Gamedust [GDC]

wszystko na temat spółek publicznych
P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 10 mar 2022 15:16

Gamedust wydawcą gry Sunrise GP, tytuł pojawi się jeszcze w tym roku

Giełdowa spółka Gamedust rozpoczęła pracę jako wydawca gry Sunrise GP studia Garage 5. Wyścigowa gra w klimacie Arcade znajduje się w planie wydawniczym na rok 2022 i trafi w pierwszej kolejności na konsolę Nintendo Switch.
– Działalność wydawnicza to oprócz produkcji własnych oraz autorskiej linii biznesowej Connected Realities jeden z głównych filarów naszego biznesu. Cieszymy się, że będziemy mogli wykorzystać nasze kompetencje, wiedzę i doświadczenie, wspierając Sunrise GP w wejściu na rynek. Sukces gry to praca zespołowa, w której wydawca ma duży wkład w powodzenie projektu, o czym przekonało się już wielu producentów gier – wskazuje Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-wydawca-gry-s ... -tym-roku/

REKLAMA


P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 22 mar 2022 10:46

Na gorąco z konferencji Gamedust:

CEO P.Flieger: VR mocno rośnie, mamy know-how, zamierzamy być mocnym graczem na tym rynku, który w 2027 ma być warty ponad 100 mld USD

Gamedust zakłada, że break even przekroczy na początku 2023 roku; rozwija 3 linie biznesowe: własne gry, bycie wydawcą, connected realities

CEO P.Flieger: Produkcja gry to 0,8-1,5m PLN, zakładamy zwrot liczony w miesiącach. Stawiamy na graczy i ich oczekiwania, na pełną imersję i budowanie społeczności

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 22 mar 2022 21:32

Gamedust tworzy unikalną wartość na rynku VR o szybko rosnącym globalnym potencjale - omówienie sytuacji Grupy Gamedust po publikacji raportu za Q4 2021 oraz perspektyw na kolejne okresy

Specjalizujący się w dostarczaniu immersyjnej rozrywki Gamedust jest już spółką giełdową, notowaną na razie na rynku NewConnect. Z opublikowanego sprawozdania finansowego wynika, iż spółka zanotowała w okresie czterech kwartałów 2021 roku 2,15 mln zł przychodów, notując 1,33 mln zł straty netto.
– Wynik netto jest skutkiem realizacji projektu GameINN, inwestycji w spółkę zależną Bluekey oraz procesu odwrotnego przejęcia spółki Inwestycje.pl, która po zmianie przedmiotu działalności zmieniła również nazwę na Gamedust. Cóż, zakładaliśmy, że będzie to najszybszy i najtańszy sposób na upublicznienie. Dobrze, że już ten proces się szczęśliwie zakończył. Od roku 2022 będziemy prezentować już wyniki pokazujące core business – skomentował Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-tworzy-unikal ... otencjale/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 12 kwie 2022 13:43

Gamedust zapowiada nowe tytuły na 2022 rok
https://pandl.pl/gamedust-zapowiada-now ... -2022-rok/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 14 kwie 2022 16:40

Gamedust prezentuje Yupitergrad 2: The Lost Station

Giełdowy Gamedust publikuje zapowiedź nowej gry na platformy wirtualnej rzeczywistości, która będzie kontynuacją hitu sprzed dwóch lat – pierwsza odsłona humorystycznej gry Yupitergrad zdobyła już status jednej z najlepszych i najdłużej wspieranych gier zręcznościowych VR.
– Spośród wyprodukowanych dotychczas gier najbardziej jesteśmy dumni z Yupitergrada, który bardzo dobrze odpowiedział na potrzeby rynku i jest wyśmienicie oceniany przez graczy – użytkownicy gogli Oculus dają naszemu tytułowi aż 4,7 gwiazdki na 5 możliwych przy ponad 500 ocenach. To solidna baza do stworzenia kolejnego przeboju sprzedażowego przy użyciu obecnie dostępnych technologii VR i utrzymaniu unikalnej, ponadczasowej konwencji gry – mówi Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust SA.
https://pandl.pl/gamedust-prezentuje-yu ... t-station/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 21 kwie 2022 12:50

Grupa Gamedust prezentuje Rooms of Realities, czyli pokoje pełne zagadek przeniesione do świata wirtualnej rzeczywistości

Giełdowy Gamedust i studio Bluekey publikują pierwszą zapowiedź, trailer oraz screenshoty z nowej gry VR pod tytułem Rooms of Realities, która pozwoli odwiedzić różnorodne escape roomy bez wychodzenia z domu. Gra będzie posiadać zarówno tryb dla jednego gracza, jak również wieloosobowy tryb kooperacyjny, a jej premiera jest pierwszym etapem budowy platformy dla wirtualnych pokojów zagadek, nad którą pracuje zespół Bluekey. Notowany na GPW Gamedust został wydawcą gry.

https://pandl.pl/grupa-gamedust-prezent ... ywistosci/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 16 maja 2022 12:02

Best Forklift Operator rozpoczyna podbój niemieckiego rynku symulatorów

Giełdowy Gamedust udostępnił na platformie Steam dużą aktualizację gry studia Setapp „Best Forklift Operator” w formule wczesnego dostępu (tzw. early access). Pojawiła się wersja językowa dedykowana największemu rynkowi symulatorów w Europie oraz obsługa szerokiego spektrum kierownic. To kolejne istotne wydarzenie w obszarze wydawniczym, jednym z trzech strategicznych filarów Grupy Gamedust.
– W lutym wersja demo gry Best Forklift Operator została doskonale przyjęta podczas festiwalu Next Fest, dlatego też nie jest zaskoczeniem bardzo dobre przyjęcie trybu early access, dostępnego na platformie Steam od kwietnia. Otrzymujemy bardzo dobre recenzje, sprzedaż jest niezwykle obiecująca. Wprowadzona duża aktualizacja przybliża nas do wersji premierowej i powinna oznaczać jeszcze większe pozytywne zamieszanie wokół tego tytułu, który wchodzi na rynek warty globalnie ponad pół miliarda dolarów – komentuje Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/best-forklift-operator ... %ef%bf%bc/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 26 maja 2022 12:08

Lock.me wesprze Bluekey w rozwoju platformy VR dla escape roomów

W marcu br. ogłoszono, że spółka Bluekey z Grupy Gamedust pozyskała 5,65 mln zł na rozwój platformy VR dla escape roomów. Rozwiązanie to jest o tyle wyjątkowe, że do świata wirtualnego przenoszone są prawdziwe, stacjonarnie działające pokoje zagadek z całego świata. Teraz partnerem projektu został serwis Lock.me – jeden z najprężniej działających międzynarodowych marketplace-ów na rynku escape roomów.
– Tym, co wyróżnia Lock.me jest głęboka wiedza o rynku escape roomów na najważniejszych dla nas płaszczyznach. Graczy – czego i jak szukają, co jest dla nich istotne. Twórców – pełne spektrum doświadczeń, światowy zasięg, zaangażowanie i kontakty. Mówiąc wprost nie widzę lepszego partnera dla Bluekey niż Lock.me – mówi Michał Wróblewski, Prezes Zarządu spółki Bluekey.
https://pandl.pl/lock-me-wesprze-blueke ... pe-roomow/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 08 cze 2022 11:23

Z konferencji wynikowej:

CEO Flieger: Byliśmy np. na konferencji za Markiem Zuckerbergiem i na opakowaniu okularów Xiaomi, wypracowaliśmy solidną, jakościową pozycję na mocno rosnącym rynku VR

CEO Flieger: Gry PC i na konsole to zaglądanie przez szkiełko do świata wirtualnego, a w VR uczestniczymy w nim, doświadczamy, potencjał jest olbrzymi

Gamedust jest w trakcie umarzania 75 mln akcji własnych, myśli o mniejszej emisji akcji jako rozwojowej rundzie finansowania w celu przyspieszenia wzrostu

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 24 cze 2022 20:59

Gamedust celuje w zyskowny rok 2023 - omówienie sytuacji Grupy Gamedust po publikacji raportu rocznego 2021 i raportu kwartalnego Q1 2022 oraz wskazanie perspektyw na kolejne okresy

Za rok 2021 giełdowy Gamedust zanotował stratę rzędu 1,3 mln zł. Rok 2022 upływa pod znakiem inwestycji w rozwój, a rok 2023 powinien pokazać już przynajmniej częściowo ich wartość biznesową.
– Planujemy przekroczyć próg rentowności w przyszłym roku. Z kolei rok 2021 był okresem, w którym rozpoczął się proces zmiany przedmiotu działalności spółki giełdowej po odwrotnym przejęciu i połączenia z Gamedust sp. z o.o., a na wynik miały wpływ także inne czynniki, jak realizacja projektu GameINN oraz inwestycja w spółkę zależną Bluekey – wskazał Prezes Paweł Flieger.
https://pandl.pl/gamedust-celuje-w-zyskowny-rok-2023/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 27 lip 2022 16:51

Bartosz Idzikowski z Lock.me w zarządzie spółki Bluekey z giełdowej Grupy Gamedust

Zacieśnia się współpraca Lock.me – jednego z najprężniej działających międzynarodowych marketplace’ów na rynku escape roomów – ze spółką Bluekey, rozwijającą kompleksową platformę VR dla escape roomów, przenoszącą do wirtualnego świata rzeczywiste, działające stacjonarnie, pokoje zagadek.

Do zarządu spółki Bluekey z Grupy Gamedust dołączył Bartosz Idzikowski, prezes spółki Lock.me i rozpoznawany na arenie międzynarodowej ekspert branży escape roomów.
– W maju poinformowaliśmy o rozpoczęciu współpracy między Bluekey i Lock.me, a rozszerzenie zarządu Bluekey o Bartosza Idzikowskiego jest potwierdzeniem strategicznego współdziałania w celu stworzenia globalnej platformy VR dla escape roomów. Zespół wywodzący się ze spółki Gamedust ma ogromną wiedzę o rynku VR, a Lock.me doskonale zna i rozumie rynek escape roomów. Nie ma więc lepszych partnerów. Łączymy nasze doświadczenia i know-how, aby tworzyć najlepsze jakościowo produkty, odpowiadające na potrzeby graczy oraz aby docierać z nimi do społeczności zainteresowanych pokojami zagadek – mówi Michał Wróblewski, Prezes Zarządu spółki Bluekey.
https://pandl.pl/bartosz-idzikowski-z-l ... -gamedust/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 11 sie 2022 16:32

Gamedust rozpoczyna sprzedaż pełnej wersji gry Best Forklift Operator

Giełdowy Gamedust wprowadza dziś do sprzedaży pełną wersję symulatora wózka widłowego studia Setapp „Best Forklift Operator”. Gra dostępna będzie na platformie Steam na PC z pełnym wsparciem dla VR.
– Gra Best Forklift Operator w kwietniu bieżącego roku została udostępniona dla graczy w formule tzw. “wczesnego dostępu”. Następnie rozwinęliśmy ją kilkoma aktualizacjami. Dzięki temu udało nam się zebrać społeczność graczy zainteresowanych tego typu tytułami, uzyskać od nich cenne informacje zwrotne oraz dopracować finalny produkt. Dziś pora na kolejny krok, Best Forklift Operator w pełnej wersji zadebiutuje na platformie Steam – komentuje Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-rozpoczyna-sp ... -operator/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 17 sie 2022 12:29

Gamedust podsumowuje drugi kwartał 2022 roku

Trwają prace preprodukcyjne nowej gry spółki Gamedust – ogłoszonej w kwietniu br. drugiej odsłony gry Yupitergrad pod tytułem “Yupitergrad 2: The Lost Station”. Jest to kontynuacja przeboju z roku 2020, tj. gry Yupitergrad, która stała się jedną z najlepszych i najdłużej wspieranych gier zręcznościowych na platformy VR. Yupitergrad 2: The Lost Station ma być najbardziej ambitnym tytułem w historii Gamedust.
– Za nami dopiero pierwsze miesiące prac nad nowym tytułem, a już możemy pochwalić się podpisaniem umowy licencyjnej i dystrybucyjnej z jednym z wiodących producentów gogli wirtualnej rzeczywistości. Firma ta zapłaci nam istotną kwotę za jeden miesiąc wyłączności na dystrybucję drugiej odsłony gry Yupitergrad, po czym gra trafi także na inne platformy VR. Cieszymy się, że globalny gigant – którego nazwy jeszcze nie możemy ujawnić – w tak jasny sposób docenia jakość i unikalność produktów tworzonych przez Gamedust – podkreśla Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-podsumowuje-d ... 2022-roku/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 26 sie 2022 17:43

Gamedust otwiera nowe strumienie generowania gotówki - omówienie sytuacji spółki Gamedust po pierwszym półroczu 2022

Tegoroczny debiutant z rynku NewConnect – poznański Gamedust – podtrzymał zamiar przekroczenia progu rentowności już w przyszłym roku. Projekty, nad którymi firma obecnie pracuje, to „Yupitergrad 2: Lost Station” (własna produkcja), „Best Forklift Operator” (studio Setapp), „Sunrise GP” (studio Garage5), „Rooms of Realities” (zależna spółka Bluekey).
– Realizujemy aktualnie cztery produkcje, które otworzą nowe kanały przychodów od 2023 roku, przez co wyniki powinny być wyniki zdecydowanie lepsze i dodatnie. Spodziewamy się dzięki temu break even w 2023, kiedy tytuły, nad którymi obecnie pracujemy, zaczną już pracować dla nas – powiedział Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-otwiera-nowe- ... a-gotowki/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 29 wrz 2022 13:10

Gamedust i Carbon Studio wspierają VR Summit 2022

Giełdowi przedstawiciele sektora gamedev – spółki Gamedust i Carbon Studio – aktywnie angażują się w tworzenie VR Summit 2022. To wydarzenie, na którym profesjonaliści zajmujący się tworzeniem gier wirtualnej rzeczywistości spotkają się w Poznaniu już 7 października br., aby dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczenia i dyskutować o najważniejszych branżowych tematach. VR Summit to nowe wydarzenie, który odbędzie się w tym roku po raz pierwszy w ramach Game Industry Conference (GIC) oraz targów Poznań Game Arena (PGA). Partnerami VR Summit 2022 są Gamedust oraz Carbon Studio.
– Game Industry Conference rozwija się z roku na rok, a podczas tegorocznej edycji postanowiliśmy rozbudować konferencję o nowy Summit, dedykowany twórcom gier VR, ponieważ to dynamicznie rosnący segment w polskiej branży gamedev. Jestem przekonany, że VR Summit to bardzo rozwojowe przedsięwzięcie – mówi Jakub Marszałkowski, organizator GIC.
https://pandl.pl/gamedust-i-carbon-stud ... %ef%bf%bc/


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości