Gamedust [GDC]

wszystko na temat spółek publicznych
P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 05 paź 2022 12:43

Gamedust zabezpieczył finansowanie przyspieszonego rozwoju

Giełdowy specjalista od rozrywki VR – spółka Gamedust – sukcesem zakończyła emisję akcji po cenie wyższej niż kurs akcji na GPW. Dzięki pozyskanym środkom firma nie tylko zapewniła finansowanie obecnych projektów wydawniczych, ale także zwiększyła możliwości rozwojowe. Wśród uczestników podwyższenia kapitału był Prezes Paweł Flieger, a wśród nowych akcjonariuszy pojawił się również inwestor instytucjonalny.
– Zapowiadaliśmy korzystanie z możliwości, jakie stwarza rynek kapitałowy i właśnie to czynimy, zapewniając zespołowi Gamedust komfort tworzenia wartości w sytuacji niestabilności otoczenia makroekonomicznego. Jestem przekonany o sukcesie spółki i zwielokrotnieniu jej wartości rynkowej, dlatego też sam wziąłem udział w emisji – podkreśla Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-zabezpieczyl- ... o-rozwoju/

REKLAMA


P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 11 paź 2022 18:16

Zapraszamy na kolejnego Live'a. Naszym gościem będzie Paweł Flieger, prezes zarządu Gamedust S.A. Będziemy rozmawiali o nowych grach, o planach rozwoju spółki i o tym, czy to początek odbicia w sektorze gamedev.

Live dostępny na: https://www.sii.org.pl/15783/aktualnosc ... tent=title

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 15 lis 2022 10:19

Gamedust podsumowuje trzeci kwartał 2022 roku

Giełdowy specjalista od rozrywki VR – spółka Gamedust – konsekwentnie rozwija trzy kluczowe obszary działalności (produkcje własne, działalność wydawnicza, segment Connected Realities). Potencjał rozwojowy zwiększa zabezpieczone finansowanie.

Zakończona sukcesem w trzecim kwartale br. emisja 12,25 mln akcji po cenie emisyjnej 0,2 zł (łącznie 2,45 mln zł) zapewnia spółce nie tylko realizację obecnych projektów, ale również umożliwia rozszerzenie portfolio działań biznesowych i zwiększenie potencjału zyskowności w kolejnych okresach.
– Zakładamy, że przełomowy powinien być dla nas już rok 2023, w którym będziemy komercjalizować nasze większe projekty. Tymczasem publikowane w tym roku w sprawozdaniach okresowych wyniki są zgodne z założeniami, mając na względzie księgowanie kwartalnie około 3,5 mln zł amortyzacji firmy, co jest związane z procesem wejścia na rynek giełdowy – wskazuje Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-podsumowuje-t ... 2022-roku/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 21 lis 2022 09:10

Gamedust zakłada zwielokrotnienie skali działalności dzięki nowym produkcjom - omówienie sytuacji Grupy Gamedust po Q3 2022

Gamedust ma za sobą pierwsze kwartały obecności na GPW, a sam proces stania się spółką publiczną jest widoczny w kwartalnych sprawozdaniach jako amortyzacja wartości firmy (skutek odwrotnego przejęcia). W rezultacie raportowane wyniki w oczywisty sposób są mocno zaburzone tym niegotówkowym odpisem. Gamedust już jednak w przyszłym roku zamierza pokazać dużo większą skalę działalności operacyjnej dzięki finalizacji projektów, nad którymi obecnie pracuje.
– Biorąc pod uwagę cykl produkcyjny i wydawniczy będziemy mogli mówić o zwielokrotnieniu przychodów ze względu chociażby na to, że pojawią się dwa kluczowe tytuły, czyli Yupitergrad 2 i Rooms of Realities, które powinny mocno – według naszych oczekiwań – zasilić konto spółki – wskazał Paweł Flieger, prezes Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-zaklada-zwiel ... rodukcjom/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 17 sty 2023 18:29

Gamedust ma 4 tytuły w planie wydawniczym na 2023 rok, rozwija dział produkcyjny i dział wydawniczy oraz rozpoczyna preprodukcję kolejnej gry VR

Giełdowy specjalista od rozrywki VR – spółka Gamedust – ma w planie wydawniczym na 2023 rok jeden tytuł własny oraz trzy projekty wydawnicze. Spółka, która działa na dynamicznie rosnącym rynku gier VR, rozwija obecnie dział produkcyjny i wydawniczy oraz rozpoczyna preprodukcję kolejnej gry VR, na którą otrzymała dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Kreatywna Europa w wysokości ponad 100 tys. euro.
– Wirtualna rzeczywistość to dynamicznie rosnący sektor branży gier, który przyciąga coraz więcej użytkowników oraz notuje rosnące przychody. O ile w 2019 roku na świecie było 8 mln gogli VR, o tyle w zeszłym roku już 3,5 razy więcej – około 28 mln, a prognozy na przyszły rok wskazują na wzrost o 66%, do 46 mln zestawów. Wraz z rozwojem technologii i wchodzeniem na rynek nowych generacji gogli, jak PlayStation VR 2 oraz wraz z debiutami kolejnych atrakcyjnych gier VR, jakie sami też tworzymy, można spodziewać się efektu kuli śnieżnej, dzięki czemu bardzo optymistycznie patrzymy w przyszłość, także tą najbliższą – wskazuje Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-ma-4-tytuly-w ... ej-gry-vr/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 15 lut 2023 10:41

Na gorąco z konferencji Gamedust:

CEO P.Flieger: Od 2020 wykładniczo rośnie liczba zestawów VR w użyciu - pandemia, szał wokół metawersum, rozwój technologii i już 30m aktywnych urządzeń ma być w 2023 - najszybciej rosnący segment gamingu

CEO P.Flieger: Widzimy rozwój Pico VR, za tydzień premiera PlayStation VR 2, na horyzoncie Meta Quest 3, do VR ma wejść Apple. Jednocześnie AI ułatwi tworzenie gier. Widzimy bardzo duży potencjał rynkowy dla nas

CEO P.Flieger: Księgujemy amortyzację firmy, co obniża raportowany wynik EBITDA. Rok 2023 powinien przynieść już trwałą rentowność operacyjną. Mamy komfort finansowy dzięki zamkniętej z sukcesem emisji.

Gamedust ogłosił 4 tytuły w planie wydawniczym roku 2023, wzmacnia zespoły produkcyjne i wydawnicze, rozpoczął preprodukcję nowej kolejnej własnej gry

młoddy
Podporucznik
Posty: 12599
Rejestracja: 12 wrz 2012 17:19

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: młoddy » 24 kwie 2023 14:32

Dzisiaj można to cudo kupić. Jest niemałe zlecenie sprzedaży po 0.21. Nie wiem czy warto, ale można. Zazwyczaj na podwójnym fiksingu trudno o zakupy powyżej skali mikro mikro.

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 26 kwie 2023 13:12

Demo Rooms of Realities od Bluekey i Gamedust dostępne na Steam Puzzle Fest

Gracze z całego świata mogą już poczuć przedsmak rozrywki, jaką przygotowuje dla nich studio Bluekey oraz wydawca „Rooms of Realities” – spółka Gamedust. W ramach Steam Puzzle Fest do 1 maja br. udostępniona została wersja demonstracyjna gry przenoszącej do wirtualnych pokoi zagadek.
– Wypuściliśmy demo unikalnego projektu zaledwie po roku od publikacji pierwszej zapowiedzi i trailera. Obecnie zbieramy opinie graczy, testujemy technologie, więc oprócz samej promocji tytułu na globalnej scenie pozyskujemy cenną wiedzę, aby stworzyć produkt możliwie najbardziej pożądany przez graczy, który wpisze się w ich preferencje co do wciągającej, immersyjnej wirtualnej rozrywki – mówi Michał Wróblewski, Prezes Zarządu spółki Bluekey.
https://pandl.pl/demo-rooms-of-realitie ... zzle-fest/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 16 maja 2023 14:07

Gamedust podsumowuje pierwszy kwartał 2023 roku

Okres styczeń-marzec 2023 roku był ostatnim okresem sprawozdawczym, w którym spółka specjalizująca się w immersyjnej rozrywce VR bazowała wyłącznie na historycznie wyprodukowanych grach. Spółce Gamedust sprzyja rynek, który rozwija się bardzo dynamicznie.
– Przychodowo bazowaliśmy w pierwszym kwartale 2023 roku na sprzedaży gier, jakie wyprodukowaliśmy jeszcze przed wejściem na giełdę. Z drugiej strony, intensywnie pracowaliśmy nad nową grą własną Yupitergrad 2: The LostStation oraz projektami wydawniczymi: Sunrise GP, Best Forklift Operator oraz Rooms of Realities. Ich premiery zostały zaplanowane na drugi kwartał 2023 roku, dlatego też miniony kwartał był już ostatnim okresem z cyklu produkcyjnego, w którym sprzedaż bazowała tylko i wyłącznie na już istniejących produktach. Spodziewamy się znaczącego wpływu nowych gier na osiąganą skalę przychodów – komentuje Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust SA.
https://pandl.pl/gamedust-podsumowuje-p ... 2023-roku/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 25 maja 2023 12:07

Debiutuje Yupitergrad 2 od Gamedust. Miesiąc sprzedaży na wyłączność kupiła platforma PICO

Flagowy tytuł giełdowego producenta gier VR debiutuje w pierwszej kolejności na platformie należącej do właściciela serwisu TikTok. Po 30 dniach wyłączności planowana jest premiera gry Yupitergrad 2: The Lost Station na innych platformach, m.in. Meta Quest, Steam (PC VR) i HTC Vive XR Elite.
– Jesteśmy podekscytowani globalną premierą drugiej odsłony naszej gry Yupitergrad, która w pierwszej odsłonie sprzed dwóch lat na platformę Oculus – obecnie Meta Quest – wciąż utrzymuje bardzo wysoką średnią ocen 4,7 w skali 0-5 i jest jedną z najlepszych i najdłużej wspieranych gier VR. Jakość jest naszą wizytówką i cieszy nas, że w szczególny sposób, poprzez wykupienie czasowej wyłączności, docenili ją także eksperci Pico. Yupitergrad 2: The Lost Station ma bardzo duży potencjał sprzedażowy i liczymy, że będzie napędzał wyniki finansowe Spółki przez dłuższy okres – mówi Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust SA.
https://pandl.pl/debiutuje-yupitergrad- ... orma-pico/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 08 cze 2023 21:40

Premiera Rooms of Realities od Bluekey i Gamedust wyznaczona na 13 czerwca 2023 roku

Przełomowa gra VR dla fanów zagadek zadebiutuje już 13 czerwca, w pierwszej kolejności na platformach Steam i Meta, umożliwiając wieloosobową rozrywkę użytkownikom Meta Quest, Meta Quest 2, Oculus Rift, Oculus Rift S, HTC Vive and Valve Index.
– Jesteśmy w intensywnym okresie debiutów naszych flagowych gier. Dopiero co, w końcówce maja na rynek trafiła druga część naszej gry VR Yupitergrad, a już możemy wskazać premierę Rooms of Realities. Ta gra nie ma sobie równych w swoim segmencie, gdyż nie tylko dostarcza unikalną, immersyjną rozgrywkę najwyższej jakości, ale jednocześnie pozwala na wspólne rozwiązywanie pokojów zagadek znajomym z całego świata, a co więcej – umożliwia w trybie wieloosobowym grę międzyplatformową, z użyciem różnych headsetów przez poszczególnych graczy – mówi Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust SA.
https://pandl.pl/premiera-rooms-of-real ... 2023-roku/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 13 cze 2023 15:41

Z konferencji:

CEO P.Flieger: Dzisiaj wieczorem premiera Rooms of Realities na Meta Quest, a nasze plany wydawnicze to 4-5 tytułów rocznie

Gamedust wskazuje na kilka razy szybszy rozwój rynku gier VR względem całego rynku gier

Gamedust planuje rozwijanie działalności wydawniczej na kilkanaście platform sprzętowych i sprzedazowych

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 15 cze 2023 21:46

Gamedust w przełomowym punkcie, a rynek VR rośnie 4x szybciej niż gaming - omówienie sytuacji Gamedust S.A. w roku 2023 oraz perspektyw spółki i branży, prezentacja gier – w tym dwóch premierowych

Gamedust ma za sobą pierwszy rok na GPW, który był naznaczony wieloma kwestiami formalnymi związanymi z procesem przekształcenia w spółkę akcyjną oraz procesem odwrotnego przejęcia (efektem jest księgowana amortyzacja firmy, obniżająca raportowane wyniki).
– Rok 2022 był rokiem transformacji, dzięki któremu jesteśmy tu, gdzie jesteśmy i możemy już skupić się na działalności operacyjnej. Od strony finansowej zapewniliśmy komfort działania, z sukcesem uplasowaliśmy emisję akcji, a naszą sytuację wspierają wpływy z nowych produkcji – wskazała Dorota Staniszewska, doradca Zarządu Gamedust S.A. ds. korporacyjnych.
https://pandl.pl/gamedust-w-przelomowym ... iz-gaming/

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 27 cze 2023 20:53

Gamedust rozpoczął prace preprodukcyjne nad nową grą; AI przyspieszy produkcję gier (wywiad)

Gamedust rozpoczął prace preprodukcyjne nad nową grą i chce, aby jej premiera nastąpiła na przełomie 2024 i 2025 roku. Spółka ocenia, że sztuczna inteligencja przyspieszy tworzenie gier - poinformował prezes spółki specjalizującej się w tworzeniu gier VR, Paweł Flieger.
"Zaczęliśmy prace preprodukcyjne nad nową grą i chcemy, aby jej premiera nastąpiła na przełomie roku 2024-2025, co jest zbieżne z naszą strategią wydawniczą. Dzięki kolejnym własnym produkcjom o wysokiej jakości, (...), możemy umacniać pozycję wśród inwestorów i graczy" - powiedział PAP Biznes prezes Gamedust Paweł Flieger.
https://infostrefa.com/infostrefa/pl/wi ... ier-wywiad

P&L
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 29 gru 2020 12:04

Re: Gamedust [GDC]

Postautor: P&L » 05 lip 2023 21:53

Gamedust 13 lipca wyda grę "Yupitergrad 2" na trzech platformach VR

Gamedust wyda 13 lipca 2023 r. grę "Yupitergrad 2: The Lost Station" na platformach Meta Quest Store, Rift Store i urządzeniach HTC Vive XR Elite - podał producent gier w komunikacie. Cena detaliczna gry w dystrybucji cyfrowej została ustalona na 24,99 USD.

https://infostrefa.com/infostrefa/pl/wi ... formach-vr


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości