów produkcji W3.
W fałszywym świetle przedstawiasz wyniki 11bit ..... kwartał jest minusowy tylko przez zmianę kursów walut a nie w wyniku słabej sprzedaży.
Warte podkreślenia jest, że spółka nie wysilała się i nie podkręcała przychodów rezygnując z promocji na TWOM.
Wyrósł na z Alkia WIELKI SPEKULANT ...... ośmieszasz się tak łatwo wypunktować Twoje machlojki ... :P

Co do przesunięć sam wspomniałeś, że pierwotnie W3 miało wyjść w 2014 roku a wcześniej (2011) mówiło się o premierze w 2013.
Może powiesz jaki był skutek tego opóźnienia premiery W3 ... :?:

Spółka strasznie na tym straciła prawda ... ?
Rozumiem, że Ty preferujesz wydawanie takich półproduktów jak S3 z CIG .... prawda... ?
Chyba niektórzy powinni się zająć komentowaniem Staleksportu, KGHM lub Orlenu(Lotosu) lub PGNIG .... bo to za trudna branża dla nich... :P

Budziwoj
Sierżant sztabowy
Posty: 103
Rejestracja: 06 lut 2017 14:38

Postautor: Budziwoj » 19 cze 2017 12:19


Oni juz wypuscili tez BC...jaka byla jakoscc??..debioutu...jakie byly BYKI..jakie niedopatrzenia jjezykowe??....mogli to naprawic..w pare CHWIL??..MOGLI..dlaczego z tym pier.do.lili sie tyle miesiecy..i " prfeski " przy debiucie nie pokazali??...

ale to juz...moja opinia..moze dla niektorych dziwna...wazne ze moj..schemat...podejmowania decyzji..takich czy innych jelsi chodzi o moj portfel..poki co calkiem fajnie sie sprawdza....
Zalecam jednak zmianę "okularów" bo BC nie jest ich produkcji a pracowało przy nim 3-4 osoby .... czego byś się spodziewał.
I tak to są najlepsze z produkcji jakie można było przechwycić na rynku za nieduże pieniądze.
Z czasem będą mieli więcej pieniędzy na wydawnictwo i większy wpływ na produkcje innych ..... i większe produkcje.
No ale to dla Ciebie za trudne.
Ty byś chciał aby za 1 mln byli w stanie wydać grę jakości lepszej niż TWOM.... gratuluję wyobraźni .... może sam tego dokonaj jeśli jesteś taki dobry jak piszesz.... :D

Zobaczymy za rok w jakim punkcie będzie spółka.
Warto ruszyć głową i zdać sobie sprawę, że spółka wypowiedziała się. Nie zależy im na chwilowych spekulacjach na kursie dla drobnych akcjonariuszy .... takich jak Ty.... tylko buduje długoterminowy rozwój.
Tak więc Twój bełkot może mieć wpływ tylko na Tobie podobnych krótkoterminowych spekulantów.
Spółka ma długoterminowy potencjał do dużych wzrostów.
Czy to będzie w tym roku czy na wiosnę .... czasy za rok to niektórym nie robi większej różnicy..... :!: :P

alkoita7
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2328
Rejestracja: 18 lut 2017 08:38

Postautor: alkoita7 » 19 cze 2017 12:19

to ze masz jakie IMAGINACJE..na temat tego iz 11 bit..jest duzo bardziej za.je.bisty niz CDR...w czasach..np.W2..jest tylko TWOJA imaginacja...fakty...mowia o czym zupelnie innym.....szcegolnie fakty PRODUKCYJNE.....ktore....pokazuja jedna znaczaca WAZNA RZECZ...OPERACYJNĄ...po W2...CDR..zrdolala w 4 lata zrobic W3...poteznegko blockbustrera swiatowego.....a ..11 bit...przez 4 lata pier.do.li..sie ..z Frost Punkiem..gra ..ktorej budzet wynosi..1.5 MLn $....i oprocz...FAKTOW FINANASOWYCH..ktore pzredstawilem....a ktore mowia ze TOTALNIE...nie wiesz o CZYM MOWISZ....jest tez ten ISTOTNY FAKT..OPERACYJNY..dotyczacy mozliwosci produkcyjnych obu spolek...( w przypadku CDR..o okresie debiutu W2..i po nim.....ktorego tak...w sumie degrengolujesz)....


jesli juz mowimy o Vestorze...to on prognozuje C/z ponizej 20....w laatch 2017 2018....itp...

Jak bedzie czas..pokaze...ale moim zdaniem 2017..to juz jeest pozamiatane..bo patrzac na jakim etapie produkcyjnym... pokazuja FP....( na e3...opowiastki i grafiki)....to debiut juz praktycznie jest przesadzony..ze bedzie...w 2018..roku...

a probke wynikow..za 2017..juz pokazal 1 qw...

jelsi z FP..bedzie jakis niewypal....a kolejna gra...flagowa bedzie np w 2020..a nie 2019..to o 200..PLN.....bedzie mozna sobie wtedy pomarzyc...pzrez raczej dluzszy czas....

I to jest druga strona medalu....ktora moze sie ziscic....

4 lata...pracowac..nad gra..za 6 mln PLN....to jest najwiekszy mankament..11 bit...Olali totalnie temat..po sukcesie TWoM..spoczlei na laurach...co widac..tez w innych dzidzinach." rozwoju"..jak LP..czy GR/...czy GAMEINN...to nie jest/ nie byl Przypadek...ze wszytko poszlo jak krew z nosa..to..BYL..SYNDORM...OLEWANIA....wszystkiego cieplym moczem....dlatego...stracilem zaufanie..do wierchuszki..i oddalem akcje...
Trudno nie zauważyć, że uwielbiasz spekulacje danymi ... używasz tylko tych które Ci aktualnie pasują kompletnie ignorując pozostałe.

Piszesz tutaj jakie zyski miał CDP zaraz po wydaniu W2 ... a jak miało być .... przecież to firma aspirująca do tego aby być lepsza od CIG ... ?
P
no widzisz....NIE masz pojecia o czym pisalem....i JAk to mialo byc..

nie pisalem o ..ZYSKACh..ale o pzreplywach finasowych...to ze mieli zyski..to jedno..a to ze te zyski pakowali..w W3..ktory dal im rozbic..bank...i ze zamiast..kitrac te zyski..NA KONTACH..z MARNYM OPROCENTOWANIEm....zapakowali ryzykancko..w projekt o wartosci 300 MLN PLN...ktory dal im znacznie wieksze zyski...i przychody....to inmna kwestia...

Jednak FAkty pozostaja FAKTAMI....napompowali cdr pod W2...bo byly...przepowiednie..W REKO..ze w 3 lata zarobia 150 MLN..PLN..na czysto....

Jasne sie stalo ze nie zarobia..i DLATEGO spadli na kapitalziacje OK 400 MLN..PLN.....w latach..2011-2012...W ktorych mieli przychodow ok 300 MLN PLN..i zysku operacyjnego ok 55 mln PLN...I TO SA FAKTY....

A ty piszesz...i WIDZISZ..to co chcesz widziec.....i byc moze nie zdajesz sobie sprawy z tego..ale SAM MANIPULUJESZ....bo nie masz wiedzy......czym jest np zysk..a czym cash flow..itp.itd...

co do reszty....coz..zobaczymy czy dadza rade powtorzyc sukces..TWoM....gry..po ktorej..pzrez 2 lata 11 bit..byl wyceniany na ok 150 MLn PLN.... :wink: :lol: 8) :lol:
Ostatnio zmieniony 19 cze 2017 12:21 przez alkoita7, łącznie zmieniany 1 raz.

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2331
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Postautor: Rif1977 » 19 cze 2017 12:21

Sytuacja na wątku jest bliźniaczo podobna do tej jaka miała miejsce na wątku CIG przed premierą Snajpera3. Tam też byli Koledzy którzy byli przekonani, że gra będzie sukcesem a kurs pójdzie na 40 (4) zł.

W mojej subiektywnej ocenie FP ma zdecydowanie większe szanse na rynkowy sukces niż Snajper3 - ale to wcale nie oznacza pewności. Kapitalizacja 11bit to 400 kk i potrzeba przychodów ze sprzedaży FP na poziomie 40-50kk (w ciągu 12 miesięcy) by tę kapitalizację utrzymać - a to już jest bardzo trudne do osiągnięcia.
Myślę, że trochę strzelasz ślepakami w temacie przyszłości kursu, porównań do CIG i wymagań w stosunku do przychodów.

Przypomnę, że Vestor w rekomendacji 255 zeta, zakładał zyski netto w wysokości ok. 30 mln złotych. Ty zaś w zasadzie podobnych osiągnięć wymagasz dla zachowania aktualnej kapitalizacji.

Kurs S3 padł na pysk nie dlatego, że z hurra optymistycznych zysków były nici. Kurs tam padł, bo w zasadzie nie można liczyć w tej spółce na żadne zyski w tym roku.

Przyjmijmy, że założenia rekomendacji się sprawdzą, to firma będzie miała pod koniec 2018 roku blisko 100 baniek na koncie. Jakże wtedy będą mogli się rozkręcić z działalnością, a to jeszcze będzie przed premierą P8.

Poza tym nie wiemy jak się będzie rozwijać franczyza FP. Może gry będą częściej wychodzić, a może duże dodatki do gry i stały jej rozwój. Zobacz Cities: Skylines ile ma dodatków w jakich cenach.
A przecież jeszcze będą inwestować w wydawnictwo.

Jeśli FP wypadnie równie dobrze co TWOM, to w ciągu 3-5 lat będziemy tutaj śmiać się z 200 zeta.
Cóż, jesteś przekonany o wielkim sukcesie FP - ja zaś uważam, że prawdopodobieństwo sukcesu na miarę TWoM jest zdecydowanie niższe niż 100% - jednak nie ma co się spierać gdyż sprzedaż FP pozostanie niewiadomą do samego dnia premiery.

Masz rację zarobisz - Powodzenia!
Bierzesz pod uwagę, że najprawdopodobniej cena będzie o 50% wyższa niż TWOM (zakładam 29$). Mają zarobić tyle samo, a nie sprzedać tę samą ilość egzemplarzy.

I masz rację, zakładam sukces FP. Inaczej by mnie tutaj nie było. Jeśli będą w stanie przynosić zyski wyższe niż w rekordowych latach, to super.

PS. Laik przeczytał komentowane już na jakimś innym forum hasło Tropico i mądrego zgrywa :D
Podobnie jak to, że teraz identyfikujesz się ze społecznością, a nie konkretnymi ludźmi. Sęk w tym, że nie należy tego traktować jako zarzuty, ale odmienność. Ta gra ma być czymś innym, ale jednocześnie rozwijać mnogość zagrywek z TWOM. Ostatecznie ma być czymś większym i lepszym.
Sposób w jakim krytykujesz tytuł, który jeszcze się nie ukazał, można na dobrą sprawę zastosować przy każdej grze, filmie, powieści. W końcu co w nich większego skoro film trwa 2h, a książka ma nadal 400 stron :)

alkoita7
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2328
Rejestracja: 18 lut 2017 08:38

Postautor: alkoita7 » 19 cze 2017 12:26


Oni juz wypuscili tez BC...jaka byla jakoscc??..debioutu...jakie byly BYKI..jakie niedopatrzenia jjezykowe??....mogli to naprawic..w pare CHWIL??..MOGLI..dlaczego z tym pier.do.lili sie tyle miesiecy..i " prfeski " przy debiucie nie pokazali??...

ale to juz...moja opinia..moze dla niektorych dziwna...wazne ze moj..schemat...podejmowania decyzji..takich czy innych jelsi chodzi o moj portfel..poki co calkiem fajnie sie sprawdza....
Zalecam jednak zmianę "okularów" bo BC nie jest ich produkcji a pracowało przy nim 3-4 osoby .... czego byś się spodziewał.
I tak to są najlepsze z produkcji jakie można było przechwycić na rynku za nieduże pieniądze.
Z czasem będą mieli więcej pieniędzy na wydawnictwo i większy wpływ na produkcje innych ..... i większe produkcje.
No ale to dla Ciebie za trudne.
Ty byś chciał aby za 1 mln byli w stanie wydać grę jakości lepszej niż TWOM.... gratuluję wyobraźni .... może sam tego dokonaj jeśli jesteś taki dobry jak piszesz.... :D

Zobaczymy za rok w jakim punkcie będzie spółka.
Warto ruszyć głową i zdać sobie sprawę, że spółka wypowiedziała się. Nie zależy im na chwilowych spekulacjach na kursie dla drobnych akcjonariuszy .... takich jak Ty.... tylko buduje długoterminowy rozwój.
Tak więc Twój bełkot może mieć wpływ tylko na Tobie podobnych krótkoterminowych spekulantów.
Spółka ma długoterminowy potencjał do dużych wzrostów.
Czy to będzie w tym roku czy na wiosnę .... czasy za rok to niektórym nie robi większej różnicy..... :!: :P
nie jest Ich produkcja..ale nad nia pracowali..i MOCNo.sie i e opiekowali...to dlatego...maja MIEC Znacznie wiekszy KUPON...z BC..niz np TWOER.57....o czym byla mowa..na forum w dyskusjach z ADMINEM...

JAko wydawca..tez musza dbac..o jakosc..produkcji....i zaanagazwoanie..jakie wkladaja..wyzanacza tez pozniej Profity z tej produkcji...to dlatego np NB...sponsorujac GE..ma...takie warunki jakie ma..ze calosc kasy wpada im do 250 K kopii..a diopiero po jej pzrekroczeniu Farma moze liczyc..na jakies zeyski..Procenyowe..od spzredanych kiopii...


Takze mozesz wybierlac..w swojej glowie...JAK chcesz...ekipe z 11 bit..mam to w ***..ale to nie ja tylko admin..wiele razy powtrazal..ze tylko Perfekcyjnie dopracowane gry..beda wypuszczali pod swoim SZYLDEM...jak to wyszlo z BC....kazdy wie.....

NIE ja robie z mordy..cholewe..nie tylko wtemacie BC..ale FP...GAMEINN..z tym ze w pelni kontroluja wszytko..z GR..gdzie mialo byc 3 mln odpisow..a pitem ..w wynikach podkresili to tylko do..- 600 K....chociaz wydaje sie logiczne ze raczej 3 mln wrzuccu musieli w rozwoj GR..pzrez te 3 lata..niz 600 K...PLN..itp.itd....

Budziwoj
Sierżant sztabowy
Posty: 103
Rejestracja: 06 lut 2017 14:38

Postautor: Budziwoj » 19 cze 2017 12:27

Cóż, jesteś przekonany o wielkim sukcesie FP - ja zaś uważam, że prawdopodobieństwo sukcesu na miarę TWoM jest zdecydowanie niższe niż 100% - jednak nie ma co się spierać gdyż sprzedaż FP pozostanie niewiadomą do samego dnia premiery.

Masz rację zarobisz - Powodzenia!
Umyka Ci chyba to, że ja a być może i RIF inwestujemy w nieco dłuższej perspektywie niż tylko premiera FP.....
.... i tu jest problem w Twoim rozumieniu.
Na rynku jest niedobór dobrych spółek z dużymi perspektywami. Jak widać Wasz farm na razie jest na etapie .... orania pola po poprzednich plonach które właściwie ledwie wzeszły i nie wiadomo co z tym zrobić czy już zaorać i nie tracić czasu czy czekać na to, że może spadnie deszcz i coś tam urośnie .....
Pewności co do sukcesu nikt nie ma ale tu jest większa szansa niż na farmie gdzie zapanował pomór i *** pada setkami .... :oops:

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2331
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Postautor: Rif1977 » 19 cze 2017 12:28

Jak bedzie czas..pokaze...ale moim zdaniem 2017..to juz jeest pozamiatane..bo patrzac na jakim etapie produkcyjnym... pokazuja FP....( na e3...opowiastki i grafiki)....to debiut juz praktycznie jest przesadzony..ze bedzie...w 2018..roku...
Laik kontra spółka :)

"Z pełnym podsumowaniem E3 musimy poczekać aż nasi przedstawiciele wrócą z Los Angeles i opowiedzą o swoich wrażeniach. Z informacji, które przesyłali do Spółki w trakcie targów wynika (potwierdzają to również relacje ukazujące się w mediach), że "Frostpunk" spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem, co nas oczywiście cieszy. Przed nami jeszcze praca nad usunięciem niedociągnięć, optymalizacją niektórych mechanizmów itp. Nie są to jednak tematy, z którymi nie będziemy w stanie sobie poradzić w krótkim czasie. Nie widzimy zatem żadnych przesłanek, które zmuszałyby nas do zmiany terminu premiery "Frostpunka". Planujemy, że gra ukaże się w II półroczu 2017 roku."[/b]

alkoita7
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2328
Rejestracja: 18 lut 2017 08:38

Postautor: alkoita7 » 19 cze 2017 12:29

ty to jednak dziwny jesteś.
I kwartał ma minusie po tylu latach, to sukces w tej branży.

Być może przełożą premierę, ale jeśli data byłaby zagrożona, to na targach
by w tym temacie milczeli - inaczej narażają się na gniew branży,
o graczach nie wspominając.
dziwny nie dziwny....ale patzrac..na Debiuty gamedewow...tych INDIE...ravzej nie ma powodow..do bezkrytycznego pzreyjkmowania zalozen..ze ....co nie wypuszca bedzie GIT....

Oni juz wypuscili tez BC...jaka byla jakoscc??..debioutu...jakie byly BYKI..jakie niedopatrzenia jjezykowe??....mogli to naprawic..w pare CHWIL??..MOGLI..dlaczego z tym pier.do.lili sie tyle miesiecy..i " prfeski " przy debiucie nie pokazali??...

dlaczego nie poakzali professki przy GAMEINN..przy rozwoju LP..przy GR...przy..zachowaniu czasu produkcyjnego LP...dlaczego nadal jezdza z GRAFIKAMI....skoro prace nad FP..zaczeli na poczatku...2014...roku...??..

to sa...dziwne rzeczy??...dziwne....to jest to co oni robili....i pytanie CO ROBILI....PZREZ TE WSZYSTKIE LATA..skoro...okazuje sie ze NIEWIELE ZROBILI?/...tez jesli chodzi o rozwoj LP.....debit 1 gry..w 2014..( spacecom)....debiut kolejnej w 2017...a jak to mialo byc??..3-4 gry rocznie??..wedlug konferencji z poczatkow 2015 roku..??....FP..mial debiutowac na pzrelomie 2015/2016??...jest polowa..2017....a oni z grafikami jezdza..na E3.....itp.itd....a na poczatku roku szukali grafikow..dopiero i koordynatora.....do tego projektu..ktory wszytko by mogl spinac... :lol: 8) :lol:

ale to juz...moja opinia..moze dla niektorych dziwna...wazne ze moj..schemat...podejmowania decyzji..takich czy innych jelsi chodzi o moj portfel..poki co calkiem fajnie sie sprawdza....
przecież na targach pokazali gameplay?
Grafiki to są dla publiki.
My gameplay zobaczymy dopiero w lipcu.
nie wiem...... jakis fragment grywalny puscili..gry...ktorym sterowal LEKTOR....zapewne.....ale byl pewnie razcej niewielki.....i posilkowany wieksza iloscia screenshotow....i opowiastkami....pzrynajmniej...mozna to tak odczytac z reacji..goscia...ktory to opisywal...

Obrazek


Obrazek

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=12080

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2331
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Postautor: Rif1977 » 19 cze 2017 12:35

dziwny nie dziwny....ale patzrac..na Debiuty gamedewow...tych INDIE...ravzej nie ma powodow..do bezkrytycznego pzreyjkmowania zalozen..ze ....co nie wypuszca bedzie GIT....

Oni juz wypuscili tez BC...jaka byla jakoscc??..debioutu...jakie byly BYKI..jakie niedopatrzenia jjezykowe??....mogli to naprawic..w pare CHWIL??..MOGLI..dlaczego z tym pier.do.lili sie tyle miesiecy..i " prfeski " przy debiucie nie pokazali??...

dlaczego nie poakzali professki przy GAMEINN..przy rozwoju LP..przy GR...przy..zachowaniu czasu produkcyjnego LP...dlaczego nadal jezdza z GRAFIKAMI....skoro prace nad FP..zaczeli na poczatku...2014...roku...??..

to sa...dziwne rzeczy??...dziwne....to jest to co oni robili....i pytanie CO ROBILI....PZREZ TE WSZYSTKIE LATA..skoro...okazuje sie ze NIEWIELE ZROBILI?/...tez jesli chodzi o rozwoj LP.....debit 1 gry..w 2014..( spacecom)....debiut kolejnej w 2017...a jak to mialo byc??..3-4 gry rocznie??..wedlug konferencji z poczatkow 2015 roku..??....FP..mial debiutowac na pzrelomie 2015/2016??...jest polowa..2017....a oni z grafikami jezdza..na E3.....itp.itd....a na poczatku roku szukali grafikow..dopiero i koordynatora.....do tego projektu..ktory wszytko by mogl spinac... :lol: 8) :lol:

ale to juz...moja opinia..moze dla niektorych dziwna...wazne ze moj..schemat...podejmowania decyzji..takich czy innych jelsi chodzi o moj portfel..poki co calkiem fajnie sie sprawdza....
przecież na targach pokazali gameplay?
Grafiki to są dla publiki.
My gameplay zobaczymy dopiero w lipcu.
nie wiem...... jakis fragment grywalny puscili..gry.....ale byl pewnie razcej niewielki.....i posilkowany wieksza iloscia screenshotow....i opowiastkami....pzrynajmniej...mozna to tak odczytac z reacji..goscia...ktory to opisywal...

Obrazek

http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=12080
Laik, myślisz, że dziennikarze na E3 chcą siedzieć 2h przy grze, która wymaga kilkunastu godzin? Oni muszą odbyć kilkadziesiąt spotkań dziennie, które trwają może 20 minut. Pokazali im początkowy rozwój, a resztę opisali posiłkując się zdjęciami. Co do etapu na jakim są w produkcji, to patrz post wyżej.
Zapowiadali od początku, że właściwy czas promocji gry to 4-6 miesięcy. Wszystko się zgadza.

alkoita7
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2328
Rejestracja: 18 lut 2017 08:38

Postautor: alkoita7 » 19 cze 2017 12:36

Jak bedzie czas..pokaze...ale moim zdaniem 2017..to juz jeest pozamiatane..bo patrzac na jakim etapie produkcyjnym... pokazuja FP....( na e3...opowiastki i grafiki)....to debiut juz praktycznie jest przesadzony..ze bedzie...w 2018..roku...
Laik kontra spółka :)

"Z pełnym podsumowaniem E3 musimy poczekać aż nasi przedstawiciele wrócą z Los Angeles i opowiedzą o swoich wrażeniach. Z informacji, które przesyłali do Spółki w trakcie targów wynika (potwierdzają to również relacje ukazujące się w mediach), że "Frostpunk" spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem, co nas oczywiście cieszy. Przed nami jeszcze praca nad usunięciem niedociągnięć, optymalizacją niektórych mechanizmów itp. Nie są to jednak tematy, z którymi nie będziemy w stanie sobie poradzić w krótkim czasie. Nie widzimy zatem żadnych przesłanek, które zmuszałyby nas do zmiany terminu premiery "Frostpunka". Planujemy, że gra ukaże się w II półroczu 2017 roku."[/b]
OKEy.....zobaczymy....

Ja tylko wiem..jak byl prezentowany....TWOM...na jakim etapie..byl...i kiedy...on byl juz ogrywany..pzrez roznych ludzi bedacych na ronych targach.....i kiedy czytalem.opinie..roznych ludzi.na temat TWOM..w ktorego SZARPALI....

TY..twierdzisz.ze Twom...nie mial tetow..ale sie myliles...bo ty na BITEM...sie w 2014..nie interesowales..i nie masz wiedzuy..co kiedy i jak bylo z TWoM... :lol: 8) :lol:

Co..do...wypowiedzi....ze strony pzredstawicieli...spolki..czas pokaze..czy ZNOWU...zrobia z MORDE..cholewe..czy nie..jak to niejednokrtotnie ....JUZ ROBILI....w pzrteszlosci....przy okazji roznych kwestii....akurat..to im wychodzi calkiem niezle.... :lol: 8) :lol:


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: fango i 159 gości