PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

wszystko na temat spółek publicznych
AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 4786
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: AdmiralPiett » 29 maja 2018 12:48

masssa kra kra kra



(a moze jednak nie i od denka sie odbilismy ?) :mrgreen:
Jeszcze Polska nie zginęła,
Póki my zyjemy !!!


sceptyczka
Chorąży
Posty: 774
Rejestracja: 23 sty 2018 11:54

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: sceptyczka » 29 maja 2018 13:09

masssa kra kra kra



(a moze jednak nie i od denka sie odbilismy ?) :mrgreen:

W przypadku PBG (szczególnie jak ogłosili, że będą kopać i wiercić) jeszcze niejedno dno się pokaże!

AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 4786
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: AdmiralPiett » 30 maja 2018 10:15

Przyszedl walec

i postawil batona

0,09 ........... 2900000 ......... 09:45:29

Nie beda tu inwestorzy rozne koncepcje rozwazac !

A jak bedzie chcial to i wiekszego klocka pewnie postawi !

Ciekawe dlaczego mu tak na tym zalezy ??
Jeszcze Polska nie zginęła,
Póki my zyjemy !!!

AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 4786
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: AdmiralPiett » 30 maja 2018 11:22

Najsmieszniej byloby jakby ktos jednym ruchem pod koniec porannej sesji mu to sprzatnal

Potem wystawilby po 10 niech odbiera

ale w promocji po 10 tylko dzis

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jeszcze Polska nie zginęła,
Póki my zyjemy !!!

sceptyczka
Chorąży
Posty: 774
Rejestracja: 23 sty 2018 11:54

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: sceptyczka » 30 maja 2018 19:52

Najsmieszniej byloby jakby ktos jednym ruchem pod koniec porannej sesji mu to sprzatnal

Potem wystawilby po 10 niech odbiera

ale w promocji po 10 tylko dzis

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nie jarajcie się tak tym groszem w te czy wewte.
Bo w tym samym czasie kierownictwo PBG (Jerzy W. + przydupasy i totumfackie) biorą DZIENNIE ponad 30 tysiaków, o to tylko z PBG. Drugie tyle ciągną z RAFAKO.
Bez względu na pogodę, kurs złotego i fazę Księżyca.

AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 4786
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: AdmiralPiett » 04 cze 2018 11:27

Przyszedl walec

i postawil batona

0,09 ........... 2900000 ......... 09:45:29

Nie beda tu inwestorzy rozne koncepcje rozwazac !

A jak bedzie chcial to i wiekszego klocka pewnie postawi !

Ciekawe dlaczego mu tak na tym zalezy ??
Baton odswiezony:

0,09 ........... 2360909 ......... 08:31:51

ale poza tym tylko 50 tys na S po 9 groni czyli raptem za srednia krajowa

Nie udalo im sie skusic wiecej wystrzaszonych aby dolaczyli na S po jednocyfrowym groszaku

na 10 juz maja ciut wiecej chetnych do sprzedania, choc czesc z tych to tez pewnie ustawka :mrgreen:
Jeszcze Polska nie zginęła,
Póki my zyjemy !!!

sceptyczka
Chorąży
Posty: 774
Rejestracja: 23 sty 2018 11:54

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: sceptyczka » 04 cze 2018 12:36

Przyszedl walec

i postawil batona

0,09 ........... 2900000 ......... 09:45:29

Nie beda tu inwestorzy rozne koncepcje rozwazac !

A jak bedzie chcial to i wiekszego klocka pewnie postawi !

Ciekawe dlaczego mu tak na tym zalezy ??
Baton odswiezony:

0,09 ........... 2360909 ......... 08:31:51

ale poza tym tylko 50 tys na S po 9 groni czyli raptem za srednia krajowa

Nie udalo im sie skusic wiecej wystrzaszonych aby dolaczyli na S po jednocyfrowym groszaku

na 10 juz maja ciut wiecej chetnych do sprzedania, choc czesc z tych to tez pewnie ustawka :mrgreen:
parchu a nie pomyslales ze ten co postawil to chce sprzedac ? ty leszczu widzisz spiek jka 80% przyglupow dlatego jestescie golasami :lol: :lol: :lol: :lol:

O przepraszam!
Ja nawet na golasa noszę się elegancko w krawacie!

Szczupak_Gieldowy
Chorąży sztabowy
Posty: 4444
Rejestracja: 22 sie 2015 22:50

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: Szczupak_Gieldowy » 11 cze 2018 08:21

widze ze tu goło , ale czy wesolo ?

:mrgreen:
Szacun WOŚP i wszystkim ludziom dobrej woli

Na pohybel nikczemnikom !

sceptyczka
Chorąży
Posty: 774
Rejestracja: 23 sty 2018 11:54

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: sceptyczka » 11 cze 2018 11:39

widze ze tu goło , ale czy wesolo ?

:mrgreen:
W Wysogotowie bardzo wesoło.
W końcu pięć baniek rocznie za "zarządzanie" do podziału między kilka osób najbliższych Jerzemu K. piechotą nie chodzi.
Tym bardziej, że i tak nie ma co robić więc łatwa kasa się kręci...

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7329
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: Neuter » 12 cze 2018 09:40

masssa kra kra kra



(a moze jednak nie i od denka sie odbilismy ?) :mrgreen:
a moze denko przesuneli przed walnym ??
W 2007 r PO dostalo o milion wiecej glosow suwerena
niz Pis w 2015 a nie rzucalo sie na Konstytucje !

sceptyczka
Chorąży
Posty: 774
Rejestracja: 23 sty 2018 11:54

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: sceptyczka » 12 cze 2018 10:29

masssa kra kra kra



(a moze jednak nie i od denka sie odbilismy ?) :mrgreen:
a moze denko przesuneli przed walnym ??

A zapowiedzieli jakieś walne? Bo może mi umknęło?
O ile pamiętam, to E&Y odmawiając wydania opinii do raportu stwierdził, że spółka musi podjąć decyzję, co do swojego dalszego istnienia.

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7329
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: Neuter » 13 cze 2018 10:17

masssa kra kra kra



(a moze jednak nie i od denka sie odbilismy ?) :mrgreen:
a moze denko przesuneli przed walnym ??

A zapowiedzieli jakieś walne? Bo może mi umknęło?
O ile pamiętam, to E&Y odmawiając wydania opinii do raportu stwierdził, że spółka musi podjąć decyzję, co do swojego dalszego istnienia.
no to zle ze tobie umknelo

walne przeciez musza zwolac

Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki PBG S.A. na dzień 26 czerwca 2018 roku oraz projekty uchwał.

30.05. Warszawa (PAP/ESPI) - Raport bieżący z plikiem 16/2018

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
OGŁOSZENIE ZARZĄDU SPÓŁKI PBG SPÓŁKA AKCYJNA Z SIEDZIBĄ W WYSOGOTOWIE O ZWOŁANIU ZWYCZAJNEGO WALNEGO ZGROMADZENIA

Zarząd Spółki PBG Spółka Akcyjna z siedzibą w Wysogotowie, działając na podstawie art. 398 i art. 399 § 1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 20 ust. 1 i ust. 5 Statutu Spółki, niniejszym zwołuje na dzień 26 czerwca 2018 roku, na godzinę 12:00 Zwyczajne Walne Zgromadzenie, które odbędzie się w Wysogotowie, w siedzibie Spółki PBG S.A. przy ul. Skórzewskiej 35 (Budynek Z), z następującym porządkiem obrad:

1. Porządek Obrad

1. Otwarcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2. Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.
4. Przedstawienie porządku obrad.
5. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
6. Przedstawienie przez Zarząd: sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2017, sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w roku obrotowym 2017, skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Spółki za rok obrotowy 2017, sprawozdania Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej Spółki w roku obrotowym 2017 oraz wniosku w sprawie pokrycia straty Spółki za rok 2017.
7. Przedstawienie przez Radę Nadzorczą sprawozdania z wyników oceny: sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2017, sprawozdania Zarządu z działalności Spółki w roku obrotowym 2017, skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Spółki za rok obrotowy 2017, sprawozdania Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej Spółki w roku obrotowym 2017 oraz wniosku Zarządu w sprawie pokrycia straty Spółki za rok 2017.
8. Rozpatrzenie przedstawionych sprawozdań.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki oraz sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2017.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej Spółki za rok obrotowy 2017 oraz sprawozdania Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej Spółki za rok obrotowy 2017.
11. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty.
12. Podjęcie uchwały dotyczącej dalszego istnienia Spółki w trybie art. 397 Kodeksu spółek handlowych.
13. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Zarządu absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku 2017.
14. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku 2017.
15. Zamknięcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

2. Opis procedur dotyczących uczestniczenia w Walnym Zgromadzeniu i wykonywania prawa głosu

Prawo Akcjonariusza do żądania umieszczenia określonych spraw w porządku obrad Walnego Zgromadzenia
Akcjonariusz lub akcjonariusze reprezentujący co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego mogą żądać umieszczenia określonych spraw w porządku obrad najbliższego Walnego Zgromadzenia, to jest Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia zwołanego na dzień 26 czerwca 2018 roku. Żądanie powinno zostać zgłoszone Zarządowi nie później niż na dwadzieścia jeden dni przed wyznaczonym terminem Zgromadzenia, to jest do 05 czerwca 2018 roku. Żądanie powinno zawierać uzasadnienie lub projekt uchwały dotyczącej proponowanego punktu porządku obrad. Żądanie może zostać złożone w postaci elektronicznej przesłanej na adres: wza@pbg-sa.pl lub na piśmie na adres: Zarząd PBG S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, 62 - 081 Przeźmierowo.

Prawo Akcjonariuszy do zgłaszania projektów uchwał dotyczących spraw wprowadzonych do porządku obrad Walnego Zgromadzenia lub spraw, które mają zostać wprowadzone do porządku obrad przed terminem Walnego Zgromadzenia

Akcjonariusz lub akcjonariusze reprezentujący co najmniej jedną dwudziestą kapitału zakładowego, mogą przed terminem Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia zgłaszać Spółce na piśmie, na adres: Zarząd PBG S.A., ul. Skórzewska 35, Wysogotowo, 62 - 081 Przeźmierowo lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, przesyłając na adres wza@pbg-sa.pl, projekty uchwał dotyczące spraw wprowadzonych do porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia lub spraw, które mają zostać wprowadzone do porządku obrad.
W 2007 r PO dostalo o milion wiecej glosow suwerena
niz Pis w 2015 a nie rzucalo sie na Konstytucje !

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7329
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: Neuter » 13 cze 2018 15:00

To masz kolejne info

PBG i Rafako liczą na realizacje zbiorników LNG w kolejnych krajach

Rafako rozpoczęło realizację prac przy budowie zbiornika LNG o pojemności 30 tys. m3 w Finlandii, podał większościowy akcjonariusz spółki - Grupa PBG. Grupa liczy na podobne realizacje także w innych krajach.
"Rafako, spółka z Grupy PBG, rozpoczęła w Finlandii budowę zbiornika LNG o pojemności 30 tys. m3. Pozyskanie kontraktu umożliwiły referencje i doświadczenie PBG, zdobyte przy realizacji Terminalu LNG w Świnoujściu" - czytamy w komunikacie.

Zbiornik w Finlandii jest mniejszy niż te wybudowane przez grupę w Świnoujściu, ale zasada budowy, konstrukcja i wymagania techniczne są takie same. Do zadań Rafako należy wykonanie części stalowej i betonowej zbiornika.

"Grupa liczy na podobne realizacje również w innych krajach. Terminale LNG planuje wybudować np. Estonia, dlatego grupa uważnie monitoruje rynki zagraniczne" - czytamy dalej.

"Nowa strategia grupy przynosi oczekiwane efekty. PBG wyklucza sprzedaż akcji Rafako, skupiając się na budowaniu wartości tej spółki. Zresztą sprzedaż akcji wykluczają także zapisy dokumentacji restrukturyzacyjnej" - powiedział prezes PBG Jerzy Wisniewski, cytowany w komunikacie.

Strategia Grupy PBG zakłada długoterminowy wzrost wartości poprzez budowę największej polskiej grupy inżynieryjno-budowlanej w oparciu o Grupę Rafako - podmiotu liczącego się na rynkach zagranicznych, oferującego specjalistyczne usługi budowlane dla przemysłu energetycznego oraz branży gazu ziemnego, ropy naftowej i paliw, podkreślono w materiale.

Rafako S.A. jest największym w Europie producentem kotłów oraz urządzeń ochrony środowiska dla energetyki. Oferuje generalną realizację bloków energetycznych opalanych paliwami kopalnymi. Większościowym akcjonariuszem spółki jest PBG.

Grupa PBG świadczy specjalistyczne usługi budowlane w zakresie instalacji do wydobycia gazu ziemnego, ropy naftowej i paliw oraz generalne wykonawstwo inwestycji z zakresu budownictwa energetycznego. Spółka jest notowana na GPW od 2004 r.
W 2007 r PO dostalo o milion wiecej glosow suwerena
niz Pis w 2015 a nie rzucalo sie na Konstytucje !

AdmiralPiett
Chorąży sztabowy
Posty: 4786
Rejestracja: 13 lip 2015 12:32

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: AdmiralPiett » 15 cze 2018 10:55

caly czas TKO 9 groni

a i tak zrobia fiks na 8

Jak zyc panie premierze ?

Jak zyc ??

:mrgreen:
Jeszcze Polska nie zginęła,
Póki my zyjemy !!!

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7329
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

Postautor: Neuter » 15 cze 2018 11:27

Bida na gieldzie,

a ludzie poszli do roboty, bo wiecej placa

(przez co i zyski spolek spadaja lub straty rosba)

Nominalne godzinowe koszty pracy w I kwartale w Polsce wzrosły o 8,0 proc. rdr, po wzroście o 6,5 proc. rdr w IV kwartale - podał Eurostat.

W przemyśle koszty pracy wzrosły o 8,6 proc., w budownictwie o 8,9 proc., a w usługach o 8,6 proc.
W 2007 r PO dostalo o milion wiecej glosow suwerena
niz Pis w 2015 a nie rzucalo sie na Konstytucje !


Wróć do „Akcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość