11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+

wszystko na temat spółek publicznych
Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 17 wrz 2017 23:02

Co wy się tu rozwodzicie nad jakimiś rekomendacjami jakby to miało znaczenie. Edycja pudełkowa nie była w planach, a premiera powinna być w pierwszej połowie września 2017 lub po wszystkich wyprzedażach czyli po 17 stycznia. Język chiński jest bardzo ważny. Mam nadzieję, że dodadzą więcej języków.

Powtarzam z wcześniejszego postu- najpierw sprzedawaliście, bo premiera mogła być niewypałem, teraz bo zbyt odległa. Ilu ma jeszcze akcje? I jak zredukowane? :P :twisted:

Jeśli widzieliście jakiś gameplay Frostpunka, to powinniście zauważyć ten sam schemat rozgrywki co w Twom, czyli próbowanie różnych rzeczy i sprawdzanie jaki mają wpływ na rozgrywkę. Następnie zaczynanie gry od nowa i naprawa popełnionych błędów. Do tego dochodzi losowość. To zapewni dziesiątki godzin zabawy. A że ludziom takie coś odpowiada świadczą oceny twom 95% pozytywów i dzisiejszy peak graczy 995. Nowe dlc ma podkręcić zainteresowanie. Będą też jakieś kupony zniżkowe dla posiadaczy twoma czy city builderów.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

REKLAMA


ggn.
Starszy chorąży
Posty: 1501
Rejestracja: 09 mar 2016 00:32

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: ggn. » 18 wrz 2017 00:07

Ja tylko w kwestii formalnej:
Język chiński jest bardzo ważny.

Dowiedzieli się o tym w zeszłym tygodniu? I krzaczki im nie weszły w ramki?
Jasne...

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 18 wrz 2017 11:57

Ja tylko w kwestii formalnej:
Język chiński jest bardzo ważny.

Dowiedzieli się o tym w zeszłym tygodniu? I krzaczki im nie weszły w ramki?
Jasne...
Może w niektórych rozdzielczościach przy mniejszych okienkach pojawiał się np. pasek przewijania? Takie coś nie powinno mieć miejsca, szczególnie mając na uwadze późniejszą konwersję gry na konsole. Tłumaczenia robi się na samym końcu produkcji. Trudno oczekiwać, by przy drobnych zmianach tekstu codziennie coś wysyłać do tłumaczy. Myślę, że głównym powodem opóźnienia, było dogadanie pudełek z Chińczykami i zbiegło się to z możliwością ominięcia listopadowo-grudniowego natłoku premier i wyprzedaży.

Widzę że według admina jest minimalne ryzyko chłodnego przyjęcia Frostpunka przez rynek :P

Ps. Po 197 można próbować pozbyć się ciężaru :P
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )


Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 19 wrz 2017 09:22

Ja tylko w kwestii formalnej:
Język chiński jest bardzo ważny.

Dowiedzieli się o tym w zeszłym tygodniu? I krzaczki im nie weszły w ramki?
Jasne...

Ps. Po 197 można próbować pozbyć się ciężaru :P
oj jaka pewnosc bo fundziki uratowaly kursik, kto wie mozesz miec racje z pozbyciem, leszczydla myslo ze jusz bezpiecznie bo wiadomo i pan polozyl na kupnie a pan spusci powietrze jeszcze nie raz w kierunku 170 bo kwartaly bedo slabe i nie ma pod co to rosnosnc :lol:

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 19 wrz 2017 14:07

Ps. Po 197 można próbować pozbyć się ciężaru :P
oj jaka pewnosc bo fundziki uratowaly kursik, kto wie mozesz miec racje z pozbyciem, leszczydla myslo ze jusz bezpiecznie bo wiadomo i pan polozyl na kupnie a pan spusci powietrze jeszcze nie raz w kierunku 170 bo kwartaly bedo slabe i nie ma pod co to rosnosnc :lol:
Na ile uratowały, a na ile same wygenerowały spadek pozostaje zagadką. Na bicie dużo handlu komputerowego bez związku z realnym popytem/podażą. Aby się przekonać co aktualnie robią trzeba składać własne zlecenia K/S i je modyfikować patrząc jaka jest reakcja automatów. Zabawa dla grubasków, a nie takich małych żuczków jak my :P OFE ostatnio kupowało po 188,1 i czymś ta decyzja musiała być uzasadniona.

Co do wpływów do kasy spółki- będzie tak sobie. Dodatek do Twom przypuszczam, że wypuszczą w grudniu. Jako bonus dostaną przedpłaty za pudełka Frostpunka. Chiny miliard ludzi, a ile tych pudełek wydawcy mogą chcieć wyprodukować? Jeśli założyć że 100k i z każdego ze 2 dolary (przy cenie sklepowej 20$, bo w Chinach jest taniej), wyjdzie 100k*2*3,58=716k zl jeszcze w tym roku. To są minimalistyczne założenia. Nie mam pojęcia ile się płaci wstępnie od pudełka. Bloober kiedyś podawał, ze 2mln dostali od wydawcy. Równie dobrze mogą dostać 10x więcej od wszystkich wydawców i wtedy wyniki już nie będą takie sobie...
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

Pelee
Sierżant sztabowy
Posty: 161
Rejestracja: 24 lip 2017 18:38

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pelee » 19 wrz 2017 23:42

Trzeba uczciwie przyznać rację @alkoicie, że dobrze wyczuł pitolenie sięc spółki z FP.

Oczywiście gadanie o zwiększeniu zasięgu premiery to głupoty. Nie wyrobili się i tyle, pozostaje mieć nadzieję, że jak już gra wyjdzie to się sama obroni.

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: glowacki4 » 20 wrz 2017 00:19

Alkoita wyczuł ? Po 2 latach chyba ? On przede wszystkim nie wytrzymał kiszenia, poza tym pewnie psycha mu siadła po 2 latach pisania w kółko tego samego. To, że drwale robią Frostpunka w tempie Sagrady Familii wiemy już od dawna.

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7546
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 20 wrz 2017 16:06

Trzeba uczciwie przyznać rację @alkoicie, że dobrze wyczuł pitolenie sięc spółki z FP.

Oczywiście gadanie o zwiększeniu zasięgu premiery to głupoty. Nie wyrobili się i tyle, pozostaje mieć nadzieję, że jak już gra wyjdzie to się sama obroni.
Nie rób z Alika wizjonera :P Gdyby coś wyczuł, to by oddał po 70 i kupił choćby cdr, czy celona dopakował po 20, a nie 31-33. Powód był prosty- w styczniu bit stał i zaczął opadać, a inne rosły. Do tego lewary wykorzystane i nie dało się nic kupić bez wywalenia czegoś. Zmęczenie materiału- normalna sprawa szczególnie jak się ma nadmierną reprezentację jednej spółki w portfelu. No ale może Alik założy sobie nowe konto i się wypowie? :P
---------------------------------------------
Na gog.com trwa wyprzedaż. Twom widoczne od razu i co ważne zdecydowali się na mniejszą przecenę -75% zamiast poprzedniego -80%. Beat Cop -55%, ale jest też w bundlu za 10 dolców tutaj:
https://www.humblebundle.com/very-posit ... ading-logo
Oda razu widać, że akcja promocyjna działa i liczba graczy online wzrosła do 119.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

blah8760
Chorąży
Posty: 718
Rejestracja: 27 mar 2012 15:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: blah8760 » 20 wrz 2017 16:15

Taka ciekawostka:

"W przypadku "Frostpunka" to partnerzy biznesowi, spodziewając się dużego zainteresowania grą, zabiegali o wydanie jej w wersji pudełkowej i biorą na siebie gros ryzyk z tym związanych. Finansują też produkcję pudełek, itp."

Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 20 wrz 2017 16:29

gdybym mial brode, to bym sprzedal wczesniej papiery do spolek w luksemburgu cypru itp i majonce dostemp do info o przesunienciach, wtopach na walutach zgadnijcie co bym robil :lol: oczywista wszysko ponizej progu :lol:

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Ziolo » 20 wrz 2017 17:50

I tak pier..olisz te farmazony od 70 pln a tutaj 190 na liczniku :D

na redzie juz nie wpspomne, bo tam pier.olisz od 50 zela a jest 100++ :D

idz sie jeb..ij :evil:
One Ziolo to rule them all.

nadzór_mocy
Sierżant
Posty: 55
Rejestracja: 27 cze 2017 21:08

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: nadzór_mocy » 20 wrz 2017 19:51

He he, zielnik zawisł na dwóch stówkach :twisted:

glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: glowacki4 » 20 wrz 2017 20:51

Jesus: "Gdybym miał konto maklerskie, to bym, to bym... was wszystkich dawno z kasy oskubał !"
Tak, tak, wiemy.

Jezus
Młodszy chorąży
Posty: 664
Rejestracja: 11 sty 2007 02:57
Lokalizacja: JEZUS HYTRUS

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Jezus » 20 wrz 2017 20:55

I tak pier..olisz te farmazony od 70 pln a tutaj 190 na liczniku :D

na redzie juz nie wpspomne, bo tam pier.olisz od 50 zela a jest 100++ :D

idz sie jeb..ij :evil:
lo matulu i beneficjent 500+ sie pojawil aby zainwestowac kase od kotoyeba :lol:


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości