DZIWNE ! To 2-gi boeing malezyjskich linii lotniczych...

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7081
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Postautor: Neuter » 18 lip 2014 11:40

cyt:
Na blogu zerohedge jest ciekawa informacja, że 10 wcześniejszych lotów linii Malaysian Airlines omijało strefę walk. Dlaczego ten lot został przekierowany na obszar walk i to wtedy gdy ukraińskie wojsko znalazło się w okrążeniu?
czy przekierowala to ukrainska kontrola lotow czy ktos inny ?

czy jakies inne samoloty tez tam lecialy ?


alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 18 lip 2014 11:40

cyt:
Pierwsze pytanie - kto może odnieść korzyści z zestrzelenia pasażerskiego Boeinga? To pytanie jest zasadnicze. Rosja? Dla Rosji to same straty. Choćby z racji oskarżenia o brak kontroli nad działaniami własnych służb i brak systemów zabezpieczających. Separatyści? Też raczej niewygodna sprawa. Są oskarżani o terroryzm, a taki fakt to tylko potwierdza. No i określenie, że to dzicz, małpa, której dano w ręce śmiercionośne "zabawki". Ukraina Poroszenki? Tu korzyści są wymierne. Bo to oskarżanie o terroryzm separatystów ma swoje uzasadnienie. Także to, że to dzicz, która stanowi zagrożenie i trzeba ją wyeliminować. Ukraina powinna zatem dostać bezpośrednie wsparcie NATO i USA, aby ten cel zrealizować. Nacisk medialny na opinię publiczną Zachodu - ma w tym pomóc znajdując uzasadnienie. Druga sprawa. Kto dysponował środkami umożliwiającymi zestrzelenie samolotu na wysokości 10 000 m? Tu okazuje się, że wszystkie strony te możliwości miały. Zestrzelenie Antonowa z zaopatrzeniem na wysokości 6 500 m - wskazuje, że separatyści mieli taką możliwość. Pozostaje kwestia dlaczego teren walk nie został , zwłaszcza po zestrzeleniu Antonowa, wyłączony dla lotów pasażerskich? Na jakiej podstawie przyjęto, że loty są bezpieczne? Czy korytarz powietrzny był używany cały czas, czy lot Boeinga był okolicznościowym testowaniem metod walki w tej wojnie? Już te pytania wskazują na wiele wątpliwości. Pogłębia je informacja (o ile prawdziwa), że kontroler lotu tego Boeinga odnotował obecność ukraińskiego samolotu wojskowego w jego pobliżu. Wtręt o "polowaniu" na Putina - wydaje się naciągany, bo to chyba nie ta trasa przelotu; jeśli samolot Prezydenta Rosji był nad Warszawą, to do Moskwy droga nie prowadzi przez Ukrainę. Co jeszcze można wybrać z medialnego zgiełku? Chyba to, że zadziwiająco szybko pojawiły się nagrania rozmów lokalnych dowódców separatystów na temat katastrofy przedstawione przez lokalnych "kelnerów". W takich sytuacjach nie ma przypadków. I na koniec. Bardzo dziwi, że obsługa (ewentualna) wyrzutni rakietowych dokonała tak niefrasobliwego odpalenia. Procedury są bardzo wyśrubowane i muszą zakładać wielokrotne sprawdzenie prawdopodobnego celu. System radiolokacyjny ZAWSZE wysyła zapytanie : "swój, obcy" i wielokrotnie, i różnymi torami, uzyskane dane weryfikuje. Dla cywilnych samolotów są to bardzo jednoznaczne systemy. Zwłaszcza samolotu w korytarzu powietrznym. Warto przypomnieć zestrzelenie japońskiego samolotu nad Sachalinem, czy Kamczatką, który wyraźnie zszedł z korytarza i kierował się ku bazie rakietowej; zestrzelono go po kilkukrotnym upominaniu. Nawet jeśli obsługa wyrzutni mogła zlekceważyć procedury - to w zapisach systemu będą stosowne zapisy. Łatwo to sprawdzić.
"separatysci "ostatnio zestzrelili pare antkow i SU25....i nie zrobili tego recznymi wyrzutniami....

Ruskie sie pochwalili ze wczoraj stracono nastepnego ANTKA....okazalo sie ze byli w bledzie....to NIE BYL ANTEK...

odpowiedz jest prosta....KOSZYSCI byly ...bo mysleli ze to wojskowy samolot....jak sie zorientowli ze to cywilny....i z innego kraju....zaczeli wszytko czyscic...( wpiisy...wiadomosci itp itd)....

Mozesz ....swoja propagande siec na forum...parkietu...ale to ....na ***.Ja sie zda...bo jakie to ma znaczenie??....DEKLU....

:lol: 8)
Obrazek

alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 18 lip 2014 11:44

cyt:
Na blogu zerohedge jest ciekawa informacja, że 10 wcześniejszych lotów linii Malaysian Airlines omijało strefę walk. Dlaczego ten lot został przekierowany na obszar walk i to wtedy gdy ukraińskie wojsko znalazło się w okrążeniu?
czy przekierowala to ukrainska kontrola lotow czy ktos inny ?

czy jakies inne samoloty tez tam lecialy ?
czyli ten zerohedge....co go tak namietnie Kreslarz cytuje...to tez ruska PO.PIER>DOL>KA.......to by wiele tlumaczylo dlaczego...jest taki zjeb.....

:lol: 8) :lol:
Obrazek

Gulliwer
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2119
Rejestracja: 08 maja 2013 17:42

Postautor: Gulliwer » 18 lip 2014 11:56

ale nasi dziennikarze medialni nakrecają się :lol: :lol:

kto im za to płaci ?????? :lol:
tak tak to ja Guliwer...

nikomu nic nie proponuje i nikogo na nic nie namawiam ... kazdy decyduje sam !!!

Gulliwer
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2119
Rejestracja: 08 maja 2013 17:42

Postautor: Gulliwer » 18 lip 2014 12:00

Obrazek
:idea:


Hmm, ciekawe jest dlaczego 'korekta' trasy lotu tego samolotu nastąpiła nad Polską? Otóż zasięg baterii BUK to jakieś 40 km, więc nagła "niewielka" korekta jakby żywcem przypomina najeźdżanie na "niespodziewaną" zasadzkę; innymi słowy- gdyby nie korekta, toby nie było trafienia, a to już jest pewien wniosek śledczy, nader ciekawy, a którego żaden z funkcjonariuszy dziennikarstwa, ani zapienionych "dyskutantów" nie dotknie, bo się boi i/lub/oraz ma za mało połączeń w płatach czołowyc
tak tak to ja Guliwer...

nikomu nic nie proponuje i nikogo na nic nie namawiam ... kazdy decyduje sam !!!

Gulliwer
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2119
Rejestracja: 08 maja 2013 17:42

Postautor: Gulliwer » 18 lip 2014 12:04

cyt:
Mechanizm prowokacji To, o czym już można mówić na pewno. 1. Malezyjski Boeing został naprowadzony na terytorium DNR rozmyślnie, przesunięcie kursu wyprowadzającego go na terytorium TWD(?) noszą oczywiście umyślny charakter. Machinacje z trasą Boeinga całkowicie identyczne jak w znanej prowokacji z południowokoreańskim Boingiem, który Amerykanie naprowadzili w przestrzeń powietrzną ZSSR w 1983 roku, po czym został on strącony. 2. Boeing współpracował tylko z ukraińskimi dyspozytorami – kijowskimi i dniepropietrowskimi, właśnie tam było zorganizowane przesunięcie korytarza na północ od zwykłej trasy. Rosja lub powstańcy w żaden sposób nie mogli skierować go w strefę konfliktu. 3. Boeingowi towarzyszyły 2 samoloty WWS junty (istnieją rozbieżności – jedne źródła piszą o Su- 25, inni o Su- 27), jednego z nich, odchodzącego na Diebalcewo, naoczni świadkowie widzieli obok miejsca katastrofy Boeinga. Co się stało z drugim samolotem nie wiadomo, obserwowane 2 spadochrony w okręgu katastrofy Boeinga zapewne mogły należeć do pilotów WWS junty. Nieco wcześniej nadeszły niepotwierdzone wiadomości o strąconych Su- 25 i AN- 26, ale znaczących potwierdzeń tego nie było. Striełkow żadnych oświadczeń z tego powodu oficjalnie nie wydał. 4. Hiszpański dyspozytor dokonujący śledzenia Boeinga potwierdził fakt obecności ukraińskich samolotów obok Boeinga, a także sam fakt obstrzału przez samoloty junty, którą to wypowiedź potwierdzili ukraińscy wojskowi, twierdząc, że istotnie nie wiedzą, kto wydał rozkaz (stąd i poszły wersje o Kołomojskim i Awakowie). Właściwie fakt obecności ukraińskich samolotów obok Boeinga, świadectwa hiszpańskiego dyspozytora i zeznania naocznego świadka katastrofy Boeinga pozwalają wiarygodnie ustalić winną stronę. 5. Jak dokładnie został strącony Boeing – do otwarcia „czarnych skrzynek” nie da się ustalić czy też odczytać – w tej chwili ochotnicy znaleźli 8 z 12. Wśród różnych wersji, oprócz tej oczywistej – obstrzału rakietami powietrze-powietrze (o czym wspomina szereg amerykańskich źródeł), istnieje wersja zderzenia Boeinga z samolotem junty, a także nagłośniona przez rosyjskie środki masowej informacji wersja o tym, jakoby Boeinga pomylono z samolotem Putina. Podobnie do końca nie jest jasna sprawa 3 wybuchów w powietrzu, które obserwował naoczny świadek. 6. Odnośnie wersji o tym, że samoloty(?) były strącone z „Buka”, to jak pokazują fizyczne obliczenia, nawet jeśli powstańcy całkowicie doprowadziliby do stanu gotowości zdobyty „Buk” (jego obecna gotowość bojowa i taktyczna pozycja są nieznane), wyszkolili się z obsługi, włączyli go w kompleks PWO i rozwinęli w okręgu Snieżnoje-Toriez, to wtedy Boeing powinien był upaść na terenie FR. Ale to przy obstrzale z ukraińskich „Buków” (których na Donbasie niemało), Boeing spadł właśnie na terenie DNR. Podsumowując – jawna i wystarczająco topornie sfabrykowana prowokacja, kiedy pasażerski Boeing świadomie skierowali (z Kijowa albo Dniepropietrowska – pozostaje jeszcze do ustalenia) w strefę wojennego konfliktu, dokąd on przeleciał w towarzystwie dwóch samolotów junty, po czym został zniszczony (z dużą dozą prawdopodobieństwa, tam oprócz Boeinga zginął jeszcze jeden samolot, skąd właśnie wzięły się spadochrony). Dalej był uruchomiony mechanizm informacyjnej nagonki, celem oskarżenia powstańców o zagładę samolotu, którego junta specjalnie zaprowadziła w przestrzeń powietrzną DNR. W sieci zaczęli aktywnie wrzucać „fejki”, że samolot strącili powstańcy oraz że trzeba wprowadzać nowe sankcje przeciwko FR i zacząć wprowadzenie wojsk NATO. Zadanie prowokacji zupełnie zrozumiałe – oskarżyć powstańców i FR oraz przełamać niepomyślnie kształtujące się tendencje w Donbasie. Ponieważ prowokacja została wykonana bardzo topornie i białe nitki sterczą zewsząd (nawet na zagranicznych zasobach rozsądnie wskazują na to, że główni winowajcy siedzą w Kijowie), jej efekt, według mojej opinii, będzie ograniczony. Co najwyżej, junta spróbuje wykorzystać z tej źle zrobionej prowokacji czasową
tak tak to ja Guliwer...

nikomu nic nie proponuje i nikogo na nic nie namawiam ... kazdy decyduje sam !!!

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7081
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Postautor: Neuter » 18 lip 2014 12:08

Obrazek
:idea:


Hmm, ciekawe jest dlaczego 'korekta' trasy lotu tego samolotu nastąpiła nad Polską? Otóż zasięg baterii BUK to jakieś 40 km, więc nagła "niewielka" korekta jakby żywcem przypomina najeźdżanie na "niespodziewaną" zasadzkę; innymi słowy- gdyby nie korekta, toby nie było trafienia, a to już jest pewien wniosek śledczy, nader ciekawy, a którego żaden z funkcjonariuszy dziennikarstwa, ani zapienionych "dyskutantów" nie dotknie, bo się boi i/lub/oraz ma za mało połączeń w płatach czołowyc
jeszcze Polska w to zamieszana ?? :evil:

alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 18 lip 2014 12:14

Obrazek
:idea:


Hmm, ciekawe jest dlaczego 'korekta' trasy lotu tego samolotu nastąpiła nad Polską? Otóż zasięg baterii BUK to jakieś 40 km, więc nagła "niewielka" korekta jakby żywcem przypomina najeźdżanie na "niespodziewaną" zasadzkę; innymi słowy- gdyby nie korekta, toby nie było trafienia, a to już jest pewien wniosek śledczy, nader ciekawy, a którego żaden z funkcjonariuszy dziennikarstwa, ani zapienionych "dyskutantów" nie dotknie, bo się boi i/lub/oraz ma za mało połączeń w płatach czołowyc
jeszcze Polska w to zamieszana ?? :evil:
jak zawsze...KACAP....wiec w kogo na.pier.da.lac...pzrecie nie w holendrow.....czy ...w malezje....

Teraz nie wazne juz jest kto strzelil.....ale kropeczki i linie....gdzie mial byc i dlaczego tam byl...a moze dlaczego nie byl...itp.itd....aa wogole dlaczego lecial....w tych demagogiach zaraz sie wszyscy beda mylili....

beda powstawaly TEORIE..dla ciemnego luda....

wyjdzie na to ze TO..nasze sluzby wystrzelily....albo pzrez nas szkolone..i pzrebrane za separatystow...
Obrazek

Gulliwer
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2119
Rejestracja: 08 maja 2013 17:42

Postautor: Gulliwer » 18 lip 2014 12:17

Innymi słowy - MH17 powinien lecieć dokładnie po zaplanowanej kresce, a nie poleciał, tylko zboczył o kilkadziesiąt-sto km
tak tak to ja Guliwer...

nikomu nic nie proponuje i nikogo na nic nie namawiam ... kazdy decyduje sam !!!

alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 18 lip 2014 12:19

Innymi słowy - MH17 powinien lecieć dokładnie po zaplanowanej kresce, a nie poleciał, tylko zboczył o kilkadziesiąt-sto km
dokladnie rzecz ujmujac..jests..pod..pier.da.laczem.... :lol: 8) :lol:
Obrazek

Gulliwer
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2119
Rejestracja: 08 maja 2013 17:42

Postautor: Gulliwer » 18 lip 2014 12:20

USrael nawet swoje własne WTC wysadził, żeby mieć pretekst do wojny to co tam jakiś samolocik. To wszystko robota banderowców i ich jankeskich sojuszników.
tak tak to ja Guliwer...

nikomu nic nie proponuje i nikogo na nic nie namawiam ... kazdy decyduje sam !!!

CassinoRoyalle
Starszy chorąży
Posty: 1872
Rejestracja: 20 gru 2006 17:28
Lokalizacja: Bond Square

Postautor: CassinoRoyalle » 18 lip 2014 12:21

Pikanterii całej sprawie dodaje to, że to już drugi feralny lot tych linii w ostatnim czasie. Mało tego kilkanaście dni temu (3 lipca br.) w poniższym artykule zasugerowano możliwość oddania kontroli nad MalaysianAirlines prywantym inwestorom albo jak kto woli sprywatyzowania tych linii lotniczych:

http://www.thestar.com.my/Business/Busi ... ructuring/

alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 18 lip 2014 12:23

USrael nawet swoje własne WTC wysadził, żeby mieć pretekst do wojny to co tam jakiś samolocik. To wszystko robota banderowców i ich jankeskich sojuszników.
WTC....nie pzrekresla..s.kur.wy synstwa...ruskich..ktorym niejednokrotnie sie wslawili....i zapewne beda wslawiali....i ich TEPOTY...tez....

generalnie mozesz na forum..pier.do.lic..banialuki..ale co to zmieni....Ci co decyduja beda wiedzieli i znali prawde...a takie manipulacje...i sciema....moze trafic..do szarych baniakow...ale nie tych co decydujacy glos maja w poszczegolnych ...krajach....
Obrazek

Gulliwer
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2119
Rejestracja: 08 maja 2013 17:42

Postautor: Gulliwer » 18 lip 2014 12:54

cyt:
Przestrzeń powietrzna nad wschodnia Ukrainą jest zamknieta od 3 dni! 3 dni temu separatyści ogłosili stan wojenny na terytorium wschodniej Ukrainy i zamkneli przestrzeń powietrzną w dokładnie określonych granicach! Pytanie dlaczego wiedzące o tym instytucje europejskie dały przewoźnikowi odpowiedź, że teren jest otwarty dla lotów? Kto ich tam skierował? I dlaczego separatyści 3 dni temu zamknęli przestrzeń powietrzną nad tym terytorium? Czyżby mieli przecieki o szykowanej prowokacji? I jeszcze jedno: Mnie raczej zainteresowała informacja, że 3 dni temu separatyści ogłosili stan wojenny na terytorium wschodniej Ukrainy i zamknęli przestrzeń powietrzną nad dokładnie określonymi granicami. Malezyjski rząd twierdzi, że przewoźnik nie dostał tej informacji od kierujących lotami instytucji europejskich. Pytam kto skierował w ten rejon ten samolot i kto celowo zataił informację o zamknietej przestrzeni powietrznej nad tym terytorium? Ciekawa jest też informacja ruskich, że z ich radarów i satelitów wynika, że "malezyjczyk" został zestrzelony przez SU, którego nastepnie zestrzelono z ziemi, a pilot się katapultował. Dla mnie wszystko jasne. Czysta prowokacja, by umiędzynarodowić konflikt i zwalić na ruskich. Robota USA, państw Nato w tym Polski i Banderowców. Widać po dobrym przygotowaniu propagandowym, łącznie z taśmami. Mam nadzieję, że ruscy im walną dowodami, jak przy ataku chemicznym w Syrii, gdzie okazało się, że walnęli chemią w ludnosć cywilną i dzieci najemnicy USA z polskich pocisków.
tak tak to ja Guliwer...

nikomu nic nie proponuje i nikogo na nic nie namawiam ... kazdy decyduje sam !!!

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7081
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Postautor: Neuter » 18 lip 2014 17:43

cyt:
Na blogu zerohedge jest ciekawa informacja, że 10 wcześniejszych lotów linii Malaysian Airlines omijało strefę walk. Dlaczego ten lot został przekierowany na obszar walk i to wtedy gdy ukraińskie wojsko znalazło się w okrążeniu?
czy przekierowala to ukrainska kontrola lotow czy ktos inny ?

czy jakies inne samoloty tez tam lecialy ?
jest wypowiedz z Malezji:

Linie Malysia Airlines poinformowały, że zabiegały o pozwolenie na przelot przez przestrzeń powietrzną Ukrainy na wysokości 10,7 kilometra, ale ukraińskie służby kontroli lotów poinstruowały, by wysokość ta wyniosła 10,1 km.

"Przedstawiliśmy plan lotu z wnioskiem o przelot na wysokości 35 tys. stóp (10,7 km) w przestrzeni powietrznej Ukrainy. To zbliżone do ?optymalnej? wysokości" - głosi oświadczenie.

"Jednak wysokość przelotu maszyny jest ustalana przez służby kontroli lotów na ziemi" - dodały malezyjskie linie, dodając, że służby ukraińskie poleciły, by wysokość ta wyniosła 33 tys. stóp (10,1 km).

:evil:


Wróć do „Świat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości