Centralna Tabela Ofert [CETO]
REKLAMA
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2597
- Rejestracja: 15 maja 2006 23:44
- Lokalizacja: Krajna
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2597
- Rejestracja: 15 maja 2006 23:44
- Lokalizacja: Krajna
No to Zastal jest kolejną firmą, która przechodzi na GPW potwierdzeniem jest złożony wniosek.
http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html. ... -513302586
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 23 / 2007
Data sporządzenia: 2007-07-27
Skrócona nazwa emitenta
ZASTAL
Temat
Złożenie wniosku o dopuszczenie akcji do obrotu na GPW w Warszawie S.A. na rynku równoległym
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Spółki Akcyjnej Zastal informuje, że w dniu 27.07.2007 roku został złożony "Wniosek o dopuszczenie akcji do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. na rynku równoległym".
Wnioskiem objętych jest 20.499.539 akcji, co stanowi 100 % kapitału akcyjnego Spółki, w tym:
99.539 szt. akcji I emisji o numerach od 1 do 99.539,
13.123.079 szt. akcji II emisji o numerach od 1 do 13.123.079,
7.276.921 szt. akcji III emisji o numerach od 1 do 7.276.921.
Wszystkie akcje są akcjami zwykłymi na okaziciela.
http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html. ... -513302586
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 23 / 2007
Data sporządzenia: 2007-07-27
Skrócona nazwa emitenta
ZASTAL
Temat
Złożenie wniosku o dopuszczenie akcji do obrotu na GPW w Warszawie S.A. na rynku równoległym
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Spółki Akcyjnej Zastal informuje, że w dniu 27.07.2007 roku został złożony "Wniosek o dopuszczenie akcji do obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. na rynku równoległym".
Wnioskiem objętych jest 20.499.539 akcji, co stanowi 100 % kapitału akcyjnego Spółki, w tym:
99.539 szt. akcji I emisji o numerach od 1 do 99.539,
13.123.079 szt. akcji II emisji o numerach od 1 do 13.123.079,
7.276.921 szt. akcji III emisji o numerach od 1 do 7.276.921.
Wszystkie akcje są akcjami zwykłymi na okaziciela.
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2597
- Rejestracja: 15 maja 2006 23:44
- Lokalizacja: Krajna
Z Holdikomu
Pawilon handlowy przy ulicy Asnyka w Ostrowie Wielkopolskim w połowie sierpnia będzie oddany do użytku. Dzierżawca czeka jeszcze na niezbędne zezwolenia m.in. Sanepidu. Nowy obiekt pobudowała spółka Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. A mieścić się tam będzie apteka.
Budowa pawilonu handlowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Asnyka rozpoczęła się w listopadzie 2006 roku. Kubatura obiektu wynosi 700 metrów kw, powierzchnia użytkowa to 117 m 2. Budowę zakończono – zgodnie z planem w maju 2007 roku – teraz dzierżawca obiektu czeka na stosowne pozwolenia m.in. z Sanepidu.
„Ta budowa nowego lokalu użytkowego przyniesie Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Mieszkaniowej przychód, a środki są na bieżąco wydatkowane na potrzeby remontowe w innych lokalach. Dla mieszkańców tego osiedla to także korzyść – powstał bowiem funkcjonalny nowy punkt użytkowy, bardzo dobrze wpisujący się w całość pawilonów.” – podkreśla prezes MZGM Marian Kupijaj.
Na razie spółka MZGM nie planuje budowy kolejnych pawilonów handlowych.
Spółka ma w swoich zasobach około 160 lokali użytkowych ( to sklepy i pomieszczenia biurowe). Od momentu utworzenia spółki nie podlegają one sprzedaży – należą do zasobów MZGM Sp. z o.o.
Pawilon handlowy przy ulicy Asnyka w Ostrowie Wielkopolskim w połowie sierpnia będzie oddany do użytku. Dzierżawca czeka jeszcze na niezbędne zezwolenia m.in. Sanepidu. Nowy obiekt pobudowała spółka Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej. A mieścić się tam będzie apteka.
Budowa pawilonu handlowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Asnyka rozpoczęła się w listopadzie 2006 roku. Kubatura obiektu wynosi 700 metrów kw, powierzchnia użytkowa to 117 m 2. Budowę zakończono – zgodnie z planem w maju 2007 roku – teraz dzierżawca obiektu czeka na stosowne pozwolenia m.in. z Sanepidu.
„Ta budowa nowego lokalu użytkowego przyniesie Miejskiemu Zakładowi Gospodarki Mieszkaniowej przychód, a środki są na bieżąco wydatkowane na potrzeby remontowe w innych lokalach. Dla mieszkańców tego osiedla to także korzyść – powstał bowiem funkcjonalny nowy punkt użytkowy, bardzo dobrze wpisujący się w całość pawilonów.” – podkreśla prezes MZGM Marian Kupijaj.
Na razie spółka MZGM nie planuje budowy kolejnych pawilonów handlowych.
Spółka ma w swoich zasobach około 160 lokali użytkowych ( to sklepy i pomieszczenia biurowe). Od momentu utworzenia spółki nie podlegają one sprzedaży – należą do zasobów MZGM Sp. z o.o.
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2597
- Rejestracja: 15 maja 2006 23:44
- Lokalizacja: Krajna
Zmian chce zdecydowana większość handlujących ( 92 %) i kupujących ( 97%) na targowisku przy ulicy Głogowskiej w Ostrowie Wielkopolskim. Kupcy marzą o zadaszeniu terenu, by móc pracować w bardziej komfortowych warunkach. Kupujący z kolei chcą, by na ulicy Głogowskiej nie było tak ciasno, by istniała możliwość pozostawienia samochodu na czas zakupów.
Z badań wynika, że dla 83% kupców jest to jedyny sposób zarobkowania, 69% badanych wystawia towary codziennie, a 99% kupców nie zamierza w najbliższym czasie rezygnować z prowadzenia działalności, swoją przyszłość nadal chce wiązać z handlem na targowisku.
Badania pokazują, że około 200 handlujących jest silnie związanych z targowiskiem jako stałym miejscem pracy, teraz dzierżawi co najmniej jedno stoisko. Interesujące wyniki dało badanie struktury sprzedawanego towaru. Okazuje się, że najwięcej handlowców oferuje do sprzedaży odzież, z kolei ostrowianie na targowisko chodzą głównie po świeże warzywa i owoce.
„Konieczna jest taka rewitalizacja, która w miarę możliwości dopasuje się do przyzwyczajeń klientów i nie spowoduje dużej migracji kupców. Warto zwrócic uwagę na specyfikę tego miejsca. Ulica Głogowska traktowana jest nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale także jako miejsce spotkań – teraz brakuje tu miejsca, w którym można by wypić herbatę czy kawę, nie ma zaplecza w którym pracujący na targowisku mogliby spokojnie zjeść obiad. To nie jest rola dominująca targowiska, ale na nią przy tworzeniu planu musimy zwrócić uwagę” – podkreśla Piotr Maraszek, prezes spółki Targowiska Miejskie SA.
Odpowiedzi kupujących także wskazują na to, że jest ogromna potrzeba modernizacji tego miejsca. 63% badanych mieszkańców Ostrowa Wielkopolskiego deklaruje, że będzie nadal robić zakupy w tym miejscu, o ile poprawi się komfort handlu i pojawią się parkingi. Co przeszkadza?
„Przede wszystkim nierówne chodniki - to szczególnie nie podoba się osobom starszym i matkom, które przyjeżdżają na targ z wózkami, narzekają też na ciasnotę, kierowcom z kolei brakuje przede wszystkim miejsc, gdzie mogliby zostawic auto. Handlujący narzekają także na brak parkingów, fatalny system kanalizacyjny i brak zaplecza socjalnego. Targowisko przy ulicy Głogowskiej jest od wielu lat miejscem handlu i spotkań. Zarówno kupcy jak i klienci mają wieloletnie przyzwyczajenia, należy wziąć pod uwagę tworząc koncepcję rewitalizacji” – dodaje prowadząca badania ankietowe Dorota Gołach.
Około połowa badanych kupców ( 53%) rozumie potrzebę czasowego przeniesienia się na czas modernizacji placu. Pod uwagę brano w ankiecie: inne miejsce w Ostrowie, miejsce poza Ostrowem i nowe targowisko przy ulicy Witosa.
„Teraz musimy przystąpić do stworzenia planu funkcjonalno – użytkowego, w nim znajdą się informacje co na targowisku ma pozostać, jaka ma być rzeczywista powierzchnia handlowa. Taki plan jest także potrzebny do wniosku o wystąpienie o warunki zabudowy” - wyjaśnia prezes Holdikomu SA Jan Grześkowiak.
Do rozwiązania zostało uregulowanie stosunków własnościowych na części terenu przy ulicy Głogowskiej. Spółka Targowiska Miejskie liczy na współpracę ze wszystkimi zainteresowanymi.
Ankieta trafiła do 325 kupców, głównie właścicieli stoisk, 77 z nich nie odesłało pism – nie wzięło więc udziału w badaniu. Przepytano także 400 klientów.
Konkretne prace budowlane przy modernizacji targowiska powinny rozpocząć się w 2009 roku, zakończenie prac planowane jest w 2010 roku.
autor: Sylwia Nowicka Biuro ds Komunikacji GK Holdikom SA
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2597
- Rejestracja: 15 maja 2006 23:44
- Lokalizacja: Krajna
Wodomierze naprawiane
Średnio 1800 wodomierzy w ciągu roku naprawiają i wymieniają monterzy z Wodkanu. Spółka ma własną stację napraw i legalizacji wodomierzy. Mieści się ona na terenie Stacji Uzdatniania Wody. Co się najczęściej psuje? Wirnik, oś podstawowa i liczydło.
Stacja naprawia, reguluje, wydaje legalizacje i ekspertyzy dla wodomierzy przeznaczonych do wody zimnej i cieplej. Do naprawy trafiają wodomierze od średnicy 15mm do 40mm (takich producentów jak Powogaz , Metron, Sensus, Elster, Mirometr i Actaris). W stacji pracują trzy osoby. W ciągu roku naprawiają średnio 2650 wodomierzy (o średnicy DN 15 do DN 40).
Po naprawie urządzenia są dodatkowo sprawdzane na stanowiskach pomiarowych, a dopiero potem legalizowane pod nadzorem pracownika Obwodowego Urzędu Miar w Kaliszu. Najczęściej w wodomierzach wymieniane są takie części jak: zespół zębnika liczydła, dolna i górna płyta, zespół wirnika, oś podstawowa i sito, a w wodomierzach rozmarzniętych pierścień i płyta uszczelniająca.
„Potwierdzeniem spełniania przez nas wymogów technicznych niezbędnych do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wodomierzy jest autoryzacja serwisowa od renomowanego producenta wodomierzy PoWOGaz S.A. Usługi w zakresie naprawy i legalizacji realizujemy w terminie do 14 dni. Wodomierze domowe i mieszkaniowe posiadają ważność metrologiczną, czyli ważność pomiarów, 5 lat od daty legalizacji umieszczanej na plombie miernika. W swojej ofercie proponujemy wymianę takich wodomierzy” – podkreśla wiceprezes spółki Wodkan SA Małgorzata Torz - Franka.
Spółka świadczy usługi z zakresu remontu, legalizacji i ekspertyzy wodomierza a koszt jednostkowy naprawy przedstawia się następująco: Ø 20 mm 22zł netto Ø 25mm 38zł netto Ø 32mm 48zł/netto Ø 40mm 50zł/netto natomiast wykonanie ekspertyzy wodomierza o Ø 15 do Ø 40 250zl netto. Klient, który zleci naprawę i legalizację ponad 100 wodomierzy – może liczyć na dowóz naprawionego sprzętu na koszt Wodanu.
Zgodnie Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych – wodomierzy okres ważności dowodu legalizacji obowiązuje 5 lat.
Na naprawione wodomierze spółka daje dwa lata gwarancji.
autor: Sylwia Nowicka Biuro ds Komunikacji GK Holdikom SA
Średnio 1800 wodomierzy w ciągu roku naprawiają i wymieniają monterzy z Wodkanu. Spółka ma własną stację napraw i legalizacji wodomierzy. Mieści się ona na terenie Stacji Uzdatniania Wody. Co się najczęściej psuje? Wirnik, oś podstawowa i liczydło.
Stacja naprawia, reguluje, wydaje legalizacje i ekspertyzy dla wodomierzy przeznaczonych do wody zimnej i cieplej. Do naprawy trafiają wodomierze od średnicy 15mm do 40mm (takich producentów jak Powogaz , Metron, Sensus, Elster, Mirometr i Actaris). W stacji pracują trzy osoby. W ciągu roku naprawiają średnio 2650 wodomierzy (o średnicy DN 15 do DN 40).
Po naprawie urządzenia są dodatkowo sprawdzane na stanowiskach pomiarowych, a dopiero potem legalizowane pod nadzorem pracownika Obwodowego Urzędu Miar w Kaliszu. Najczęściej w wodomierzach wymieniane są takie części jak: zespół zębnika liczydła, dolna i górna płyta, zespół wirnika, oś podstawowa i sito, a w wodomierzach rozmarzniętych pierścień i płyta uszczelniająca.
„Potwierdzeniem spełniania przez nas wymogów technicznych niezbędnych do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych wodomierzy jest autoryzacja serwisowa od renomowanego producenta wodomierzy PoWOGaz S.A. Usługi w zakresie naprawy i legalizacji realizujemy w terminie do 14 dni. Wodomierze domowe i mieszkaniowe posiadają ważność metrologiczną, czyli ważność pomiarów, 5 lat od daty legalizacji umieszczanej na plombie miernika. W swojej ofercie proponujemy wymianę takich wodomierzy” – podkreśla wiceprezes spółki Wodkan SA Małgorzata Torz - Franka.
Spółka świadczy usługi z zakresu remontu, legalizacji i ekspertyzy wodomierza a koszt jednostkowy naprawy przedstawia się następująco: Ø 20 mm 22zł netto Ø 25mm 38zł netto Ø 32mm 48zł/netto Ø 40mm 50zł/netto natomiast wykonanie ekspertyzy wodomierza o Ø 15 do Ø 40 250zl netto. Klient, który zleci naprawę i legalizację ponad 100 wodomierzy – może liczyć na dowóz naprawionego sprzętu na koszt Wodanu.
Zgodnie Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych – wodomierzy okres ważności dowodu legalizacji obowiązuje 5 lat.
Na naprawione wodomierze spółka daje dwa lata gwarancji.
autor: Sylwia Nowicka Biuro ds Komunikacji GK Holdikom SA
Pierwszy krok? jak zaczac
Witam serdecznie wszystkich graczy. Jestem nowicjuszem jesli chodzi o gielde ale bardzo mnie to interesuje. Mam wielka prosbe, czy mogl by mi ktos poradzic jak mam postawic pierwszy krok aby dobrym graczem? chodzi np o dobra ksiazke czy cos takiego, jak mam zaczynac. Z gory dziekuje i pozdrawiam!
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2597
- Rejestracja: 15 maja 2006 23:44
- Lokalizacja: Krajna
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości