Czas zrobić porządek na Ukrainie

tw"dostawca"
Podporucznik
Posty: 11652
Rejestracja: 16 gru 2013 14:32

Postautor: tw"dostawca" » 06 maja 2014 08:04

Ruski ZAWSZE ZOSTANIE "RUSKIM" 8) 8)


alkoita_426746
Podporucznik
Posty: 18651
Rejestracja: 06 lut 2011 02:23

Postautor: alkoita_426746 » 06 maja 2014 08:45

Na grajdole jest taka bryndza od dawna, ale to nie przez Ukrainę, to tylko pretekst. Bardziej chodzi o zmianę reformy emerytalnej, która uderzy w Ofe. Nie ma kapitału na grajdole. To widać od dawna. Ofe inwestowały w akcyjki a teraz, raz, że mniej kasy będą pozyskiwać, to dwa, będą mogły mniej procentowo kasy inwestować w akcje. Tak oto zarżnęli grajdoła.
i bardzo dobrze niech sie przewierzy ze sztucznych balonow....napompowanych pod uklady...z finansowymi.....

OFE SROFE...oni nie obronili rynku przed zwalami a i obecnie nasze indexy obstaja mocno od innych ktore rosly....tu i tak trendy wyznaczala zagraniaca....akcje sie po.spier.da.laja ofermy posprzedaja na dokach....to i bedzie paliwo do wzrostow za jakis czas pod kase ktora z UE bedzie naplywala i pod to ze nasza czesc UE bedzie najszybciej sie rozwijala w UE( prznajmniej takie sa prognozy )...
Obrazek

miki331
Podporucznik
Posty: 15801
Rejestracja: 02 maja 2006 13:08
Lokalizacja: Gliwice

Postautor: miki331 » 06 maja 2014 08:48

[quote="tw"dostawca""]Ruski ZAWSZE ZOSTANIE "RUSKIM" 8) 8)[/quote]

sama prawda

have_a_nice_trip
Chorąży
Posty: 962
Rejestracja: 03 lis 2010 16:32

Postautor: have_a_nice_trip » 06 maja 2014 08:51

Ja myślę że nienawiść do Rosjan zwyczajnie Cię zaślepia
nie, po prostu uczyłem się historii. I wiem że nam było dobrze albo wtedy gdy jeszcze nie było Rosjii, albo wtedy gdy Rosja była słaba (rewolucja Lenina, potem Rozpad ZSRR - trwa do dziś). Zawsze wtedy gdy Rosja była mocna, nam było źle albo nie istnieliśmy (Carowie, ZSRR)
Jeśli Ruscy podbiją Ukrainę to odbudują giganta, dla nas skończy sie to tradycyjnie. Wcześniej Ukrainę podbiła Katarzyna Wielka (wkrótce rozbiory Polski), potem Ukrainę podbił Stalin (a zamiast Polski - PRL).

Co będzie gdy Ukrainę podbije Putin ? On jest skromny, może za 10 - 20 lat, zamiast Poland - Putinland ?
Niemcy, Francuzi, na pewno krwi za nas przelewać nie będą. USA na pewno zaprotestują, ale czy będą chciały zaryzykować atomową niespodziankę w NY ? Wątpię
Uczułeś się historii? Jeśli się uczyłeś to czytałeś pewnie o liberum veto i innych wynalazkach Rzeczpospolitej Obojga Narodów. To nie Rosja byłą silna, ale Polska słaba. Gadanie że Rosja za 10-20 lat podbije Polskę czy inne państwo to histeria. Za 10-20 lat to być może w ogóle już Polski jako takiej nie będzie bo rozpłynie się w tym co się będzie nazywało federacją europejską.
Powtórzę, jesteś zaślepiony emocjami i brakuje Ci trzeźwego spojrzenia i wyobraźni. Zwyczajnie wolisz widzieć świat w kategoriach białe - czarne. Takie rozumienie świata przez przedszkolaka.

Wuwuze?
Chorąży sztabowy
Posty: 4117
Rejestracja: 20 lip 2013 14:10

Postautor: Wuwuze? » 06 maja 2014 09:16

Na grajdole jest taka bryndza od dawna, ale to nie przez Ukrainę, to tylko pretekst. Bardziej chodzi o zmianę reformy emerytalnej, która uderzy w Ofe. Nie ma kapitału na grajdole. To widać od dawna. Ofe inwestowały w akcyjki a teraz, raz, że mniej kasy będą pozyskiwać, to dwa, będą mogły mniej procentowo kasy inwestować w akcje. Tak oto zarżnęli grajdoła.
i bardzo dobrze niech sie przewierzy ze sztucznych balonow....napompowanych pod uklady...z finansowymi.....

OFE SROFE...oni nie obronili rynku przed zwalami a i obecnie nasze indexy obstaja mocno od innych ktore rosly....tu i tak trendy wyznaczala zagraniaca....akcje sie po.spier.da.laja ofermy posprzedaja na dokach....to i bedzie paliwo do wzrostow za jakis czas pod kase ktora z UE bedzie naplywala i pod to ze nasza czesc UE bedzie najszybciej sie rozwijala w UE( prznajmniej takie sa prognozy )...
Już kolejny miesiąc z rzędu klienci TFI zarobili na obligacjach skarbowych i stracili na polskich akcjach. Mało kto przypuszczał, że na tych pierwszych będzie jeszcze można tyle zyskać.
Postow łącznie 5491+ te pokazywane oficjalnie

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7055
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Postautor: Neuter » 06 maja 2014 17:53

a tu

Goldman Sachs idzie pod prąd i inwestuje w Rosji

:oops:

Martins_57614
Podporucznik
Posty: 18701
Rejestracja: 14 gru 2005 16:19
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Martins_57614 » 07 maja 2014 13:55

a tu

Goldman Sachs idzie pod prąd i inwestuje w Rosji

:oops:
Żeby grać na spadki trzeba mieć rachunek :lol:
SUKCES JEST WYNIKIEM WŁAŚCIWEJ DECYZJI

Neuter
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 7055
Rejestracja: 12 kwie 2014 22:02

Postautor: Neuter » 07 maja 2014 13:59

100 milionow dolcow to na waciki :oops:

lusterko
Młodszy chorąży
Posty: 431
Rejestracja: 16 mar 2014 20:22

Postautor: lusterko » 07 maja 2014 16:25

a tu

Goldman Sachs idzie pod prąd i inwestuje w Rosji

:oops:
Żeby grać na spadki trzeba mieć rachunek :lol:
najlepiej napić sie z Putinem :lol:

Interwencja Putina
Jacek Rzeźniczek - Secus Asset Management
7 Maja 2014 15:44


Tytuł trochę przewrotny, ale chodzi o to, że Putin wzywa prorosyjskich separatystów na wschodzie Ukrainy o przełożenie planowanego na niedzielę referendum niepodległościowego. RTS oraz MICEX idą mocno w górę. Umacnia się także rubel oraz drożeją rosyjskie obligacje czyli spada ich rentowność.

Frog
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 2919
Rejestracja: 07 lut 2013 21:05

Postautor: Frog » 07 maja 2014 16:53

Pucio zagrał dziś na L-kach. :lol:
www.blogiekonomiczne.blogspot.com

Posiadam spryt lisa, szybkość węża, siłę lwa, inteligencję delfina, wzrok sokoła, słuch kota i skromność pawia.

Kacap
Plutonowy
Posty: 18
Rejestracja: 08 maja 2014 21:56

Postautor: Kacap » 08 maja 2014 22:32

a tu

Goldman Sachs idzie pod prąd i inwestuje w Rosji

:oops:
Żeby grać na spadki trzeba mieć rachunek :lol:
najlepiej napić sie z Putinem :lol:

Interwencja Putina
Jacek Rzeźniczek - Secus Asset Management
7 Maja 2014 15:44


Tytuł trochę przewrotny, ale chodzi o to, że Putin wzywa prorosyjskich separatystów na wschodzie Ukrainy o przełożenie planowanego na niedzielę referendum niepodległościowego. RTS oraz MICEX idą mocno w górę. Umacnia się także rubel oraz drożeją rosyjskie obligacje czyli spada ich rentowność.
A najgorsze jest to ze wszyscy daja sie na to nabierac

MikroB
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3962
Rejestracja: 30 kwie 2011 10:45

Postautor: MikroB » 08 maja 2014 22:36

my tu pitu, pitu a na ukrainie się bawią...

https://www.youtube.com/watch?v=sauzdv5HPHc

:shock:

Kacap
Plutonowy
Posty: 18
Rejestracja: 08 maja 2014 21:56

Postautor: Kacap » 08 maja 2014 22:39

my tu pitu, pitu a na ukrainie się bawią...

https://www.youtube.com/watch?v=sauzdv5HPHc

:shock:
Uffff zakochalem sie...

MikroB
Młodszy chorąży sztabowy
Posty: 3962
Rejestracja: 30 kwie 2011 10:45

Postautor: MikroB » 08 maja 2014 22:45

my tu pitu, pitu a na ukrainie się bawią...

https://www.youtube.com/watch?v=sauzdv5HPHc

:shock:
Uffff zakochalem sie...
następne złamane serce :oops:
:lol:

Kacap
Plutonowy
Posty: 18
Rejestracja: 08 maja 2014 21:56

Postautor: Kacap » 08 maja 2014 22:48

my tu pitu, pitu a na ukrainie się bawią...

https://www.youtube.com/watch?v=sauzdv5HPHc

:shock:
Uffff zakochalem sie...
następne złamane serce :oops:
:lol:
Jakie zlamane -ssał bym do białej kosci i tyle :)


Wróć do „Świat”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości