11 Bit Studios [11bit] - Ksiega XVII KSIĘGA ZMIAN.

wszystko na temat spółek publicznych
Ryba15
Starszy chorąży
Posty: 1924
Rejestracja: 12 sty 2015 20:31

Postautor: Ryba15 » 27 lis 2015 21:13

Dzień jak co dzień
Dzien w dZien coraz niżej :cry:
Gdzie tu jest dno? :cry: :cry: :cry:

REKLAMA


klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Postautor: klaxon » 27 lis 2015 21:17

Tak, a na CIGu odbicie zdechłej ryby przy 80k obrotu - i już jest powód do radości na cały weekend.

Ryba15
Starszy chorąży
Posty: 1924
Rejestracja: 12 sty 2015 20:31

Postautor: Ryba15 » 27 lis 2015 21:18

coraz gorzej to wygląda :oops: :cry:



mocne sprzedaj


27 lis 16:45
mówią wskaźniki
RSI(14) sprzedaj
STS(14,3) wyprzedany
MACD(12,26,9) sprzedaj
TRIX(14,9) sprzedaj
Williams %R(10) wyprzedany

http://www.biznesradar.pl/notowania/11- ... 1d_lin_lin

http://stooq.pl/q/?s=11b&c=1m&t=c&a=lg&b=0

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Postautor: klaxon » 27 lis 2015 21:22

Ryba, czy przypadkiem w sierpniu prezes w wywiadzie nie mówił że partnerzy zewnętrzni mają wykonać wszystkie prace do końca tego roku? Już końcówka roku a się dowiadujemy, że grafika spieprzona przez chinoli - to co będzie z premierą w II kwartale? W tydzień to poprawią (zwłaszcza jak okazało się że nie potrafią?)?

alkoita2
Chorąży sztabowy
Posty: 5645
Rejestracja: 21 paź 2015 17:50

Postautor: alkoita2 » 27 lis 2015 21:55

pos. 38 - co się tam dzieje :shock:

1436 graczy online
Jak to co gra trafila na głowny banner steama....i efekty widac....

Obrazek
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Postautor: klaxon » 27 lis 2015 21:55

33 miejsce

pele
Sierżant sztabowy
Posty: 117
Rejestracja: 15 wrz 2015 16:22

Postautor: pele » 27 lis 2015 22:41

pos. 38 - co się tam dzieje :shock:

1436 graczy online
Jak to co gra trafila na głowny banner steama....i efekty widac....

Obrazek
No, teraz gra ma pozycjonowanie... nie to co wczoraj gdzie trzeba było 46 razy kliknąć PageDown.

ggn
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 273
Rejestracja: 18 wrz 2015 19:58

Postautor: ggn » 27 lis 2015 23:32

Wbrew obawom ta gra na konsole to będzie sukces. This War of Mine to nie jest jakaś ***.dólka.

jarkiz69
Starszy chorąży sztabowy
Posty: 9350
Rejestracja: 28 lut 2008 22:08

Postautor: jarkiz69 » 27 lis 2015 23:39

Jak tak dalej pójdzie to jutro pierwsza strona bestów 8)
Przy takiej konkurencji gra ma jednak ciągle moc 8)

ggn
Starszy sierżant sztabowy
Posty: 273
Rejestracja: 18 wrz 2015 19:58

Postautor: ggn » 27 lis 2015 23:48

To pewnie max, zależy od skryptu i fazy pozycjonowania na pierwszym widoku.

klaxon
Chorąży sztabowy
Posty: 5456
Rejestracja: 01 kwie 2006 08:09

Postautor: klaxon » 28 lis 2015 07:33

Pierwsza strona bestsellerów, peak 1638 - przydałoby się ze 2,5-3 tys w sobotę/niedzielę.

real
Chorąży sztabowy
Posty: 4618
Rejestracja: 05 maja 2013 13:26

Postautor: real » 28 lis 2015 08:52

Tylko prosze "nie grzejcie dyszla" przez caly weekend - kurs i tak zignoruje ten sukces.

To pokazuje jedank jak duzy TWoM ma potencjal po roku od premiery. Druga sprawa to pozycjonowanie w sklepie - tylko dziekki ze zostal umieszczony w banerze "wyroznione" sprzedaż zawędrowała tak wysoko - bez wyróżnienia TWoM spadnie w rankingu ale i tak jest b. dobrze :)

Doskonale to tez widac po RB2 Creed - gdzie na iOS gra jest b. mocno promowana (dwa banery na pierwszej stronie) i TOP w pobraniach (po zakonczeniu promocji pewnie bedzie mocny spadek) vs. android brak promocj i totalna slabizna...

Dlatego 11bit trzyma tak wysoka cene regularna na mobilkach, przecena -60-75% daje mozliwosc dogadania pozycjonowania w sklepach i wejscia to TOP sprzedazy - za tydzien/dwa przyjdzie czas na promocje iOS+android najlepiej po 4,99 USD

alkoita2
Chorąży sztabowy
Posty: 5645
Rejestracja: 21 paź 2015 17:50

Postautor: alkoita2 » 28 lis 2015 09:23

Tylko prosze "nie grzejcie dyszla" przez caly weekend - kurs i tak zignoruje ten sukces.

To pokazuje jedank jak duzy TWoM ma potencjal po roku od premiery. Druga sprawa to pozycjonowanie w sklepie - tylko dziekki ze zostal umieszczony w banerze "wyroznione" sprzedaż zawędrowała tak wysoko - bez wyróżnienia TWoM spadnie w rankingu ale i tak jest b. dobrze :)

Doskonale to tez widac po RB2 Creed - gdzie na iOS gra jest b. mocno promowana (dwa banery na pierwszej stronie) i TOP w pobraniach (po zakonczeniu promocji pewnie bedzie mocny spadek) vs. android brak promocj i totalna slabizna...

Dlatego 11bit trzyma tak wysoka cene regularna na mobilkach, przecena -60-75% daje mozliwosc dogadania pozycjonowania w sklepach i wejscia to TOP sprzedazy - za tydzien/dwa przyjdzie czas na promocje iOS+android najlepiej po 4,99 USD
biorac pod uwage dochodowosc to juz spada...poza top 200 ....pomimo takiej promocji...
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett

Captain_Obvious
Starszy chorąży
Posty: 1030
Rejestracja: 08 cze 2015 18:38

Postautor: Captain_Obvious » 28 lis 2015 10:37

pos. 38 - co się tam dzieje :shock:

1436 graczy online
Jak to co gra trafila na głowny banner steama....i efekty widac....

Obrazek
Fakt, że TWOM trafił na główny banner Steam'a w kluczowym momencie wyprzedaży (piątkowe popołudnie czasu amerykańskiego) mówi sam za siebie.

Spółka udowodniła po raz kolejny, że ma znakomite relacje biznesowe z reprezentantami najbardziej liczących się kanałów dystrybucji (Steam, Google Play, App store). I to prawdę mówiąc jest dla mnie jednym z kluczowych obecnie punktów za długoterminową inwestycją w ten papier. Jeśli nic się złego w tych relacjach nie stanie to możemy mieć pewność, że Industrial będzie miał dobry start marketingowy w dystrybucji cyfrowej, niezależnie od jakości samej gry bo to na tą chwilę czyste dywagacje.

Wróciłbym na moment do niesłusznie wyśmiewanej przez niektórych kwestii planszowej gry This War Of Mine.
Bacznie obserwuje ten rynek. W Polsce ale i również na Zachodzie nasila się moda na wspólne spędzanie przez znajomych czasu właśnie przy grach planszowych, ba, powstały i powstają kolejne knajpy planszówkarskie - w samym Krakowie są takie już cztery w bliskiej odległości od Starego Miasta.
Al wspominał o sukcesie polskiego projektanta planszówek na kickstarterze ale nie trzeba nawet szukać tak daleko. Zwróćcie uwagę na obecność tych produktów w polskich galeriach handlowych - nie ma teraz Empiku czy Matrasa albo innej sieci księgarni w której nie byłoby dedykowanego działu z planszówkami. O kanale sprzedaży internetowej nie wspomnę: Rebel i Bard święcą wielkie sukcesy a innych sklepów on line walczących o pozycję jest mnóstwo.

Nie twerdzę przy tym, że premiera planszówki TWOM będzie miała bezpośrednio ogromne przełożenie na finanse Spółki. Ale widzę tu konsekwetnte budowanie brandingu, lokowanie marki TWOM w kolejnym segmencie rynku.
Do tego widzę docelowo kolejne szanse na sprzedaż wersji cyfrowej i rozwój GR: nie trudno sobie wyobrazić promocyjne bundle planszówka+klucz do gry PC/Mobile. Zresztą taki bundle mógłby też trafić do sprzedaży nie tylko w GR ale i we wspominanych przeze mnie wcześniej sieciach stawiających na planszówki.

Także ogólnie, pomimo wszystkich wad w relacjach IR o których wspominamy z irytacją co chwila, jeśli chodzi o samą kwestię produkcyjnego marketingu - 11Bit spisuje się fenomenalnie.

Deja-vu
Chorąży
Posty: 864
Rejestracja: 21 paź 2005 13:35
Lokalizacja: Zdolnyśląsk

Postautor: Deja-vu » 28 lis 2015 11:47



Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: NiKtoś i 207 gości