Znaleziono 283 wyniki

autor: fred37
16 kwie 2021 10:55
Forum: Akcje
Temat: ABS INVESTMENT [AIN] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 1192
Odsłony: 131195

Re: ABS INVESTMENT [AIN] księga I NewConnect

Kazdy kto tu ma 5 % moze 5 takich spòłek kupić naraz wiec przekonasz sie :lol: :lol:
autor: fred37
16 kwie 2021 10:11
Forum: Akcje
Temat: T-BULL [TBL] z emisją na GPW!
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 5950

Re: T-BULL [TBL] z emisją na GPW!

Jak Dzieciaki od lodòw zaczną gadać na jutubach kto dla nich bedzie robił gierki
Widły gòrne :lol:
autor: fred37
16 kwie 2021 10:09
Forum: Akcje
Temat: ABS INVESTMENT [AIN] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 1192
Odsłony: 131195

Re: ABS INVESTMENT [AIN] księga I NewConnect

Cena robi sie mega atrakcyjna wycena rynkowa zbliza sie do zarobku za 2020 tylko ...
Wystarczy 2,3 infa od Jarosza i jazda /a jest o czym informować/
Rynek jak zauwazy pojedzie jak z inc przy 2,5 zł
autor: fred37
13 kwie 2021 12:13
Forum: Akcje
Temat: RED DEV STUDIO [RDS]- księga I [NC]
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 5033

Re: RED DEV STUDIO [RDS]- księga I [NC]

Może być w każdej minucie a może jeszcze zbierać Kupuję w tych cenach ciężko będzie tu stracić :lol: 2. Jak wyzbieaja i wejdą A/ mogą kontynuować gry B/ zmienić na OZE C/ zmienić na CBD D/ wehikuł itd Jak wybierają a ile mają.. przecież sam nie kupuje ma też dzianych znajomych :lol: Bóg wie ile już ...
autor: fred37
13 kwie 2021 08:49
Forum: Akcje
Temat: ROBINSON [RBS] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 165
Odsłony: 28617

Re: ROBINSON [RBS] księga I NewConnect

Czekamy więc
autor: fred37
13 kwie 2021 08:45
Forum: Akcje
Temat: RED DEV STUDIO [RDS]- księga I [NC]
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 5033

Re: RED DEV STUDIO [RDS]- księga I [NC]

Jesli chce wielkiego powrotu po wyzbieraniu zrobi tu wielką jazdę , a kasy ma ... :mrgreen:
Red ma maleńką wycene rynkową ..
Jak na niego bardzo malusią :lol:
autor: fred37
12 kwie 2021 17:52
Forum: Akcje
Temat: Absinvest prezes juz dobral 400 tys szt !!!
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 3792

Re: Absinvest prezes juz dobral 400 tys szt !!!

Ktoś zassał :lol:
autor: fred37
12 kwie 2021 11:52
Forum: Akcje
Temat: INTROL [INL] - Księga I
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 1179

Re: INTROL [INL] - Księga I

wrociło na 5zł polowanko
autor: fred37
12 kwie 2021 11:04
Forum: Akcje
Temat: Apollo Capital SA [NewConnect: APC]
Odpowiedzi: 82
Odsłony: 3382

Re: Apollo Capital SA [NewConnect: APC]

spółka córka wyceniana wielokrotnie wiecej niz ten statek kosmiczny 8)
autor: fred37
12 kwie 2021 10:29
Forum: Akcje
Temat: Talex (TLX) rynek główny GPW
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 277

Re: Talex (TLX) rynek główny GPW

powoli systematczynie powyzej 20 8)
autor: fred37
12 kwie 2021 10:22
Forum: Akcje
Temat: RED DEV STUDIO [RDS]- księga I [NC]
Odpowiedzi: 126
Odsłony: 5033

Re: RED DEV STUDIO [RDS]- księga I [NC]

kolejny członek rady , zobaczymy na dalsze infa
autor: fred37
12 kwie 2021 10:18
Forum: Akcje
Temat: OUTDOORZY [OUT] księga I NewConnect
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 6837

Re: OUTDOORZY [OUT] księga I NewConnect

czekamy na rozwoj sytuacji 8)
autor: fred37
12 kwie 2021 09:31
Forum: Akcje
Temat: Absinvest prezes juz dobral 400 tys szt !!!
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 3792

Re: Absinvest prezes juz dobral 400 tys szt !!!

jak to nie urosnie to juz nic nie ma prawa rosnąć na NC
5-10-15zł :mrgreen:
autor: fred37
11 kwie 2021 23:29
Forum: Akcje
Temat: T-BULL [TBL] z emisją na GPW!
Odpowiedzi: 133
Odsłony: 5950

Re: T-BULL [TBL] z emisją na GPW!

Tu cierpliwość z pewnością popłaci :!:

Wyszukiwanie zaawansowane