Dzień jak co dzień
Dzien w dZien coraz niżej
Gdzie tu jest dno?
11 Bit Studios [11bit] - Ksiega XVII KSIĘGA ZMIAN.
REKLAMA
coraz gorzej to wygląda
mocne sprzedaj
27 lis 16:45
mówią wskaźniki
RSI(14) sprzedaj
STS(14,3) wyprzedany
MACD(12,26,9) sprzedaj
TRIX(14,9) sprzedaj
Williams %R(10) wyprzedany
http://www.biznesradar.pl/notowania/11- ... 1d_lin_lin
http://stooq.pl/q/?s=11b&c=1m&t=c&a=lg&b=0
mocne sprzedaj
27 lis 16:45
mówią wskaźniki
RSI(14) sprzedaj
STS(14,3) wyprzedany
MACD(12,26,9) sprzedaj
TRIX(14,9) sprzedaj
Williams %R(10) wyprzedany
http://www.biznesradar.pl/notowania/11- ... 1d_lin_lin
http://stooq.pl/q/?s=11b&c=1m&t=c&a=lg&b=0
Ryba, czy przypadkiem w sierpniu prezes w wywiadzie nie mówił że partnerzy zewnętrzni mają wykonać wszystkie prace do końca tego roku? Już końcówka roku a się dowiadujemy, że grafika spieprzona przez chinoli - to co będzie z premierą w II kwartale? W tydzień to poprawią (zwłaszcza jak okazało się że nie potrafią?)?
Tylko prosze "nie grzejcie dyszla" przez caly weekend - kurs i tak zignoruje ten sukces.
To pokazuje jedank jak duzy TWoM ma potencjal po roku od premiery. Druga sprawa to pozycjonowanie w sklepie - tylko dziekki ze zostal umieszczony w banerze "wyroznione" sprzedaż zawędrowała tak wysoko - bez wyróżnienia TWoM spadnie w rankingu ale i tak jest b. dobrze
Doskonale to tez widac po RB2 Creed - gdzie na iOS gra jest b. mocno promowana (dwa banery na pierwszej stronie) i TOP w pobraniach (po zakonczeniu promocji pewnie bedzie mocny spadek) vs. android brak promocj i totalna slabizna...
Dlatego 11bit trzyma tak wysoka cene regularna na mobilkach, przecena -60-75% daje mozliwosc dogadania pozycjonowania w sklepach i wejscia to TOP sprzedazy - za tydzien/dwa przyjdzie czas na promocje iOS+android najlepiej po 4,99 USD
To pokazuje jedank jak duzy TWoM ma potencjal po roku od premiery. Druga sprawa to pozycjonowanie w sklepie - tylko dziekki ze zostal umieszczony w banerze "wyroznione" sprzedaż zawędrowała tak wysoko - bez wyróżnienia TWoM spadnie w rankingu ale i tak jest b. dobrze
Doskonale to tez widac po RB2 Creed - gdzie na iOS gra jest b. mocno promowana (dwa banery na pierwszej stronie) i TOP w pobraniach (po zakonczeniu promocji pewnie bedzie mocny spadek) vs. android brak promocj i totalna slabizna...
Dlatego 11bit trzyma tak wysoka cene regularna na mobilkach, przecena -60-75% daje mozliwosc dogadania pozycjonowania w sklepach i wejscia to TOP sprzedazy - za tydzien/dwa przyjdzie czas na promocje iOS+android najlepiej po 4,99 USD
biorac pod uwage dochodowosc to juz spada...poza top 200 ....pomimo takiej promocji...Tylko prosze "nie grzejcie dyszla" przez caly weekend - kurs i tak zignoruje ten sukces.
To pokazuje jedank jak duzy TWoM ma potencjal po roku od premiery. Druga sprawa to pozycjonowanie w sklepie - tylko dziekki ze zostal umieszczony w banerze "wyroznione" sprzedaż zawędrowała tak wysoko - bez wyróżnienia TWoM spadnie w rankingu ale i tak jest b. dobrze
Doskonale to tez widac po RB2 Creed - gdzie na iOS gra jest b. mocno promowana (dwa banery na pierwszej stronie) i TOP w pobraniach (po zakonczeniu promocji pewnie bedzie mocny spadek) vs. android brak promocj i totalna slabizna...
Dlatego 11bit trzyma tak wysoka cene regularna na mobilkach, przecena -60-75% daje mozliwosc dogadania pozycjonowania w sklepach i wejscia to TOP sprzedazy - za tydzien/dwa przyjdzie czas na promocje iOS+android najlepiej po 4,99 USD
Dużo lepiej jest kupić wspaniałą firmę za przeciętną cenę, niż przeciętną firmę za wspaniałą cenę - Warren Buffett
-
- Starszy chorąży
- Posty: 1030
- Rejestracja: 08 cze 2015 18:38
Fakt, że TWOM trafił na główny banner Steam'a w kluczowym momencie wyprzedaży (piątkowe popołudnie czasu amerykańskiego) mówi sam za siebie.Jak to co gra trafila na głowny banner steama....i efekty widac....pos. 38 - co się tam dzieje
1436 graczy online
Spółka udowodniła po raz kolejny, że ma znakomite relacje biznesowe z reprezentantami najbardziej liczących się kanałów dystrybucji (Steam, Google Play, App store). I to prawdę mówiąc jest dla mnie jednym z kluczowych obecnie punktów za długoterminową inwestycją w ten papier. Jeśli nic się złego w tych relacjach nie stanie to możemy mieć pewność, że Industrial będzie miał dobry start marketingowy w dystrybucji cyfrowej, niezależnie od jakości samej gry bo to na tą chwilę czyste dywagacje.
Wróciłbym na moment do niesłusznie wyśmiewanej przez niektórych kwestii planszowej gry This War Of Mine.
Bacznie obserwuje ten rynek. W Polsce ale i również na Zachodzie nasila się moda na wspólne spędzanie przez znajomych czasu właśnie przy grach planszowych, ba, powstały i powstają kolejne knajpy planszówkarskie - w samym Krakowie są takie już cztery w bliskiej odległości od Starego Miasta.
Al wspominał o sukcesie polskiego projektanta planszówek na kickstarterze ale nie trzeba nawet szukać tak daleko. Zwróćcie uwagę na obecność tych produktów w polskich galeriach handlowych - nie ma teraz Empiku czy Matrasa albo innej sieci księgarni w której nie byłoby dedykowanego działu z planszówkami. O kanale sprzedaży internetowej nie wspomnę: Rebel i Bard święcą wielkie sukcesy a innych sklepów on line walczących o pozycję jest mnóstwo.
Nie twerdzę przy tym, że premiera planszówki TWOM będzie miała bezpośrednio ogromne przełożenie na finanse Spółki. Ale widzę tu konsekwetnte budowanie brandingu, lokowanie marki TWOM w kolejnym segmencie rynku.
Do tego widzę docelowo kolejne szanse na sprzedaż wersji cyfrowej i rozwój GR: nie trudno sobie wyobrazić promocyjne bundle planszówka+klucz do gry PC/Mobile. Zresztą taki bundle mógłby też trafić do sprzedaży nie tylko w GR ale i we wspominanych przeze mnie wcześniej sieciach stawiających na planszówki.
Także ogólnie, pomimo wszystkich wad w relacjach IR o których wspominamy z irytacją co chwila, jeśli chodzi o samą kwestię produkcyjnego marketingu - 11Bit spisuje się fenomenalnie.
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: NiKtoś i 207 gości