11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+

wszystko na temat spółek publicznych
Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 20 wrz 2017 20:58

Jesus: "Gdybym miał konto maklerskie, to bym, to bym... was wszystkich dawno z kasy oskubał !"
Tak, tak, wiemy.
nie fikaj slowacki nie fikaj :lol:

REKLAMA


Pelee
Sierżant sztabowy
Posty: 161
Rejestracja: 24 lip 2017 18:38

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pelee » 20 wrz 2017 22:35

Alkoita wyczuł ? Po 2 latach chyba ? On przede wszystkim nie wytrzymał kiszenia, poza tym pewnie psycha mu siadła po 2 latach pisania w kółko tego samego. To, że drwale robią Frostpunka w tempie Sagrady Familii wiemy już od dawna.
Trzeba uczciwie przyznać rację @alkoicie, że dobrze wyczuł pitolenie sięc spółki z FP.

Oczywiście gadanie o zwiększeniu zasięgu premiery to głupoty. Nie wyrobili się i tyle, pozostaje mieć nadzieję, że jak już gra wyjdzie to się sama obroni.
Nie rób z Alika wizjonera :P Gdyby coś wyczuł, to by oddał po 70 i kupił choćby cdr, czy celona dopakował po 20, a nie 31-33. Powód był prosty- w styczniu bit stał i zaczął opadać, a inne rosły. Do tego lewary wykorzystane i nie dało się nic kupić bez wywalenia czegoś. Zmęczenie materiału- normalna sprawa szczególnie jak się ma nadmierną reprezentację jednej spółki w portfelu. No ale może Alik założy sobie nowe konto i się wypowie? :P
---------------------------------------------
Na gog.com trwa wyprzedaż. Twom widoczne od razu i co ważne zdecydowali się na mniejszą przecenę -75% zamiast poprzedniego -80%. Beat Cop -55%, ale jest też w bundlu za 10 dolców tutaj:
https://www.humblebundle.com/very-posit ... ading-logo
Oda razu widać, że akcja promocyjna działa i liczba graczy online wzrosła do 119.

Daleko jest mi do tego żeby robić z alkoity guru, ale akurat o przesunięciu i o tym jak mu się terminy nie zgadzją ciągle powtarzał. Co prawda nie pamiętam czy tuaja, ale na forum SW jako jurror już tak - zakładam, że on to on.

Inna sprawa, że odkąd sprzedał akcje 11Bit psioczył na spółkę na wszelki możliwy sposób. Dlatego żaden z niego wizjoner, bo jadąc szeroko po bandzie nie było trudno z czymś trafić.

Pelee
Sierżant sztabowy
Posty: 161
Rejestracja: 24 lip 2017 18:38

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pelee » 20 wrz 2017 22:49

Taka ciekawostka:

"W przypadku "Frostpunka" to partnerzy biznesowi, spodziewając się dużego zainteresowania grą, zabiegali o wydanie jej w wersji pudełkowej i biorą na siebie gros ryzyk z tym związanych. Finansują też produkcję pudełek, itp."

Ciekawosta w jakim sensie? Musieli coś podać, a polishingi i podnoszenie jakości gry już było. Mam uwierzyć, że cała kampania promocyjna, trailery, itp. o których było tyle gadania, najlepszy okres w roku na premierę, wzięły w łeb bo partnerzy oprzytomnieli na ostaniej prostej. Nie ma szans, ta przyczyna raczej nie jest prawdziwa, po prostu coś musieli podać.

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 21 wrz 2017 10:29

gdybym mial brode, to bym sprzedal wczesniej papiery do spolek w luksemburgu cypru itp i majonce dostemp do info o przesunienciach, wtopach na walutach zgadnijcie co bym robil :lol: oczywista wszysko ponizej progu :lol:
Są ludzie i ludziska panie Jezus Chytrus :P
Emisję motywacyjną uchwalili sobie w cenie około 100zł, gdy kurs 190, a mogli po 10gr przecież prawda?

Ps. Na Beatcopie wczorajszy peak wzrósł do 152
Ps2 Twom sprzedaż 2160k na steam, a są jeszcze komórki i konsole. To ile pudełek Frostpunka mogli zakontraktować? Dystrybutorom gra się podobała.
Ps3 Najlepszy czas na premiery gier indie to wrzesień i okres połowa stycznia-połowa kwietnia.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

Invest-Journey
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 307
Rejestracja: 24 cze 2017 16:33

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Invest-Journey » 24 wrz 2017 20:05

11 Bit Studios to kolejna firmy z branży producentów gier komputerowych. Ma ona wiele wspólnego z naszą perełką. Technicznie obie spółki zbudowały silny, długoterminowy trend wzrostowy. Kurs 11 Bit Studios od marca 2017 roku porusza się w bocznym trendzie. Rejon 160,00 zł za akcję to strefa bardzo mocnego wsparcia, od której kilkukrotnie cena się odbijała. Obecnie jednak można zaobserwować kształtowanie się nowego ruchu wzrostowego o strukturze wyższych szczytów i dołków. Obecnie cena znajduje się w ciekawym miejscu. Jest to poziom o dobrej proporcji ryzyka do potencjalnego zysku :) Dodatkowo spółka zwróciła naszą uwagę po publikacji informacji o przesunięciu premiery swojej nowej gry Frostpunk na przyszły rok. Tego typu scenariusze są nam już znane chociażby z CD Projekt, czy CI GAMES. Bardzo często kurs w pierwszej chwili nurkuje, po czym wraca do swoich dawnych poziomów, a następnie osiąga nowe rekordy. Póki co jednak 11 Bit twardo się trzyma. Czekamy na rozwój wydarzeń. Spółka trafia do naszej bacznej obserwacji :)

Źródło: http://investjourney.pl/2017/09/24/tydz ... edziwiatr/

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 25 wrz 2017 13:22

Bida aż piszczy. Coraz mniejsze zainteresowanie. Trwa deratyzacja.... Na obiad można zjeść jeszcze 2,3k po 185, ale czy z dodatkiem trutki na szczury to nie wiem :P

BeatCop w wyniku promocji sprzedal już 76,4k, peak po 150 podchodzi w ostatnie dni.

Przy okazji wszystkiego najlepszego dla G. Miechowskiego na urodziny :P Może się upije i zdradzi jakieś szczegóły? :P Tylko nie zabierajcie mu dostępu do espi... Tydzień temu były już przymiarki:
https://pbs.twimg.com/media/DJ-1ApVW4AMy36I.jpg:large
:P
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 29 wrz 2017 16:01

Odszczurzanie w toku :P

Pakiet z BeatCopem dobrze się sprzedaje, ale wpływy z niego to może ze 2$. Jest już 90k na liczniki i do 100k pewnie dobiją.

Niebawem powinny nadejśc wieści o Tower57. Może wydadzą na PC bez wersji konsolowych, bo ile można czekać...
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

dingdong887
Młodszy chorąży
Posty: 655
Rejestracja: 13 lip 2017 17:12

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: dingdong887 » 02 paź 2017 23:41

iątkowe białe marubozu pozwoliło kursowi akcji 11BIT na przebicie średniej 50-sesyjnej, zatrzymując tym samym konsolidację przy minimach. Oczekiwać można, że w przypadku realizacji pozytywnego scenariusza kurs akcji zbliży się do maksimów z początku września (204,00-205,55 PLN). W przypadku braku kontynuacji rozpoczętego ruchu wzrostowego, sygnałem do zmiany nastawienia byłoby przebicie ostatnich minimów kursu, tj. 180,00 PLN.

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 04 paź 2017 13:00

I jak ocaleńcy? :P Koniec drugiej strony forum....
Mógłby juz wig80 przekręcić się na jasnaą stronę mocy, bo ile można...

Na steam dobrze się sprzedają indyki Cuphead i Escapists 2 w cenie 20$. A już widać konkurencję ze strony nowości AAA. Taki Middle-earth mimo, że najeżony mikropłatnościami dobrze się trzyma w przedsprzedaży po 60$. Poprzednia część trafiła na pierwszą stronę steama w cenie -60%, mimo iż w czerwcu to samo było -80%. To tak w kontekście Twoma, który ostatnio chodził po -75% zamiast -80%. To bardzo duża różnica we wpływach. Myślę, że -80% na Twom w tym roku już nie będzie.

Należy jeszcze zauważyć, iż gra Beholder (cena 10$) dostała kupon zniżkowy -50% dla posiadaczy Twom (czyli płacą 5$), co wyniosło ją na 18 miejsce steam. Jak widać zainteresowanie graczy jest bardzo duże.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Captain_Obvious » 04 paź 2017 15:07

I jak ocaleńcy? :P Koniec drugiej strony forum....
Mógłby juz wig80 przekręcić się na jasnaą stronę mocy, bo ile można...

Na steam dobrze się sprzedają indyki Cuphead i Escapists 2 w cenie 20$. A już widać konkurencję ze strony nowości AAA. Taki Middle-earth mimo, że najeżony mikropłatnościami dobrze się trzyma w przedsprzedaży po 60$. Poprzednia część trafiła na pierwszą stronę steama w cenie -60%, mimo iż w czerwcu to samo było -80%. To tak w kontekście Twoma, który ostatnio chodził po -75% zamiast -80%. To bardzo duża różnica we wpływach. Myślę, że -80% na Twom w tym roku już nie będzie.

Należy jeszcze zauważyć, iż gra Beholder (cena 10$) dostała kupon zniżkowy -50% dla posiadaczy Twom (czyli płacą 5$), co wyniosło ją na 18 miejsce steam. Jak widać zainteresowanie graczy jest bardzo duże.
Ja na Bicie niezmiennie od II kwartalu 2015 :)

Bardzo ciekawa opcja wspolpracy z tworcami Beholdera. Promocja dziala w obie strony, tzn. przy zakupie Beholdera klient dostaje znizke 50% od ceny wyjsciowej TWOM. Efekty juz sa bo TWOM jest nagle w polowie trzeciej strony global bestsellerow.

Cieszy, ze marketing 11Bit wciaz potrafi byc innowacyjny, dobrze to wrozy przed premiera Frostpunk.

Pytanie do jeszcze starszych "ocalencow" ode mnie :) Czy pamietacie ilu popularnych youtuberow zamieszczalo swoje wrazenia z Twom przed debiutem lub zaraz po? W wypadku Frostpunka mozna zauwazyc juz kilka wideo youtuberow majacych kilkuset tysiecy subskrybentow. To chyba tez niezly prognostyk, zwlaszcza ze do premiery jeszcze kawalek czasu.

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 11 paź 2017 15:25

Trzecia strona forum.....
Promocja Beholdera się skończyła. Sprzedali koło 33k. Twom w tym czasie bujał się w okolicy 7 strony steama. Trudno określić ile poszło. Cena wyższa 2 razy, ale kuponów ponad 4x mniej. Liczę że zeszlo 9-10k po cenie 9,5$.

Pojawiły się informacje o Tower57. W tym miesiącu mają dostać certyfikację i może wyrobią się z premierą na ten rok. Tu info i animowane gify:
http://www.retronator.com/post/16627898 ... reens-from
At the time of the August update the team was focusing on the last 5% of the game, aiming to be done with certification process for consoles before November. We’ll probably see some slippage with actual release dates (none have been announced since the approval processes can lead to new things to fix), but I’d guess we’re still looking at a 2017 release.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: blah8760 » 18 paź 2017 14:59

Nudy. Z wieści: Moonlighter będzie wydany także na Nintendo Switch.

Invest-Journey
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 307
Rejestracja: 24 cze 2017 16:33

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Invest-Journey » 18 paź 2017 20:34

Analiza fundamentalna + analiza techniczna od InvestJourney:

http://investjourney.pl/2017/10/18/11-b ... s-analiza/

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5455
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 18 paź 2017 21:33

– Wsparcie rządu. Narodowe Centrów Badań i Rozwoju po raz kolejny dofinansuje projekty z branży gier wideo....„
Jak można do plusów spółki zaliczyć coś co spółki w ogóle nie dotyczy??? I w sumie całe szczęście że nie dotyczy, wystarczy spojrzeć na kursy spółek które z tego wsparcia korzystają. :lol:
W ciągu 3 lat spółka zyskała na wartości aż +1800%. Obecnie jej kapitalizacja wynosi 417 mln zł. C/Z = 57,76, a C/WK = 9,68.
I co, ani słowa o tym że ewentualny sukces FP może być już w cenie akcji?
Widać, że firma odrobiła lekcje z zachowań konkurentów i wie, że lepiej poświęcić więcej czasu i dopieścić produkt, niż wydać go przedwcześnie.
I tak oto po stronie pozytywów znalazło się niedotrzymywanie terminów premier...
:roll:

Smrodek
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 340
Rejestracja: 06 lip 2012 10:44

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Smrodek » 18 paź 2017 21:57

profesjonalna analiza :oops:


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości