Ferrari NYSE, MEDIOLAN: RACE

czyli wszystkie giełdy bardziej rozwinięte niż GPW
bartosa
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2758
Rejestracja: 14 sty 2011 14:03

Postautor: bartosa » 15 wrz 2015 14:56

tu jest jakies wstepne info o planowanym debiucie http://www.skyfx.com/pl/articles/analysisFerrariIPO


krezus486
Chorąży
Posty: 804
Rejestracja: 10 lip 2011 19:44

Postautor: krezus486 » 16 wrz 2015 09:21

Ok, czyli bedzie mozna sie szykowac ze moze w pazdzierniku juz bedize :)

prymus
Starszy szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2015 14:39

Postautor: prymus » 17 wrz 2015 14:41

Jeżeli jest ktoś zainteresowany zainwestowaniem w debiut Ferrari może wysłać mi wiadomość PRV. Pracuje w firmie która wprowadza akurat ten debiut.

bartosa
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2758
Rejestracja: 14 sty 2011 14:03

Postautor: bartosa » 18 wrz 2015 12:54

Jeżeli jest ktoś zainteresowany zainwestowaniem w debiut Ferrari może wysłać mi wiadomość PRV. Pracuje w firmie która wprowadza akurat ten debiut.
a mozesz podac przynajmniej potencjalna date?

prymus
Starszy szeregowy
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2015 14:39

Postautor: prymus » 21 wrz 2015 10:07

Potencjalna datą jest koniec października.

Gawronex
Chorąży
Posty: 852
Rejestracja: 21 kwie 2015 15:09

Postautor: Gawronex » 06 paź 2015 10:18

o giełdowym debiucie Ferrari poczytać możecie na strefie forex: przyjemna analiza http://strefaforex.pl/ferrari-coraz-bli ... ieldowego/

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 08 paź 2015 15:03

witam
Dzwonili dzis do mnie Z BM debiut ma byc 13 tego pazdziernika
Potwierdza ktos z Was te date

Kto ssie zapisuje
Jak oceniacie szanse na zarobek
a moze bedzie wtopa ?? :oops: :roll: :?
BBDEV - JEST OK

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 08 paź 2015 15:09

moim zdaniem koncern fiata chce wyciagnac kase z inwestorow bo ma nieciekawa sytuacje .....
i widac w rankingach ze sprzedaz im spad po polknieciu Chryslera.
Ciekaw jestem czy pieniadze z emisji pojda rzeczywiscie na rozwoj Ferrrari ...
BBDEV - JEST OK

INWESTORQ_54103
Podporucznik
Posty: 18011
Rejestracja: 16 lis 2005 19:04
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: INWESTORQ_54103 » 09 paź 2015 10:47

update 13 .10 to ostatni dzien na zapisy na te akcje
a debiut planowany jest na koncowke pazdziernika
BBDEV - JEST OK

slayer74
Podporucznik
Posty: 19982
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Postautor: slayer74 » 10 paź 2015 21:07

Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Podporucznik
Posty: 19982
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Postautor: slayer74 » 12 paź 2015 11:24

Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

slayer74
Podporucznik
Posty: 19982
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Postautor: slayer74 » 13 paź 2015 22:23

Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

bartosa
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2758
Rejestracja: 14 sty 2011 14:03

Postautor: bartosa » 15 paź 2015 12:17

kto sie wogole szykuje na kupno akcji ferrari? dzis gadalem w skyfx i robia akcje promocyjna jakas z debiutem

slayer74
Podporucznik
Posty: 19982
Rejestracja: 19 lip 2005 13:21
Lokalizacja: West Poland- FZ 1974

Postautor: slayer74 » 20 paź 2015 14:57

Pieniądz robi pieniądz a bieda robi jeszcze wiekszą biedę !!!

bartosa
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2758
Rejestracja: 14 sty 2011 14:03

Postautor: bartosa » 21 paź 2015 12:04



Wróć do „Zagranica”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość