FOREVER ENTERTAINMENT [FOR] księga IX NewConnect
Dlugoterminowo byc moze
Slabiutka AT srednioterminowa
REKLAMA
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-wyc ... 23520.htmlSektor jako całość już zresztą wygląda na przewartościowany i wydarzenia, które miały ostatnio miejsce po premierze „Snipera 3” uświadamiają ludziom, że spółki wiszą na jednym projekcie i inwestowanie w nie jest po prostu zero-jedynkowe. Jeżeli coś się nie uda, spółka może się posypać – zwracał uwagę Gaworecki.
Otóż to, pod tym względem FOR to wewnętrznie zdywersyfikowana pozycja.
Przy okazji:
Valve ustaliło opłaty, jakie będą ponosić deweloperzy chcący sprzedawać swoje gry na Steamie. Wystarczy będzie wypełnić prosty wniosek i wpłacić sto dolarów. W ten sposób system Steam Direct zastąpi obecny Greenlight.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104124Po zmianach opłaty będą pobierane od każdego projektu i wynosić mają od stu do nawet pięciu tysięcy dolarów. W ten sposób firma chce ułatwić życie deweloperom, którzy chcą się dostać na Steama (trzeba będzie tylko zapłacić i wypełnić prosty wniosek), a jednocześnie zablokować zalew słabych gier poprzez zaporę cenową.
tak ma zdywersyfikowana..jak do tej pory....mial dywersyfuikacje....http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-wyc ... 23520.htmlSektor jako całość już zresztą wygląda na przewartościowany i wydarzenia, które miały ostatnio miejsce po premierze „Snipera 3” uświadamiają ludziom, że spółki wiszą na jednym projekcie i inwestowanie w nie jest po prostu zero-jedynkowe. Jeżeli coś się nie uda, spółka może się posypać – zwracał uwagę Gaworecki.
Otóż to, pod tym względem FOR to wewnętrznie zdywersyfikowana pozycja.
Przy okazji:Valve ustaliło opłaty, jakie będą ponosić deweloperzy chcący sprzedawać swoje gry na Steamie. Wystarczy będzie wypełnić prosty wniosek i wpłacić sto dolarów. W ten sposób system Steam Direct zastąpi obecny Greenlight.http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104124Po zmianach opłaty będą pobierane od każdego projektu i wynosić mają od stu do nawet pięciu tysięcy dolarów. W ten sposób firma chce ułatwić życie deweloperom, którzy chcą się dostać na Steama (trzeba będzie tylko zapłacić i wypełnić prosty wniosek), a jednocześnie zablokować zalew słabych gier poprzez zaporę cenową.
czytaj..duzo gioerek wypuscili a efekty Minusowe...
ten rok.,..rozni sie od innych ze najwiecekj..kasy zainwestowali w produkcje ktore maja sie ukazac.....co znaczy ze najwiecej ryzykuja....z w dotychczasowej dzilnosci...ORAZ..tym sie rozni ze kapitalzaicja spolki to ok 40- 50 MLN PLn....a nie pare mln PLN..gry wypuszcali SWOJE GRY..... np iesabel..viollett...merchjants of kaidan....itp...
Tak, tak Alik, tu oczywiście jest ryzyko, tylko Ty siedzisz na pewniakach.
O, tu idzie fajna mała gierka:
https://www.facebook.com/mrblastergame/?fref=mentions
W końcu coś trafią, jak nie w środek tarczy i tak jakaś kasa będzie płynąć.
Lubię gamedev ale wiszenie na spółce latami w oczekiwaniu na jedyną grę mnie irytuje.
O, tu idzie fajna mała gierka:
https://www.facebook.com/mrblastergame/?fref=mentions
http://bitpixelgames.com/2017/06/digita ... die-games/Gra jest zabawna i relaksująca, a do tego posiada ten pierwiastek „jeszcze jednej rozgrywki”. Grafika jest prosta i świetnie wpisuje się w klimat gry. Twórcy planują wydanie na trzeci kwartał 2017 roku, a ja już teraz mogę powiedzieć – zapamiętajcie ten tytuł bez względu czy ogrywać będziecie go chcieli na mobilkach czy PC
W końcu coś trafią, jak nie w środek tarczy i tak jakaś kasa będzie płynąć.
Lubię gamedev ale wiszenie na spółce latami w oczekiwaniu na jedyną grę mnie irytuje.
A kiedy ja powiedzialem ze siedze na "pewniakach"...kazdy w danej chwili wie to samo co inni....Tak, tak Alik, tu oczywiście jest ryzyko, tylko Ty siedzisz na pewniakach.
O, tu idzie fajna mała gierka:
https://www.facebook.com/mrblastergame/?fref=mentions
http://bitpixelgames.com/2017/06/digita ... die-games/Gra jest zabawna i relaksująca, a do tego posiada ten pierwiastek „jeszcze jednej rozgrywki”. Grafika jest prosta i świetnie wpisuje się w klimat gry. Twórcy planują wydanie na trzeci kwartał 2017 roku, a ja już teraz mogę powiedzieć – zapamiętajcie ten tytuł bez względu czy ogrywać będziecie go chcieli na mobilkach czy PC
W końcu coś trafią, jak nie w środek tarczy i tak jakaś kasa będzie płynąć.
Lubię gamedev ale wiszenie na spółce latami w oczekiwaniu na jedyną grę mnie irytuje.
Natomiast tutaj..to kiedys...jest istotne...
1.Bo powypuszczali ju Duzo gier z wydawnictwa...i wyniki sa jakie sa....
2. Finansuja sie tylko z druku...a kasy ubywa...
3...nie podoba mi sie to co zrobili z MTG..sprzedali go za 300k.pln...potem wlaczyli z powrotem za 10mln akcji...ktore sa obecnie warte 15mln pln...moim zdaniem to pokazuje...nature prezesa...a to moim zdaniem jest bardzo wazna rzecz... jesli...chcesz nadluzej siedziec w spolce...liczac na ..fundamentalny rozwoj...dzieki np.Prezesowi...no bo komu innemu ??......a nature spolki pokaxuja wyniki....
Potencjal tych nowych gier...moim zdaniem pokaxuja Dema....a tam jakos malo jest chetnych NAWET JAK.MOGA GRAC ZA FREE...
No ale trudno nie zauważyć zmiany jakościowej obecnego portfolio i szans które z tego wynikają. Wspominanie przeszłości nie ma w tym przypadku sensu, chyba tylko by zauważyć progres. Jak będzie zobaczymy.
Co do natury prezesa - tu się zgadzamy, tylko że właśnie na nią liczę.
Poza tym tu widać robotę i starania, nie ma łażenia po mediach, kitowania i opowiadania baśni.
Co do natury prezesa - tu się zgadzamy, tylko że właśnie na nią liczę.
Poza tym tu widać robotę i starania, nie ma łażenia po mediach, kitowania i opowiadania baśni.
okey.....widac pewne roznice....ale my znamy tylko urywki...tych gier...No ale trudno nie zauważyć zmiany jakościowej obecnego portfolio i szans które z tego wynikają. Wspominanie przeszłości nie ma w tym przypadku sensu, chyba tylko by zauważyć progres. Jak będzie zobaczymy.
Co do natury prezesa - tu się zgadzamy, tylko że właśnie na nią liczę.
Poza tym tu widać robotę i starania, nie ma łażenia po mediach, kitowania i opowiadania baśni.
to ze graficznie wygladaja lepiej..nie znaczy ze sa lepsze...swiat idzie caly czas do przoodu...rozne dobra konsumpcyjne staja sie coraz lepsze...ogolnie ..w tym i gry....ale to nie znaczy....ze wszytki sie dobzre spzredaja...
I jeszce jedno....to co caly czas mowie...ONI NIE SA DEVELOPERAMI....tylko wydawcami....i to JEST MINUS...bo nie zdobywaja doswiadczenia produkcyjnego....a z TYM..doswiadczeniem Wydawniczym..tez LIPOWATO WYGLADA...co widac..po marketingu..spzredazy gier ktore wydaja..KAsie w spolce...wynikach itp...
zeby bawic sie w ywydawce..trzaba miec...O WIELE WIECEJ...niz zeby bawic sie...w developera....bo znacznie TRUDNIEJ JEST ODNIESC SUKCEWS..jako wydawca....ktory na dzien dobry musi wykladac HAJS....niz..jako deweloper...bo deweloper moze sie rozwijac...w swoim dosiadczeniu.....a maly wydawca..moze byc zmieciony....gdy mu hajsu zabraknie...bez hajsu..nie ma rozwoju...nie ma wydwcy...a bez hajsu deweloper moze sobie poradzic...np..znajdujac wydawce..sponsorujacego jego...GRE....
CIG..zaczal nie z taka kasa.......bawic sie w wydawce..swoich gier...w US..co z tego wyszlo??..kazdy widzi.....CIG ma ponad 20 MLN PLN..,w spolce nadal..napewno pyrzchodz beda w kilkudziesiecu mnln PLN....po debiucie S3....I co z tego..jaka jest kapitaliacja..CIGA kazdy widzi....i nadal leci....O ile jest drozszy opd FOR..ktory nie ma zadnego hitu..na swoim koncie..ktory nie ma hajsu...ktory ma od lat tylko ujemne wyniki..i ktory....zatrudnia..KILKA OSOB....jak podaja w raportach....i to nazwywa sie wydawca....
To tak jakby tylko dev mógł się zmienić w dobrego wydawcę...ONI NIE SA DEVELOPERAMI....tylko wydawcami....i to JEST MINUS...bo nie zdobywaja doswiadczenia produkcyjnego....a z TYM..doswiadczeniem Wydawniczym..tez LIPOWATO WYGLADA...co widac..po marketingu..spzredazy gier ktore wydaja..KAsie w spolce...wynikach itp...
Nie ma jednej drogi. Doświadczenie o którym piszesz zdobywali wcześniej i zdobywają teraz. Obecna poprawa wynika właśnie z wcześniejszych doświadczeń.
Lepsze jakościowo i większe produkcje które współfinansują wspierane są od wewnątrz dedykowanymi projektom programistami. Jak mechanizm się ułoży i będzie kasa być może wyewoluuje w podobną współpracę jak przy GE i BN, gdzie część roboty robili programiści wydawcy. Jak będzie zobaczymy, nic nie dzieje się od razu.
Jednak jako inwestor wolę sytuację wydawcy, niż opierać się na spółce z jednym produktem. Przykładem dywersyfikacji jest np. BN, które wydało w tym roku kilka fajnych gier, a wyłożyło się na Impact Winter a z GE wpadło w kłopot. Poradzą sobie, nie wiadomo jak będzie z Mojo Bones (IW)...
Jest drugi, tym razem duży update do demo Hollow.
Krok po kroku zmierzają we właściwym kierunku.
Krok po kroku zmierzają we właściwym kierunku.
https://www.facebook.com/ForeverEntert/ ... 9291342513prezentujemy wam nowy update z bug fixem i nowymi opcjami zasugerowanymi przez Was.
UPDATE
- Minimapa dla łatwiejszego poruszania się po lokacjach
- Dodany V-sync
- Opcja odwrócenia osi myszki
- Poprawiona wydajność gry
- Dodane światło wolumetryczne
- Nowy tutorial i podpowiedzi dla nowych graczy
- Dodane nowe szczegóły dotyczące historii w grze
- Łatwiejsza zagadka z reaktorem
- WYBUCHAJĄCE GŁOWY! Nigdy więcej walających się czaszek
- i kilka mniejszych poprawek
OKEY......To tak jakby tylko dev mógł się zmienić w dobrego wydawcę...ONI NIE SA DEVELOPERAMI....tylko wydawcami....i to JEST MINUS...bo nie zdobywaja doswiadczenia produkcyjnego....a z TYM..doswiadczeniem Wydawniczym..tez LIPOWATO WYGLADA...co widac..po marketingu..spzredazy gier ktore wydaja..KAsie w spolce...wynikach itp...
Nie ma jednej drogi. Doświadczenie o którym piszesz zdobywali wcześniej i zdobywają teraz. Obecna poprawa wynika właśnie z wcześniejszych doświadczeń.
Lepsze jakościowo i większe produkcje które współfinansują wspierane są od wewnątrz dedykowanymi projektom programistami. Jak mechanizm się ułoży i będzie kasa być może wyewoluuje w podobną współpracę jak przy GE i BN, gdzie część roboty robili programiści wydawcy. Jak będzie zobaczymy, nic nie dzieje się od razu.
Jednak jako inwestor wolę sytuację wydawcy, niż opierać się na spółce z jednym produktem. Przykładem dywersyfikacji jest np. BN, które wydało w tym roku kilka fajnych gier, a wyłożyło się na Impact Winter a z GE wpadło w kłopot. Poradzą sobie, nie wiadomo jak będzie z Mojo Bones (IW)...
wporzo....
sa rozne spojkrzenia na ten sam temat....co czlowie to mozliwa inna ocena...
ja tylko pzredtsawiam swoja..opinie,...a raczej ryzyka..jakie widze...bo oczywisste jest ze zawsze w tym biznesie gdzie MOMENTALNIE sie ma dostep..DO dziesiatkow MILIONOW POTENCJALNYCH ODBIORCOW..zawsze moze cos zaskoczyc..IN +....i z tego sobie tez doskonale zdaje sprawe..dlatego game dev..mnie od dawna interesowal..a na FOR..gralem juz w 2013..roku pod bdebiut iesabel...violett..itp....
mialem nadzieje ze bedzie lepiej....ale i tak troche wyjaem grosza..ktorego pzrerzucilem na VVD..w 2013....jak wytbijal sie z rocznej konsolidacji..potem byla zamianka VVD na 11 bit..w 2014.....i tak jakos sie do dzis..krece..tez wokol GAMEDEVU..rozumiejac...ze ten biznes ...moze niespodziewnie..dac..jakies spolce poteznego KOPA....w gore...
Będzie weryfikacja małych niezależnych gier przez zespół Steam + opłata za wejście.Steam Greenlight oficjalnie przechodzi do historii; Steam Direct startuje 13 czerwca
Za kilka dni arkusz premier na platformie znacznie się przewietrzy.Steam był zalewany produkcjami o mocno wątpliwej jakości, jak chociażby niesławne Air Control. W konsekwencji coraz trudniej było znaleźć naprawdę wartościowe tytuły. Direct, dzięki konieczności wniesienia opłaty i wstępnej weryfikacji zarówno samej wydawanej gry, jak i jej twórców, ma nieco uporządkować ten chaos.
FOR jako wydawca ma tam swój kanał, być może przesuwanie terminów wydania małych gier ma z tym związek. Logicznie rozumując powinien mieć.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104172
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości