CCC [CCC] księga II

wszystko na temat spółek publicznych
-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jutro CCC otworzy 19 salon w Niemczech..................

Postautor: -kris- » 14 paź 2014 15:21

Dnia 14 października 2014 nastąpi otwarcie RATHAUS-GALERIE w Hagen, w zachodniej części Niemiec niedaleko Dortmundu. Na 22 000 mkw centrum handlowego znajdzie się 70 sklepów, w tym lokale dużych najemców modowych jak ZARA, KULT i... zlokalizowany na 1- pietrze 800 metrowy salon obuwniczy CCC.

http://www.rathausgalerie-hagen-homeofsaturn.de

http://www.rathausgalerie-hagen-homeofs ... chuhe.html
CCC otworzy salon w Hagen za kilka tygodni..............................

Z powodu nie działającego systemu przeciwpożarowego w poszczególnych sklepach, otwarcie Rathaus Galerie w Hagen zostało wstrzymane. Nowy termin otwarcia zostanie podany w ciągu od 3 do 14 dni.

http://www.derwesten.de/staedte/hagen/e ... 31783.html

REKLAMA


-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

W tym tygodniu otwarcie dwóch nowych salonów CCC w Polsce...

Postautor: -kris- » 15 paź 2014 08:35

1) Jutro 16 października w Vedo Park Chełm...

http://www.chelm.vendo-park.com

2) W sobotę 18 października w Galerii Hosso w Białogardzie...

http://www.strefabiznesu.gp24.pl/artyku ... alogardzie

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

CCC: Trzeba przywyknąć do silnego dolara....................

Postautor: -kris- » 15 paź 2014 10:33

http://www.parkiet.com/artykul/1393770- ... lkom-.html

Odpowiedź na artykuł Pana Macieja Kika, zarządzającego funduszami akcji Union Investment TFI, w dzisiejszym GG Parkiet:

http://www.pb.pl/3893583,24179,trzeba-p ... ego-dolara

Oto co powiedział Pan Piotr Nowjalis, wiceprezes i dyrektor finansowy CCC na temat ryzyka walutowego dla przedstawiciela SII na ostatnim ZWZA:

''2. Pytanie drugie dotyczy ryzyka walutowego jakiemu podlega Spółka. Czy Spółka w jakiś sposób zabezpiecza się przed ryzykiem walutowym i dlaczego nie stosuje w tym celu instrumentów pochodnych ?

Odpowiada: Wiceprezes Piotr Nowjalis

Do roku 2011 Spółka osiągnęła 95% przychodów ze sprzedaży na rynku krajowym. Pozostałe 5% osiągnęła ze sprzedaży na rynku czeskim. Mając pozycję bardzo mocną na rynku polskim Spółka nie stosowała transakcji hedgingowych w latach 2008-2013 do połowy roku, dlatego, że miała możliwość wpływania na swoją cenę detaliczną i podwyższania w sposób rozsądny, aczkolwiek podwyższania cen w kolejnych kwartałach. Ponieważ w takiej a nie innej sytuacji konkurencyjnej hedging byłby dodatkowym elementem zwiększającym uzależnienie Spółki od rynku finansowego, Spółka tego nie robiła. Natomiast rozpoczęła realizowanie transakcji zabezpieczających w postaci prostych transakcji forward w horyzoncie czasowym do 6 miesięcy, w drugiej połowie 2013 roku. Jest to efektem tego, że już nie osiągamy tylko i wyłącznie przychodów na poziomie rynku krajowego, natomiast przychody realizowane na rynkach ościennych, łącznie w 13 innych krajach, stanowią ok. 30% przychodów Grupy. W związku z tym są to rynki na których nie mamy istotnej pozycji konkurencyjnej, na których nasz udział rynkowy jest skromny i nie ma możliwości kształtowania cen i własnej polityki cenowej, to my musimy się dostosowywać do polityki cenowej realizowanej przez naszych największych konkurentów na tamtych rynkach. W związku z czym Spółka rozpoczęła realizowanie prostych transakcji zabezpieczających w postaci walutowych transakcji forward w relacji: USD-PLN i EUR-PLN, transakcje te stanowią jednak niewielką część ekspozycji, zabezpieczamy jedynie wartości transakcji, które dotyczą dostaw realizowanych na najbliższy sezon. Nie prowadzimy hedgingu długoterminowego i nie zamierzamy go prowadzić. Natomiast dbając o to, by ryzyko walutowe, to krótkoterminowe było w ten sposób mitygowane, rzeczywiście rozpoczęliśmy w drugiej połowie zeszłego roku realizowanie transakcji zabezpieczających.''

http://www.sii.org.pl/static/img/007795 ... ia_sii.pdf

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: W tym tygodniu otwarcie dwóch nowych salonów CCC w Polsc

Postautor: -kris- » 15 paź 2014 12:03

1) Jutro 16 października w Vedo Park Chełm...

http://www.chelm.vendo-park.com

2) W sobotę 18 października w Galerii Hosso w Białogardzie...

http://www.strefabiznesu.gp24.pl/artyku ... alogardzie
...a dzisiaj 514 metrowy w Galerii Galardia w Starachowicach............

http://www.strefabiznesu.echodnia.eu/ar ... ej-prostej

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Od szewca do miliardera, czyli historia rodziny Deichmann

Postautor: -kris- » 15 paź 2014 14:18


-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Czekamy na ochłodzenie......................................

Postautor: -kris- » 16 paź 2014 07:57

''- Patrząc na strukturę sprzedaży we wrześniu i październiku można powiedzieć, że nie zaczęliśmy jeszcze sprzedawać naszych głównych produktów na ten sezon, czyli kozaków i botków. Sprzedaje się głównie obuwie przejściowe. Jednak nie ma paniki, czekamy na ochłodzenie. Dobrze żeby przyszło w październiku, bo jeśli przyjdzie w listopadzie to możemy nie zrealizować rocznych przychodów sprzedaży, które zakładają grubo ponad 2 mld zł. Obecnie spółka realizuje sprzedaż w 14 krajach. Jednak tak naprawdę z tej grupy najważniejsze jest 9 krajów. Oprócz Polski są to: Czechy, Słowacja, Węgry, Niemcy, Austria, Słowenia, Chorwacja i Rumunia. Najwyższe marże osiągamy na rynku krajowych. Natomiast na rynkach niemieckim i austriackim jeszcze w tym roku nie zanotujemy zysków. - mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC.''

http://wiadomosci.stockwatch.pl/cztery- ... cje,119171

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Zestawienie otwarć nowych salonów CCC 1.10- 15.10.2014......

Postautor: -kris- » 16 paź 2014 10:03

1) 1.10 nowy salon w LSC w Loeben Austria
2) 2.10 nowy salon w EKZ Weinland w Leibnitz Austria
3) 2.10 nowy salon w Intermarche w Obornikach Śląskich
4) 2.10 nowy salon w Mercaden w Boblingen Niemcy
5) 4.10 nowy salon franczyzowy w Bucuresti Mall w Bukareszcie Rumunia
6) 4.10 powiększony salon w CH Echo w Pabianicach
7) 8.10 powiększony salon w CH Auchan w Bielsku-Biała
8) 9.10 nowy salon w Ring Center w Berlinie Niemcy
9) 10.10 nowy salon w Centrum Galerie w Dreźnie Niemcy
10)10.10 nowy salon w Bahnhof City w Wiedniu Austria
11)13.10 powiększony salon w CH Pogoria w Dąbrowie Górniczej
12)15.10 nowy salon w Galerii Galardia w Starachowicach

W wyżej wymienionym okresie spółka otworzyła 9 nowych salonów w tym 7 za granicą. Powiększyła 3 salony w Polsce.

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

CCC wprowadza obligacje na BondSpot.........................

Postautor: -kris- » 16 paź 2014 13:29


-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Najbardziej rozpowszechnione polskie sieci handlowe.........

Postautor: -kris- » 16 paź 2014 17:37


-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Re: CCC w centrach Vivo! dewelopera Immofinanz..............

Postautor: -kris- » 17 paź 2014 09:58


-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Historia CCC: Cena czyni cuda i miliardy....................

Postautor: -kris- » 17 paź 2014 15:06

http://www.wprost.pl/ar/382940/Cena-czy ... -miliardy/

Cena czyni cuda i miliardy..................................

Wprost numer: 2/2013 (1559)

Idzie luty, szykuj buty. Jakie? Oczywiście tanie, bo zaciskamy pasa.... Ilekroć ekonomiści zaczynają straszyć nas kryzysem, Dariusz Miłek może zapalać cygaro studolarowym banknotem...

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia akcjonariusze giełdowej spółki NG2 przegłosowali powrót do starej, lepiej znanej klientom nazwy CCC. Rozwinięcie skrótu to hasło znane sprzed lat – Cena Czyni Cuda. Chwytliwy slogan wprowadził założyciela firmy Dariusza Miłka do ekstraklasy polskiego biznesu. W ciągu 10 lat jego firma stała się największym sprzedawcą i producentem butów w Polsce. Teraz przydałby się jednak kolejny cud.

Biznesmen zapowiada, że w ciągu najbliższych trzech lat jego spółka zarobi w sumie 620 mln zł – jedną trzecią więcej, niż zarabiała do tej pory. Jakim cudem, skoro właśnie nadchodzi kolejna fala kryzysu? Rzecz w tym, że kryzys zawsze pomagał Miłkowi.

Kiedy pod koniec 2008 r. media ogłaszały nadejście gospodarczych turbulencji, giełdowe majątki Romana Karkosika, Michała Sołowowa czy Zbigniewa Jakubasa topniały niczym bałwan wystawiony na wiosenne słońce. W telewizji ekonomiści mówili o zaciskaniu pasa i zachęcali do oszczędności, a klienci szturmowali sklepy sieci CCC. No i stał się cud. Obroty sieci sklepów obuwniczych po raz pierwszy sięgnęły miliarda złotych, sam Miłek zaś wkroczył do pierwszej dziesiątki listy 100 najbogatszych Polaków „Wprost”. Stać go było nawet na tak spektakularne zakupy, jak wyceniany na prawie 50 mln zł pałac w Łącku niedaleko Płocka.

W nadchodzącym kryzysie ma być podobnie. Gdy wielu przedsiębiorców obmyśla strategię przetrwania – chce ciąć koszty, zwalniać i zmniejszać pensje pracownikom – Miłek myśli o inwestycjach i otwarciu nawet 150 sklepów poza Polską.

– Na naszym rynku już się duszę. Moje sklepy odwiedza 190 mln klientów, sprzedaję rocznie 20 mln par butów. Czas już uczynić mój biznes bardziej globalnym – zapowiada w rozmowie z „Wprost”.

W Polsce Miłek nie ma już z kim przegrać. Główny rywal – niemiecka sieć obuwnicza Deichmann – sprzedaje niewiele ponad połowę tego, co CCC. Z kolei zagraniczne korporacje: czeska Bata i austriacki Humanic, wycofują się z Polski rozczarowane wynikami. Tyle że wygrać z nimi w Polsce, a wyrwać im choć kilka procent europejskiego rynku to dwie zupełnie inne historie.

– Deichmanna się nie boję. Otwierając sklepy na Słowacji, myślałem, że na początku będę musiał dopłacać do interesu. Tymczasem tamtejsze sklepy mają lepszą sprzedaż niż polskie. Oznacza to, że bez wielkiej akcji marketingowej, samym produktem dobrej jakości za przyzwoitą cenę mogę od razu zyskać sympatię klientów – mówi wyraźnie zadowolony Dariusz Miłek.

W najbliższych dniach rusza swoim samolotem w tournée po Europie do miejsc, gdzie rozważa inwestycje. Na trasie: Sofia, Wiedeń, Budapeszt. Na jeden dzień chce wyskoczyć do Stambułu, żeby obejrzeć realia tamtejszego rynku.

Mistrz sprintu i kryzysu

Jak znalazł się w biznesie? W latach 80. Miłek był jednym z najzdolniejszych juniorów w kadrze kolarzy. Regularnie wyprzedzał na finiszu Joachima Halupczoka czy Cezarego Zamanę. Najbardziej lubił zagraniczne wyścigi, gdzie za zdobycie lotnych premii płacono w twardej walucie. Tak zgromadził kapitał pozwalający na postawienie pierwszych kroków w biznesie. Zaczynał na targowisku w Lubinie, gdzie swego czasu działała jedna z największych giełd samochodów. Handlował dżinsami, kurtkami puchowymi, skarpetkami oraz butami co – jak wspomina – było najbardziej zyskowne. Z łóżka polowego szybko przeskoczył do metalowej szczęki, następnie wybudował pierwszy drewniany pawilon, potem zajął się hurtem, aż wreszcie awansował do ligi ogólnopolskiej.

W 1998 r. – był wtedy właścicielem kilkunastu hurtowni obuwniczych – przez rynek przetoczył się „kryzys rublowy”. Nastawione głównie na eksport do Rosji polskie fabryki obuwnicze zaczęły jedna po drugiej popadać w tarapaty. Dławiły się towarem, za który kontrahenci ze Wschodu nie byli w stanie zapłacić. Miłek wyczyścił magazyny m.in. Polanii Gniezno czy radomskiego Radoskóru. Za grosze kupował setki tysięcy par butów od syndyków upadłych zakładów obuwniczych. Na swój towar nie tylko znalazł kontrahentów, lecz także wymyślił dla ich sklepów wspólną nazwę – Żółta Stopa. Para butów kosztowała tam 10-20 zł.

Jednak Żółte Stopy szybko padły ofiarą własnego sukcesu. Sklep otwarty w niewielkim mieście był w stanie w trzy miesiące obuć 30-40 tys. osób. Tyle że potem przez wiele miesięcy ludzie nie potrzebowali nowych butów.

– Potrzebowałem biznesu, który można pokazać, rozreklamować, zglobalizować, a z czym kojarzy się „żółta stopa”? – śmieje się biznesmen, opowiadając kulisy początków CCC. Biznes rozwinął się dzięki powstającym jak grzyby po deszczu hipermarketom, gdzie obok marketu spożywczego obowiązkowo znajdowało się miejsce dla apteki, drogerii Rossmann, ubrań Reserved, no i tanich butów CCC.

Talent do dużych liczb

Znajomi mówią o Miłku, że mimo prezesowania wielkiej firmie nie zatracił kupieckiego zmysłu. Handel butami to zaś wcale nieprosty biznes.

- Żeby porządnie zarabiać, trzeba kontrolować wszystkie części biznesu. Nie tylko handel, import, lecz także produkcję – opowiada Miłek.

Choć Chińczycy zalewają Europę tanim obuwiem i wydaje się, że produkowanie butów w Polsce nie ma sensu, Miłek otworzył w Polkowicach nowoczesną fabrykę butów. Inwestuje też w garbarnie, żeby mieć dostęp do taniej skóry. Aby podeprzeć się dobrą marką, kupił firmę Lasocki. Chińczykom i Hindusom zleca produkcję butów z syntetyków i tanią masówkę. Dlatego na półkach CCC zobaczymy zarówno buty za 50 zł, których produkcja kosztuje kilka dolarów, jak i dobrej jakości buty skórzane kosztujące 200-300 zł.

Aby co roku wycisnąć z firmy ponad 120 mln zł zysku netto, trzeba mieć tęgą głowę do dużych liczb, tabelek, kursów walut. I Miłek jest w tym mistrzem. Czynsze w galeriach handlowych płaci w euro, zarabia w złotówkach, a część sprzedawanych butów zamawia za dolary – przeliczane z kolei na chińskie juany i indyjskie rupie. Dodajmy, że w sumie wynajmuje 200 tys. mkw. i często osobiście nadzoruje swoje sklepy.

Kulisy działania galerii handlowych poznał tak dobrze, że postanowił wybudować kilka własnych centrów handlowych. Po latach wrócił na targowisko w Lubinie już jako inwestor. Odkupił plac i w 2009 r. wybudował na nim centrum handlowe Cuprum Arena – wyceniane na 100 mln euro. W 2012 r. otworzył centrum handlowe Korona w Kielcach, na wiosnę otworzy kolejne w Inowrocławiu i ma już pozwolenie na budowę galerii Warmińskiej w Olsztynie. Znak firmowy Miłka to rozmach, najlepsi architekci i szeroki gest. Cuprum Arenę w Lubinie ubrał w kosztowną elewację z płyt z domieszką sproszkowanej miedzi. Robi takie wrażenie, że branża uznała budynek za jedno z najładniejszych centrów handlowych Europy. Biznesmen rozważał nawet wykupienie sąsiednich działek i zburzenie znajdujących się na nich budynków (w tym prokuratury), żeby bardziej odsłonić swoje dzieło.

Ale zazwyczaj podkreśla, że jest człowiekiem praktycznym, czemu daje wyraz w każdej dziedzinie życia. Trudno namówić go na spotkanie, bo wyliczył, że minuta (!) jego pracy przekłada się na tysiąc złotych zysku. Bezceremonialnie spławia więc wszelkich biznesowych nagabywaczy.

Nie lubi zakupów, więc zamiast u Armaniego zamawia garnitury i koszule na miarę u warszawskiego krawca. – Przechowuje moje wykroje, więc kiedy potrzebuję nowego ubrania, zamawiam przez telefon i odbieram gotowe – opowiada biznesmen. Ze skłonności do oszczędności kupił też samolot, żeby nie tracić czasu na przejazdy samochodem między Polkowicami, gdzie mieszka, a Warszawą, gdzie bywa w interesach.

Jeśli zdarza mu się odpoczywać, to również pod dyktando wskazówek zegara. Nie ma też czasu na pogaduszki o tenisie, golfie i innych dyscyplinach dla biznesmenów. – To wszystko hobby pochłaniające zbyt wiele czasu. Wolę godzinkę szybkiego squasha, po której jestem tak samo dobrze zmęczony. Przy dobrej pogodzie wsiadam na rower – mówi.

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

Peeraj Brands intensywnie rozwija sieć CCC w Rumunii........

Postautor: -kris- » 18 paź 2014 16:29

http://shoppingcitytargujiu.ro/magazine/item/ccc/12

W czwartek, 16 października w stolicy okręgu Gorj- Targu Jiu zostało otwarte Shopping City, pierwsze duże centrum handlowe liczące 55 000 mkw powierzchni całkowitej i 27 000 mkw powierzchni najmu, mieszczące ponad 80 sklepów lokalnych i międzynarodowych detalistow, takich jak Carrefour, H & M, Takko, CCC, DM, Orsay, Deichman, KFC, Noriel, Marionnaud, Benvenutti, JYSK, ALTEX i Flanco.

http://www.impactingorj.com/actualitate ... stazi.html

Salon CCC w Shopping City Tagu Jiu jest 27 salonem franczyzowym CCC w Rumunii. Peeraj Brands International zamierza do końca 2014 roku otworzyć jeszcze 5-6 salonów CCC.

http://www.bankier.pl/forum/temat_arabs ... 99225.html

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

CCC i LPP w kompleksie handlowym Bory Mall w Bratysławie....

Postautor: -kris- » 19 paź 2014 19:07

Dnia 13 listopada 2014 w Bratysławie zostanie otwarty kompleks handlowy Bory Mall. Kompleks położony jest w północno-zachodniej części Bratysławy tuż obok autostrady D2 łączącej Bratysławę z Brnem i Pragą oraz Wiedniem. Projekt jest inwestycją środkowoeuropejskiej grupy inwestycyjnej Penta Investments działającą w sektorach private equity i nieruchomości. Wszystkie inwestycje, w tym zagospodarowanie terenu i budowę Bory Mall, szacuje się na 300 mln EUR.

Kompleks zapewni 54 000 GLA i pomieści ponad 200 sklepów. Kluczowymi najemcami są takie marki jak H & M, C & A, Lindex, Buppi, New Yorker, Intersport, Alltoys, Cinemax, Golem, Lindex, Terranova, Mango, SportsDirect i Billa oraz polscy najemcy CCC i Reserved.

http://www.cijjournal.com/en/encompassm ... november-1

Wizualizacja centrum handlowego Bory Mall na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=teKkv1VfN8A

Kompleks handlowy jest częścią wielkiego projektu mieszkalnego i handlowego. Będzie również zawierać strefę detaliczną o powierzchni 700.000 mkw, mieszczącą 25 wielkoskalowych sprzedawców big-box o szerokiej gamie towarów i usług jak Merkury Market, Decathlon, Merto AG czy Shell.

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

CCC rozpoczyna ekspansję w Bułgarii.........................

Postautor: -kris- » 21 paź 2014 02:42

''CCC S.A. _dalej: Emitent_ informuje, że w dniu 20 października 2014 roku Zarząd Spółki podjął uchwałę w sprawie utworzenia spółki CCC BULGARIA EOOD z siedzibą w Sofii w Bułgarii. Emitent obejmie 100% udziałów w ww. spółce, reprezentujących 100% głosów na zgromadzeniu wspólników. Wartość kapitału zakładowego spółki będzie wynosiła 100 000 BGN _sto tysięcy bułgarskich lew_ i dzielić się będzie na 1000 _tysiąc_ udziałów o wartości nominalnej 100 BGN _sto bułgarskich lew_ każdy. Podstawowym przedmiotem działalności utworzonej spółki zależnej będzie sprzedaż detaliczna w salonach na terytorium Bułgarii.
Powołanie spółki CCC BULGARIA EOOD stanowi kolejny etap realizacji strategii ekspansji i rozwoju sieci sprzedaży zagranicznej.
O zarejestrowaniu spółki Emitent poinformuje odrębnym raportem.''

http://biznes.pap.pl/espi/pl/reports/view/2,275641

-kris-
Chorąży
Posty: 874
Rejestracja: 18 maja 2013 18:02
Lokalizacja: Warszawa

CCC planuje rozwój sieci sklepów na nowym rynku.............

Postautor: -kris- » 21 paź 2014 12:04



Wróć do „Akcje”

REKLAMA

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości