K2 INTERNET [K2I] księga I

wszystko na temat spółek publicznych
fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 03 paź 2014 09:27

„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” pyta Pracuj.pl w najnowszej kampanii reklamowej.

Z początkiem października br. ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, zachęcająca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżki i porównywania swojej pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych.

Kampania jest uzupełniona o działania w Internecie i mediach społecznościowych. Autorem koncepcji i kreacji najnowszej kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja K2.

„Wysokość pensji to drażliwy, często skrywany temat. Nie rozmawiamy o niej z bliskimi, nie rozmawiamy z kolegami po fachu. Przez to nie wiemy, czy zarabiamy tyle, ile powinniśmy. Finalnie rozmowy z przełożonym o podwyżce są jednym z najbardziej stresujących momentów w naszym zawodowym życiu. Właśnie takie rozmowy z szefem to motyw przewodni przygotowanego przez nas spotu.” – wyjaśnia Arek Szulczyński, Creative Director K2.

„Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi Polakom, że na rynku są dostępne narzędzia, które ułatwiają rozmowę z przełożonym o wynagrodzeniu. Nie musimy zgadywać, ile powinniśmy zarabiać, możemy wejść na Pracuj.pl, wypełnić ankietę i sprawdzić, czy nasza pensja jest adekwatna do naszego doświadczenia i zakresu obowiązków. Z taką wiedzą rozmowa o podwyżce może wyglądać zupełnie inaczej niż w spocie.” – dodaje Rafał Nachyna, dyrektor zarządzający serwisu Pracuj.pl.

Spot telewizyjny został zrealizowany przez Agencję K2 przy współpracy z domem produkcyjnym Prime Time oraz reżyserem Łukaszem Jaworskim. Emitowane będą spoty o długości 30 i 15 sek. Za zakup wszystkich mediów do kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom. Spot zobaczymy w największych stacjach telewizyjnych i kałanach tematycznych. Kampania będzie prowadzona również w Internecie, obejmie działania display, mailingi, działania SEM, VOD.

Działania reklamowe zostaną uzupełnione o działania z zakresu public relations i social media. Na zlecenie Pracuj.pl został przygotowany m.in. raport TNS z badania dotyczącego postaw Polaków wobec rozmów o podwyżce. Działania w social mediach obejmą współpracę z blogermi i vlogerami m.in. cykliczną współpracę z Kubą Jankowskim. Pracuj.pl będzie również komunikowała kampanię w kanałach własnych takich jak YouTube czy Facebook. Za działania z zakresu media relations i social media odpowiada Havas PR Warsaw.

Agencja K2 współpracuje z Pracuj.pl od 2004 roku. W tym czasie wspólnie zrealizowano kilka projektów marketingowych, m.in. telewizyjną kampanię wizerunkową pt. „Gratulujemy Odważnym”.

REKLAMA


fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 03 paź 2014 09:46

„Endless Night Party” - imprezujący bogowie reklamują Desperados

Kreację kampanii przygotowała agencja Good, działania w internecie i social media prowadzi agencja K2, a aktywności public relations - agencja Roots PR. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest. Za organizację imprezy „Endless Night Party” odpowiada agencja Polymus Events.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/en ... ados-wideo

fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 07 paź 2014 16:35

W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Sznaps de Luxe (produkowaną przez Stock Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy K2 i K2 Media.
Akcja obejmuje serię interaktywnych spotów dostępnych na stronie Sznaps.pl i YouTubie oraz aktywności w social media.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja K2, a działania mediowe realizuje K2 Media.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/i- ... luxe-wideo

ciułacz
Młodszy chorąży
Posty: 575
Rejestracja: 02 lis 2006 08:14
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: ciułacz » 07 paź 2014 17:50

Nikt nie chce brać, to przypominają co Żebrowski kupił w zeszłym miesiącu.
Śmiechu warte. Mogliby ogłosić prognozę rewelacyjnych wyników za IIIkw.
aport bieżący 23/2014

Zarząd K2 Internet S.A. (Spółka) informuje, że w dniu dzisiejszym Spółka otrzymała od Janusza Żebrowskiego, Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki, zawiadomienie w trybie art. 160 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o obrocie instrumentami finansowymi dotyczące transakcji nabycia akcji w dniach 2-4 września 2014 r., o których Spółka informowała już 4 września 2014 r. raportem bieżącym nr 17/2014. Dzisiejsze zawiadomienie doprecyzowuje datę zawarcia poszczególnych transakcji, ich wolumen oraz cenę.
Treść przekazanych informacji jest następująca:
1. IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZOBOWIĄZANEJ: Janusz Żebrowski
2. WSKAZANIE WIĘZI PRAWNEJ ŁĄCZACEJ OSOBĘ ZOBOWIĄZANĄ Z EMITENTEM: Przewodniczący Rady Nadzorczej K2 Internet S.A.
3. WSKAZANIE INSTRUMENTU FINANSOWEGO ORAZ EMITENTA, KTÓRYCH DOTYCZY INFORMACJA: Akcje K2 Internet S.A.
4. DATA I MIEJSCE SPORZĄDZENIA INFORMACJI: 7 października 2014, Warszawa
5. OPIS TRANSAKCJI:
Data transakcji Kupno/sprzedaż Wolumen Średnia cena za 1 akcję (PLN)
02.09.2014 Kupno 263 12,00
03.09.2014 Kupno 2869 12,17
04.09.2014 Kupno 19000 12,52
6. MIEJSCE TRANSAKCJI: GPW
7. TRYB ZAWARCIA TRANSAKCJI: sesyjna zwykła

bankrucik
Podporucznik
Posty: 10734
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 08 paź 2014 23:01

ciekawe kto dzisiaj się obkupił....

dalej członek Rady Nadzorczej? :lol: :lol: :lol:
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość

fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 09 paź 2014 18:41

Agencja mediowa K2 Media wygrała konkurs ofert na obsługę w mediach społczneściowych urządzeń audio i wideo marki Philips, dystrybuowanych w Polsce przez Woox Innovations.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/k2 ... et-philips

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 09 paź 2014 21:57

Widzę nową twarz w akcjonariacie, TFI ALTUS, notabene notowany też na GPW, na koniec czerwca podają stan 31,6 k. Może dobierają dalej.

fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 12 paź 2014 10:48

Ekstraklasa S.A. porzuca serwery dedykowane i migruje do chmury Oktawave, oszczędzając 30% wydatków i zyskując nieprzeciętną elastyczność

“Rozwiązanie Oktawave, w przeciwieństwie do dotychczas używanych
serwerów dedykowanych, bezproblemowo radzi sobie z obsługą bazy danych
PostgreSQL, którą wykorzystuje nasz serwis. Niezmiernie istotna jest również
całodobowa pomoc techniczna, która w rewelacyjny sposób wspiera dodatkowe
wdrożenia i czuwa nad nienaganną pracą serwerów” - komentuje Waldemar
Gojtowski, Manager ds. Komunikacji, Ekstraklasa S.A.

“Chmura Oktawave jest dla nas rozwiązaniem perspektywicznym, które
umożliwi nam łatwiejsze wdrożenie przyszłych projektów, np. relacji na
żywo. Korzyści, które już teraz odnieśliśmy, to przede wszystkim stabilność
działania serwisu, która ma wpływ na jakość korzystania ze strony w
odczuciach użytkowników, co dla nas przekłada się na korzyści wizerunkowe” - podsumowuje
wdrożenie Waldemar Gojtowski, Manager ds. Komunikacji, Ekstraklasa S.A.

Obecnie infrastruktura Ekstraklasy bazuje m.in. na trzech instancjach OCI o klasie
“v1.standard-4.4” (dawna nazwa to “Large”), podzielonych na:
•
1 x serwer WWW (produkcja),
•
1 x serwer bazodanowy (produkcja),
•
1 x serwer aplikacyjno-bazodanowy (stage).
OCS (Oktawave Cloud Storage) wykorzystany został jako magazyn na dane portalu
(zdjęcia, filmy, dokumenty) oraz do wymiany plików pomiędzy redakcjami. Nad
wszystkim czuwa Load balancer, a wszystkie serwery spięte są w OPN (Oktawave
Private Network).

https://www.oktawave.com/_files/Oktawav ... asa_PL.pdf

fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 13 paź 2014 15:22

K2 i telewizja FOX inaczej o transplantologii.

Agencja K2 organizuje akcję eventową na Dworcu Centralnym w Warszawie. Działanie jest elementem kampanii „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie”. Akcja realizowana jest dla telewizji FOX, w związku z premierą 5. sezonu serialu „The Walking Dead”. Agencja K2 wygrała obsługę kampanii w konkursie ofert.

Idea kreatywna odnosi się do tego, że Zombie nie potrzebują swoich organów. Nawet bez serca, czy nerek potrafią być groźne. Dlatego K2 i telewizja FOX wraz z zespołem Dawca.pl zachęcają, aby zrobić coś dobrego i podpisać oświadczenie woli.
W dniach 12-14 października, na terenie Dworca Centralnego w Warszawie, zostanie rozstawiony specjalny namiot. Zaplanowano w nim wiele aktywności, m.in. będzie można zrobić sobie zdjęcie z prawdziwym zombie, ale przede wszystkim uzyskać informacje na temat transplantologii. Przez cały czas trwania eventu na miejscu będą dostępni eksperci z Dawca.pl oraz gościnnie, w wybranych godzinach, lekarze z Centrum Zdrowia Dziecka. Wszystkie działania są realizowane pod hasłem: „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie” i oswajają temat przeszczepu organów.
Event jest elementem kampanii, której oś stanowi strona internetowa www.zanimzostanezombie.pl. Oprócz promocji serialu, znaleźć można na niej wiedzę dotyczącą transplantologii, pobrać dedykowane oświadczenia woli, czy przeczytać historie ludzi, którzy poddali się przeszczepom. Przygotowana przez K2 strona www, zawiera także specjalny mechanizm hasztagowania. Każda osoba, która wrzuci na Twitter bądź Instagram swoje zdjęcie z oświadczeniem woli i opisze je hasztagiem #zanimzostanezombie pojawi się na stronie jako ta, która wspiera akcję. Akcja promowana jest w mediach społecznościowych.
Z badań przeprowadzonych przez PBS na zlecenie FOX International Channels, wynika, że 79% Polaków popiera słuszność przeszczepiania narządów. Niestety, z tego samego badania można odczytać, że 70% nie ma dostatecznej wiedzy na temat przeszczepów.

fundnoname
Starszy chorąży
Posty: 1077
Rejestracja: 08 mar 2010 01:37

Postautor: fundnoname » 14 paź 2014 12:40

Nagroda przyznawana jest na podstawie procentowego wzrost obrotu wygenerowanego przez agencję w okresie trwania konkursu.

http://nowymarketing.pl/a/4283,k2-media ... award-2014

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 15 paź 2014 08:27

ciekawe kto dzisiaj się obkupił....

dalej członek Rady Nadzorczej? :lol: :lol: :lol:
Insajder kupuje 2,1 k większość po 11,6

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 15 paź 2014 10:37


bankrucik
Podporucznik
Posty: 10734
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 15 paź 2014 12:40

ciekawe kto dzisiaj się obkupił....

dalej członek Rady Nadzorczej? :lol: :lol: :lol:
Insajder kupuje 2,1 k większość po 11,6



a dzisiaj kto zebrał? :lol:

swoją drogą Zarząd mógłby wprost podać ile z 10 mln na co konkretnie pójdzie w kwotach
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość

bankrucik
Podporucznik
Posty: 10734
Rejestracja: 14 mar 2008 13:55
Lokalizacja: z kasyna

Postautor: bankrucik » 16 paź 2014 10:47



swoją drogą Zarząd mógłby wprost podać na co pójdzie te 10.000.000,00 zł gotówki , tylko konkretnie w liczbach... :lol: :lol:


widać, że ktoś testuje ile podazy jeszcze zostało, postawił 2000 na kupnie i czeka :lol: :lol:
wyrażam moje osobiste poglądy, w żaden sposób nie można ich traktować jako rekomendacji !:-)
http://www.stockwatch.pl/forum, https://twitter.com/
Brak kary w przeszłości rozzuchwala na przyszłość

maxmod
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3215
Rejestracja: 06 kwie 2006 21:39

Postautor: maxmod » 21 paź 2014 20:08

ciekawe kto dzisiaj się obkupił....

dalej członek Rady Nadzorczej? :lol: :lol: :lol:
Insajder kupuje 2,1 k większość po 11,6



a dzisiaj kto zebrał? :lol:

swoją drogą Zarząd mógłby wprost podać ile z 10 mln na co konkretnie pójdzie w kwotach
Żebrowski i rodzina, jest komunikat, ponadto zawiadamia o przekroczeniu progu 12%. Ulica kupi po wynikach.


Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości