BombayTV

luźne dyskusje inwestorów
Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 27 lis 2015 22:39

Oto kolejne wieści z frontu.
Ta scena jest odpowiedzią na post z luźnego wątku, który prawdopodobnie zostanie skasowany a dotyczy on spółki Fly, dlatego cytuję:


ave koral
ave mariusz
only damian
plock żondzi
Ty się śmiejesz ale faktycznie tak jest :lol:
również kocham was
dzieki wam kupiłem sobie nowe wkładki do butów , nowy nóż do maszynki zelmera oraz zwiedziłem częstochowę



Link do tematu, na którym znajduje się post, tutaj:
http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?p=8709477


Tytuł sceny: "Posiadacz Fly snuje wizje."
http://www.grapheine.com/bombaytv/agenc ... 65b66.html
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197


jarkiz69
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9319
Rejestracja: 28 lut 2008 22:08

Postautor: jarkiz69 » 28 lis 2015 00:02

ze zwiedzania Częstochowy najbardziej pamiętam okoliczne knajpki w pobliżu klasztoru :roll:

ZorroGPW
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2800
Rejestracja: 07 maja 2015 10:48

Postautor: ZorroGPW » 28 lis 2015 00:58

Oto kolejne wieści z frontu.
Ta scena jest odpowiedzią na post z luźnego wątku, który prawdopodobnie zostanie skasowany a dotyczy on spółki Fly, dlatego cytuję:


ave koral
ave mariusz
only damian
plock żondzi
Ty się śmiejesz ale faktycznie tak jest :lol:
również kocham was
dzieki wam kupiłem sobie nowe wkładki do butów , nowy nóż do maszynki zelmera oraz zwiedziłem częstochowę



Link do tematu, na którym znajduje się post, tutaj:
http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?p=8709477


Tytuł sceny: "Posiadacz Fly snuje wizje."
http://www.grapheine.com/bombaytv/agenc ... 65b66.html
to też dobre :lol:
a ja w częstej byłem kilka ładnych lat temu, w pamięci utkwił mi właściwie makdonald, w którym się posiłkowałem i w sumie nic więcej:lol: :roll:

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 11 gru 2015 20:28

Oto kolejne wieści z frontu.Tym razem, Gruby Romek wybrał się na zakupy do domu towarowego, a raczej do wielkiego outletu, bo te pierwsze były za PRLu. :lol:

Tytuł sceny: "Gruby Romek i lustro mocy".
http://www.grapheine.com/bombaytv/publi ... 259b3.html
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 02 lut 2016 23:43

Pora odkurzyć wątek, bo gdzieś daleko poleciał.

Kolejny sezon "Przygód Grubego Romka i jego kompaniji" dobiegł końca. Wkrótce Gruby Romek powróci, jak Terminator, on też zawsze wraca. Dlatego bądźcie czujni.

Przypominam, że Gruby Romek to fikcyjna postać poprzez którą komentuję bieżącą sytuację na giełdzie, są też wątki polityczne a nawet erotyczne.

Zachęcam do zamieszczania swoich dzieł w tym wątku.


Dziś scena "HOSSA NADESZŁA" autorstwa Black_Horse:
http://www.grapheine.com/bombaytv/pub-p ... 35aa9.html Laughing
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 09 lut 2016 19:16

Trzeci sezon mamy za sobą. Pora na kolejne przygody Grubego Romka. Przypominam, że jest to fikcyjna postać, poprzez którą komentuję bieżącą sytuację na naszej giełdzie i nie tylko.


Tymczasem mam nowe wieści z frontu.
Gruby Romek wzorem Scooby Doo spotyka forumowiczów Parkietu. Zobaczcie, kogo dziś spotkał i o jakich akcjach jest mowa.
Tytuł sceny: "Gruby Romek spotyka Wacka i jego szefa".
Gruby Romek to ten w niebieskim.

http://www.grapheine.com/bombaytv/pub-p ... 57769.html


Jest to odpowiedź na ten post:
http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... start=1266
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 30 mar 2016 20:50

Ten wspaniały wontek spadł na trzecią stronę, musiałem odświeżyć. Sorry .. :wink:


Już wkrótce kolejne niesamowite przygody Grubego Romka, a tymczasem ...



zapraszam na pierwszą stronę wątku. :wink:


Także tych, którzy nie wiedzą, o co kaman.
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 26 kwie 2016 15:02

Oto nowe wieści z frontu. Gruby Romek wraca do gry.
Jak wiecie, Gruby Romek wzorem Scooby Doo spotyka forumowiczów Parkietu. Zobaczcie, kogo tym razem spotkał i co z tego wyniknęło.

Tytuł sceny: "Gruby Romek zapisuje się na IPO.".
http://www.grapheine.com/bombaytv/art-p ... d5d8a.html



Jest to odpowiedź na post w luźnym wątku akcyjnym. Prawdopodobnie zostanie on skasowany, dlatego całą treść załączam poniżej:
Od dłuższego czasu wiele mówi się o tym, że Arabia Saudyjska szykuje się do sprzedaży części aktywów Saudi Arabian Oil Co., czyli Aramco. Książe Mohammed bin Salman potwierdza te informacje i dodaje, że choć wycena nie jest jeszcze kompletna, to powinna z łatwością przekroczyć 2 biliony dolarów!

Aby zrozumieć jak potężną spółką jest Aramco wystarczy spojrzeć na listę największych korporacji obecnie notowanych na światowych parkietach. Aramco będzie miało wycenę większą niż Apple, Google, Microsoft i Exxon Mobil razem wzięte! A mówimy tu o 4 najpotężniejszych firmach na świecie. Same złoża ropy naftowej (WTI: CL.F, 43.06 +0.21%, News, Brent: SC.F, 44.83 +0.56%, News) Saudi Arabian Oil mogą być warte ponad 2,5 biliona dolarów przy cenie 10 dolarów za baryłkę ropy naftowej i dziesięciokrotnie przekraczają złoża Exxon Mobil. Koszty wydobycia w Arabii Saudyjskiej są jedne z najniższych na świecie, dlatego kraj ten może rozgrywać swoją wojnę przeciwko droższym producentom już od dłuższego czasu i chociaż niskie ceny ropy naturalnie wpływają niekorzystnie na budżet Arabii Saudyjskiej, to dla rynkowych konkurentów jest to zdecydowanie większy problem.

Czas na IPO jest teoretycznie niekorzystny, ponieważ rynek ropy naftowej przeżywa największy kryzys od wielu lat, ale Arabia Saudyjska zamierza sprzedać nie więcej niż 5% holdingu. Sprzedaż jest częścią wizji Księcia, który chce uniezależnić Saudyjczyków od eksportu ropy naftowej. Mohammed uważa, że już w 2020 roku Arabia Saudyjska nie będzie całkowicie uzależniona od eksportu ropy i przypomina o tym, że kraj ten ma olbrzymie pokłady uranu, złoty czy srebra, a obecnie są one wykorzystywane jedynie w 3-5%. Konkretnego terminu jeszcze nie znamy, ale niewątpliwie będzie to wielkie wydarzenie w świecie finansów, a dodatkowo również w świecie politycznym, ponieważ działania Arabii Saudyjskiej staną się choć trochę bardziej transparentne ze względu na konieczność publikowania raportów finansowych przez Aramco.


MEGA GIGANT :shock: :shock: :shock:
Link do oryginalnego postu:
http://forum.parkiet.com/viewtopic.php?t=214586
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 29 kwie 2016 19:24

Oto kolejne dzieło prosto ze studia "A Trolejbus Boss Company".

Gruby Romek dopiero co zainwestował (o czy dowiedzieliśmy się z poprzedniej sceny) a tu kolejny news. Gruby Romek nie nadąża za targetami. :roll:

Gruby Romek wzorem Scooby Doo spotyka forumowiczów z Parkietu. Zobaczcie kogo tym razem spotkał i co z tego wyniknęło.

Tytuł sceny: "Gruby Romek bierze akcje na zeszyt.".
http://www.grapheine.com/bombaytv/desig ... 5d6f2.html


Jest to odpowiedź na post zamieszczony na luźnym wątku akcyjnym, który prawdopodobnie zostanie skasowany, dlatego jest treść poniżej:
Skarb państwa rozważa wejście w akcjonariat CD Projekt i Live Chat. Odpowiednio na poziomie 30 i 20%.

Uważamy iż spółki technologiczne, to przyszłość naszego kraju, dlatego rząd Polski powinien sprawować nad nimi kontrole oraz wspierać je w rozwoju. Spółki te rokują z roku na rok coraz bardziej, a nie jest powiedziane, że za parę lat, nie będą to kluczowi gracze na polskim rynku. Skarb państwa jako przyszły akcjonariusz, oczekiwał by również na regularną coroczną dywidendę i wymianę rad nadzorczych w owych spółkach, w zamian jest gotów zapłacić ceny 30% większe od średnich kursów akcji z ostatnich 6 miesięcy.

Oczywiscie to prognozy, nic takiego sie nie dzieje, ale zaloze sie ze jak wydoja juz KGHM i Energetyke i Banki, ratujac ten smieszny wungiel, to beda szukac nowych dojnych krow. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
oryginalny link do tematu:
http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... 258e38df03
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 11 maja 2016 23:46

Mamy kolejne wieści z frontu. Tym razem Gruby Romek spotkał się ze swoim maklerem.
Rzecz dotyczy akcji Forposta, jak wiemy jest to mało płynny papier i jeszcze jest na dwóch fixach. Od jakiegoś czasu ktoś chyba dla jaj kupuje po 10 sztuk akcji, nie wiem, jaki jest sens, bo ekonomicznego sensu w tym nie ma, trzeba jeszcze na prowizję wydać.

Tytuł sceny: "Gruby Romek kupuje Forposta".

http://www.grapheine.com/bombaytv/websi ... c9251.html
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 31 maja 2016 22:37

Mamy kolejne wieści z frontu. Tym razem nt. akcji spółki Present24, której notowaniach od kilku sesji mocno tracą:


Tytuł sceny: "Rozmowa dwóch traderów - po sesji 31.05. br."

http://www.grapheine.com/bombaytv/desig ... 680e0.html



Jest to odpowiedź na trzy poniższe posty:
zarabiaj na wahaniach gacek a nie pie.r.d.zielisz jak potłuczony :lol: :lol:
lusia kto zarabia chyba ze ty :lol:
Ponoć "miszczowie" zarabiają nawet jak cały czas spada :P :lol:

Link do oryginalnych wiadomości::

http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... &start=165
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

ZorroGPW
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2800
Rejestracja: 07 maja 2015 10:48

Postautor: ZorroGPW » 12 cze 2016 21:04

Mamy kolejne wieści z frontu. Tym razem nt. akcji spółki Present24, której notowaniach od kilku sesji mocno tracą:


Tytuł sceny: "Rozmowa dwóch traderów - po sesji 31.05. br."

http://www.grapheine.com/bombaytv/desig ... 680e0.html



Jest to odpowiedź na trzy poniższe posty:
zarabiaj na wahaniach gacek a nie pie.r.d.zielisz jak potłuczony :lol: :lol:
lusia kto zarabia chyba ze ty :lol:
Ponoć "miszczowie" zarabiają nawet jak cały czas spada :P :lol:

Link do oryginalnych wiadomości::

http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... &start=165
niezłe :lol:

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 03 lip 2016 23:37

Podbijam, bo poleciało na drugą stronę. :wink:
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 28 lip 2016 16:33

Oto kolejne wieści z frontu. które mogą być też komentarzem do sesji. Gruby Romek wzorem Scooby Doo spotyka forumowiczów Parkietu. Zobaczcie, kogo spotkał tym razem i jakich akcji dotyczy ta scena.

Tytuł sceny: "Gruby Romek spotyka Laptop (podtytuł: "Tańczący z Donem: Ustawka").

http://www.grapheine.com/bombaytv/illus ... ff37b.html


Scena w temacie:

http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... &start=890
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197

Trolejbus
Porucznik
Posty: 28509
Rejestracja: 07 sie 2005 14:10

Postautor: Trolejbus » 07 sie 2016 14:41

Oto kolejne wieści z frontu. Zobaczcie, o jakiej spółce rozmawiają traderzy.

Tytuł sceny: "Rozmowa dwoch traderow 2.

http://www.grapheine.com/bombaytv/illus ... da7e7.html


Scena w temacie:

http://forum.parkiet.com/viewtopic.php? ... start=1713
"Chcesz mieć hossę? Bądź jak James Bond: kup trochę akcji i uratuj  świat." - Trolejbus.
Wróżbici z Parkietu: viewtopic.php?f=1&t=223197


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość