Znaleziono 172 wyniki

autor: kikut
13 wrz 2019 19:25
Forum: Akcje
Temat: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I
Odpowiedzi: 5983
Odsłony: 293172

Re: MOBIMEDIA SOLUTION [MMS] księga I

https://wykresy-walory.interia.pl/wykresy2.php?wlid=9192&okresy=120&typ=2&skala=0&size=1&rdz=2&srednia=1&wsk=7&porow= hm https://wykresy-walory.interia.pl/wykresy2.php?wlid=9192&okresy=120&typ=2&skala=0&size=1&rdz=0&srednia=1&wsk=7&porow= pod koniec miesiąca pasowało by to mieć . w lipcu to mi się ...
autor: kikut
03 wrz 2019 13:44
Forum: Akcje
Temat: krach na Wall Street.!!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 292

Re: krach na Wall Street.!!

dużo pyrek gromadzić w piwnicy na zime !
i duzo kapusty kisić w beczkach bo zimą będziemy głodować !
autor: kikut
03 wrz 2019 13:41
Forum: Akcje
Temat: krach na Wall Street.!!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 292

Re: krach na Wall Street.!!

oj w d...e dostaniemy tej jesieni-zimy :!:
autor: kikut
03 wrz 2019 13:40
Forum: Akcje
Temat: krach na Wall Street.!!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 292

Re: krach na Wall Street.!!

Obrazek


4,2 kurs jeszcze przed wyborami ??????
a może juz i nawet 4,5 ?????? :?: :?: :?:
autor: kikut
03 wrz 2019 13:36
Forum: Akcje
Temat: krach na Wall Street.!!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 292

krach na Wall Street.!!

a razem z amerykancami krach finasów morawieckiego - kaczynskiego :mrgreen:
autor: kikut
02 wrz 2019 11:08
Forum: Akcje
Temat: przed nami KRACH na rynku NC !!!
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 362

przed nami KRACH na rynku NC !!!

WYWALAĆ PUTY OKAZJA !!
autor: kikut
28 sie 2019 14:40
Forum: Akcje
Temat: KRACH NA BANKACH !!!!!
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 1078

KRACH NA BANKACH !!!!!

BEDZIE PŁACZ PŁACZ PO WYBORACH !!
autor: kikut
13 sie 2019 20:26
Forum: Hyde Park
Temat: Bunt podchorążych wojskowej uczelni.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 337

Re: Bunt podchorążych wojskowej uczelni.

WP podzieliło juz los wojska ukrainskiego .
rozumie ze wiecie co tam się stało i dzieje.
autor: kikut
13 sie 2019 20:24
Forum: Hyde Park
Temat: Bunt podchorążych wojskowej uczelni.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 337

Re: Bunt podchorążych wojskowej uczelni.

to jest wręcz nie mozliwe !!
czemu w TV o tym ani słowa nie było !

wiecie co to znaczy ??
armii juz nie mamy tylko ten tzw. WOT. /bez słow/
płaszczak powinien bycjuz zdymisionowany
autor: kikut
02 sie 2019 07:48
Forum: Akcje
Temat: M-c MAJ początkiem KRACHU 2019-2020 !!!!! WYBORY 26 MAJA 2019 ZAPAMIĘTAMY NA NAJBLIZSZE 100 Lat !!!
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 2114

Re: M-c MAJ początkiem HOSSY 2019-2020 !!!!! WYBORY 26 MAJA 2019 ZAPAMIĘTAMY NA NAJBLIZSZE 100 Lat !!!

:idea: :idea: :idea: :idea: CZY W MIESIĄC POKONAMY 3000 pkt :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: https://wykresy-walory.interia.pl/wykresy2.php?wlid=280&okresy=120&typ=2&skala=0&size=1&rdz=1&srednia=1&wsk=7&porow= :?: :?: :?: :?: POWINNO WÓWCZAS PAŚĆ PYTANIE CZY W MIESIĄC POKONAMY 2000 pkt ??????
autor: kikut
22 lip 2019 17:46
Forum: Hyde Park
Temat: Dług Skarbu Państwa na koniec czerwca br. wyniósł ok. 975,1 mld zł
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 275

Re: Dług Skarbu Państwa na koniec czerwca br. wyniósł ok. 975,1 mld zł

EURO JUZ JEST PRAWIE 20 LAT :I ZADNE PANSTWO POSIADAJACE EURO NIECHCE Z EURA RYZYGNOWAC:WRECZ PRZECIWNIE CORAZ WIENCEJ PANSTW PRZYSTEPUJE DO GRUPY EURO:: A PROPAGANDA PIS CO MÓWI ?????
autor: kikut
22 lip 2019 17:40
Forum: Hyde Park
Temat: Dług Skarbu Państwa na koniec czerwca br. wyniósł ok. 975,1 mld zł
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 275

Re: Dług Skarbu Państwa na koniec czerwca br. wyniósł ok. 975,1 mld zł

a może to juz czas na powtórke z historii .
wzorem MIESZKA I ktróy to ozenił sie z czeszką Dobrawą .
ożenił bym naszego JAROSŁAWA z jakąś wspólczesną czeską Dobrawą i ponownie poszedł drogą czech :lol: :lol:
bo to mądry naród
autor: kikut
22 lip 2019 17:23
Forum: Hyde Park
Temat: Dług Skarbu Państwa na koniec czerwca br. wyniósł ok. 975,1 mld zł
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 275

Re: Dług Skarbu Państwa na koniec czerwca br. wyniósł ok. 975,1 mld zł

góra za 10 lat bedziecie się zabijać lata 30 wracają

Wyszukiwanie zaawansowane