Moderator dlaczego pozwalasz na duet tutenhamon + zgredek??

Pomysły i uwagi dotyczące funkcjonowania forum oraz PARKIET.COM
skyislimit.
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9466
Rejestracja: 21 mar 2013 21:07

Moderator dlaczego pozwalasz na duet tutenhamon + zgredek??

Postautor: skyislimit. » 30 gru 2013 16:22

spamuja forum żadnych wartościowych wpisów atakują użytkowników na każdym wątku przekleństwa z ich strony dlaczego nie ragujesz

wystarczy wyplewić z takich i pozostaną wartościowi użytkownicy forum...

POZDRO.
Proszę o 0/0


Tutanchamon
Starszy plutonowy
Posty: 29
Rejestracja: 30 gru 2013 12:57

Re: Moderator dlaczego pozwalasz na duet tutenhamon + zgrede

Postautor: Tutanchamon » 30 gru 2013 16:24

spamuja forum żadnych wartościowych wpisów atakują użytkowników na każdym wątku przekleństwa z ich strony dlaczego nie ragujesz

wystarczy wyplewić z takich i pozostaną wartościowi użytkownicy forum...

POZDRO.
jezeli maja zostac sami watosciowi uzytkownicy to wystarczy tylko ciebie wy.je.bac i po problemie he

skyislimit.
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9466
Rejestracja: 21 mar 2013 21:07

Re: Moderator dlaczego pozwalasz na duet tutenhamon + zgrede

Postautor: skyislimit. » 30 gru 2013 16:25

spamuja forum żadnych wartościowych wpisów atakują użytkowników na każdym wątku przekleństwa z ich strony dlaczego nie ragujesz

wystarczy wyplewić z takich i pozostaną wartościowi użytkownicy forum...

POZDRO.
jezeli maja zostac sami watosciowi uzytkownicy to wystarczy tylko ciebie wy.je.bac i po problemie he
Moderator sam widzisz

:shock: :roll:
Proszę o 0/0

bazooka
Chorąży
Posty: 919
Rejestracja: 03 paź 2013 12:17

Postautor: bazooka » 30 gru 2013 16:25

tak jest wybic te karaluchy :!: :!: :!: :!:
Ostatnio zmieniony 30 gru 2013 16:26 przez bazooka, łącznie zmieniany 1 raz.

Tutanchamon
Starszy plutonowy
Posty: 29
Rejestracja: 30 gru 2013 12:57

Re: Moderator dlaczego pozwalasz na duet tutenhamon + zgrede

Postautor: Tutanchamon » 30 gru 2013 16:26

spamuja forum żadnych wartościowych wpisów atakują użytkowników na każdym wątku przekleństwa z ich strony dlaczego nie ragujesz

wystarczy wyplewić z takich i pozostaną wartościowi użytkownicy forum...

POZDRO.
jezeli maja zostac sami watosciowi uzytkownicy to wystarczy tylko ciebie wy.je.bac i po problemie he
Moderator sam widzisz

:shock: :roll:
z takim glupkiem jak ty inaczej sie nie da

klopotek
Starszy chorąży
Posty: 1457
Rejestracja: 17 lis 2013 10:53

Re: Moderator dlaczego pozwalasz na duet tutenhamon + zgrede

Postautor: klopotek » 30 gru 2013 16:26

spamuja forum żadnych wartościowych wpisów atakują użytkowników na każdym wątku przekleństwa z ich strony dlaczego nie ragujesz

wystarczy wyplewić z takich i pozostaną wartościowi użytkownicy forum...

POZDRO.
dlaczego publicznie na watku globusa trzepiesz gruche od kilku miesiecy czy to jest forum dla erotomanow ? idz tam www.jestemsamotny.pl i tam wal do bolu a nie zasrywasz watki he

skyislimit.
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9466
Rejestracja: 21 mar 2013 21:07

Postautor: skyislimit. » 30 gru 2013 16:28

tak jest wybic te karaluchy :!: :!: :!: :!:
Forum domaga sie BANA dla zgredka i tutenhamona

nie moze byc tak ze 2 psuje to co tworzy 100 porządnych w tym ja

razem tworzymy to wartościowe forum

:lol: :lol:
Proszę o 0/0

Tutanchamon
Starszy plutonowy
Posty: 29
Rejestracja: 30 gru 2013 12:57

Postautor: Tutanchamon » 30 gru 2013 16:36

tak jest wybic te karaluchy :!: :!: :!: :!:
Forum domaga sie BANA dla zgredka i tutenhamona

nie moze byc tak ze 2 psuje to co tworzy 100 porządnych w tym ja

razem tworzymy to wartościowe forum

:lol: :lol:
hahaha dostales ostrzezenie smieciu

Moderator01
Moderator
Moderator
Posty: 129
Rejestracja: 15 mar 2013 18:25

Postautor: Moderator01 » 30 gru 2013 16:36

Niech cała Wasza trójka stonuje język. Każde obrzucanie i ad persona będzie skutkować ostrzeżeniem.

skyislimit.
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9466
Rejestracja: 21 mar 2013 21:07

Postautor: skyislimit. » 30 gru 2013 16:37

tak jest wybic te karaluchy :!: :!: :!: :!:
Forum domaga sie BANA dla zgredka i tutenhamona

nie moze byc tak ze 2 psuje to co tworzy 100 porządnych w tym ja

razem tworzymy to wartościowe forum

:lol: :lol:
hahaha dostales ostrzezenie smieciu
Moderator popierasz takie zachowanie?????


dlaczego dostałem??
Proszę o 0/0

skyislimit.
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9466
Rejestracja: 21 mar 2013 21:07

Postautor: skyislimit. » 30 gru 2013 16:38

Niech cała Wasza trójka stonuje język. Każde obrzucanie i ad persona będzie skutkować ostrzeżeniem.
tyle ze ja ich nie obrazam nie spamuje

moderator nie widzisz co wyprawia zgredek-boski vel klopotek

??

i tutenhamon?

:roll:
Proszę o 0/0

Tutanchamon
Starszy plutonowy
Posty: 29
Rejestracja: 30 gru 2013 12:57

Postautor: Tutanchamon » 30 gru 2013 16:41

Niech cała Wasza trójka stonuje język. Każde obrzucanie i ad persona będzie skutkować ostrzeżeniem.
zbanuj Skaja

on mial juz kiedys 5/5 i wyprosil

i caly czas prowokuje

zaklada nowe watki nie zwiazane ze spolkami

Tutanchamon
Starszy plutonowy
Posty: 29
Rejestracja: 30 gru 2013 12:57

Postautor: Tutanchamon » 30 gru 2013 16:45

gosciu mial 5/5 bo caly czas zakladal watki , zbanowaliscie go a on was wyprosil i teraz dajecie bany ludziom ktorym dziala na nerwy

jak go raz zbanowaliscie to wynocha z nim

Tutanchamon
Starszy plutonowy
Posty: 29
Rejestracja: 30 gru 2013 12:57

Postautor: Tutanchamon » 30 gru 2013 16:46

i wtedy bedzie spokoj

McLovin
Sierżant sztabowy
Posty: 139
Rejestracja: 30 gru 2013 11:09

Postautor: McLovin » 30 gru 2013 17:23

moderator co ci robi skaj ze kazdemu dajesz ostrzezenia i banujesz a jemu scigasz

jak juz bvyl kiedys zbanowany !!1


Wróć do „Uwagi i błędy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość