Znaleziono 1981 wyników

autor: Concierge
07 cze 2017 18:19
Forum: Akcje
Temat: QUBICGAMES [QUB] księga I
Odpowiedzi: 326
Odsłony: 51439

zaczyna to jakoś wyglądać .... :D :D
autor: Concierge
08 maja 2017 21:50
Forum: Akcje
Temat: FinTech Ventures S.A. [FIV] księga I - dawniej MobiMedia Solution S.A.
Odpowiedzi: 6062
Odsłony: 310119

kiedy bedzie 10 gr ??? :roll: :lol: albo przynajmniej 20 gr ??? :shock:
błyskotliwa inteligencja :lol: :lol:
autor: Concierge
01 mar 2017 22:35
Forum: Akcje
Temat: VELTO [VEL] NewConnect
Odpowiedzi: 202
Odsłony: 19293

ktoś puścił prawie bańkę po 0,06.
Kto z Was kupił?
a po co to brac mozesz podac jeden argument :roll: :oops: :lol: :lol: :lol:

żeby zarobić? :shock: :shock: :shock:
autor: Concierge
01 mar 2017 22:34
Forum: Akcje
Temat: FinTech Ventures S.A. [FIV] księga I - dawniej MobiMedia Solution S.A.
Odpowiedzi: 6062
Odsłony: 310119

coś dzis drgnęło in plus. :D
autor: Concierge
20 gru 2016 19:08
Forum: Akcje
Temat: VERTE [VTE] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 468
Odsłony: 48408

swego czasu tez jedna taka spoleczka rosla tu kilkaset procent bo zaczela dostarczac eloktronike do Biedronnki...
jaka?
Napisalem juz, TELE FORCE ONE,... 700% i koretka teraz chodzi po 3 ale tam wiekszy ff byl:)
tak tu nie ma na tą chwile nic w karnecie
autor: Concierge
20 gru 2016 19:02
Forum: Akcje
Temat: VERTE [VTE] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 468
Odsłony: 48408

zydzi mówli handluj nawet żyletkami ale handluj,...
:wink:
swego czasu tez jedna taka spoleczka rosla tu kilkaset procent bo zaczela dostarczac eloktronike do Biedronnki...
jaka?
autor: Concierge
20 gru 2016 18:48
Forum: Akcje
Temat: VERTE [VTE] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 468
Odsłony: 48408

ciekawe na jakiej marży pracują z tą elektroniką :shock:
zydzi mówli handluj nawet żyletkami ale handluj,...
:wink:
autor: Concierge
20 gru 2016 18:14
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] księga LIX
Odpowiedzi: 1494
Odsłony: 160933

Skoro wy nie macie to nie musicie się martwić. Ja mogę się analizować, patrzeć, czytać. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Pozdrawiam
ty możesz się ino brandzlwać
autor: Concierge
20 gru 2016 18:08
Forum: Akcje
Temat: VERTE [VTE] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 468
Odsłony: 48408

ciekawe na jakiej marży pracują z tą elektroniką :shock:
autor: Concierge
20 gru 2016 18:06
Forum: Akcje
Temat: VERTE [VTE] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 468
Odsłony: 48408

ciekawe jak jutro z kursiwem ..... Raport bieżący 13/2016 Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. Zarząd Verte S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Emitent) informuje, że w dniu 20.12.2016 r. przyjął zamówienia od podmiotów zagranicznych z Niemiec, Estonii, Słowacji ("Kontrahenc...
autor: Concierge
20 gru 2016 16:32
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] księga LIX
Odpowiedzi: 1494
Odsłony: 160933

mati pelen szacun, znowu frajerów nagonileś, to już drugi raz w krótkim odstępie czasu. Napuścić leszcza dwa razy na tego samego *** to nawet parufa nie potrafi. Chylę czoła. :roll: to moze wzbudzać respekt tylko u ciebie -masakra jak mozna dawac szacunek wiśniakowi który idę o zakład nawet nie mia...
autor: Concierge
20 gru 2016 16:26
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] księga LIX
Odpowiedzi: 1494
Odsłony: 160933

kurcze a ja zapakowałem za wszystko
bo ktoś mówił że urośnie

K 11,20 S :roll:

mam screena stopki wiśniaka plus posty jak pisze ze to leci na 50 jakby ci się chciało daj mail na prv wysle ci komplet
autor: Concierge
20 gru 2016 11:25
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] księga LIX
Odpowiedzi: 1494
Odsłony: 160933

Concierge ty jesteś na liście ignorantów więc musisz przez laptopa pisać.

A w międzyczasie by dodać informacji:

407.000

Jak wystrzeli to po 1 mln akcji dziennie będzie chodzić
ty tez jestes na codziennie poszerzającej sie liscie osób
autor: Concierge
20 gru 2016 11:20
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] księga LIX
Odpowiedzi: 1494
Odsłony: 160933

Powiem tak Stalowe 8100 było cały czas poniżej 4 zł i jego nie ruszyłem Drugi który pisałe i screen kiedy sprzedałe i wczoraj znowu kupowałem. Ale teraz juz nie ma mowy na zabawy. Z AT wychodzi mi, że na dniach pojawią się pierwsi. 13.12 to poszło na maxa. I teraz sporo więc. Przynajmniej jeden jes...
autor: Concierge
20 gru 2016 11:03
Forum: Akcje
Temat: PETROLINVEST [OIL] księga LIX
Odpowiedzi: 1494
Odsłony: 160933

Jaki to jest farciarz :D Wczoraj roslo i dzisiaj napisal ze wczoaj kupil :D
Jak spadnie to jutro napisze ze wczoraj sprzedal.

WIn - WIN : situejszyn :D

A pmi po ile sprzedales ? :D :D
na PMI ładnie go wydymali i to cieszy mnie bardzo od tego czasu mu odjepało

Wyszukiwanie zaawansowane