Idź do strony Poprzedni  1, 2
DAX
Powrót do góry Post
Wysłany: Sro, 08 Paź 2014, 17:08
WIG 53297.08 -0.88% 16:53
WIG20 2410.88 -1.05% 17:07
WIG20 Fut 2421 -1.18% 16:49
WIG30 2594.12 -1.21% 17:07
WIG50 3144.32 -0.71% 16:53
WIG250 1187.58 -0.76% 16:53
S&P500 1926.65 -0.44% 17:07
Nasdaq 4355.85 -0.67% 17:07
EUR/PLN 4.18586 +0.14% 17:07
USD/PLN 3.30080 +0.01% 17:07
EUR/USD 1.26813 +0.13% 17:07
Ropa Crude 87.20 -1.38% 17:07
Powrót do góry Post
Wysłany: Czw, 09 Paź 2014, 9:59
alina gdzie jestes... gdzie ten krach..... mowiles zeby sprzedawac domy i brac Ski haha
Powrót do góry Post
Wysłany: Czw, 09 Paź 2014, 10:05
zbanowany_faraon napisał:
alina gdzie jestes... gdzie ten krach..... mowiles zeby sprzedawac domy i brac Ski haha
to jest tak zwany wyzerowany zaklinacz wezy heheh sam pzregral wszystko i zeby sie pocieszyc to by chcial zeby byl krach hehehe
Powrót do góry Post
Wysłany: Czw, 09 Paź 2014, 12:26
Laptop~` napisał:
zbanowany_faraon napisał:
alina gdzie jestes... gdzie ten krach..... mowiles zeby sprzedawac domy i brac Ski haha
to jest tak zwany wyzerowany zaklinacz wezy heheh sam pzregral wszystko i zeby sie pocieszyc to by chcial zeby byl krach hehehe


Heh. Jak by sie dzisiaj zamknal dax w okolicach 9190 to bylaby formacja porzuconego dziecka hossy jeszcze mocniejsza niz gwiazda poranna na spx i dija
Powrót do góry Post Re: DAX
Wysłany: Czw, 09 Paź 2014, 12:50
MATEJ napisał:
alkoita1 napisał:
Laptop~` napisał:
alkoita1 napisał:
Marsza?ek napisał:
alkoita1 napisał:
No...i...widmo.rgr....coraz blizej...

Dobra...smigam na plaze...w wiadomo gdzie...


to Siedlce leżą nad morzem czy sztuczną wam zrobili Laughing
poszukaj w google...strazy pozarnej...z zanzibaru...ja wkleje..bo zrobilem na lotnisku...i jeszcze ze 2 fotki...ale nie jutro bo jade na caly dzin na wycieczke...blue safari...
z jakiego globusa korzystasz he
z osobistego smarfonowego aparatu fotograficznego....SmileSmileSmile


tak wiemy na dnie basenu bez butli tlenowej siedzisz i piszesz z telefonu komórkowego który dostałes w prezencie buhaah Laughing


loguje się na pocztę alikota@tlen.pl i tam oddycha Laughing
Powrót do góry Post
Wysłany: Czw, 09 Paź 2014, 12:52
bez tlenowiec pojawi sie jak bedzie czerwien na rynkach ehh i znowu swoje bedzie smedzila he
Powrót do góry Post
Wysłany: Czw, 09 Paź 2014, 13:35
Mandorla napisał:
Hatatitla napisał:
Mandorla napisał:
Problem w tym, że o tym RGR, gdzie nie spojrzę, wszyscy trąbią. Widzi ją Helmut, John i Janusz. Nic tylko brać eS-ki i zarabiać grubą kasę. Inwestorzy na całym świecie będą bogaci.


to nie jest kwestia tego czy widzisz czy nie. Póki linia szyi nie przebita - nie ma rgr, to tylko fantazja. A jeśli przebiją, to nie będzie zmiłuj. Akurat w tym przypadku byłoby to równoznaczne ze złamaniem linii kilkuletniego trendu wzrostowego, tak się akurat złożyło. Teraz o tą linię walczą


Dlatego prawdopodobnie będzie zagrane coś w rodzaju fałszywki. Kiedy już wszyscy wierzący w wypełnienie formacji o której tak hucznie się trąbi wezmą eSki, przeliczą w głowie wirtualne zyski, a może już rozejrzą się za odpowiednim modelem auta, to rynek może spłatać im figla i zawrócić. Nie mówię, że nie będzie spadków, ale jedynie przestrzegam przed "oczywistościami". Pamiętam, jak bodajże dwa lata temu powszechny, w poczytnej prasie inwestorów, był temat krzyża śmierci na indeksie. Jaki był później rok 2013? Każdy wie. Btw. Ten RGR to świetny temat do straszenia i przeczyszczenia rynku.


możliwe, ale dla nas to nic nie zmieni - nie rośliśmy nawet gdy DAX mocno szedł w górę i bił rekordy. Dane gospodarcze z Niemiec i ze strefy Eur coraz gorsze, a podobne spadkowe formacje jak na DAX widać choćby na francuskim CAC. Nawet jeśli wybronią wsparcie, to po jakimś odbiciu co najwyżej wejdą w trend boczny. Była szansa na drukowaną hossę, ale ECB jednak nadal nie chce drukować ...
Powrót do góry Post
Wysłany: Pon, 15 Gru 2014, 14:04
http://marketinvest.pl/gielda/komentarze-i-analizy/9-analizy-akcji/5462-przeglad-techniczny-indeksy-dax-wig20

Przegląd techniczny Indeksy: DAX, WIG20
Powrót do góry Post
Wysłany: Pon, 15 Gru 2014, 14:12
http://www.forexfactory.com/attachment.php?attachmentid=1571763&d=1418404002

http://www.forexfactory.com/attachment.php?attachmentid=1571761&d=1418403860

ABC i koniec korekciny i mini rajd Mikolaja bo malo czasu czy jeszcze 1,61 fibo i podfala 5 ???
Powrót do góry Post
Wysłany: Pon, 15 Gru 2014, 17:27
to wychodzi nam ze mozemy miec 5 teczke mala w B a jesli to 3 to gorzej dla byczkow
Powrót do góry Post
Wysłany: Pią, 06 Lut 2015, 17:07
Przegląd techniczny: WIG20, S&P500, DAX30, Apple

http://marketinvest.pl/9-analizy-akcji/6360-przeglad-techniczny-wig20-s-p500-dax30-apple
Powrót do góry Post
Wysłany: Sro, 04 Mar 2015, 11:57
Wykres dnia: DAX

http://marketinvest.pl/9-analizy-akcji/6848-wykres-dnia-dax
Powrót do góry Post DAX
Wysłany: Pon, 09 Mar 2015, 16:30
Analiza Indeksy DAX 09.03.2015
http://marketinvest.pl/9-analizy-akcji/6957-analiza-indeksy-dax-09-03-2015
Powrót do góry Post
Wysłany: Pią, 01 Kwi 2016, 16:23
Analiza tygodniowa: WIG20, DAX, EUR/PLN, GBP/PLN

http://marketinvest.pl/34-raporty/15035-analiza-tygodniowa-wig20-dax-eur-pln-gbp-pln
Wyświetl posty z ostatnich:  
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2

Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach