KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

dyskusja na temat instrumentów pochodnych
riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 10:21


no ale takiej posuchy to tu nie było przez tyle dni ani słychu ani widu. Dobrze że Ty się odezwałeś bo zmartwiłem się tymi ostatnimi wybuchami
potrzebuje zaswiadczenia na podstawie
Obrazek

moglbys mi przeslac bo mi sie nie chce chodzic
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy


adam skruchy
Sierżant sztabowy
Posty: 100
Rejestracja: 22 gru 2017 10:36

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: adam skruchy » 11 sty 2018 11:10


no ale takiej posuchy to tu nie było przez tyle dni ani słychu ani widu. Dobrze że Ty się odezwałeś bo zmartwiłem się tymi ostatnimi wybuchami
potrzebuje zaswiadczenia na podstawie
Obrazek

moglbys mi przeslac bo mi sie nie chce chodzic
mumin dawaj wykresy bo nie wiem jak się ustawić

pliss

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 11:16

teraz to nie mam czasu bo wlasnie zakladam profil zaufany aby nie szwedac sie po roznych urzedach

ale wiga 20 to prosze

Obrazek

Obrazek
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

adam skruchy
Sierżant sztabowy
Posty: 100
Rejestracja: 22 gru 2017 10:36

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: adam skruchy » 11 sty 2018 11:25

dzięki :P

jak byś mógł raz ,dwa razy dziennie (po otwarciu i zamknięciu)
czasem jakiś koment dorzucił jak Ci się coś nasunie na myśl
to mam nadzieje że los Ci wynagrodzi

dobry człowiek z Ciebie 8)

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 11:30

no wlasnie chodzi o takie zaswiadczenie ze jestem czlowiekiem do rany przyloz
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

adam skruchy
Sierżant sztabowy
Posty: 100
Rejestracja: 22 gru 2017 10:36

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: adam skruchy » 11 sty 2018 11:35

jak bym pracował w urzędzie to bym Ci wystawił :P

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 11:43

jedno juz wyslalem i zostalo przyjete
a drugiego podanie nie moge wyslac bo wywala mi bleda

Error 500: java.lang.NullPointerException
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 11:57

a na bladzi >> 22 longi

Obrazek
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

nostradamus
Sierżant sztabowy
Posty: 119
Rejestracja: 06 lis 2017 23:47

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: nostradamus » 11 sty 2018 12:23


no ale takiej posuchy to tu nie było przez tyle dni ani słychu ani widu. Dobrze że Ty się odezwałeś bo zmartwiłem się tymi ostatnimi wybuchami
potrzebuje zaswiadczenia na podstawie
Obrazek

moglbys mi przeslac bo mi sie nie chce chodzic
Siemano, wysłałem Ci na maila (wp), nie wiem czy to o to chodzi a jeżeli nie o to to wybacz :)

nostradamus
Sierżant sztabowy
Posty: 119
Rejestracja: 06 lis 2017 23:47

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: nostradamus » 11 sty 2018 12:25


no ale takiej posuchy to tu nie było przez tyle dni ani słychu ani widu. Dobrze że Ty się odezwałeś bo zmartwiłem się tymi ostatnimi wybuchami
potrzebuje zaswiadczenia na podstawie
Obrazek

moglbys mi przeslac bo mi sie nie chce chodzic
Siemano, wysłałem Ci na maila (wp), nie wiem czy to o to chodzi a jeżeli nie o to to wybacz :)
lecę na miasto, będę później, jak coś to pisz sms

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 12:29

pkt 12 wyslalem za pomoca profilu zaufanego
a to drugie zaswiadczenie ktorego tam nie ma nie moge jak na razie zlozyc elektronicznie z przyczyn ode mnie niezaleznych i bede musial sie pofatygowac osoboscie z papierem ktory juz wydrukowalem
ale mysle ze to po raz ostatni bo ma to waznosc 3 lata
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 12:33

co ciekawe to profil zaufany potrzebny do wysylania wszelakich pism wnioskow et cetera mozna zalozyc w banku
akurat moj posiada taka opcje
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 12:35

z tym ze za kazde potwierdzenie winszuja sobie 0,39 zlocisza
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 12:41

w operze i chrome mi takie cos wywala

Error 500: java.lang.NullPointerException

a explorer takie cudo


Obrazek

ma ktos jakie antidotum bo szkoda mi zdzierac obuwie
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy

riplej
Starszy chorąży
Posty: 1571
Rejestracja: 26 paź 2017 12:52

Re: KRÓTKA CZY DŁUGA? cz.2

Postautor: riplej » 11 sty 2018 13:16

Obrazek
nie pytajcie mnie co bedzie
widze to samo co i wy


Wróć do „Kontrakty, opcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość