Porównując uzyskane wyniki do I kw. 2005 roku wyraźnie widać, iż przyjęta przez Zarząd strategia budowy grupy medialno – telekomunikacyjnej przynosi oczekiwane rezultaty. Wzrost przychodów o 245% oraz zysku na sprzedaży o 314% wyraźnie wskazuje na znaczne poprawienie rentowności prowadzonej działalności. Zmiana tendencji w obszarze zysku operacyjnego oraz zysku netto w odniesieniu do I kwartału poprzedniego roku wynika tylko i wyłącznie ze zdarzeńTA JUTRO RYNEK WYCENI TEN "POZYTYWNY"RAPORT ILE TO ZYSKU BYŁO W ZESZŁYM ROKU??/BO NIEDOCZYTAŁEM
jednorazowych mających miejsce w I kw. 2005 roku. Były one efektem prowadzonych działań restrukturyzacyjnych i zaowocowały jednorazowym wzrostem zysku operacyjnego w kwocie 4,9 mln. zł. Osiągnięta przez MNI rentowność w I kwartale 2006 na poziomie zysku operacyjnego w wysokości 10,7% oraz zysku netto 8,3%, stawia spółkę w czołówce firm
notowanych na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
.