TTS będzie miał kilka edycji.
Qubic będzie wydawcą. Powinna być kampania na kickstarter.com ( kolejnej edycji ) .
Co z tego , jak nie mam akcji
QUBICGAMES [QUB] księga I
REKLAMA
Kiedyś mówili - "chcesz mieć akcje - kup obligacje".TTS będzie miał kilka edycji.
Qubic będzie wydawcą. Powinna być kampania na kickstarter.com ( kolejnej edycji ) .
Co z tego , jak nie mam akcji
Potem był 11 bit w zakresie 5-10 pln przez długi czas.
Ale nowe wyzwania to podstawa.
Ciekawe co przyniesie przyszłość?
"Suffer not the alien to live"
Trailer director's cut
Trailer director's cut
juz jest ponad 2 K lapek w gore i dzieciaki w komentarzach umawiaja sie na wspolna gre przez netaszykuje sie naprawde....MIODNA GRA....ten TTS....
wrzutka z kolejnego najnowszego DEMO.....
https://www.youtube.com/watch?v=8tPJszI59VM
narazie tylko 11 K....odslon...bo wrzucona wczoraj....ale zobaccie jakie emocje budzi..11 k odslon..i ponad 1.7 K...lapek w gore..i ponad 350 komentarzy.....Bardzo fajne proporcje..jak na tak mala ilosc obejrzen.....
widac ze dodkladaja coraz ciekawsze ....elementy..walki...samoloty antyaircrafty..itp..itd.....
to czego tu jeszce nie widac..to tego..ze nad LEPSZA GRAFA...i wizualizacja otoczenia pracuja......co widac czasami na facebooku itp..itd...
moim zdaniem bedzie ..naprawde...duzy hicior.....jesli chodzi o GRE INDIE.....
P.S..ciekawie bedzie jak dotra..do jakis waznych Utuberow...ktorzy maja bardzo duzo subskrypcji.....na swoich kanalach....
szykuje..sie pzredstawienie strategii....jelsi chodzi o przyszly rozwoj qbica....i chyab mozna sie juz domyslac..na czym on moze polegac.....ZIELONA NA QUBICU, w piatek? cos sie szykuje czy oddech trupa>?:)
to na ile on ma szanse realizacji.....to pokazae...TTS....oraz to ze qbic ma 18%.....w noobzpl......co w razie duzego sukcesu TTS.....moze miec rowniez istotne znaczenie w ...zyskach..jakie qbic bedzie mogl pokazac.....z tytulu tego ze zakupil za 65 K PLN...18%....akcji noobzpl....
Strategia przedstawiona... widzę dysproporcję do kapitalizacji FOreverna i ifun4all...
QubicGames ma zapewnione finansowanie, które pozwoli na wydanie w II połowie roku dwóch kluczowych dla spółki gier - poinformował prezes Jakub Pieczykolan. Spółka chce się zajmować, obok działalności deweloperskiej, także wydawaniem gier i inwestowaniem w obiecujące projekty.
"Do wydania kluczowych gier, tj. Robonauts i Total Tank Simulator, finansowanie spółka ma zapewnione" - powiedział prezes na konferencji.
Wydanie Robonauts na większość platform jest planowane na przełom września i października 2017 r., a premiera TTS na PC/Mac na sierpień/wrzesień 2017 r.
Nowa strategia QubicGames zakłada, że grupa ma być wydawcą i deweloperem niezależnych gier typu Indie Premium.
QubicGames zamierza także prowadzić działalność inwestycyjną w branży gier jako inwestor strategiczny lub finansowo-strategiczny.
Spółka chce wydawać rocznie trzy gry "o dużym potencjale sprzedażowym", tj. o przewidywanej sprzedaży 100.000 sztuk, z całkowitym przychodem generowanym przez jedną grę na poziomie ponad 1 mln USD.
Do tego QubicGames chce wydawać rocznie 10 innych, mniejszych gier.
"Zazwyczaj będzie to jedna gra nasza i dwie gry pozyskane" - powiedział prezes.
"Naszym celem jest, by budżet każdej nowej gry wynosił 100-500 tys. zł" - dodał.
Prezes poinformował, że spółka prowadzi rozmowy z deweloperami z Chin w celu pozyskania gier do wydania.
QubicGames poszukuje także projektów w Polsce, gdzie możliwa jest inwestycja kapitałowa.
Ze strategii wynika, że maksymalna inwestycja kapitałowa w spółkę to 250 tys. zł, za udziały na poziomie 20-35 proc., choć prezes zaznaczył na konferencji, że zazwyczaj będzie to niższa kwota.
"Większość inwestycji chcemy przeprowadzać z partnerem instytucjonalnym, który wyłoży pieniądze, my wkładamy wsparcie, synergie" - dodał.
Prezes poinformował, że celem spółki jest pozyskiwanie gier, które mogą być wprowadzone na rynek w ciągu 3-6 miesięcy.
QubicGames miał w 2016 r. 0,8 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty.
Harmonogram wydawniczy QubicGames na lata 2017-2018:
http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wia ... owych-gier
QubicGames ma zapewnione finansowanie, które pozwoli na wydanie w II połowie roku dwóch kluczowych dla spółki gier - poinformował prezes Jakub Pieczykolan. Spółka chce się zajmować, obok działalności deweloperskiej, także wydawaniem gier i inwestowaniem w obiecujące projekty.
"Do wydania kluczowych gier, tj. Robonauts i Total Tank Simulator, finansowanie spółka ma zapewnione" - powiedział prezes na konferencji.
Wydanie Robonauts na większość platform jest planowane na przełom września i października 2017 r., a premiera TTS na PC/Mac na sierpień/wrzesień 2017 r.
Nowa strategia QubicGames zakłada, że grupa ma być wydawcą i deweloperem niezależnych gier typu Indie Premium.
QubicGames zamierza także prowadzić działalność inwestycyjną w branży gier jako inwestor strategiczny lub finansowo-strategiczny.
Spółka chce wydawać rocznie trzy gry "o dużym potencjale sprzedażowym", tj. o przewidywanej sprzedaży 100.000 sztuk, z całkowitym przychodem generowanym przez jedną grę na poziomie ponad 1 mln USD.
Do tego QubicGames chce wydawać rocznie 10 innych, mniejszych gier.
"Zazwyczaj będzie to jedna gra nasza i dwie gry pozyskane" - powiedział prezes.
"Naszym celem jest, by budżet każdej nowej gry wynosił 100-500 tys. zł" - dodał.
Prezes poinformował, że spółka prowadzi rozmowy z deweloperami z Chin w celu pozyskania gier do wydania.
QubicGames poszukuje także projektów w Polsce, gdzie możliwa jest inwestycja kapitałowa.
Ze strategii wynika, że maksymalna inwestycja kapitałowa w spółkę to 250 tys. zł, za udziały na poziomie 20-35 proc., choć prezes zaznaczył na konferencji, że zazwyczaj będzie to niższa kwota.
"Większość inwestycji chcemy przeprowadzać z partnerem instytucjonalnym, który wyłoży pieniądze, my wkładamy wsparcie, synergie" - dodał.
Prezes poinformował, że celem spółki jest pozyskiwanie gier, które mogą być wprowadzone na rynek w ciągu 3-6 miesięcy.
QubicGames miał w 2016 r. 0,8 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty.
Harmonogram wydawniczy QubicGames na lata 2017-2018:
http://infostrefa.com/infostrefa/pl/wia ... owych-gier
ta dysproporcje..zobaczymy...tak naprawde wtedy..ile kasy bedzie mogl...TTS i noobzpl....wniesc do spolki....
Poki co....maja...2 mln PLN...keszu...ale z tts...bedzie moim mzdaniem sporo wiecej...a juz ..duzo duzo wiecej moze byc....ze spzredazy....udzialow w noobzpl....bo cos mi sie wydaje..ze TTS....moze sie spzredaz ze znacznie wieksza iloscia..kopii....niz 100 K....bo oprocz PC..ma wejsc na ....konsole..ta gierka..a ja widze bardzo duza grywalnosc tej gry..przy niskiej cenie pewnie 10-15 $.....ceny regularnej......
ja bym sie nie zdziwil gdyby opchneli tej gry..TTS.....ok 1 mln kopii...np w ciagu 2 lat.....na tych wszystkich platformach..lacznie......a wtedy NOOBZPLN..jelsiby chcial debiutowac...na NC..to...bylby pewnie wyceniany...pod jakies 100 baniek....a 18%....ok 80 - 100 baniek daje ok 15 - 18 baniek......... obecna wycena ....qbica..to ok 30 baniek.....
takze..tu na prawde moze byc BAAARDZO ciekawie....wszystko w sumie moim zdniaem zalezy od TTS....na chwile obeca..a potem....od tego jak spozytkuja kase..jesli TTS..bedzie HITEM....spzredaziowym...jelsi chodzi o gre indie....
w kazdym razie...widze tutaj szanse zeby moc zarobic...nawet kilakset %...w jakims terminie powiedzmy rok..... 1.5 roku........i dlatego...tu wszedlem......
Poki co....maja...2 mln PLN...keszu...ale z tts...bedzie moim mzdaniem sporo wiecej...a juz ..duzo duzo wiecej moze byc....ze spzredazy....udzialow w noobzpl....bo cos mi sie wydaje..ze TTS....moze sie spzredaz ze znacznie wieksza iloscia..kopii....niz 100 K....bo oprocz PC..ma wejsc na ....konsole..ta gierka..a ja widze bardzo duza grywalnosc tej gry..przy niskiej cenie pewnie 10-15 $.....ceny regularnej......
ja bym sie nie zdziwil gdyby opchneli tej gry..TTS.....ok 1 mln kopii...np w ciagu 2 lat.....na tych wszystkich platformach..lacznie......a wtedy NOOBZPLN..jelsiby chcial debiutowac...na NC..to...bylby pewnie wyceniany...pod jakies 100 baniek....a 18%....ok 80 - 100 baniek daje ok 15 - 18 baniek......... obecna wycena ....qbica..to ok 30 baniek.....
takze..tu na prawde moze byc BAAARDZO ciekawie....wszystko w sumie moim zdniaem zalezy od TTS....na chwile obeca..a potem....od tego jak spozytkuja kase..jesli TTS..bedzie HITEM....spzredaziowym...jelsi chodzi o gre indie....
w kazdym razie...widze tutaj szanse zeby moc zarobic...nawet kilakset %...w jakims terminie powiedzmy rok..... 1.5 roku........i dlatego...tu wszedlem......
troche szkoda...ze TTS..tak" pozno "wyjdzie..liczylem bardziej na 2 qw...a nie koncowka 3 ciego..na PC/MAC...........i na 3 qw..na konsole....
ale...byc moze daja sobie czas..po to zeby jeszcze ciekawiej dopracowac...gre..zarowno...gamingowo...jak i graficzno/dzwiekowo.....
coz pare miechow w ta czy w ta nie ma az..takiego znaczenia..wazne jest zeby produkt " chwycil'......
ale...byc moze daja sobie czas..po to zeby jeszcze ciekawiej dopracowac...gre..zarowno...gamingowo...jak i graficzno/dzwiekowo.....
coz pare miechow w ta czy w ta nie ma az..takiego znaczenia..wazne jest zeby produkt " chwycil'......
At to jedno....ale tu chodzi mi o cos..glebszego bardziej fundamentalnego.....
najlepszy filmik z gameplay....BEAT COP....ma 50 k odswiezen.....1 k likow...i..160 komentarzy.....
https://www.youtube.com/watch?v=2ldMuDO8Wrs
TTS....ma nawet po 500 K wyswietlen...w niektoych filmikach....
ma 20 K...likow..i prawei 3 k kometarzy.....
https://www.youtube.com/watch?v=20emU6cTZ_g
a gre..mocno dopracowuja od tamtego czasu..wstawiajc duzo nowych elementow rozgrywki..itp.itd.....
wiec...MOIM ZDNIAEM..nie chodzi tu tylko....o ...AT....ale glownym motorem....napedowym przyszlej wyceny moze byc po prostu......prawdopodobienstwo poojawienia sie duzej..kasy w spolce..z tytulu wydawania TTS..oraz z tytulu posiadania 18% w NOOBZPL
najlepszy filmik z gameplay....BEAT COP....ma 50 k odswiezen.....1 k likow...i..160 komentarzy.....
https://www.youtube.com/watch?v=2ldMuDO8Wrs
TTS....ma nawet po 500 K wyswietlen...w niektoych filmikach....
ma 20 K...likow..i prawei 3 k kometarzy.....
https://www.youtube.com/watch?v=20emU6cTZ_g
a gre..mocno dopracowuja od tamtego czasu..wstawiajc duzo nowych elementow rozgrywki..itp.itd.....
wiec...MOIM ZDNIAEM..nie chodzi tu tylko....o ...AT....ale glownym motorem....napedowym przyszlej wyceny moze byc po prostu......prawdopodobienstwo poojawienia sie duzej..kasy w spolce..z tytulu wydawania TTS..oraz z tytulu posiadania 18% w NOOBZPL
REKLAMA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości