Znaleziono 86 wyników

autor: GH05T
16 wrz 2019 18:19
Forum: Akcje
Temat: obciagne każdemu za dobrego typa
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 254

Re: obciagne każdemu za dobrego typa

On nie ciagnie dla pieniedzy...



ON CIAGNIE BO LUBI
autor: GH05T
16 wrz 2019 12:31
Forum: Akcje
Temat: TELEHORSE [TLH]
Odpowiedzi: 1155
Odsłony: 49403

Re: TELEHORSE [TLH]

#piekna sesja
#rakieta
#odpal
#158zl w tym tygodniu
#laptop ciagnie telekonia luksrakjecie
#wow ganja
#bob marlej
#Swiatelko do nieba
#NOWA SIEDZIBA SUPER PRODUKTY

WOW WOW WOOOOOOW
autor: GH05T
16 wrz 2019 12:23
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

Kto sie przebiera za kapitana ty czy laptok?? Wbij mu na bukszpryt.
jak tam parchu polykales czy wypluwales tej nocy :lol: :lol: :lol: :lol:


Wypluwalem sraczke dooopa prosto do twego gardzielka/kibla HEEEE

Odetkales juz morde przepychaczka widze xD
autor: GH05T
15 wrz 2019 20:08
Forum: Akcje
Temat: TELEHORSE [TLH]
Odpowiedzi: 1155
Odsłony: 49403

Re: TELEHORSE [TLH]

Tak, kapitalizacji.
autor: GH05T
15 wrz 2019 15:49
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

Kto sie przebiera za kapitana ty czy laptok?? Wbij mu na bukszpryt.
autor: GH05T
15 wrz 2019 15:45
Forum: Akcje
Temat: TELEHORSE [TLH]
Odpowiedzi: 1155
Odsłony: 49403

Re: TELEHORSE [TLH]

Infa nie bylo,ale znamy juz siedzibe https://biura.online/biurowiec/astoria-warszawa-srodmiescie-przeskok-1349 Mocno na bogato, teraz pytanie za 100 pkt. czemu aż tak prestiżowa lokalizacja i czego spodziewać się mozemy już niedługo :idea: 8) Juz Ci wyjasniam. A wlasciwe nie tobie tylko potencjalny...
autor: GH05T
13 wrz 2019 21:40
Forum: Akcje
Temat: zobacz jak politycy PIS Ciebie doją ....
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 184

Re: zobacz jak politycy PIS Ciebie doją ....

SLUCHAJ PALANCIE, WEZ WYDOJ LAPTOPA DO SWOJEGO RYJA RAZEM Z RESZTA KURFIUF SPAMUJACYCH NA TE WSZYSTKIE ZAKAZANE RYJE Z PO PIS I RESZTY LEWAKOW.
autor: GH05T
13 wrz 2019 13:48
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

Popytu juz nie ma od wczoraj, jeszcze ziomki miela miedzy soba, wiec zaraz koniec zabawy. :roll:

Ale zaraz na ratunek hiper sklad przyleci i beda delikatnie sugerowac rakiete popierajac to usmiechnietymi emotkami HEEEEEE
autor: GH05T
13 wrz 2019 13:45
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

HEEE CHYBA WAM SIURASEK LAPTAK I TEN DRUGI luksRAKIetnik TELEH0J0WO ZAWORY PRZESTEROWALI I PARE NA WSTECZ NA SILNIK LOKOMOTYWY DALI HEEE
autor: GH05T
13 wrz 2019 09:34
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

Wszyscy już oddali?
8)
TAK JUZ WSZYSCY, WOLAJCIE MASZYNISTE NIECH PUSZCZA PARE NA TLOKI I SMARUJE KOLA HEEEE
autor: GH05T
12 wrz 2019 16:42
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

:lol: już się zameldowal :shock: parch lata jak pies gdzie sie pojawisz he i kąsa he qrva lepiej niech zacznie zarabiac :lol: chyba trzeba wbic na telehorsie 1 to moze zejdzie do podziemia :lol: :mrgreen: WBIJ LAPTAKOWI NA SIURASA. XD POZNIEJ WKLEJ RAKIETE NAPISZ ZE LUKA DOMKNIETA JASKI WYSKOCZYLI ...
autor: GH05T
12 wrz 2019 09:27
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

Ciekawe płótno :
Obrazek

Jest moc 8)
CIEKAWE PLUTNA I ARTYSCI RYNKOW S09E17
"KIEDY SZAMBO WYLEJE"
autor: GH05T
12 wrz 2019 09:25
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5981
Odsłony: 293032

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

Ciekawe płótno : https://images91.fotosik.pl/247/6f16a71a90ad7e3e.jpg Jest moc 8) Na leszcza oko 1 pln :mrgreen: w zasięgu 8) daj spokój, zaraz zlecą się łajzy i będzie, że niby nagonka :oops: :roll: :mrgreen: MÓWISZ MASZ: JUZ JESTEM! Pompka gowniana i zaraz zrzut, jak na kazdym gownie, gdzie muchy...
autor: GH05T
11 wrz 2019 14:08
Forum: Akcje
Temat: TELEHORSE [TLH]
Odpowiedzi: 1155
Odsłony: 49403

Re: TELEHORSE [TLH]

no zrobiło się ciekawie czyżby powtórka z majowej rozgrywki :roll: https://i.imgur.com/WxKGB53.png Technicznie pięknie teraz pytanie co zrobią SARowcy 8) czy pójdą za ciosem i pokażą swoje oblicze wykorzystujac posuchę na rynku czy tylko dalsze zbieranie poziom wyżej i wyczekiwanie na rajd przy oka...
autor: GH05T
11 wrz 2019 13:58
Forum: Akcje
Temat: TELEHORSE [TLH]
Odpowiedzi: 1155
Odsłony: 49403

Re: TELEHORSE [TLH]

piekna petarda poszla dzis :)
I co obsrancu sie dzis nie pucujesz? Pozbieraj reszte kapiszonow i lecicie z tematem.

Wyszukiwanie zaawansowane