Contact Center Outsourcing

dyskusja na temat instrumentów pochodnych
chestik
Plutonowy
Posty: 17
Rejestracja: 14 lut 2018 09:31

Contact Center Outsourcing

Postautor: chestik » 22 maja 2018 10:35

Jeśli wprowadzasz na rynek nowy produkt to najlepszym rozwiązaniem będzie zlecenie sprzedaży profesjonalnemu zespołowi poprzez outsourcing contact center. Poprzez systematyczne szkolenia i ciągle zbierane doświadczenie takei zespoły utrzymują wysokie wyniki dzięki czemu są bardziej opłacalni niż zatrudnianie własnego telemarketera, a przede wszystkim możesz wynająć tak duży zespół jaki tylko potrzebujesz.


kwakero
Sierżant
Posty: 55
Rejestracja: 26 lis 2016 18:30

Re: Contact Center Outsourcing

Postautor: kwakero » 22 maja 2018 20:52

Czy możesz podać w przybliżeniu jak to wygląda cenowo?


Wróć do „Kontrakty, opcje”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość