to juz sie beire za sprzatankoPrzątaj na chacie bo sanepid niedługo wpadnie .
11 BIT STUDIOS [11B] księga XXIII w drodze na... 500+
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
REKLAMA
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Kolejna gra w wydawnictwie: Children of Morta. Amerykańsko-irańskie, pikselowskie action rpg. Pierwsza połowa 2018. Najdroższa do tej pory produkcja wydawnictwa 11Bit.
-
- Sierżant sztabowy
- Posty: 121
- Rejestracja: 11 mar 2011 00:08
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Druga dekada XXI wieku a leniwi twórcy gier robią grafikę jak na Amidze i SNESie. Powinni się wstydzić.
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Na kickstarterze zebrali ponad 100k USD https://www.kickstarter.com/projects/de ... n-of-morta
Dla porównania Moonlighter zebrał 134k USD https://www.kickstarter.com/projects/di ... oonlighter
Dla porównania Moonlighter zebrał 134k USD https://www.kickstarter.com/projects/di ... oonlighter
-
- Starszy chorąży sztabowy
- Posty: 7545
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Karkosikowo
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Coś długo negocjowali tę umowę. Gra powstaje gdzieś od 2014, a może nawet wcześniej. Powinna być ukończona w 2-3 miesiące, bo dojdzie jeszcze z pół roku certyfikacji na konsole. Załapie się na gamescom. Plus taki, że 11bit pozbędzie się części "leżących na kupce" dolarówKolejna gra w wydawnictwie: Children of Morta. Amerykańsko-irańskie, pikselowskie action rpg. Pierwsza połowa 2018. Najdroższa do tej pory produkcja wydawnictwa 11Bit.
Sama gra na pierwsze wrażenie wygląda zachęcająco. Gry akcji lepiej się sprzedają od symulatorów chodzenia Bardzo dobra muzyka, poprawne efekty dzwiękowe (aczkolwiek nic nadzwyczajnego). Po 3 rózne ataki każdego z rodziny. Brakuje mi tylko napisów w 20 językach tłumaczących głos narratora opowieści.
Czy wzrośnie czy spadnie leszcz zostanie na dnie : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
"Cymcyka nie ma" - Bandyta : )
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
We środę startuje gamescom - kluczowe wydarzenie z punktu oceny przez Inwestorów potencjału FP.
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Kluczowa to będzie sprzedaż.
Sam dobrze wiesz, że ocena potencjału przynajmniej na forum odbędzie się na zasadzie "ale *** w pikselach"
Oczywiście, że trzeba będzie obejrzeć gameplay, ale przede wszystkim wczytać się w opinię zachodniej branży (rodzima gra na giełdzie i traci na wiarygodności).
PS. Wiadomo co tam u Aliny, splajtował czy zaginął na wycieczce?
Sam dobrze wiesz, że ocena potencjału przynajmniej na forum odbędzie się na zasadzie "ale *** w pikselach"
Oczywiście, że trzeba będzie obejrzeć gameplay, ale przede wszystkim wczytać się w opinię zachodniej branży (rodzima gra na giełdzie i traci na wiarygodności).
PS. Wiadomo co tam u Aliny, splajtował czy zaginął na wycieczce?
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Po premierze reakcja będzie natychmiastowa - chyba, że będzie 2/3 miejsce i część Inwestorów nie będzie wiedziała czy jest sukces czy go nie ma
Sztuką jest przewidzieć sprzedaż na podstawie odstępnych informacji jeszcze przed premierą
Sztuką jest przewidzieć sprzedaż na podstawie odstępnych informacji jeszcze przed premierą
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Zakładasz natychmiastową reakcję, czyli sprzedaż w dniu premiery? To nie ten moment. Chyba nie wyobrażasz sobie, że akcje kilka dni wcześniej poszybują w górę?Po premierze reakcja będzie natychmiastowa - chyba, że będzie 2/3 miejsce i część Inwestorów nie będzie wiedziała czy jest sukces czy go nie ma
Sztuką jest przewidzieć sprzedaż na podstawie odstępnych informacji jeszcze przed premierą
Tutaj walka odbywa się o dużo więcej. Jeśli będą mieli sprzedaż minimum na poziomie TWOM, to znaczy, że w ciągu kilku lat znajdą się na dużo wyższych poziomach. Jeśli gra wypadnie słabo, to kurs nieco poleci.
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Dawno juz nie w temacie jestem.
Kiedy FP debiut ma miec ?
Kiedy FP debiut ma miec ?
One Ziolo to rule them all.
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Spółka stale podtrzymuje datę Q4'17.Dawno juz nie w temacie jestem.
Kiedy FP debiut ma miec ?
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2001
- Rejestracja: 01 sie 2017 14:01
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Dobrze by było. Przed świętami pod choinkę. Takie bogaty prezent. Wielu na to czeka.Spółka stale podtrzymuje datę Q4'17.Dawno juz nie w temacie jestem.
Kiedy FP debiut ma miec ?
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Na sieci coraz wiecej materialow z Gamescom, lacznie z nieco *** wideo od 11Bit
Wyglada to pozytywnie - stoisko jest duze i bardzo profesjonalnie urzadzone, do tego w bardzo widocznym miescu strefy Indie.
Wyglada to pozytywnie - stoisko jest duze i bardzo profesjonalnie urzadzone, do tego w bardzo widocznym miescu strefy Indie.
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
Akcjonariusze 11bit powinni z dużą uwagą śledzić informacje dotyczące Frostpunk - jeśli premiera FP przebiegnie słabiej niż TWoM kurs bardzo szybko spadnie poniżej 100 zł - nie będzie dużo czasu na reakcje - dane steamspy są powszechnie dostępne. Kapitalizacja na poziomie 400kk musi być poparta doskonałą sprzedażą FP.
11bit 31 sierpnia opublikuje skonsolidowany raport półroczny za I półrocze 2017 roku - będzie wiadomo ile przychodów generuje jeszcze TWoM + BC
11bit 31 sierpnia opublikuje skonsolidowany raport półroczny za I półrocze 2017 roku - będzie wiadomo ile przychodów generuje jeszcze TWoM + BC
Re: 11 Bit Studios [11bit] cz. XXIII - w drodze na ....... 500 +
na razie jest jedna opinia na twitterze:
Had a blast playing #Frostpunk from @11bitstudios. Apparently I was the first person to survive to the end of the demo. #Winning
z jednej strony pozytyw, z drugiej widać że demo łatwe nie jest.
Czekamy na kolejne.
200 zł póki co przebić nie możemy.
Może do końca tygodnia kierunek zostanie wyznaczony.
Had a blast playing #Frostpunk from @11bitstudios. Apparently I was the first person to survive to the end of the demo. #Winning
z jednej strony pozytyw, z drugiej widać że demo łatwe nie jest.
Czekamy na kolejne.
200 zł póki co przebić nie możemy.
Może do końca tygodnia kierunek zostanie wyznaczony.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości