No no, zaczynamy rozgrywkę.
Admiral Boats podwaja przychody.
ff: 2.04 %
Od poniedziałku kurs mknie w niebo.
kilka dni wcześniej:
Zarząd Spółki Admiral Boats SA informuje, że Spółka wygrała przetarg na zakup od Syndyka przedsiębiorstwa Stocznia Tczew Sp. z o.o. w Tczewie. Po uprawomocnieniu się postanowienia Sądu o wygraniu przetargu, Spółka przystapi do zawarcia umowy kupna.
Zakup przedsiębiorstwa umożliwi Spółce zwiększenie produkcji i uruchomienie produkcji wyrobów wielkogabarytowych, mozliwych do transportu drogą wodną.
ADMIRAL BOATS [ADM] księga I NewConnect
REKLAMA
Na temat spółki:
Andrzej Bartoszewicz: Admiral Boats S.A. jest producentem i dystrybutorem łodzi rekreacyjnych. Produkujemy łodzie o długości od 4 do 8 m. Obecnie 99 proc. naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, a w szczególności do Holandii, Norwegii i Niemiec. Struktura przychodów według portfela zamówień przedstawia się następująco: 52 proc. przychody z rynku holenderskiego, 32 proc. z rynku norweskiego i 16 proc. z rynku niemieckiego.
Andrzej Bartoszewicz: Admiral Boats S.A. jest producentem i dystrybutorem łodzi rekreacyjnych. Produkujemy łodzie o długości od 4 do 8 m. Obecnie 99 proc. naszych wyrobów eksportujemy do krajów Europy Zachodniej, a w szczególności do Holandii, Norwegii i Niemiec. Struktura przychodów według portfela zamówień przedstawia się następująco: 52 proc. przychody z rynku holenderskiego, 32 proc. z rynku norweskiego i 16 proc. z rynku niemieckiego.
"Sztormy na rynkach finansowych nie przeszkadzają producentom łódek. Notowana na NewConnect spółka Admiral Boats z pomorskiego Bojana zaczynała działalność w 2008 r. i miała wtedy 2,5 mln zł przychodów. W ubiegłym roku przychody sięgnęły już 40,1 mln zł — a w tym roku, zgodnie z prognozą, mają urosnąć o 63 proc., do 66 mln zł. — Mamy już na ten rok zamówienia na ponad 50 mln zł — to niemal limit naszych obecnych możliwości produkcyjnych — a ciągle spływają nowe. To znaczy, że nie będziemy mieć problemu z realizacją prognozy finansowej pod względem przychodów. Udało nam się też pozyskać akcjonariuszy instytucjonalnych — próg 5 proc. przekroczył niedawno fundusz Metlife Amplico TFI, a wkrótce powinien dołączyć do niego kolejny — mówi Andrzej Bartoszewicz, prezes Admiral Boats.
Spółka produkuje ponad 60 modeli łodzi. W ubiegłym roku zarobiła na tym na czysto 1,5 mln zł (22 proc. poniżej prognozy), w tym ma to być już 6,4 mln zł, a w przyszłym — nawet 13 mln zł.
— Naszym głównym rynkiem jest Holandia — w 2012 r. trafiło tam ok. 40 proc. produkcji. Ponad 20 proc. łódek płynie do Norwegii, a 10 proc. — do Niemiec. Rozważamy uruchomienie w tych krajach własnych salonów z łódkami, ale na pewno jeszcze nie w tym roku. Na razie inwestujemy w produkcję i realizujemy sprzedaż przez sieć dealerów — mówi Andrzej Bartoszewicz. Według niego, Polska na razie nie jest znaczącym rynkiem dla producentów łódek.
— Sprzedają się tu pojedyncze egzemplarze, choć powinno się to zmienić wraz z rozbudową infrastruktury wodnej. W tym roku nowych klientów będziemy szukali raczej na południu Europy, szczególnie we Włoszech i Francji — mówi prezes Admiral Boats.
Spółka na razie nie wypłaca dywidendy i reinwestuje wszystkie zyski. Zdobywa też kapitał z emisji akcji i obligacji.
— Zaczynaliśmy od jednej hali produkcyjnej, teraz mamy sześć i robi nam się ciasno. W tym roku na zwiększenie mocy planujemy wydać 12 mln zł — chcemy m.in. kupić lub postawić halę, która umożliwi nam produkcję jednostek większych niż 9,5-metrowe. Pod koniec tego roku lub w pierwszym kwartale przyszłego chcemy przenieść się na GPW — wybieramy właśnie autoryzowanego doradcę i niedługo zaczniemy prace nad prospektem — mówi Andrzej Bartoszewicz. Admiral Boats zaczyna też budowanie drugiej biznesowejnogi, która ma pozwolić na ustabilizowanie przychodów, dziś mocno wahających się między poszczególnymi kwartałami.
— Admiral Composites już produkuje elementy kompozytowe do autobusów na podwoziu Iveco, wkrótce podpiszemy kontrakt na dostawę części do pociągów jednego z francuskich producentów, będziemy też produkować m.in. elementy do wiatraków w elektrowniach wiatrowych. Spodziewamy się, że w ciągu 2-3 lat ten biznes będzie przynosił nam 80-100 mln zł przychodów — mówi Andrzej Bartoszewicz."
Za PB
Spółka produkuje ponad 60 modeli łodzi. W ubiegłym roku zarobiła na tym na czysto 1,5 mln zł (22 proc. poniżej prognozy), w tym ma to być już 6,4 mln zł, a w przyszłym — nawet 13 mln zł.
— Naszym głównym rynkiem jest Holandia — w 2012 r. trafiło tam ok. 40 proc. produkcji. Ponad 20 proc. łódek płynie do Norwegii, a 10 proc. — do Niemiec. Rozważamy uruchomienie w tych krajach własnych salonów z łódkami, ale na pewno jeszcze nie w tym roku. Na razie inwestujemy w produkcję i realizujemy sprzedaż przez sieć dealerów — mówi Andrzej Bartoszewicz. Według niego, Polska na razie nie jest znaczącym rynkiem dla producentów łódek.
— Sprzedają się tu pojedyncze egzemplarze, choć powinno się to zmienić wraz z rozbudową infrastruktury wodnej. W tym roku nowych klientów będziemy szukali raczej na południu Europy, szczególnie we Włoszech i Francji — mówi prezes Admiral Boats.
Spółka na razie nie wypłaca dywidendy i reinwestuje wszystkie zyski. Zdobywa też kapitał z emisji akcji i obligacji.
— Zaczynaliśmy od jednej hali produkcyjnej, teraz mamy sześć i robi nam się ciasno. W tym roku na zwiększenie mocy planujemy wydać 12 mln zł — chcemy m.in. kupić lub postawić halę, która umożliwi nam produkcję jednostek większych niż 9,5-metrowe. Pod koniec tego roku lub w pierwszym kwartale przyszłego chcemy przenieść się na GPW — wybieramy właśnie autoryzowanego doradcę i niedługo zaczniemy prace nad prospektem — mówi Andrzej Bartoszewicz. Admiral Boats zaczyna też budowanie drugiej biznesowejnogi, która ma pozwolić na ustabilizowanie przychodów, dziś mocno wahających się między poszczególnymi kwartałami.
— Admiral Composites już produkuje elementy kompozytowe do autobusów na podwoziu Iveco, wkrótce podpiszemy kontrakt na dostawę części do pociągów jednego z francuskich producentów, będziemy też produkować m.in. elementy do wiatraków w elektrowniach wiatrowych. Spodziewamy się, że w ciągu 2-3 lat ten biznes będzie przynosił nam 80-100 mln zł przychodów — mówi Andrzej Bartoszewicz."
Za PB
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2857
- Rejestracja: 19 maja 2013 11:29
Amdiral
Śledzę spółkę od poł roku, niestety nie zdążyłem wskoczyć...
-
- Młodszy chorąży sztabowy
- Posty: 2857
- Rejestracja: 19 maja 2013 11:29
Admiral
Spółka dobra, jednak poobserwuje dalej, bo free float niski, płynność jeszcze gorsza a w uchwałach na nabliższe walne są punkty o wprowadzeniu akcji 2 serii na NC po zmianie z uprzywilejowanych na zwykłe.
2012 2011 zmiana w %
Przychody netto ze 40.057.417 / 17.634.900 /227,15%
sprzedaży ogółem
Zysk (strata) ze sprzedaży 5.310.500 / 1.386.500 / 383,01%
Zysk (strata) z działalności 4.195.200 / 1.148.800 /365,18%
operacyjnej
Zysk(strata) brutto 1.872.800 / 611.300 /306,18%
Zysk (strata) netto 1.357.400 /361.200 / 375,18%
Aktywa razem 47.909.500 / 29.377.500 / 163,08%
ZAPINAĆ PASY< TEN PROM KOSMICZNY DOPIERO STARTUJE
Przychody netto ze 40.057.417 / 17.634.900 /227,15%
sprzedaży ogółem
Zysk (strata) ze sprzedaży 5.310.500 / 1.386.500 / 383,01%
Zysk (strata) z działalności 4.195.200 / 1.148.800 /365,18%
operacyjnej
Zysk(strata) brutto 1.872.800 / 611.300 /306,18%
Zysk (strata) netto 1.357.400 /361.200 / 375,18%
Aktywa razem 47.909.500 / 29.377.500 / 163,08%
ZAPINAĆ PASY< TEN PROM KOSMICZNY DOPIERO STARTUJE
Re: Admiral
to obserwuj, tylko pamiętaj żeby nie kupować jak już będzie na 3zł bo wtedy ja będę oddawał z 100 % zyskiem.Spółka dobra, jednak poobserwuje dalej, bo free float niski, płynność jeszcze gorsza a w uchwałach na nabliższe walne są punkty o wprowadzeniu akcji 2 serii na NC po zmianie z uprzywilejowanych na zwykłe.
-
- Porucznik
- Posty: 34794
- Rejestracja: 14 kwie 2005 17:28
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Admiral
to kiepsko zareklamowałeś walor...to obserwuj, tylko pamiętaj żeby nie kupować jak już będzie na 3zł bo wtedy ja będę oddawał z 100 % zyskiem.Spółka dobra, jednak poobserwuje dalej, bo free float niski, płynność jeszcze gorsza a w uchwałach na nabliższe walne są punkty o wprowadzeniu akcji 2 serii na NC po zmianie z uprzywilejowanych na zwykłe.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości