Znaleziono 3695 wyników

autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:38
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: Dluga czy Krotka -cz III
Odpowiedzi: 861
Odsłony: 26670

Re: Dluga czy Krotka -cz III

Zmiany w OFE zaproponowane przez PiS są bardzo cwane. Dla emeryta jest to rozwiązanie neutralne. Dla budżetu doskonałe. Dla giełdy dramatyczne - mówi w rozmowie z Business Insider Polska Piotr Kuczyński, główny analityk DI Xelion. Według niego na nowych propozycjach premiera budżet lekką ręką może ...
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:31
Forum: Hyde Park
Temat: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!
Odpowiedzi: 106786
Odsłony: 6033753

Re: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!

Ten angielski meczyk tak ostro sie zaczal, ze sie spoznilem na pierwszego gola, wiec cofnalem i puscilem od poczatku

To juz byl drugi go, wiec cofnalem, i puscilem dalej

I znow byl trzeci gol ..

Jak zyc , jak zyc

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:29
Forum: Hyde Park
Temat: Z czego żyje Kaczyński, albo co kradnie?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 498

Re: Z czego żyje Kaczyński, albo co kradnie?

ciekawe czy Kaczynski, Macierewicz, Tchorzewski itp inni poslowie i ministrowie co dawno powinni byc na emeryturach oddadza tego "tysiaka" z "kielbasy wyborczej plus" na cele charytatywne ?

JarKacz moze np. na koty !

:mrgreen:
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:25
Forum: Akcje
Temat: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie
Odpowiedzi: 1359
Odsłony: 89777

Re: PBG [PBG] księga XII Nowe rozdanie

jakis jest jeszcze Fundusz Restrukturyzacji Spolek czy jakos tak

To kiedy tu wyjscie na poziomy pozwalajace na notowania na ciaglych ??

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:22
Forum: Akcje
Temat: ECC Games - debiut 12 lutego!
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 454

Re: ECC Games - debiut 12 lutego!

mieli się tutaj papier
zbieraja pod jeszcze mocniejsze wybicie w gore ??

:mrgreen:
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:21
Forum: Akcje
Temat: RAFAKO - ksiega XVII (wznowienie)
Odpowiedzi: 269
Odsłony: 16997

Re: RAFAKO - ksiega XVII (wznowienie)

wreszcie jakiś ruch na spółce się zaczął :shock: , lubię takie sytuacje
A ja lubie jak przebija 3 zety !

(chcialbym polubic)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:20
Forum: Akcje
Temat: Łupną 15 proc podatkiem ??
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 668

Re: Łupną 15 proc podatkiem ??

ale z tego ze bedzie bida wiekszosc "suwerena" zorientuje sie dosc dlugo po wyborach !
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:19
Forum: Akcje
Temat: TEN SQUARE GAMES [TEN]
Odpowiedzi: 147
Odsłony: 9355

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

No fakt, ze taka dywidenda z tego typu spolek to nie jest typowe !
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:04
Forum: Kontrakty, opcje
Temat: Dluga czy Krotka -cz III
Odpowiedzi: 861
Odsłony: 26670

Re: Dluga czy Krotka -cz III

Zjazd do bazy czy obronia 2355 ??

:mrgreen:
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 10:02
Forum: Hyde Park
Temat: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!
Odpowiedzi: 106786
Odsłony: 6033753

Re: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!

Akurat w tym wypadku decyzje podyktowane raczej tym, że te obie drużyny walczą o Mistrza, więc i same mecze z założenia pewnie będą ciekawsze, a sam podział.....ile, kto na antenie uzależnione było dostępnością oferty dla TVP. Akurat Legia bardziej rozchwytywana przez konkurencję. Po prostu liczy s...
autor: AdmiralPiett
18 kwie 2019 09:39
Forum: Akcje
Temat: TEN SQUARE GAMES [TEN]
Odpowiedzi: 147
Odsłony: 9355

Re: TEN SQUARE GAMES [TEN]

Zarząd Ten Square Games rekomenduje walnemu zgromadzeniu, aby spółka wypłaciła w formie dywidendy za 2018 rok łącznie 27,3 mln zł, czyli 3,78 zł na akcję - poinformowała spółka w komunikacie. Stopa dywidendy - w oparciu o środowy kurs zamknięcia - wynosi ok. 3,4 proc. Proponowany dzień dywidendy to ...
autor: AdmiralPiett
16 kwie 2019 11:48
Forum: Akcje
Temat: Łupną 15 proc podatkiem ??
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 668

Re: Łupną 15 proc podatkiem ??

Jak PO przeksiegowala 100% wlasnch obligacji (dlugu) z OFE do ZUS-u byl krzyk ze to kradziez. Teraz PiS chce zrobic kolejne ,,przeksiegowanie" ale przy okazji planuje zajumac 15%. I nie mowimy o obligacjach ale o udzialach w prywatnych firmach! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Oj j...
autor: AdmiralPiett
16 kwie 2019 11:44
Forum: Hyde Park
Temat: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!
Odpowiedzi: 106786
Odsłony: 6033753

Re: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!

za nasza kase z abonamentow w tvpis kurski funduje 4 mecze Lechii ("swojej") i 2 Legii (podobno ktorys z wice jest kibicem) Reszta druzyn tylko jak sie zalapie grajac z tymi A tak, jakby nie istniala ! a niektorzy po 3-4 bramki wbijaja takim :shock: Akurat w tym wypadku decyzje podyktowane raczej t...
autor: AdmiralPiett
15 kwie 2019 15:11
Forum: Hyde Park
Temat: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!
Odpowiedzi: 106786
Odsłony: 6033753

Re: ......PODŁOGOWA KRONIKA SPORTOWA.......!!!!!

za nasza kase z abonamentow w tvpis kurski funduje 4 mecze Lechii ("swojej") i 2 Legii (podobno ktorys z wice jest kibicem)

Reszta druzyn tylko jak sie zalapie grajac z tymi

A tak, jakby nie istniala !

a niektorzy po 3-4 bramki wbijaja takim

:shock:
autor: AdmiralPiett
15 kwie 2019 15:07
Forum: Akcje
Temat: PKO BP [PKO] księga VI
Odpowiedzi: 1366
Odsłony: 145327

Re: PKO BP [PKO] księga VI

40,7 :arrow: pamiętam jak na getback wróżyłeś, a za chwilę spółkę powiesili... na spółkach pana f. też nieźle ludzi potopiłeś :/ m.in. przez takich, jak ty te forum zeszło na dno... :( że też ludzie wstydu nie mają :x Na szczescie to nie jest spolka pana f. ani spolka pana p. Moze dlatego nie ma sw...

Wyszukiwanie zaawansowane