Reklama tradycyjna - jaka?

ritka
Starszy szeregowy

Reklama tradycyjna - jaka?

Postautor: ritka » 07 lut 2017 20:30

Dokładnie chodzi mi o sklep z odżywkami sportowymi - treningowymi i różnymi innymi. To specyficzna branża i mam wrażenie, że wymaga innego nieco swoistego podejścia. pomijam już aspekt czysto finansowy, powiedźmy, że jest on akurat na 2gim miejscu. Chodzi mi o skuteczność. Myślę nad czymś takim - http://www.apla.eu/oferta/pos/bramki-sklepowe bo z jednej strony nieco kamufluje same bramki a z drugiej jest po prostu niespotykany (wcześniej go nie widziałam, ale tez nie znam się za bardzo). Co myślicie? A jeśli się ewentualnie nie podoba to może mi coś podsuniecie innego. Reklama internetowa też wchodzi w grę, ale na razie chce się skupić na tradycyjnych formach.

Gigismara
Starszy sierżant

Postautor: Gigismara » 14 lut 2017 13:53

Metod reklam jest mnóstwo. Zapoznaj się z poradnikiem http://performance360.pl/lepiej-wykorzy ... wskazowek/
który pomoże Ci zrozumieć na czym polega skuteczna reklama. Warto też wspomnieć o marketingu konwersacyjnym. Jest to szczytowe osiągnięcie spersonalizowanej komunikacji z konsumentami na masową skalę, w każdym miejscu i czasie, zintegrowanej z innymi kanałami.

goblYN
Starszy sierżant
Kontakt:

Postautor: goblYN » 30 mar 2017 12:52

Moim zdaniem konferencje i eventy to świetny sposób. Doskonały sposób na ocieplenie wizerunku firmy, zdobycie nowej bazy potencjalnych klientów i promocja marki. :)

joannastk
Plutonowy
Kontakt:

Postautor: joannastk » 05 kwie 2017 12:55