dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

luźne dyskusje inwestorów
baju-3
Sierżant sztabowy
Posty: 118
Rejestracja: 26 lut 2013 18:15

dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: baju-3 » 28 cze 2018 15:14

Giełda dzisiaj mocno spada, a trend spadkowy mamy już od dawna a BOLSZEWICKA PIS-owska PROPAGANDA SWOJE !!!
światowe rynki nie mają zaufania do PiS, mimo że Polska była kiedyś „rajem wśród rynków rozwijających się”, dzieje się tak głównie z powodów politycznych i straty będą się utrzymywały tak długo, jak długo u władzy będzie Prawo i Sprawiedliwość.
Żaden poważny inwestor, czy przedsiębiorca nie będzie inwestował kapitału w kraju, w którym Prezydent, rząd i parlamentarna większość łamią konstytucję legitymizując bezprawie i anarchię.
Cała Polska płaci za grzechy PiS-u. Jesteśmy traktowani w Unii Europejskiej jak kraj specjalnej troski. Sprawca tego wszystkiego jest w Warszawie, ukrywa się na Żoliborzu
wyłącz formatowanie i wyświetlanie grafik

ps
Logika PiS. Wzrost gospodarczy w Europie i tym samym w Polsce to zasługa PiS. Drożeją paliwa w Europie i w Polsce to już zasługa rynków i sytuacji na świecie


Inwestor2010
Podporucznik
Posty: 12298
Rejestracja: 15 maja 2010 23:20

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: Inwestor2010 » 28 cze 2018 15:19

nie jest dobrze

a mialo byc tak niby piknie ! :shock:

H.A.N.Z.O
Chorąży
Posty: 952
Rejestracja: 24 lip 2017 09:04

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: H.A.N.Z.O » 28 cze 2018 16:04

bo od 2007 roku gpw to rynek wiecznej dekoniunktury
przerywanej kilkumiesiecznymi wzrostami
ktore co poniektorzy myla z hossa :lol:

incoqnito
Chorąży sztabowy
Posty: 6233
Rejestracja: 14 kwie 2011 17:26

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: incoqnito » 28 cze 2018 18:56

Bo nie ma strategii, dopiero mają opracować aktualną :lol:

NiKtoś
Młodszy chorąży
Posty: 571
Rejestracja: 13 sie 2017 15:44

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: NiKtoś » 01 lip 2018 12:12

Strategiami mozna sobie tylek podetrzec.. Brak jakichs realnych dzialan i to natychmiast ,zamiast tego znowu troche makulatury tworzonej na wygodnym fotelu w PaintShopie..
Bo nie ma strategii, dopiero mają opracować aktualną :lol:

H.A.N.Z.O
Chorąży
Posty: 952
Rejestracja: 24 lip 2017 09:04

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: H.A.N.Z.O » 01 lip 2018 12:45

Strategiami mozna sobie tylek podetrzec.. Brak jakichs realnych dzialan i to natychmiast ,zamiast tego znowu troche makulatury tworzonej na wygodnym fotelu w PaintShopie..
Bo nie ma strategii, dopiero mają opracować aktualną :lol:
dekoniunktura na bananie to juz idzie 11 rok liczac od czerwca 2007 czyli mniej wiecej konca wzrostow na malych i srednich spolkach
a gdzie jeszcze inflacja ?

ci co kupowali wtedy grunty orne dzialki mieszkania sa w o niebo lepszej sytuacji niz wiekszosc inwestorow
ba nawet ciulacze ze zwyklych lokat bankowych wyszli na nich lepiej niz gpw

MaxSwinger
Młodszy chorąży
Posty: 447
Rejestracja: 25 sie 2017 14:30

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: MaxSwinger » 01 lip 2018 15:42

Strategiami mozna sobie tylek podetrzec.. Brak jakichs realnych dzialan i to natychmiast ,zamiast tego znowu troche makulatury tworzonej na wygodnym fotelu w PaintShopie..
Bo nie ma strategii, dopiero mają opracować aktualną :lol:
wyjatkowo bredzisz. ilosc okazji inwestycyjnych w ostatnich latach byla wystarzajaca. marudza ofermy ktore nie rozumieja gpw i inwestuja w wig20 mysla ze sa wybitnymi spekulantami
dekoniunktura na bananie to juz idzie 11 rok liczac od czerwca 2007 czyli mniej wiecej konca wzrostow na malych i srednich spolkach
a gdzie jeszcze inflacja ?

ci co kupowali wtedy grunty orne dzialki mieszkania sa w o niebo lepszej sytuacji niz wiekszosc inwestorow
ba nawet ciulacze ze zwyklych lokat bankowych wyszli na nich lepiej niz gpw

NiKtoś
Młodszy chorąży
Posty: 571
Rejestracja: 13 sie 2017 15:44

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: NiKtoś » 02 lip 2018 09:36

Spokojna rozczochrana.. Ci od dzialek i domow tez dostana po gebie w odpowiednim czasie..Raz juz byl lomot a teraz szykuja kolejny.. Na szczescie te piekne budowle zostana tylko troche ludzisk bedzie gorzej spalo a czesc obudzi sie wyzerowanych u mmy w mieszkaniu.. Glapinski sztucznie trzyma niskie stopy czym podgrzewa rynek, niby ma to zapobiec explozji obslugi dlugu ale caly swiat podnosi stopy , a my kurczowo trzymama sie podpalania i tak juz dobrze rozpalonego kociolka inwestycji. Inwestycje i tak nie rosna bo.. sa nikomu niepotrzebne poki co za to rykoszetem dmuchamy swoj rynek mieszkaniowy na wynajem i jako lokate lepsza od tej bankowej..
Strategiami mozna sobie tylek podetrzec.. Brak jakichs realnych dzialan i to natychmiast ,zamiast tego znowu troche makulatury tworzonej na wygodnym fotelu w PaintShopie..
Bo nie ma strategii, dopiero mają opracować aktualną :lol:
dekoniunktura na bananie to juz idzie 11 rok liczac od czerwca 2007 czyli mniej wiecej konca wzrostow na malych i srednich spolkach
a gdzie jeszcze inflacja ?

ci co kupowali wtedy grunty orne dzialki mieszkania sa w o niebo lepszej sytuacji niz wiekszosc inwestorow
ba nawet ciulacze ze zwyklych lokat bankowych wyszli na nich lepiej niz gpw

SHUN_TZU
Chorąży sztabowy
Posty: 4053
Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: SHUN_TZU » 02 lip 2018 09:45

jak walną kataster.....to się ceny nieruchomości przez miesiąc nie otworzą...jak na Getbacku
Spokojna rozczochrana.. Ci od dzialek i domow tez dostana po gebie w odpowiednim czasie..Raz juz byl lomot a teraz szykuja kolejny.. Na szczescie te piekne budowle zostana tylko troche ludzisk bedzie gorzej spalo a czesc obudzi sie wyzerowanych u mmy w mieszkaniu.. Glapinski sztucznie trzyma niskie stopy czym podgrzewa rynek, niby ma to zapobiec explozji obslugi dlugu ale caly swiat podnosi stopy , a my kurczowo trzymama sie podpalania i tak juz dobrze rozpalonego kociolka inwestycji. Inwestycje i tak nie rosna bo.. sa nikomu niepotrzebne poki co za to rykoszetem dmuchamy swoj rynek mieszkaniowy na wynajem i jako lokate lepsza od tej bankowej..
Strategiami mozna sobie tylek podetrzec.. Brak jakichs realnych dzialan i to natychmiast ,zamiast tego znowu troche makulatury tworzonej na wygodnym fotelu w PaintShopie..
dekoniunktura na bananie to juz idzie 11 rok liczac od czerwca 2007 czyli mniej wiecej konca wzrostow na malych i srednich spolkach
a gdzie jeszcze inflacja ?

ci co kupowali wtedy grunty orne dzialki mieszkania sa w o niebo lepszej sytuacji niz wiekszosc inwestorow
ba nawet ciulacze ze zwyklych lokat bankowych wyszli na nich lepiej niz gpw
"Imagination is more important than knowledge"- A.Einstein

H.A.N.Z.O
Chorąży
Posty: 952
Rejestracja: 24 lip 2017 09:04

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: H.A.N.Z.O » 02 lip 2018 09:48

Spokojna rozczochrana.. Ci od dzialek i domow tez dostana po gebie w odpowiednim czasie..Raz juz byl lomot a teraz szykuja kolejny.. Na szczescie te piekne budowle zostana tylko troche ludzisk bedzie gorzej spalo a czesc obudzi sie wyzerowanych u mmy w mieszkaniu.. Glapinski sztucznie trzyma niskie stopy czym podgrzewa rynek, niby ma to zapobiec explozji obslugi dlugu ale caly swiat podnosi stopy , a my kurczowo trzymama sie podpalania i tak juz dobrze rozpalonego kociolka inwestycji. Inwestycje i tak nie rosna bo.. sa nikomu niepotrzebne poki co za to rykoszetem dmuchamy swoj rynek mieszkaniowy na wynajem i jako lokate lepsza od tej bankowej..
Strategiami mozna sobie tylek podetrzec.. Brak jakichs realnych dzialan i to natychmiast ,zamiast tego znowu troche makulatury tworzonej na wygodnym fotelu w PaintShopie..
dekoniunktura na bananie to juz idzie 11 rok liczac od czerwca 2007 czyli mniej wiecej konca wzrostow na malych i srednich spolkach
a gdzie jeszcze inflacja ?

ci co kupowali wtedy grunty orne dzialki mieszkania sa w o niebo lepszej sytuacji niz wiekszosc inwestorow
ba nawet ciulacze ze zwyklych lokat bankowych wyszli na nich lepiej niz gpw
dostanie lomot ten kto nabral za duzo hipotek
ale historia znowu pokazala ze nieruchomosci to naprawde doskonala inwestycja
nie wierze ze jak ktos kupil za gotowke albo nawet na kredyt w dlugim terminie straci
poki co nawet dopalany dywidendami wig - jest ponizej szczytow z 2007 roku -
a jeszcze ten wynik nalezy na dzisiejsze czasy poprawic o inflacje
a gdzie zysk ? :lol:
ktos kto kupil nieruchomosc czy dzzialkie to robi sobie noga na noge zero nerwow stresu tego ciaglego analizowania myslenia
po 11 latach wychodzi ze gpw to serio strata czasu, intelektu itp.....

NiKtoś
Młodszy chorąży
Posty: 571
Rejestracja: 13 sie 2017 15:44

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: NiKtoś » 02 lip 2018 10:16

To uwierz, u nas wszystko co przynosi jakies profity podlega uszczelnieniu podatkowemu zeby..ledwo sie oplacalo..
Same nieruchomosci to dobry biznes poki co ale.. Juz PIS zapowiedzial nowy podatek od wynajmu poki co chyba od wartosci mieszkan 10 mln zdaje sie wiec prog jest duzy.. Ale co szkodzi z czasem go obnizac az nawet ten co ma 2 miszkania zabuli i znowu ledow wyjdzie na sowje.. A przy mieszkaniach wsad gotowkowy jest juz ogromny.. male poslizgniecie i na glebe finansowa.. Gdyby nie nakladanie nowych podatkow to wszystko juz dawno byloby w amerykanskim stylu.. A tak MIn Finansow tylko szuka gdzie tu przypier cos zeby zgarnac jeszce cos do i tak juz nadmuchanej puli politykow. 10 groszy do paliwa doplata tez nie w kij dmuchal.. Ktora to juz z kolei?? A jeszce jest super koniunktura a co jak bedzie bliska zeru?? Wtedy dopiero podateczki ponakladaja..zeby sie..wyrownalo..

dejw
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 266
Rejestracja: 16 sie 2006 14:17
Kontakt:

Re: dlaczego znowu nasza GPW SPADA ?

Postautor: dejw » 02 lip 2018 11:15

Odpowiedź jest prosta i zawsze ta sama - BO MOŻE
"U nas na wsi gender krowom mleko wypija. Zakrada się z rana." - M.Maleńczuk


Wróć do „Hyde Park”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość