Znaleziono 7581 wyników

autor: hr-aabia
02 lut 2021 23:09
Forum: Akcje
Temat: PROSZE O KOMENTARZ
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 364

Re: PROSZE O KOMENTARZ

Tuleja idol WARZYW- właśnie powiedział że Sejm w 2015 roku na zakończeniu kadencji PO nie miał prawa powoływac 5 sędziów do TK - czyli PIS według Tulei działał zgodnie z prawem i KONSTYTUCJĄ. Kierujac sie logiką PO.e.by nominując na zapas łamały prawo i KONSTYTUCJE. Co najlepsze POe.b.y znalazły tł...
autor: hr-aabia
24 sty 2021 22:27
Forum: Akcje
Temat: Kiedy KRACH?
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 597

Re: Kiedy KRACH?

Krach będzie jak biden zacznie wojnę z Iranem a wcześniej to będą najwyżej korekty mniejsze czy wieksze ... bzdura, nie ma nic lepszego na krach niż wojna. Chociaż wojna z Iranem nic USA nie da, ale np. na południowym Pacyfiku, gdzie zniszczone zostałyby gospodarki sojuszników USA, JPN czy KOR to j...
autor: hr-aabia
18 sty 2021 20:13
Forum: Akcje
Temat: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom
Odpowiedzi: 14707
Odsłony: 671483

Re: MERCATOR MEDICAL [MRC] start ku szczytom

aha wiem to zysk na akcje za zeszly rok dobrze wykompinowalem ?? Źle. Ja napisałem temu......, że zysk na akcje za pół roku może wy iść ok. 180~200 zł. Obecnie wynosi 90 zł. By tyle było merc musiałby wykazać za Q1 i Q2 ok. 1.1 mld zł zysku. To ok. 550 mln zł na kwartał. Moim zdaniem jest to możliw...
autor: hr-aabia
17 sty 2021 20:45
Forum: Akcje
Temat: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect
Odpowiedzi: 1737
Odsłony: 187606

Re: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect

https://www.facebook.com/HubTechSA/ https://www.parkiet.com/Inwestycje/301159901-Osiem-wykresow-pod-lupa-prof-Borowskiego.html Eko-technologia Grupy Boruta Zachem z potencjałem na rewolucje rynku środków chwastobójczych Badania skupiają się na nowych sposobach otrzymywania i tworzenia innowacyjnych ...
autor: hr-aabia
11 sty 2021 23:20
Forum: Akcje
Temat: III Wojna Światowa zbliża się
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 797

Re: III Wojna Światowa zbliża się



W 2015 odzyskaliśmy Wolna Polske
...dowód na to mieliśmy po uchwaleniu ustawy o IPN :lol:
No to było słabe przyznaje ale narzekanie na to przez poyebow co chcą zlikwidować IPN jest jeszcze slabsze
tyż prawda
autor: hr-aabia
11 sty 2021 23:09
Forum: Akcje
Temat: III Wojna Światowa zbliża się
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 797

Re: III Wojna Światowa zbliża się

Wg mnie była. Mniej wiecej od 1990 i planu Balcerowicza do objecia rzadów przez SLD chyba 2000. Potem juz poszlo w strone brania na smycz panstwa ludzi zamiast dawania im swobody zarabiania..Czyli jakies 10 lat III Rzczypospolitej A kiedy tak naprawdę wolna była ? W 2015 odzyskaliśmy Wolna Polske ....
autor: hr-aabia
11 sty 2021 23:06
Forum: Akcje
Temat: Ceny mieszkań
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 2799

Re: Ceny mieszkań

... większych głupot nie czytałem, kto twoim zdaniem kupuje za gotówkę? biorca socjalu? kasjerka z biedry co niech nawet 100% więcej zarabia? Jedno jest pewne.. Na pewno za gotówkę nie kupuje ani chory Janek... Ani Zenek.. Ani tego typu kolesie BRE.Dzlu.Jacy się na forum... :lol: Oni tylko piszą co...
autor: hr-aabia
11 sty 2021 23:02
Forum: Akcje
Temat: Ceny mieszkań
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 2799

Re: Ceny mieszkań

A no, on nawet nie ogarnia ile kasy było z tarczy na wiosnę. Zbyt mało na zakup mieszkania, ale skąd tłumok może wiedzieć. :P Dziwne bo znam 2 firmy które zatrudniaja pracowników a covid ich nie dotknął i wzieli 24 000 i 36000pln na pracownika. Wystarczyło wstrzymac wystawianie FV sprzedazowych. Ka...
autor: hr-aabia
11 sty 2021 22:59
Forum: Akcje
Temat: Ceny mieszkań
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 2799

Re: Ceny mieszkań

Proszę jakie newsy, w kilka lat za rządów PiS można uzbierać kasę na kupno mieszkania bez kredytu. To ile tam miesięcznie trzeba było odkładać przez ostatnie lata na takie luksusu? Średnią krajową? :mrgreen: Słyszałes o firmach ? samozatrudnionych ? :roll: :roll: :roll: Tak się zastanawiam czy chce...
autor: hr-aabia
11 sty 2021 22:56
Forum: Akcje
Temat: Ceny mieszkań
Odpowiedzi: 100
Odsłony: 2799

Re: Ceny mieszkań

Niemcy zazdroszczą dobrobytu Polakom. Bez kredytu, pracując na kasie w biedronce spokojnie w kilka lat odkładamy na mieszkania. Zielona wyspa. :lol:
...dokładnie :)
autor: hr-aabia
07 sty 2021 20:07
Forum: Akcje
Temat: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect
Odpowiedzi: 1737
Odsłony: 187606

Re: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect

..ładna sesja za nami. Teraz pozostaje poczekać na espi o podmiocie zagranicznym , który objął 150 mln akcji NE. To prawie 30%pakiet akcji, oby to nie był Joyfix. ... Joyfix to nie jest, bo po espi z 5.01.2020r jasno napisano że to podmiot nie powiązany z Borutą. moze to ten fundusz z Swiss z rosyj...
autor: hr-aabia
04 sty 2021 18:06
Forum: Akcje
Temat: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect
Odpowiedzi: 1737
Odsłony: 187606

Re: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect

..ładna sesja za nami. Teraz pozostaje poczekać na espi o podmiocie zagranicznym , który objął 150 mln akcji NE. To prawie 30%pakiet akcji, oby to nie był Joyfix.
autor: hr-aabia
03 sty 2021 18:58
Forum: Akcje
Temat: BORUTA-ZACHEM [BRU] NewConnect
Odpowiedzi: 1737
Odsłony: 187606

Re:


Wyszukiwanie zaawansowane