11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+

wszystko na temat spółek publicznych
1aptop
Chorąży
Posty: 845
Rejestracja: 24 lip 2017 13:05

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: 1aptop » 14 sie 2017 11:48

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Przątaj na chacie bo sanepid niedługo wpadnie . :P
to juz sie beire za sprzatanko :lol: :lol: :lol: :lol:

REKLAMA


glowacki4
Starszy chorąży
Posty: 1804
Rejestracja: 05 cze 2015 20:36

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: glowacki4 » 16 sie 2017 19:07

Kolejna gra w wydawnictwie: Children of Morta. Amerykańsko-irańskie, pikselowskie action rpg. Pierwsza połowa 2018. Najdroższa do tej pory produkcja wydawnictwa 11Bit.

Janus Corvinus
Sierżant sztabowy
Posty: 121
Rejestracja: 11 mar 2011 00:08

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Janus Corvinus » 16 sie 2017 19:21

Druga dekada XXI wieku a leniwi twórcy gier robią grafikę jak na Amidze i SNESie. Powinni się wstydzić.

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5455
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: klaxon » 16 sie 2017 20:40

Na kickstarterze zebrali ponad 100k USD https://www.kickstarter.com/projects/de ... n-of-morta
Dla porównania Moonlighter zebrał 134k USD https://www.kickstarter.com/projects/di ... oonlighter

Pandziora
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7545
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
Lokalizacja: Karkosikowo

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Pandziora » 17 sie 2017 11:59

Kolejna gra w wydawnictwie: Children of Morta. Amerykańsko-irańskie, pikselowskie action rpg. Pierwsza połowa 2018. Najdroższa do tej pory produkcja wydawnictwa 11Bit.
Coś długo negocjowali tę umowę. Gra powstaje gdzieś od 2014, a może nawet wcześniej. Powinna być ukończona w 2-3 miesiące, bo dojdzie jeszcze z pół roku certyfikacji na konsole. Załapie się na gamescom. Plus taki, że 11bit pozbędzie się części "leżących na kupce" dolarów :P

Sama gra na pierwsze wrażenie wygląda zachęcająco. Gry akcji lepiej się sprzedają od symulatorów chodzenia :P Bardzo dobra muzyka, poprawne efekty dzwiękowe (aczkolwiek nic nadzwyczajnego). Po 3 rózne ataki każdego z rodziny. Brakuje mi tylko napisów w 20 językach tłumaczących głos narratora opowieści.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: real » 21 sie 2017 11:32

We środę startuje gamescom - kluczowe wydarzenie z punktu oceny przez Inwestorów potencjału FP.

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2329
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Rif1977 » 21 sie 2017 11:53

Kluczowa to będzie sprzedaż.
Sam dobrze wiesz, że ocena potencjału przynajmniej na forum odbędzie się na zasadzie "ale *** w pikselach" :P
Oczywiście, że trzeba będzie obejrzeć gameplay, ale przede wszystkim wczytać się w opinię zachodniej branży (rodzima gra na giełdzie i traci na wiarygodności).

PS. Wiadomo co tam u Aliny, splajtował czy zaginął na wycieczce?

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: real » 21 sie 2017 11:58

Po premierze reakcja będzie natychmiastowa - chyba, że będzie 2/3 miejsce i część Inwestorów nie będzie wiedziała czy jest sukces czy go nie ma :)
Sztuką jest przewidzieć sprzedaż na podstawie odstępnych informacji jeszcze przed premierą ;)

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2329
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Rif1977 » 21 sie 2017 12:53

Po premierze reakcja będzie natychmiastowa - chyba, że będzie 2/3 miejsce i część Inwestorów nie będzie wiedziała czy jest sukces czy go nie ma :)
Sztuką jest przewidzieć sprzedaż na podstawie odstępnych informacji jeszcze przed premierą ;)
Zakładasz natychmiastową reakcję, czyli sprzedaż w dniu premiery? To nie ten moment. Chyba nie wyobrażasz sobie, że akcje kilka dni wcześniej poszybują w górę?
Tutaj walka odbywa się o dużo więcej. Jeśli będą mieli sprzedaż minimum na poziomie TWOM, to znaczy, że w ciągu kilku lat znajdą się na dużo wyższych poziomach. Jeśli gra wypadnie słabo, to kurs nieco poleci.

Ziolo
Porucznik
Posty: 28360
Rejestracja: 09 lis 2010 12:26
Lokalizacja: Abudabia

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Ziolo » 21 sie 2017 12:56

Dawno juz nie w temacie jestem.
Kiedy FP debiut ma miec ?
One Ziolo to rule them all.

Rif1977
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2329
Rejestracja: 21 gru 2014 13:21

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Rif1977 » 21 sie 2017 14:01

Dawno juz nie w temacie jestem.
Kiedy FP debiut ma miec ?
Spółka stale podtrzymuje datę Q4'17.

AdamKruchy
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2001
Rejestracja: 01 sie 2017 14:01

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: AdamKruchy » 21 sie 2017 15:03

Dawno juz nie w temacie jestem.
Kiedy FP debiut ma miec ?
Spółka stale podtrzymuje datę Q4'17.
Dobrze by było. Przed świętami pod choinkę. Takie bogaty prezent. Wielu na to czeka.
8) 8) 8)

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: Captain_Obvious » 22 sie 2017 14:16

Na sieci coraz wiecej materialow z Gamescom, lacznie z nieco *** wideo od 11Bit ;)
Wyglada to pozytywnie - stoisko jest duze i bardzo profesjonalnie urzadzone, do tego w bardzo widocznym miescu strefy Indie.

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: real » 22 sie 2017 15:21

Akcjonariusze 11bit powinni z dużą uwagą śledzić informacje dotyczące Frostpunk - jeśli premiera FP przebiegnie słabiej niż TWoM kurs bardzo szybko spadnie poniżej 100 zł - nie będzie dużo czasu na reakcje - dane steamspy są powszechnie dostępne. Kapitalizacja na poziomie 400kk musi być poparta doskonałą sprzedażą FP.

11bit 31 sierpnia opublikuje skonsolidowany raport półroczny za I półrocze 2017 roku - będzie wiadomo ile przychodów generuje jeszcze TWoM + BC

trance
Chorąży sztabowy
Posty: 4326
Rejestracja: 14 lut 2008 19:06

Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +

Postautor: trance » 22 sie 2017 15:35

na razie jest jedna opinia na twitterze:

Had a blast playing #Frostpunk from @11bitstudios. Apparently I was the first person to survive to the end of the demo. #Winning

z jednej strony pozytyw, z drugiej widać że demo łatwe nie jest.

Czekamy na kolejne.
200 zł póki co przebić nie możemy.
Może do końca tygodnia kierunek zostanie wyznaczony.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości